Skocz do zawartości

radekrp90

Moderator
  • Zawartość

    1302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

O radekrp90

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Ostatnie wizyty

1010 wyświetleń profilu
  1. radekrp90

    LEDy H7 w lampach Valeo B6

    Wszystko można zamontować bezinwazyjnie wystarczy trochę pomysłów i czasu Jak dla mnie to drut i brak sensu jeszcze większy jak rezystor/grzejnik Ale potwierdzam - żarówka kasuje błąd, bo tak samo sprawdzałem LEDy podpięte pod wyjście DRL w moim Passacie.
  2. radekrp90

    LEDy H7 w lampach Valeo B6

    Sens tego chyba jeszcze mniejszy jak rezystorów. Tracisz podstawową zaletę LED - bezawaryjność. Rezystory się praktycznie nie przepalają, żarówki owszem.
  3. radekrp90

    Ciekawe aukcje z Chin (AliExpress, geartbest, itp)

    Ja kupiłem nie dawno takie za chyba 9 zł z przesyłką. Działają, zajmują mało miejsca i są tanie. Profi wyjmak dowolnej firmy za sztukę kosztuje jak ten komplet z przesyłką DHL'a Trzeba tylko uważać, bo są dość miękkie ale jak ktoś ma wprawę ogarnie się każdą wtyczkę w aucie.
  4. Pośród FSI, 3.2 i 3.6 uchodzą za względnie bezawaryjne ale jest kilka potencjalnych punktów zapalnych: - rozrząd - łańcuch, napinacze, "fazatory", - napęd pompy oleju - podobno zdarzają się wadliwe śruby łączące koło łańcuchowe z wałkiem napędu pompy (ale może dotyczy to tylko aut z USA, bo czytałem o tym tylko na tamtejszych forach), - nagar w kanałach dolotowych (jak w każdym wolnossącym FSI), - ewentualne awarie związane z DSG ale to nie problem samego silnika. 2.0 TSI/TFSI będzie zapewne bardziej użyteczny ale to już zależy czego oczekujesz od auta i od własnych preferencji.
  5. radekrp90

    Przeróbka 1,4 TSI EcoFuel z gazem CNG na LPG

    W teorii da się to przerobić ale musisz pamiętać, że nie zrobi tego każdy zakład od LPG, a jedynie taki, który potrafi również modyfikować mapy silnika w ECU. Licznik można chyba przełożyć od dowolnej wersji benzynowej, 4-o cylindrowej. Pozostaje jednak problem zbiornika benzyny i nie właściwych jej wskazań.
  6. To zależało chyba od serii - MANN, Mahle i czasami Filtron (ale to widziałem tylko w filtrach powietrza).
  7. radekrp90

    Flashowanie sterowników - dyskusja

    @nTomek I takich użytkowników forum to ja rozumiem Świetna robota! Ja póki co nie mam żadnego sprzętu do takich zabaw ale mam nadzieję, że do zimy się to zmieni i wtedy ruszę z wszystkim na spokojnie.
  8. radekrp90

    Klimatyzacja

    Tak skraplacz to tzw chłodnica klimatyzacji (tzn. tak ją się potocznie w uproszczeniu nazywa). Parownik to element w kabinie, obok nagrzewnicy. Gruby przewód zawsze przy pracy będzie zimny. W przypadku schematu z linku rurki 6 i 10 powinny być zimne, rurka 7 ciepła/gorąca. Przy czym rurka 6 możne nawet przymarzać, bo jest bezpośrednio za dyszą, a rurka 10 powinna być chłodna i pokryta skroplinami. Jeśli przymarza to albo problem z regulacją kompresora, albo dysza jest przytkana.
  9. Tak ale dopiero przed finalnym napełnianiem.
  10. radekrp90

    Klimatyzacja

    Czyli zamarza przy grodzi? Za dyszą rozprężną też masz zamarznięty (z tego co pamiętam jest przy porcie serwisowym)? Jeśli nie to masz zapchany skraplacz, przynajmniej tak mi się wydaje.
  11. radekrp90

    Fotele z anglika do europejczyka

    W jakim celu masz w fotelu kierowcy matę? Rozpoznawanie zajęcia fotela kierowcy jest określana na podstawie "domniemania" - skoro auto jest uruchomione to i musi być kierowca, a skoro musi być kierowca to musi zapiąć pas. Dlatego piszczy, i dlatego pewnie sądzisz, że fotel kierowcy ma również matę ale nie ma jej. Gdyby tak było, po podniesieniu się przy odpiętym pasie przestałby piszczeć, a tego nie robi.
  12. radekrp90

    Problem z "kluczykiem" w B6.

    Ale wtedy byłoby to niezależne od temperatury, więc raczej to problem z samą blokadą.
  13. radekrp90

    Fotele z anglika do europejczyka

    Będzie pasował na szyny i zapewne będą pasowały wtyczki airbag. Będzie z niego luźna wtyczka maty wykrywania zajęcia fotela. Oczywiście to wszystko przy założeniu, że zakładasz fotel z taka samą regulacją jak ten, który posiadasz (jeśli masz jakąkolwiek regulację elektryczną).
  14. radekrp90

    ACC - Aktywny tempomat - odblokowanie

    Przyciski muszą być - inaczej nie ustawisz dystansu.
  15. radekrp90

    klimatyzacja b6

    To ciśnienie dla temperatury 33*C więc raczej to jednak temperatura komory silnika.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności