Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,565
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

2,265 profile views
  1. To o czym piszesz to tylko przez EEPROM z tego co wiem, a i tak nie wszystko da się poprawić/zmienić.
  2. Ale licznik jest w milach to jak ma być?
  3. Piszesz o tej wtyczce? Opcja "profesjonalna" - tzw. kluczyki do pinów: Ewentualnie, dwa spinacze i trochę zręczności aby odblokować zabezpieczenia pinów. Same konektory wyglądają jeśli dobrze szukam tak: Musisz więc wtykać z dwóch stron. I ciągniesz za kabel. Dobrze najpierw docisnąć kabel do końca we wtyczkę, wtedy odblokować zabezpieczenie i ciągnąć.
  4. Ale piszesz o tym: Czy o tym:
  5. Przejściówka nic nie zmienia. System również jeśli tylko daje się w nim zainstalować VCDS (co możesz sprawdzić bez kupna kabla).
  6. @keplak Ostatecznie, które kodowanie zadziałało?
  7. Po pierwsze - czy po skasowaniu błędów wszystkie wracają? Po drugie - warto sprawdzić mimo wszystko ustawienie rozrządu. To, że nie słuchać nie oznacza, że już się nie przesunął lekko. niestety chyba bez zdemontowania pokrywy wałków się to nie uda ale już nie pamiętam jako to było w VR6. Czujnik prędkości jazdy - czujnik w skrzyni biegów prawdopodobnie, ewentualnie czujnik za licznikiem jeśli jakimś cudem jest tam jeszcze licznik na linkę. Czujnik prędkości obrotowej - czujnik prędkości obrotowej silnika. Ten główny (G28) jest w bloku, chyba przy podstawce filtra. Jest jeszcze czujnik na wałki rozrządu (G40).
  8. Nic się nie zmienia w pozostałych kostkach. Wrzuć cały autoscan.
  9. Jako lampę to może i oni robili, ale MM nie robi elementów półprzewodnikowych z tego co pamiętam.
  10. Tą opcję też rozważałem ale jednak sądziłem, że ktoś może ma choćby model oryginału (zapewne f-y Osram), bo na stronie choćby TME jest kilka typów diod dwukolorowych. Co nowe to nowe
  11. Mam pytanie do osób, które może wykonywały lub wykonują takiego moda dla siebie - macie konkretny model diody SMD dwukolorowej tak aby kolorem pasowała do oryginału? Oczywiście wraz z wartością rezystora, bo bez tego to nie ma sensu. Mam dostęp do płytki, komplet 10 PCB to ~100 PLN. Znalazłem info o typie elementów SMD ale chciałbym się dowiedzieć w innym źródle czy faktycznie to jedyna opcja, bo te podane to koszt ~200 PLN co kompletnie nie ma sensu I uprzedzając januszy biznesu - tak wiem - sam mam sobie testować i wydać $
  12. Nie każdy GL5 nadaję się do skrzyń VW. Musi być niestety pełna norma co warto sprawdzać i nie ma co oszczędzać. Oleju w skrzyni nie zmienia się co chwilę.
  13. Parafrazując klasyka - takie rzeczy tylko w serwisie VW.... po podłączeniu do bazy On-Line I tak, i nie. Jak wyżej podaj komplet danych o aucie i dopasujemy.: - oznaczenie silnika, - typ skrzyni, - typ tempomatu, - typ TPMS. Najlepiej, jeśli nic nie było modzone, wrzucić wklejkę z kodami wyposażenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy