Skocz do zawartości

Andrzej L

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam , mam problem z moim Passatem B8, 2.0 TDI, 150 km, przebieg 158000, r. 2014, kombi, manual. Jestem posiadaczem tego auta od miesiąca. Jadąc w pierwszą, większą podróż, na wakacje z rodziną (4 os. oraz oczywiście z bagażami i 3 rowerami zamontowanymi na klapie bagażnika) po przejechaniu ok. 150 km auto zaczęło mulić. Jadąc trasą S3 przy niewielkich wzniesieniach wskazywało na redukcję na niższy bieg. Chwilami wbijałem nawet 4 a i tak prędkość spadała, nie było mowy o przyspieszeniu, czasami udało się, utrzymać prędkość przy gazie wciśniętym całkowicie w podłogę, a i tak było to np. 100 km/h. Na niższych biegach 2-3 (np. wyjeżdżając z parkingu) auto przyspieszało jak należy. Miałem wrażenie, że po każdym postoju problem na chwilę mijał, a potem pojawiał się na nowo. Na miejscu jazda po mieście nie sprawiała problemu. W drodze powrotnej to samo. W pewnym momencie na 3 biegu jechałem 78 km/h z gazem wciśniętym do podłogi na maxa (zaczęły wyprzedzać mnie tiry ). Drugi problem to spalanie. Na odcinku 1200km (w tym ok 200 km po mieście) komputer pokazywał mi średnią 6.0, a w rzeczywistości średnia wyszła 12 litrów . Na całej trasie nie przekraczałem 130km/h (z uwagi na rowery na bagażniku). Dzisiaj, kiedy jechałem autem sam prędkość max. 160 km/h, przy wzniesieniu spadła do 140km/h. Po podłączaniu komputer u mechanika nie pokazuje żadnych błędów. Jak myślicie, jaka może być przyczyna? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności