Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

1,867 profile views
  1. Jaki filtr jest założony i czy masz zmieniony zaworek zwrotny (podgrzewacza) i o-ringi na nim?
  2. Tak mam na myśli pompę wtryskową i (pisze z pamięci) zaworek N108 albo N109 (to na dole pompy).
  3. Pobieranie 0,5 litra między wymianami (tj. co 10.000-15.000) w silniku z turbosprężarką to nic nadzwyczajnego. Problem zaczyna się gdy dolewasz pół litra razem z pełnym bakiem paliwa
  4. Nie prąd, a napięcie - to tak z czepialstwa. Pokaż co to za moduł i jak to podłączyłeś.
  5. Kolega napisał, że ma tylko Lane Assist - więc ma dobrą kamerę. Problem zapewne po stronie BCM. Jeśli już zadajemy takie pytania warto wrzucać cały autoscan.
  6. Gdyby tak było to miałbyś jakiś błąd lub zatrzymanie komunikacji i przerwanie logu. Zostaje jeszcze obserwacja dynamicznego kąta wtrysku podczas tego szarpania, może pompa traci ciśnienie albo się zwyczajnie zapowietrza.
  7. Sugerujesz, że miałeś w nich tryb City (do 40 km/h świecenie soczewkami na boki, powyżej normalne światła mijania?). Kodowanie oryginalne?
  8. W rurze wydechowej też można - spaliny osuszą wilgoć w czasie deszczu
  9. W EA888 nie zawsze koła się sypią (są utwardzane) w EA111 (1.4 TSI/1.6 FSI) ścierają się ale to podobnie jak w 1.8/2.0 stan skrajnego zaniedbania. Ale to nic w porównaniu z M271 Mercedesa
  10. Jeśli rozwiązałeś problem warto byłoby napisać co i jak
  11. Też myślałem, że zamiennik ale ceny jak ASO (80-90% ceny z cenników)
  12. ...albo kilkoma godzinami delektowania się kawą w ASO Rozrząd (a raczej jego napęd) jest elementem eksploatacyjnym i tyle. To, że w instrukcji napisano iż jest bezobsługowy oznacza iż nie należy go sprawdzać podczas typowej obsługi serwisowej jak wymiana oleju itp ale jak najbardziej podlega wymianie w przypadku stwierdzenia hałasów lub niepoprawności działania (np.: wykrycie błędu braku synchronizacji, nie równa praca, itp.). To też jest zapisane w informacjach serwisowych. Nie mylmy tylko naprawy z przewidywanymi działaniami serwisowymi - pasek wymieniamy co okres ze względu na starzenie się gumy, łańcuch wymieniamy objawowo ze względu na to, że przewiduje się iż wytrzyma on okres eksploatacji pojazdu... gdyby tylko napinacze były wykonane porządniej, a same auta użytkowane 100% w trasie bez gaszenia
  13. Gdyby to był temat na elektrodzie to by proponowali pewnie Arduino...
  14. Czyli co.. ja mam szukać 215/55/16 97W XL (taka była oryginalnie, taka jest wpisana w kodzie po VIN). No wydaje mi się, że przy moim aucie 205/55/16 94V XL też da radę... teraz jest 91H i jest zdecydowanie miękka. Zastanawiam się tylko jak to się będzie sprawowało w połączeniu z planowanym modem tj.: Bilstein B4 (dla wersji SportLine) + Eibach.
  15. W tym sensie to rozumiem Ale tak jak napisałeś - to nic odkrywczego czysta fizyka. Myślałem, że wyskoczysz z jakimś ciężarówkowym rozmiarem
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy