Skocz do zawartości

radekrp90

  • Zawartość

    432
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radekrp90

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  1. sterownik silnika

    Do BCM masz wcześniej (ja w mojej ELSA nie znalazłem opisu pinów, może źle szukam). Sam sterownik silnika w załączniku oraz schemat dla tzw. podstawowego wyposażenia (jest tam BCM oznaczony jako J519 wraz z podstawowymi podłaczeniami). B7-sterownik_silnika.pdf B7-wyposazenie_podstawowe.pdf
  2. sterownik silnika

    Rocznik i symbol jak w opisie (CFFB 2014)? Wrzucę wieczorem schematy z ELSA chyba, że ktoś zdąży szybciej
  3. Poprzełamywane przewody w drzwiach

    Zdaje się, że tak. Sprawdzę jeszcze w ELSA jak to wygląda. Mi w drzwiach kierowcy jedna odpadła - przyklejałem na silikon ale nie była skorodowana.
  4. Awaria silnika CFGC

    Może dziura w tłoku, może,... może coś innego - kupując nowy silnik takie rzeczy jak wtryskiwacze się sprawdza, na początek. Ale za nim kupisz drugi słupek, nie jeździj tym autem i odstaw do porządnego warsztatu na sprawdzenie...
  5. Awaria silnika CFGC

    Jeśli faktycznie jest niska kompresja to może masz pęknięcie tłoka. Najszybciej to będzie chyba właśnie zdemontować głowicę - może gładź cylindra nie będzie uszkodzona. Zapytaj mechaników - może mają kamerę endoskopową ale ona często nie wiele daje. EDIT: Może wyraziłem się nie precyzyjnie - na co zwrócił mi uwagę jeden z forumowiczów Dmuchanie spod korka to normalne zjawisko - nie ma się tutaj co doszukiwać wad. Jeśli silnik pracuje równo, nie kopci itp. to nic mu nie jest. Jeśli jednak okazałoby się, że kompresja jest niska (ale wtedy silnik by skakał jak szalony) to w grę wchodzi tylko demontaż głowicy.
  6. Poprzełamywane przewody w drzwiach

    Jeśli mówisz o prowadnicach pionowych, wewnątrz drzwi - to aby je zdemontować trzeba zdjąć szybę. Listwa zgarniająca (góra drzwi przy szybie, ta pozioma) jest do zdjęcia po opuszczeniu szyby, przynajmniej przednia. Tylna szyba się nie opuszcza na dół do końca więc to może być problem. Podaj numer części, który chcesz zdemontować: http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/1995/147/R/8/839/839060 http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/1995/147/R/8/837/837060
  7. Kradzież auta w 6 sekund

    Oczywiście, że nie sugeruję pozostawiania auta otwartego - chodzi mi tylko o to, że zawierzanie tym wszystkim sprzętom jest złudne. Ja wiem, że w nowoczesnych autach działają dwa, może trzy zabezpieczenia - OBD, brak Keyless oraz dobre AC Tak czy inaczej wszystko to tylko przedłużenie czasu pracy złodzieja. GPS i GSM, można zagłuszyć, a znalezienie centralki to kilka minut. Fabryczne alarmy to atrapa (sam się przekonałem - nie zareagował na uderzenie innego auta w bok, gdzie w starym miałem zakładany przez siebie - działał nawet jak się w koło kopnęło). Miałem również na myśli to, że jeśli złodziejowi się dane auto spodoba - to je sprzątnie, prędzej czy później, a zakładanie sobie systemów, które utrudniają codzienną eksploatacje to nieporozumienie. System ma być transparenty dla użytkownika, dlatego dobre są ukryte włączniki czy dodatkowe karty immobilizera (choć nie wierze w ich 100% skuteczność). Nie ukradnie całego? To weźmie radio, kierownicę, poduszkę, reflektor czy inny "szybki" element.
  8. Kradzież auta w 6 sekund

    ...uspokoiłeś mnie. Żyjmy dalej w błogim spokoju Bez urazy, ale jak będą chcieli to zwiną, jak im coś przeszkodzi to nawet otwartego auta nikt nie ukradnie.
  9. Możliwe problemy to jak w większości FSI - nagar, cewki. Do tego dochodzi możliwa konieczność zaglądnięcia z czasem do łańcucha rozrządu czy nastawników. Te same silniki montowane są w Cayenne, Touareg czy Q7 (w wersji 3.6 ale to tylko inna pojemność). Gaz w jego przypadku ma większy sens niż w małych jednostkach, bo dotrysk ma to do siebie, że jak nie jedziesz to 2-2.5 litra benzyny spali, a reszta to LPG - tu więc wypadało by gdzie w okolice 10-12 litrów LPG (zakładając, że paliłby normalnie 10-12 litrów benzyny). Jeśli wszystko jest udokumentowane i działa moim zdaniem warto.
  10. [B6] Dołożenie czujników ciśnienia w oparciu o ABS

    Kodowanie z nowego sterownika też warto zapisać gdyby coś jednak poszło nie tak z kodowaniem ze starego.
  11. To ten sam silnik (konstrukcyjnie) co 1.8 TSI - z jego wadami i zaletami. Podobnie jak dla niego, rocznik modelowy 2012 powinien być pozbawiony wad.
  12. Kradzież auta w 6 sekund

    Ale Bear'a też da się otworzyć, choć reklamy mówią co innego. Zabezpieczenie to tylko przedłużenie pracy złodzieja i zwiększenie szansy na zainteresowanie otoczenia. Ale z doświadczenia wiem, że ludzie mają to w d***. Sam otwierałem kilka razy swoje auto bez pilota, i alarm wył przez kilkadziesiąt sekund gdy ja uruchamiałem procedurę awaryjnego wyłączenia alarmu. Nikt nie podszedł, nikt nie dzwonił, Policja też mnie nie odwiedziła. Jedyne co może coś dać, to jakieś ukryte odcięcie i dobre AC. Ja osobiście unikałbym tych wszystkich KeyLess ile się da.
  13. Jest coś takiego jak "follow to stop" - czyli podążanie, aż do zatrzymania. Nie pozwala to jednak ruszać i chyba nie da się tego uruchomić w B6/B7 i pochodnych platformach. Jazda autonomiczna w korku to chyba dopiero aktualne modele mają wprowadzane.
  14. Radary też można przeprogramować.
  15. Ale cena będzie zapewne +10/15 %. Łatwo dawać takie porady gdy siedzi się za ekranem. Numer silnika sprawdzisz tylko na żywo lub ew. przez ASO z numerem VIN. Tak czy inaczej, to rocznik modelowy 2011 ale pytanie jaka produkcja. Tu była krótka dyskusja: https://forum.vw-passat.pl/threads/14022-Kupujemy-Passata-B6-B7-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99-jak%C4%85-wersj%C4%99-wybra%C4%87?p=2461305&viewfull=1#post2461305
×