Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,803
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

2,950 profile views
  1. ...jeszcze się okaże, że termostat niedomaga Ogólnie to wskazanie fajna rzecz, widać jak na dłoni jak się auto nagrzewa, jak się zachowują temperatury pod obciążeniem itp.
  2. Fakt o tym zapomniałem. Bez kabla i wykonania Output-Test będzie ciężko to złożyć. Ja uruchamiałem test i zakładałem wskazówki na zdjętej obudowie.
  3. I czy dioda LED potwierdza włączenie AH?
  4. @Daku Dlatego napisałem przy odrobinie wprawy. Mi pewnie pomogło to, że rozbierałem już inne starsze liczniki VW ale tak czy inaczej jeśli się wie gdzie rozkręcić i co pociągnąć idzie szybko. Mi za pierwszy razem najwięcej czasu "kosztowało" szybkie odpięcie wtyczki, bo nie mogłem wyczuć zapadki
  5. ...wyjęcie licznika i zczytanie/wczytanie EEPROM to przy odrobinie wprawy maksymalnie pół godziny. Nie mam mowy o żadnym uziemieniu
  6. No ładnie, symetrycznie tak.
  7. ...a tu nawet jeszcze jedna kreska więcej powinna być
  8. ...jaki budżet chcesz przeznaczyć?
  9. Ok, czyli takie gniazda mam jak widzę (3 gniazda na 507/644), dwa na 645 i jedno podwójne na 646. Cos się da z tego chyba zrobić.
  10. Jeśli chcą opłatę na podstawie TPI trzeba prosić o wydruk TPI. Tam jest jasno opisane czy i kiedy obciążyć Klienta. Zwykle jednak, o ile to nie jest akcja naprawcza (Recall) to zgłoszenie jest po gwarancji/pewnym przebiegu płatne.
  11. Dzięki, czyli to jest zwykłe gniazdo przekaźnika stosowane przy BCM? Konektor męski typu Ducon 9.5 mm pasuje do tej 2-pinowej wtyczki. Chciałem go użyć do adaptera. Zobaczę jak z łatwością przepinania tych konektorów moimi narzędziami. To nie mój aktualny. Kupiłem najtańszy 3C8 jaki był na allegro swego czasu - Midline pod S&Stop się trafił za 45 zł z przesyłką. Podobnie kupiłem "wtyczki" do BCM
  12. Wiem, że temat zły ale mam pytanie odnośnie przeróbki CECM na BCM. Opracowuję schemat i adapter (zobaczymy czy na stałe czy tylko do testów i ustawień) ale mam wątpliwości przy kilku punktach, bo nie mogę tego znaleźć na schematach, a jest to wymienione w kilku opisach schematów przejściówek: - Konektor D-7 przekaźnik Kl.15 (BCM --) - Konektor F-2 Przekaźnik Kl.15 (BCM --) - Konektor F-7 Kl.30 (BCM A24) Odnośnie Kl.15 w BCM widzę tylko B12 jako sterowanie. Poza tym, wszystko wydaje się być jasne. No może poza tym czy ktoś z Was, kto robił adapter wykorzystywał przednie złącza i jak podłączaliście przewody z dużych wtyczek 2-pinowych. Ja się chyba zapatrzę w 4 konektory 9.5 mm żeby dobrze to spiąć. Póki co pocięty Bordnetz 3C8_N czeka na lutowanie
  13. Łapie błąd i wpada w tryb awaryjny pracy - czyli przede wszystkim nie oślepiać. Skoro masz to na wierzchu to wymyj płytkę, oczyść z korozji, polutuj dobrze i powinno banglać.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy