Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,618
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

2,467 profile views
  1. Bo to nie kwestia świateł, a oprogramowania i osprzętu do realizacji funkcji DLA/LA. Na oko i tak ciężko zauważyć często te obrysówki, więc samodzielnie również byś go oślepiał. Różnica w przypadku automatu jest taka, że kamera jest wyżej niż oczy kierowcy i dzięki temu światła wyłączą się nieco szybciej niż to zrobi człowiek.
  2. Jak już klon czegoś kupować to VASa. VCDS jeszcze w B7 i starszych się jako-tako sprawdzi, w A6 C7 też coś tam się da ale trzeba pamiętać, że od czasu wprowadzenia platformy MQB wsparcie VCDS mocno podupadło (brak nowych tablic, brak aktualizacji starych). Niby dość dobrze rozwija się nasz krajowy VCP ale to już trzeba inwestować w oryginał aby mieć wsparcie. OBD11 ma tą zaletę, że ma dużo funkcji oskryptowanych. Do kodowania platform PQ VCDS wystarczy, w nowych autach jest bezużyteczny.
  3. No czyli trzeba by było wziąć na weekend na testy i się samemu przekonać szczególnie, że teraz światła to już jest kiedy testować Drugie pytanie - są tu jacyś użytkownicy niemal najtańszej wersji silnikowej, tj. 1.5 TSI+DSG?
  4. Jakie to ECO skoro ciągnie to 50-60W. Fakt iż tylko w trybie świateł drogowych ale jednak. To, że to nie rewelacja to nie odkrycie ale nie ma wyjścia. Alfa Romeo Giulia (Alfy Romeo to chyba jedyne obecnie sprzedawane nowe pojazdy z BiXenonem) nie jest częstym wyborem, więc jesteśmy skazani na LED stąd pytanie czy te nowe LED-Basic są coś warte czy koniecznie trzeba dopłacać do Top-LED aby to jakoś świeciło. Inna opcja to schodzący Golf 7(.5) Variant.
  5. Nie wiem czy nie po czasie ale ten rarytas to spokojnie przewyższa wartość większości B3 na rynku jeśli tylko jest w komplecie ale nawet sam środek myślę, że spokojnie za 500 PLN pójdzie ale może się myle
  6. Może już o tym było, ale nie mogę znaleźć i pewnie wielu zaskoczy moje pytanie w tym dziale Ma ktoś opis reflektorów z wersji FL? Jak widzę w ETKA są dwa Basic LED (reflektor z LEDowym źródłem światła) oraz Top-LED (Matrix)? Wersja Basic jest coś warta czy gorzej niż źle? Miał ktoś styczność z tymi reflektorami i np z Golfa 7 FL?
  7. Najpierw napraw oryginalną stacyjkę.
  8. Ale jeździsz chyba tylko w trasach. W nieco większych niż Passat autach (ale nadal z DMC 3.5) w mieście tankowanie jest nawet co kilka tyś km, a raczej mniej one nie palą niż poprzednie modele
  9. DPF i AdBlue (a właściwie SCR) to dwa różne urządzenia i w zasadzie nie mają ze sobą nic wspólnego. Co do norm Euro - wszystko to kwestia sposobu pomiaru. Dziś okazuje się, że nawet M-B 190D potrafi spełnić normy Euro 6 wystarczy tylko testować według nowych wytycznych. Najgorzej w nowych normach mają silniki mocno wysilone co widać zresztą było z przestojem 2.0 Bi-TDI zanim dopracowali soft pod nowe normy. Fizyki się nie oszuka. Z drugiej strony silnik z AdBlue może wykazywać wyższą efektywność (wysoka temperatura spalania, nie trzeba się przejmować emisją NOx, bo SCR to zredukuje) ale pytanie czy ilość zaoszczędzonego paliwa nie zostanie zniweczona kosztami tankowania mocznika.
  10. Zwykłe czepialstwo - miałem na myśli programiki do ich edycji (EEPROM). Darmowego sposobu na wyzerowanie/cofanie nie znam, bo z tego co pamiętam jest problem z sumami kontrolnymi ale mogę się mylić nie ja tu jestem specem
  11. Program programem ale to bardziej kwestia całego sprzętu jaki musisz mieć aby tego dokonać. W górę da się niej lub bardziej sprawnie zmieniać kalkulatorami do EEPROM (trzeba mieć sprzęt do odczytu EEPROM). W dół tylko specjalistyczne interfejsy.
  12. Same postojowe to nie światła dzienne. Tak to normalne działanie - gdy czujnik wykryje zmierzch to uruchamia światła tak jakbyś przełączył na światła mijania (pozycyjne + mijania się świecą, światła dzienne zgodnie z zakodowaniem).
  13. W ogóle jest dużo braków w plikach "label" do kodowań, nie wszystkie bity są opisane.
  14. W jakim sensie silnik klapki czy przycisk klapki? W B7 wtyczka T8r - pin 4 do pinu 2 silnikczka, i pin 8 do pinu 1 silniczka klapki. W B6 tylko jeden pin (T8r/4) jest zajęty, bo silnik klapki jest podłączony do masy i ma nieco inną funkcję (choć w moim przypadku przy instalacji jak w B6, działa). Przycisk klapki to pin T32a/13 w module drzwi kierowcy w B6. W B7 nie występuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy