Jump to content

radekrp90

Moderator
  • Content Count

    2,275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About radekrp90

  • Birthday 10/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Recent Profile Visitors

1,753 profile views
  1. Musi mieć kanał adaptacji dla PLA - VCDS w dłoń i sprawdź. Podobnie sprawdza się czy zadziała Lane Assist.
  2. 1K1 909 144 M to Gen 2. Jak wyżej napisał @Wolfe - 1K0, 5N0 i 5N1. Do tego dochodzi 8J0 (Audi TT), 3Q0/5Q0 (platforma MQB).
  3. Musisz szukać oryginalnej wersji aplikacji takiej jaka była w nazwie aukcji. Oczywiście o ile kupiłeś interfejs z kablem zakręcanym na śrubkę. W innym wypadku pisz do Majfrenda niech wysyła Ci apkę. Ogólnie i tak bym pisał.
  4. Wiem i zdaję sobie z tego sprawę - co nie zmieni mojego mniemania o grupach facebookowych Nawet jeśli sam jestem w nich zapisany
  5. To może tylko tzw. "wyjątek potwierdzający regułę". Ja ogólnie do FB mam stosunek jaki mam - korzystam z tego ale jak dla mnie to śmietnik Tak czy inaczej - pytanie czy sprzedawał jako sprawny czy nie, bo to kluczowe w tym wszystkim
  6. Najlepiej to pomiędzy flashowaniami zrobić odłączenie zapłonu tak aby uspały się moduły - ale można też metodą bardziej "brutalną". W sumie nie robiłem jeszcze aktualizacji dla jednego modułu jednej po drugiej, więc nie zauważyłem takiego problemu. Najważniejsze, że działa i nie trzeba szukać rozwiązań z innymi metodami wgrywania wsadu do uwalonego sterownika. Klon też ma pewnie wiele do gadania, bo np.: EEPROMu z sterowników drzwi nie czyta. Ja do końca roku chcę sobie ogarnąć ODIS'a więc wtedy może stabilność takich prac będzie lepsza - zobaczymy @robert_s Teraz Twój sterownik na stół, 12V z jakiegoś zasilacza i próbuj wgrać Może też się uda, chyba że już wysłałeś ten sterownik
  7. I tak, i nie. Jeśli się za dużo przesunie położenie zębatki względem potencjometru ten wyjdzie poza zakres swojej pracy.
  8. Z tego co wymieniłeś brał bym chyba Bannera. Ma dość dobre opinie wśród mechaników.
  9. Czyli równie dobrze jakbyś ze śmietnika wyciągnął. Swego czasu krążyły tematy o wadliwych panelach i chyba 2 razy było o wadzie wyświetlacza - może to ten sam panel, bo dziwne że był przekładany.
  10. Nie wiem co jest nie tak z Boschem/Vartą ale biorąc to w sklepie tak jak piszesz - masz gwarancję i tyle.
  11. No niestety, ceny niektórych części są z d**y. O ile w przypadku wersji kolorowych/3D da się to w jakiś sposób zrozumieć, przez pryzmat tego że tego zwyczajnie było mało o tyle w przypadku zwykłych MFA/MFA+ jest to kompletnie nieuzasadnione. Ale skoro są takie ceny to muszą być na to chętni Przy okazji - ja też z tego posta nic nie rozumiem. "Rozumiem" było w odniesieniu do tego, że jak zawsze nie wszystko podaje się na forum - co rozumiem, bo to wymaga pracy i czasu. Za 10 lat może ktoś to wytłumaczy
  12. Ok, rozumiem - nie wnikam. Jak będziesz się chciał podzielić to chętnie się dowiemy Póki co poprawiłem trochę Twój poprzedni post aby był bardziej czytelny - mam nadzieję, że nie masz tego za złe
  13. Czyli zmiana EEPROM na większy, wgranie softu i tyle?
  14. Sporo info ale śmietnikowo to napisałeś Co do magla + kl.333 ja mam i jestem zadowolony. Przy prędkościach manewrowych wspomaganie dużo mocniejsze ale od około 20-30 km/h już sztywne. Jest według mnie dużo bardziej progresywne. Co do Gateway - w ramach tego samego HW można aktualizować. Gdyby dało się edytować EEPROM to pewnie dało by się nawet przerabiać między wersjami nonS&S, S&S i ACC W ramach tego samego HW nie ma problemu z rozładowywaniem (ja aktualizowałem do ostatniej wersji). Co do zmiany licznika - jeśli to nie tajemnica, co musisz zmienić i jak dobrać soft w takim wypadku? Ja mam np.: 3C0920872A H02 0206 co mogę z tego zrobić?
  15. Skoro zmiana to i adapter, a skoro adapter to zapewne w nim jest zwarcie... tak zapewne dziwnym trafem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy