Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    3,011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

3,404 profile views
  1. Ale 1J0 jeśli mnie pamięć nie myli to tylko i wyłącznie Golf 4 i ewentualnie może jakieś Polopochodne pojazdy. Do Passata B4 czy też Golfa 3 takich pomp nie wkładano.
  2. Spróbuję jeszcze raz odłączyć akumulator może coś to da.
  3. @WooojaS Kamery 3AA nie trzeba kalibrować o ile w poprzednim aucie owa była wykonana i nie usunięta. Ja testowałem u siebie w sumie chyba 5 różnych i nawet z błędem EEPROM działała. Co innego 3Q0. W/g VW to nawet po ingerencji w zawieszenie należy kalibrować, tak że ten... Wracając do mojego problemu. Miałem ustawione: IDE10870-Switch-on condition: lane depart. warn.: On Po odpięciu akumulatora Lane Assist się świeci i działa ale w MFA nie mogę go wyświetlić. Po zmianie na on (setting via menu) mogę włączyć z MFA, widzę ekran linii ale po wyłączeniu zapłonu nie włącza się ponownie. Czy uszkodzona grzałka w 3Q0 może wpływać na to, że system nie uruchamia się po zapłonie?
  4. Mam kolejne pytanie, i nie wiem co jest nie tak. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu nie mam wyświetlania linii w MFA ani opcji wyboru Lane Assist w asystentach. Po włączeniu adaptacji na "On (via settings)" mogę wybrać Lane Assist ale już nie uruchamia się po starcie. Coś się zadziało po odłączeniu akumulatora ale nie mam pomysłów gdzie szukać, bo błędów nie ma nigdzie.
  5. Raczej nie, ale możesz sprawdzić. Ewentualnie masz jeszcze opcje nie opisane od 2 do 5.
  6. Zrób autoscan tego co masz aktualnie w aucie.
  7. @kasetla Jeśli nie ogarnąłeś tematu poczekaj chwilę. Sprawdzę w starych wersjach elsy czy coś jest.
  8. @szopenn Cel tego jest taki, iż ABS jest systemem bezpieczeństwa i kontrolka ma "wykrywać", że moduł ABS nie działa. Moduł ABS wysyła sygnał że jest OK i wtedy kontrolka się wyłącza. Przynajmniej tak mi się wydaje z tego co pamiętam, gdy kiedyś to analizowałem.
  9. @Radovid W Passacie B1 i B2 to żarówki N0177512, bo oczywiście zdajesz sobie sprawę, że pytasz w dziale aut zabytkowych już?
  10. Dla mnie szkoda, że nie ma tam już benzynowych 5tek. Ale dziś trudno już znaleźć coś więcej niż R4. Prędzej jeszcze jeden gar mniej. Ale fakt jest seria 90 trochę rozciągnięta choć nadal ładna. Zobaczymy co będzie za jakiś czas. Ja się przymierzam na wiosnę ale raczej na nowego się nie zdecyduje jednak, ale zobaczymy. Może w inwazji elektryków duże benzyny będą tanie 🤣
  11. Z tymi elektrykami to bym nie był taki pełen entuzjazmu. Z wielu stron słychać że zwyczajnie nie jesteśmy na to gotowi z wielu względów (choćby taki koncern jak BMW). Jak rozwinie się sieć tankowania wodoru, a ten sam będzie względnie tani (nie droższy jak inne "gazy") to będzie można wrócić do stołu. Póki co urzędasy szykują nam raczej koczowania przy punktach ładowania po kilkanaście godzin, bo jakoś nie widzę możliwości wybudowania co kilkaset kilometrów autostrad parkinów z superchargerami zdolnymi ładować jednocześnie kilkadziesiąt aut. I kto ten prąd wyprodukuje.... Ja wiem, że firmy idą w elektro-mobilność ale jak dla mnie, póki co, to jawne ograniczanie wolności obywateli. Nic więcej. Ale jakiegoś plugina to sam bym nawet może przygarnął.... jest na forum jakiś użytkownik Passata GTE? S90/V90 są nieco tańsze, bo starsze Ale dziś poniżej 100k to i tak nic ciekawego nie znajdziesz raczej ze świeżych aut. Albo inaczej, w cenie Passata sprzed 2-3 lat nic ciekawego nie ma w/g mnie.
  12. Przede wszystkim należy sprawdzić czy Twój sterownik obsługuje takie ogrzewanie. Instalacja nie powinna być skomplikowana, jedynie co to odpowiednio mocne przekaźniki ale oczywiście można iść w oryginał (i to bym polecał, bo ja kiedyś w B4 zastosowałem zwykłe przekaźniki i się grzało - wypalało gniazda).
  13. Dużo zależy od finansowania. Jak ktoś rozważa wynajem długoterminowy to czasami korzystniej wypada od Passata Audi A4... wiem, mniejsze, bardziej skomplikowane, nie pozbawione wad, gorzej wyposażone itp. Mnie jednak swego czasu A4 urzekło choć w dzisiejszych realiach ceny są kosmiczne zarówno za egzemplarze nowe (które nie istnieją) jaki używane. Koreańce są korzystne jeśli ktoś bierze w leasing lub za gotówkę. Inaczej według mnie się nie do końca opłaca ale fakt iż ja przeglądałem oferty sztandarowych pojazdów. Dziś jednak oferta jest jaka jest, a właściwie jej nie ma.
  14. Nie wycofali się. Każdy silnik z elektronicznym sterowaniem zapłonem miał odcinanie kompresora (10 -sek po kick-down, jak dobrze pamiętam) ale zaczęło się od 1.9 TDI chyba. Termostat nie załatwia nic. Ogólnie zapominasz o przełożeniach, o zakresie pracy oraz przede wszystkim o komforcie. Kompresory o zmiennym wydatki mogą pracować praktycznie non stop (mechaniczne maja minimalny wydatek chyba na około 10%, elektroniczne okolice 1%). Mój kompresor SD7V16 po wymianie zaworu na nowy reagował na zmianę obciążenia bardzo dobrze - na obiegu wewnętrznym gdy ustawiłem temperaturę nagle na gorące wyraźnie zmieniało się obciążenie silnika ale kompresor się nie wyłączał, więc ciśnienia graniczne nie zostały przekroczone (głównie LP).
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy