Skocz do zawartości

radekrp90

Moderator
  • Zawartość

    1412
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

O radekrp90

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Ostatnie wizyty

1105 wyświetleń profilu
  1. radekrp90

    benzyna Passat 3.2 fsi

    To VR6, DSG "mokra". Sucha to tylko słabe silniki typu 1.4 TSI, 1.6 TDI, 1.8 TSI.
  2. Jeśli był błąd czujnika, a silnik odpalił i pracował to na 99% rozrząd.
  3. radekrp90

    benzyna 1.8 tsi kontrola rozrządu

    W 1.8 i 2.0 jest chyba "okienko" rewizyjne gdzie można zobaczyć fizyczne wysunięcie napinacza. To też może dać pogląd na sytuację. Zaślepka jest nad kołem pasowym wału korbowego, po lewej stronie.
  4. radekrp90

    Jakie instrukcje byście chcieli?

    Skoro masz już fabryczny wzmacniacz to masz wyprowadzone przewody pod fotelem. Sam RNS ma kodowanie odpowiednie (obniżone napięcie na wyjściu) ale i tak bez konwersji się chyba nie obędzie.
  5. ...tak samo po co W60? Nie ma to kompletnie sensu w codziennym użytkowaniu, a i w sporcie mało kiedy się tego używa. Wyjątek to auta pokroju BMW "M" z silnikami serii "S" ale silniki wyczynowe wymagające specjalnego traktowania.
  6. radekrp90

    Passat - nie jedzie więcej jak 140 km/h

    Raczej N75 lub... dużo innych rzeczy. Bez diagnostyki nie ma co teoretyzować. Odnośnie diagnostyki jest oddzielny dział i tematy.
  7. Po jakiego grzyba tam lejesz 10W60 to ja nie mam pojęcia... Takie zużycie jest normalne w turbobenzynie to raz, dwa Ty masz tam chyba silnik na pasku, w którym pierścienie są w porządku (przynajmniej tak wynika z rocznika, bo EA888 to dopiero rocznik 2009/2010). Sprawdź w nim odmę, turbosprężarkę ewentualnie można się pokusić o wymianę uszczelniaczy zaworowych (są warsztaty wymieniające bez demontażu głowicy) ale według mnie - nie ma to sensu.
  8. radekrp90

    [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

    Podsumowując więc, wychodzi na to, że powtarzające się elementy to: - ABS: 3C0 614 109 AE lub nowszy, - Bordnetz: 30-byte High, - Licznik: biały lub nowszy, - Gateway: 3C0 907 530 L lub nowszy, - EPB: 3C8 907 801 E lub nowszy.
  9. radekrp90

    Oznaczenia skrzyń biegów 3C

    Jak wspomniałem - to tylko założenie projektowe MQ200 (0AJ) też dają radę pod 250-280 Nm ale to jeszcze nic nie oznacza
  10. radekrp90

    benzyna 2.0 TSI jaka skrzynia automatyczna

    Rocznik 2009 to jeszcze Tiptronic. DSG DQ250 (mokra 6B) to diesle 2.0 TDI i silniki VR6 (3.2 i 3.6). 1.6 TDI, 1.4 TSI i 1.8 TSI (tylko CDAA) to DSG DQ200 (sucha 7B).
  11. Tylko w B7 i CC (Passat CC to B6) - tam jest inna kamera (tzw. 3AA, od numeru części). Jak wyżej - tylko B7. Kamera z B6 rozpoznaje tylko jedną linię i nie pokazuje tego na ekranie licznika. Przynajmniej ja nie widziałem nigdzie filmiku z B6 i starą kamerą aby to działało.
  12. @api13 No nie wiem - trochę się tego już robiło (jeśli chodzi o diagnostykę elektryki) i w 90% przypadków badanie woltomierzem nie przynosi spodziewanych efektów. Szynę LIN też bym badał na przejście, a nie napięcie - tak na początek. Później to by się raczej oscyloskop przydał, a nie miernik elektryczny. Z podmianą masz rację, ale znów musi to być moduł, który ma działać z CAN-Drivetrain, bo raczej inny element nie skomunikuje się po tej szynie.
  13. Przewodów CAN nie powinno sprawdzać się na napięcie, a przejście - czyli czy masz pełne przejście z Gateway do wtyczki. Nie może być tam oporu zbyt wielkiego, raczej bardzo małe wartości (miernik musi piszczeć, a najlepiej sprawdzać małą żarówką). Sprawdzanie przewodów sygnałowych woltomierzem nic Ci nie da. Musisz sprawdzić czy masz przejście z CAN do przekaźnika i z przekaźnika do Gateway oraz czy sam przekaźnik pracuje po podaniu napięcia.
  14. LSSTG to chyba wspomaganie kierownicy - ale co to ma ułatwiać nie wiem, skoro to jest w komorze silnika. Na szybko: - PLA - jeśli masz czujniki parkowania to w sterowniku tym masz CAN_napęd (CAN_high - T16a/6, CAN_low - T16a/15); - Gateway - CAN_high T20d/16 CAN_low T20d/6
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności