Jump to content

prezesik18

  • Content count

    122
  • Joined

  • Last visited

About prezesik18

  • Birthday 01/30/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. Panowie, powoli rozglądam się za paskiem dla brata - sedan b6. Niedaleko stoi właśnie takie coś. Rozkodowałem sobię po kodach wyposażenia i nic nie ma wspomniane żeby miał bixy, spryski i pdc z przodu. Ogólnie dziwna wersja wyposażenia ale to na rynek PL. Co sądzicie? Zdj środka mam dwa słabe, też coś kombinowane było bo dekor licznika w drewnie, a na klimatroniku całość amelininowe. Możliwe że nie ma tempomatu(też o nim nic tu nie ma)?
  2. do rns kod kupowałem tutaj i było bezproblemowo. https://allegro.pl/oferta/kod-code-do-radia-vw-golf-passat-polo-i-inne-7783278742 tylko że w przypadku Twojego radia to będzie połowa(no może 1/3) kwoty sprzedaży 😀
  3. prezesik18

    Program do diagnostyki

    kups sobie interfejs vag kkl, do tego program z sieci vag com lite i vag com 312.
  4. Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu). Podczas wymiany naturalnie wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym na nową. Mapa silnika została poprawiona pod nowe turbo. Przez te 3msc jazdy nic nie zmieniło się w tym świście. Chciałbym zrobić test układu dolotowego i wtłoczyć do niego ciśnienie kompresorkiem. Zrobiłem schemat układu dolotowego w moim silniku: Chciałbym zdemontować dolot powietrza od filtra do turbo, na wejściu do turbo zamontować pistolet od kompresora aby móc dmuchać powietrze (maks 1 bar). Co zrobić w tym przypadku z otworem w pokrywie głowicy, zaślepić? Ogólnie przejechałem tak 7tys km, pod maską brak miejsc które były by okopcone spalinami, także ukł. wydechowy można wykluczyć jeśli chodzi o ten świst. Spotkałem się też z opinią że turbosprężarki hybrydowe potrafią tak piszczeć. Co o tym sądzicie? Jak w najprostszy sposób zmontować przejściówkę do podłączenia kompresora?
  5. Witam, czy ktoś z Was zmieniał intercooler na większy przy silniku 2.0TDI 140konnym? Według etki teraz siedzi 3C0145803G, coś takiego:
  6. prezesik18

    [B6] Hamulec ręczny - Błąd

    miałem ten sam błąd, po wymianie przycisku mam spokój. Może już któryś zacisk "zmęczony" i stawia większy opór podczas zwalniania.
  7. prezesik18

    [B6] Hamulec ręczny - Błąd

    wymień przycisk na nowy.
  8. prezesik18

    diesel 2.0 TDI BMP demontaż zaworu EGR

    szybciej będzie jak spytasz na fb na grupie 😉 też się z chęcią dowiem bo bym go profilaktycznie przejrzał/wyczyścił.
  9. prezesik18

    Wymiana lozyska kola przedniego

    b6 to nie b5. W b6 łożysko jest zespolone z piastą jako całość i przykręcone do zwrotnicy.
  10. prezesik18

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Ja wczoraj zmieniłem tuleję w wahaczu z przodu oraz tarcze i klocki z tyłu
  11. prezesik18

    Hamulec ręczny, kodowanie sterownika.

    obudowy pękają bo aluminiowy zacisk się utlenia - w miejscu gdzie jest oring uszczelniający łączenie silniczka z zaciskiem.
  12. prezesik18

    Wymiana tylnych tarcz

    Z jednej strony pamiętam że założyłem klucz i przedłużkę, oparłem na podnośniku żaba i pompowalem do góry aż puściły śruby. Z drugiej strony już niestety nie było tak dobrego podejście i trzeba była ciągnąć klucz w dół, pozostało mi wyciągnięcie całej piasty z tarczą i jarzmem i odkręcanie tego w imadle - tu już tylko obstukalem śrubę, porządnie wsunąłem splina i poszło bez wielkiej walki. Ogólnie bardzo pomocny byłby kanał i dluga przedłużka do klucza. Lewą stronę odkręciłem z pomocą podnośnika.
  13. Jak nie będę musiał iść w ten weekend do pracy to też się piszę, pech chce że akurat 22czerwca kończę urlop
  14. prezesik18

    Wymiana tylnych tarcz

    Splie M14 do jarzma, a do piasty z tyłu spline M18.
  15. prezesik18

    Felgi na lato...

    Dartfordy
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy