Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    3,020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

2 Followers

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

3,720 profile views
  1. Jak się ma pecha to nawet poprawione lub remontowane biorą olej. Każdy egzemplarze trzeba sprawdzać i tyle. Dziś już koszty nie są tak tragiczne jak kilka lat temu, a w przypadku zakupu używanego i tak trzeba mieć przynajmniej te 5kPLN w rezerwie niestety.
  2. Dawno już po temacie pewnie ale 02A911023F w/g ETKA zmienia się właśnie na 02A911023T
  3. Ja kupiłem z ostatnim numerem wg ETKA (1K0951605C, dziś widzę że już jest 1K0951605F) z tzw auta "potestowego". Wyglądała rzeczywiście na nową i odpukać działa do dziś. Jak ktoś chce mieć "spokój" to należałoby po zakupie zajrzeć do baterii i ją ewentualnie wymienić.
  4. W Vag Dash Editor można zamienić ustawienie kontrolek na "old style". Wtedy nie trzeba podmieniać tarczek. Niestety, licznik do rozebrania i trzeba dobrać się do EEPROM.
  5. Bardziej elegancko będzie jak założysz moduł świateł (5M0-907-357-F), podłączysz CAN-Extended i skonfigurujesz to poprawnie. Pytanie tylko jaki masz Can-Gateway. Masz ACC, Lane Change Assist? Reflektory DLA będą działały nawet bez kamery (oczywiście jak zwykłe xenony, nie jako automatyczne) tylko musza mieć odpowiednio zakodowany i zparametryzowany moduł regulacji świateł (5M0).
  6. Ewentualnie zaryzykować z taśmą ekranowaną ale w większości przypadków taki błąd oznacza problem z kamerą samą w sobie. Co do widoczności - wystarczy, że są rysy na szybie i jest lipa. Kamera wykrywa zabrudzenia/łapie ostrość w innym miejscu niż powinna i wyłącza kolejno funkcjonalności. Ja zauważyłem, że najpierw leci Light Assist, później Sign Assist i dopiero na sam koniec Lane Assist. Jeśli kamera nie rozpoznaje żadnych znaków raczej nic z tym nie zrobisz. Możesz spróbować "wypolerować" szybę od środka, ponowić kalibrację.
  7. W Phaetonie też i cóż z tego? Są "dedykowane" instalacje z chin ale to rzeźba jakich mało. Taniej będzie chińczyka zamknąć w bagażniku i dorzucać ryżu.
  8. Ale 1J0 jeśli mnie pamięć nie myli to tylko i wyłącznie Golf 4 i ewentualnie może jakieś Polopochodne pojazdy. Do Passata B4 czy też Golfa 3 takich pomp nie wkładano.
  9. Spróbuję jeszcze raz odłączyć akumulator może coś to da.
  10. @WooojaS Kamery 3AA nie trzeba kalibrować o ile w poprzednim aucie owa była wykonana i nie usunięta. Ja testowałem u siebie w sumie chyba 5 różnych i nawet z błędem EEPROM działała. Co innego 3Q0. W/g VW to nawet po ingerencji w zawieszenie należy kalibrować, tak że ten... Wracając do mojego problemu. Miałem ustawione: IDE10870-Switch-on condition: lane depart. warn.: On Po odpięciu akumulatora Lane Assist się świeci i działa ale w MFA nie mogę go wyświetlić. Po zmianie na on (setting via menu) mogę włączyć z MFA, widzę ekran linii ale po wyłączeniu zapłonu nie włącza się ponownie. Czy uszkodzona grzałka w 3Q0 może wpływać na to, że system nie uruchamia się po zapłonie?
  11. Mam kolejne pytanie, i nie wiem co jest nie tak. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu nie mam wyświetlania linii w MFA ani opcji wyboru Lane Assist w asystentach. Po włączeniu adaptacji na "On (via settings)" mogę wybrać Lane Assist ale już nie uruchamia się po starcie. Coś się zadziało po odłączeniu akumulatora ale nie mam pomysłów gdzie szukać, bo błędów nie ma nigdzie.
  12. Raczej nie, ale możesz sprawdzić. Ewentualnie masz jeszcze opcje nie opisane od 2 do 5.
  13. Zrób autoscan tego co masz aktualnie w aucie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy