Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,718
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

2,683 profile views
  1. Jaki model LED zakładałeś na postojowe? Co do zaświecania się - kwestia tego co masz w aucie (jaki Bordnetz). Jeśli masz 3C8 jak ja to da się to zakodować ze stratą menu oświetlenia w MFA. Inna metoda to jakiś przekaźnik i tyle.
  2. Pewnie i by się dało ale nie kablem za 5 zł. Kilka zer trzeba by dopisać. Poza tym temat powielany kilkukrotnie. Jeśli się nie ma dwóch lewych rąk, ma się VCDS aby ponownie skalibrować wskazówki to pracy jest tam na około 30-45 minut.
  3. No to przy ruszaniu, czy przy jeździe? Jeśli przy przyspieszaniu pod obciążeniem - przeguby wewnętrzne. W innym wypadku może źle wyosiowana skrzynia biegów i wibracje pochodzą np.: od sprzęgła?
  4. Touareg wyszedł wcześniej nieco. Superb ma chyba inaczej skonfigurowane światła niż Passat czy Mercedesy (podwójne soczewki). Obowiązuje homologacja, a tam Top-LED był ze spryskiwaczami. Ogólnie jednak, nie wiem kto obecnie będzie w stanie udowodnić "na drodze" lub chociaż podczas badania jak ma być, gdy nawet ksenon nie jest powodem aby mieć spryskiwacze. Będzie to, więc kolejny martwy przepis i furtka do kombinacji. W USA nikt się tym nie przejmuje i jakoś jeżdżą od lat z ksenonami bez spryskiwaczy (bo nie jest to tam wymagane), a jednak ich instytucje odnośnie bezpieczeństwa ruchu są dość wyczulone.
  5. Zapewne 3C8. Nie mam 3C0 pod ręką, a przykłady z neta jakie odnalazłem mówiły o 3C8_E czyli 30byte-High.
  6. Już o tym pisałem. To, że nie ma spryskiwaczy wynika z interpretacji przepisów. Okazało się, że można obejść obowiązek poprzez rozpatrywanie każdej diody jako oddzielnego źródła i wtedy nie trzeba spryskiwaczy.
  7. Taka ciekawostka. Pisałem kiedyś, jak wielu zresztą, że nie da się zakodować w B6 świateł pozycyjnych jako DRL. Nie robiłem dziś zdjęć, bo nocnym świetle mój chiński przyrząd do dzwonienia nie chce współpracować ale przyznaję iż działa... choć samo kodowanie jest co najmniej dziwne. Zdjęcia z forum źródłowego. Tłumaczenie i opis po swojemu. Źródło: https://passatturkiye.com/vag-kodlari/6396-passat-b6-drl-gunduz-far-audi-konsepti-passat-b6.html Dezaktywacja menu świateł mnie akurat nie dotyka, bo i tak go nie mam (Gateway 7N0). Wartość świateł dziennych ustawiłem na 100%, pozycyjnych na 50%. Do tego obecnie są włożone lampy LED zamiast żarówek W5W. Teoretyczna jasność ich to 400 lumen ale nie mam jak tego teraz sprawdzić
  8. To wersja oficjalna. Nieoficjalna szkoła mówi o ustawieniu górnej krawędzi tablicy na 1570 mm od powierzchni na jakiej stoi pojazd. Niby tą drugą się stosuje gdy auto nie przechodzi dynamicznej kalibracji (tzn. zakres kalibracji przekracza zakres tolerancji).
  9. Musisz zmierzyć - nikt nie wie jaką masz wysokość montażu kamery.
  10. ...patrz Webasto Na PW miałem jeszcze pytanie o TPI (informacje serwisowe). Nie mam bazy, mam google Polecam szukanie na stronach rosyjskich (np. VW TS).
  11. Nic - jedynie to, że nie hybryda, a silnik spalinowy z lepszym alternatorem/rozrusznikiem, balastem w postaci akumulatorów 48V. Efekt uboczny to to iż w nim przynajmniej Start&Stop działa jak powinien
  12. Auto powinno być przechylone aby wylać olej (15* przechylenia jeśli db pamiętam). Tak czy inaczej serwisówka tego nie opisuje - w/g ELSA się tylko dolewa.
  13. @zibi1961 Jeśli dobrze piszę to Twoje argumenty to tzw. błąd poznawczy. To nie skrzynia automatyczna (wiem, że VW ją tak nazywa), a zautomatyzowana. Jeśli miałby to być automat w takiej konfiguracji jak DSG to były by dwa sprzęgła hydrokinetyczne. Wtedy pełzanie nie było by symulowane paleniem sprzęgieł, a uślizgiem realizowanym na zespole pompa-turbina sprzęgła hydrokinetycznego. Co więcej, VW ma dużo innych takich ciekawych "uproszeń" marketingowych. Jak choćby MildHibrid, czyli tzw. miekka hybryda co z hybrydą ma tyle wspólnego co koń z osłem, dwu-/trzystrefowe klimatyzacje, które dzielą tylko temperaturę, a nie strumienie powietrza... i pewnie wiele innych których się z biegu nie pamięta
  14. W VCDS w adaptacjach powinna być taka opcja jeśli nie to pozostaje szukanie resetu z przycisków. Dane z SSP 135 i danych z neta. Kody błędów: Kody wyłączenia kompresora (ale nie wiem czy to na pewno dla tej generacji):
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy