-
Content Count
3,041 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
33
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About radekrp90
- Birthday 10/29/1990
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tczew
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.4 TSI 122KM
-
Rok produkcji
2009
-
Link do tematu o samochodzie
57787
Recent Profile Visitors
4,208 profile views
-
Możesz wgrywać co chcesz od 3C0 przez 3C8, po 5N0 i 7N0.
-
Każdy sterownik kamery można przeprogramować na ten od passata (ja mam od Tiguana). Elektrycznie są zgodne, różnią się tylko softem. Jedynie te 7N0 dla Discovery (CVBS zamiast RGB) nie przerobisz, bo jest inny przetwornik.
-
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
radekrp90 replied to norbert2205's topic in Silnik, skrzynia biegów
Ja lałem Fuchsa i teraz FEBI. Według mnie, na Febi ciszej. Fuchs jest bardziej jak oleje oryginalne, czyt. bardziej Eko. -
Abritesem (a raczej z licencją do jakiej mam dostęp) udało mi się odczytać CS i MAC aktualnego sterownika. Chciałbym zmienić obecny MED17.5.20 (03C906022) na MED17.5.5 (03C906016). Nie sprawdzałem czy w ogóle działa w tym Abritesie procedura podmiany ECU, pytanie czy jeśli kupię inny sterownik podłączę pod moje auto, zmienie soft pod Passata (teoretycznie te 016-ki są identyczne, wszystkie obsługują S&S) to czy odczytany nowy MAC i CS coś mi da? PIN i CS z komfortu mam o ile to istotne. Kolejna rzecz, jeśli podłącze inne ECU na próbę i wrócę do swojego oryginalnego (bez robienia czegokolwiek tylko podłączenie) ten będzie nadal działał? Niestety, nie do końca rozumiem jak to w tym nowym Immo działa.
-
Temat już trochę się zakurzył ale mam pytanie, póki co czysto edukacyjne, odnośnie ECU dla TSI (ale cały czas w nawiązaniu do adaptacji sterowników z B7): 1. Czy można samym wsadem (sgo/frf) zrobić ze sterownika np z Golfa 6 sterownik do Passata (różnią się literkami na końcu)? 2. Co trzeba mieć i wykonać aby przełożyć ECU w pojeździe? Prawdę mówiąc pogubiłem się z tym już trochę i wiem że trzeba mieć PIN z nowego ECU, ze starego też trzeba mieć? Jeśli tak to czy da się jakoś "tanio" odczytać je we własnym zakresie?
-
@robertk2 Może i prozaiczne ale nic nie napisałeś o tym - filtry wymienione?
-
[Instrukcja] Montaż kamery systemów wspomagających kierowcę
radekrp90 replied to tom-998's topic in Poradniki i instrukcje
Co do Gaetway 7N0, wiem że ruskie ale niech się na coś przydadzą... https://www.drive2.ru/l/502256637763912391/ https://docs.google.com/spreadsheets/d/18FDUeZaic9Cns-mKPTDURZwLzEojYI2GfieQo_TYpgw/edit#gid=0 -
Nie dam ręki uciąć ale CCM musi być 3AA aby ABS 3AA działał odpowiednio (ABS jest w pewien sposób powiązany w pętli sterowników odpowiedzialnych za IMMO). Zmieniając jednak komfort na 3AA Gateway 7N0 również by wypadało zapodać. Ogólnie temat już jest rozkminiony w każdą stronę, więc nie zostaje nic innego jak iść za ciosem Oczywiście jest opcja, że EPB lub ABS są uszkodzone ale myślę, że to wina leży w komunikacji.
-
Bi-xenony skrętne B6 2006 - kodowanie sterownika
radekrp90 replied to Fikanoteran11's topic in Diagnostyka VAG
@kwanga Jeśli nadal ma ten problem podaj jakie masz tam kodowania. Najlepiej pełen autoscan. -
Pomiędzy kamerą, a modułem jest "zwykły" kabel video z gniazdami Fakra (ja kupowałem taki: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/e6888737-2b96-33e4-b45c-cd406c610ddc ) W sedanie woda leci z uszczelek klapy (a raczej zawiasów klapy). Jeśli masz kogoś kto może Ci wgrać software i zrobić kalibrację to może być dowolny moduł 3C0/3C9/3AE/5N0/7N0 (poza 7N0907441B). Na początek sprawdź bezpieczniki ale możesz też zajrzeć do obudowy jak faktycznie wewnątrz wygląda płytka.
-
Te błędy co masz wyżej to jedynie Basic Settings do ogarnięcia. Security Access do wpisania za każdym razem i przebić się przez wszystkie kalibracje. Jeśli pompa jest sprawna to tylko klikanie i czytanie poleceń VCDS'a.
-
Jak dobrze pamiętam, gdy w kodowaniu wybrany był w ABS odpowiedni silnik, w adaptacjach dobrane parametry pod kody PR silnika (wspomaganie hamowania itp) błędy zniknęły.
-
@Wolfe Czyli widocznie "tak ma być". Zostało rozwiązać tymczasowo kwestię samego uruchamiana się kamery, bo teraz ona działa tylko gdy jest otwarty emblemat (chińska wersja, nie oryginał). Prawdopodobnie zasilanie kamery jest w niej tylko gdy otwarty jest emblemat (gdy otworzę emblemat i wtedy uruchomię bieg wsteczny działa). Kolejna sprawa to to, że miałem moduł podłączony pod zapalaniczkę, więc bez stałego zasilania również mógł strzelać fochy.
-
Skróciłem kabel z kamery do modułu (do ~3m czyli tyle ile jest w oryginale w klapie) i wykonałem wiązkę RGB z modułu do RNS (~10 metrów ale powinno być chyba 7). Obraz się pojawia choć pewnie sterowanie chińskiej kamerki zawodzi i nie zawsze widzi ją (pokazuje na start komunikat o niedostępności kamery cofania, a później czarny ekran). Mam obecnie wiązkę z 4 przewodów ekranowanych (dedykowanych do audio) dla sygnału RGBS. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, bo oryginał ma jeszcze dodatkowe ekranowanie. Koszt jednak niewspółmierny (~mi wyszło jakieś 80 zł z wtyczkami + 40 za piny, które i tak się przydadzą). Nie mniej, jakość obrazu dpy nie urywa i nie wiem czy to kwestia kamerki, czy ten typ tak ma (przez moduł trajektorii) czy to wina okablowania? Nie zostało mi nic innego jak kupić kamerkę i dokończyć instalację jak się należy. Co do samych modułów - jakby kogoś to interesowało, bo tu info o tym nie było 5N0 flaszuje się na 3C9 czy 3AE, czy inne 7N0 (oprócz B przeznaczonego do DM rzecz jasna).
-
Ten kabel ma z ponad 3 metry.... dziś się wcale nie chce ta kamerka uruchomić. Chiński szajs Te 5N0/7N0 zadziałają?