Skocz do zawartości

wasielk

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W weekend podmienie borda, bo juz jakiś czas temu kupilem 30 bitowego high tylko nie miałem czasu się za to zabrać. Dam znać jak wymienie. Dzięki
  2. Dzięki za odpowiedź. Czyli przycisk fizycznie musi być. Więc kompletuje graty i zaczynam zabawę :-)
  3. @radekrp90 Sorrki, że dopiero teraz: 01000E0F00041A004C0A0000320000000009FF4F0080210C000000000000 Z góry wielkie dzięki.
  4. Cześć Wszystkim. Tak właśnie się zastanawiam czy jest możliwość dodania funkcji auto hold bez fizycznego przycisku? Bo z tego postu wynika, że jak się ma 3c8 high end to można z zegarów włączyć na stałe auto hold, więc przycisk teoretycznie nie jest potrzebny, bo włączę zegarami i mam.... ??? Da się tak?
  5. No właśnie wiem.... Bo nie wygląda mi to na problem elektryczny czy włącznika. Na 99% to coś z bortnezem, a raczej z jego konfiguracją. No nic, czekam może ktoś coś podpowie, albo mnie naprowadzi.
  6. Hej. Ale co? Mam ją wyłączyć? Bo jest włączona. Żarówki nie są przepalone. Bo jak włączę tryb "skandynawia" to świecą. Ale jak przełączę z "0" na postojówki to już nie świecą i tak samo jak przełączę na mijania to tylko błysną i nie świecą, mijania działają normalnie. Już próbowałem z opcją "Mijania zawsze włączone" i oczywiście mijania świecą od zapłonu, tylne postojówki też, a przednie nie.
  7. Hej, Nie świecą mi postojówki z przodu (z tyłu świecą). Objaw jest na tyle dziwny, że w trybie skandynawskim świecą, czyli fizycznie są sprawne i to zwykłe żarówki nie led. Ale nie reagują na włącznik, więc kupiłem nowy ale nie pomogło. Wydaje mi się, że może problem tkwi w kodowaniu, ale nie byłem w stanie dojść co jest nie tak. Kodowanie na tą chwilę to: 01000E0F00041A004C0A0000320000000009FF4F0080210C000000000000 Jeszcze jest jedno dziwne zachowanie, jak przełączam z "0" na światła do jazdy to przez ułamek sekundy błysną postojówki i to by było na tyle z ich świecenia. Macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu? Może to w kodowaniu coś mam namieszane? Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie :)
  8. Cześć Wszystkim, Czy możecie mi powiedzieć jaki moment wytrzymuje skrzynia z tematu (KJF 5-cio biegowa)? Pytam bo jak rozmawiam z tunerami to jedni mówią, że spokojnie można zrobić ok +60KM i + ok 100Nm, a inni mówią, że ta skrzynia nie wytrzyma i robią ok +40KM i ok +50-60Nm. Oczywiście Ci z +100Nm mówią, że już zrobili setki takich B6 i wszystko działa, oczywiście jak się dba o olej, nie depcze się na zimnym i nie gasi natychmiast po deptaniu. Szukałem w necie specyfikacji tej skrzyni i nie znalazłem.... Z góry wielkie dzięki za pomoc
  9. wasielk

    Hak holowniczy

    Miłem ambicje zrobienia samemu wiązki, ale miałem problem z zakupem wszystkich pinów i wtyczek (bo jak chcesz bez lutowania to potrzebujesz wtyczkę do can i światła stop). W końcu jak znalazłem wszystko po wielu dniach szukania, to wyszło, że chyba musze z 4 sklepów zamwić, gdzie przesyłki to ok 20zł za każdą + piny i wtyczki. Do tego chciałem jeszcze odpowiednich kolorów i średnic przewody (tak jak bozia przykazała) i tu kolejny problem, bo w jedym sklepie nie mieli wszystkich kolorów i trzeba by było zamawiać z 2, więc znowu 2 przesyłki +koszt przewodów. Dodatkowo koszt taśmy żeby to wyglądało, może nie jakiś duży ale jednak. Więc jak sobie to podsumowałem to wyszła tak niewielka różnica w cenie, że sobie odpuściłem i kupiłem gotowca. Polecam, wiązka idealna tylko musisz wiedzieć jaki masz sterownik, ale jest w opisie, bo z tego co pamiętam to są dwa rodzaje. Reszta to plug & play + VCDS i masz po temacie. Jedyne co by mi się opłacało to jak bym zrobił kilka tych wiązek z opcją jedna dla siebie i kolejne do sprzedania to miało by to sens.
  10. wasielk

    Hak holowniczy

    W tym temacie masz podane wszystkie konektory. Z tego co pamietam to 2 do skrzynki bezpiecznikowej, stop pod kierownica, can + i - pod kierownica, jeden do bezpiecznikow pod maska i masa.
  11. wasielk

    Hak holowniczy

    Znajdz na znanym portalu "gotowa wiazka hak, bez lutowania". Chyba, ze chce Ci sie bawic, bo kosztowo za duzo nie oszczedzisz. Poniwaz kontektory bedziesz zamawial z kilku sklepow i dochodza koszty przesylki.
  12. Hej Wszystkim, W związku z tym, że nie znalazłem takiego tematu (były w połowie podobne) zakładam nowy. Mam następujący problem: Mój pasek tak raz w roku potrafi zgasnąć podczas jazdy i nie chce odpalić. Ale po wielu próbach kręcenia rozrusznikiem odpala i problem znika na około rok. Sama próba odpalenia jest ciężka bo przez pierwsze 10-20 razy rozrusznik kręci ale samochód nie reaguje, nie czuć "że chce" odpalić, dopiero po odpoczynku i kolejnych 10-20 próbach widać, że zaczyna próbować odpalić i w końcu odpala. Jak już odpali to jeździ bez problemu. Nie ma żadnych kłopotów z odpalaniem, przyspieszaniem itp. Normalnie chodzi jak nowy z salonu... Jak mi się stało to pierwszy raz to pomyślałem, że coś gdzieś się zawiesiło/zablokowało i tyle. Ale temat raz w roku powraca i chcę odszukać przyczynę, bo nie chcę mieć kolejnej niespodzianki. Bo jak wszyscy wiemy to wyskoczy pewnie w najgorszym momencie. Oczywiście po podłączeniu VCDS zero błędów w żadnym sterowniku, no oprócz klapek nawiewu ale to kompletnie nie wnosi do tematu. To co sprawdziłem: 1) Czy słychać, że działa pompka paliwa w baku. Słuchać jak działa, nawet jak ją uruchamiałem VCDSem to słychać, ze chodzi. Chyba, że samo to, że chodzi to nie oznacza, że dobrze chodzi? 2) Zaraz po tym jak gasł rozkręciłem filtr paliwa żeby zobaczyć czy nie jest suchy, był pełny. 3) Sprawdziłem wężyki, przewody od wtrysków czy nie są uszkodzone mechanicznie 4) Korekty wtrysków na jałowym bliskie zeru 5) Jedynie co mi trochę dało do myślenia to ciśnienie paliwa na jałowym, bo tak z tego co pamiętam to skakało. No ale to pewnie cały czas bym miał jakiś problem z szarpaniem, dławieniem, odpaleniem itp. A jak już wcześniej pisałem, że auto po takiej akcji chodzi perfekt i to nie ważne czy to lato czy zima. Ręce opadają, bo już nie wiem gdzie szukać , tym bardziej że nie ma błędów. Może jesteście w wstanie podpowiedzieć co mogę jeszcze sprawdzić i gdzie szukać? A może co mam z VCDS wyciągnąć i wkleić? Z góry wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi i pomoc Paweł
  13. wasielk

    Hak holowniczy

    Będzie cięzko, bo wycinałem na dwa razy... Czyli najpierw z grubsza, a następnie precyzyjnie do linii.
  14. wasielk

    Hak holowniczy

    No i sprawdzone Potwierdzam, jest zaznaczenie do wycięcia, u mnie było bardzo słabo widoczne (kwestia oświetlenia w garażu), ale jest. Pozdrawiam
  15. wasielk

    Hak holowniczy

    Faktycznie. No nic zostanie mi sprawdzic organoleptycznie jak zdemontuje zderzak Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności