Skocz do zawartości

radekrp90

Moderator
  • Zawartość

    679
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

O radekrp90

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu
  1. Zmiana minimalnej temperatury klimy.

    Pohamuj swoje złośliwości, bo więcej robisz fermentu i sztucznego ruchu niż czasami jest to warte. Jeśli panel o jakim mówisz jest tego samego rodzaju (ta sama platforma, bo nie wiem o jakim Seacie mówisz - może MQB) to należałoby porównać wersje oprogramowania oraz oczywiście numer części. Jak już wspomniałem, może udać się to jedynie zmianą oprogramowania (flash odis'em lub inna tego typu "aktualizacja").
  2. Zmiana minimalnej temperatury klimy.

    Podaj więcej szczegółów, bo zadajesz pytania w formie jaką sam krytykujesz w innych tematach - pytasz, a nawet nie wiemy o jakie auto z jakim panelem chodzi Tak czy inaczej, z tego co wiem, zakres jest zależny sztywno od rodzaju panela i nie da się tego w normalny sposób zaprogramować (może jakaś aktualizacja wsadu ale to wątpię).
  3. Jest coś takiego jak "instrukcja obsługi". http://instrukcja.pl/i/instrukcja_obslugi_vw_passat_b6_pl_1#photo_top
  4. motorstörung werkstatt Passat b6

    @Damianjan Został już upomniany. @lysy78_03 Ja rozumiem, że jesteś podirytowany w każdym możliwym temacie, gdzie ktoś ma mniejszą widzę lub nieumiejętnie opisze problem ale staraj się panować nad swoimi postami i jeśli już je piszesz stosuj się również do zasad forum (proszę o m.in. stosowanie dużych liter, czy unikanie złośliwości jeśli nie jest to potrzebne). Co do problemu z postu - powodów może być mnóstwo i przyznać należy rację koledze wyżej, że powinieneś na początek sprawdzić podstawowe rzeczy (czyt. błędy) oraz elementy które można obejrzeć wzrokowo (m.in. orurowanie z turbosprężarki).
  5. Praktyczne uwagi użytkowników

    To już raczej coś po stronie komunikacji między sterownikami. Może sama sieć CAN się "zapchała", może jeden ze sterowników niedomaga. Bez odczytania błędów nie wiele można więcej powiedzieć.
  6. Ale wtedy problem byłby również z hamulcem zasadniczym, a ten "odbija". Oczywiście wymiana blaszek lub czyszczenie jarzma (nie pamiętam co tam jest w B6) nie zaszkodzi ale to raczej nie w tym problem.
  7. To, że jesteś nowy nie upoważnia do pominięcia najważniejszego kroku na każdym forum - korzystania z wyszukiwarki. Kolejna sprawa - zły dział (poprawiłem). I ostatnia - nazwa tematu (poprawiłem). Proszę zapoznaj się z innymi tematami na tym forum, bo już było o tym tak wiele tematów, że nie mogę się zdecydować gdzie Twoje pytanie podpiąć: https://forum.vw-passat.pl/search/?&q=krokowy abs&type=forums_topic&nodes=143&sortby=relevancy
  8. Migajaca czerwona kontrolka oleju

    Korzystaj z wyszukiwarki. Połączyłem Twój temat z istniejącym, możesz się również zapoznać o temacie dot. "zawodnego mechanizmu pompy oleju".
  9. Sensory PDC /przod/

    Przy jednym uszkodzonym/szalejącym też nie będzie działał.
  10. Sensory PDC /przod/

    Wyłączyć pojedynczych się nie da. Możesz spróbować zmienić kodowanie na wersję z tylko tylnymi czujnikami, ale czy to zadziała nie wiem.
  11. Jakie instrukcje byście chcieli?

    ELSA - aplikacja serwisowa VW. Można też wykupić dostęp na godziny (7 Euro za pierwszą godzinę) na stronie i pobrać, po podaniu swojego numeru VIN, w formie PDF. Ale nie ma tam wszystkiego co jest w pełnej ELSA.
  12. To dokładniej zawór do regulacji chłodnicy EGR (tak to przynajmniej wygląda na schematach). Jeśli nie ma błędów, i chłodnicy, to zostaw tak jak jest.
  13. Sensory PDC /przod/

    To jest awaria rodzaju - TTTM. Woda podchodzi pod "chrom" i czujnik głupieje. Ja zastanawiałem się, czy nie lepiej byłoby kupić czujniki pod lakierowanie, pomalować je na jakiś ładny srebrny kolor, dać do polerowania i założyć. Może byłoby to trwalsze niż ten chrom. Gdzieś jeszcze czytałem, że czasami pomaga poprawienie uszczelnienia pomiędzy zderzakiem, a czujnikiem tak aby tam się nie dostawała wilgoć ale ja się w to nie bawiłem u siebie, bo nie ma reguły kiedy się to dzieje.
  14. Felgi aluminiowe do B6

    Przeniosłem Twoje zapytanie do istniejącego już tematu - szukaj odpowiedzi tutaj, bo pytanie już się zapewne pojawiło.
  15. Coś niskie to napięcie. Sprawdź żarówką czy faktycznie płynie tam prąd.
×