Skocz do zawartości

prezesik18

  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O prezesik18

  • Urodziny 30.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

231 wyświetleń profilu
  1. Problem z tylnim zaciskiem, brak ręcznego

    szukaj używki
  2. Za duży pobór prądu B7

    Najszybciej od odłączenia radia. Ogólnie trzeba wpiąć multimetr do pomiaru A i wyjmować po kolei bezpieczniki i obserwować wskazania.
  3. Brak możliwości połączenia się z rns310

    vcp czyli vag can pro - nim zrobię flash sterownika. Chyba że dam radę to zrobić vcds?
  4. Brak możliwości połączenia się z rns310

    Jak wymieniałem akumulator to mierzyłem pobór, było nie więcej niż 80-90mA. Także moim zdaniem w porządku. Ogólnie czekam na vcp także będę walczył. Niestety mam tylko problem ze znalezieniem pliku, na ruskich stronach jest ale trzeba się rejestrować....
  5. Brak możliwości połączenia się z rns310

    W zasadzie to i tylko zyskam możliwość sprawdzenia błędów/zmiany kodowania. Chyba szkoda zachodu bo nie mam dostępu do vag can pro.
  6. Brak możliwości połączenia się z rns310

    masz na myśli Gateway? Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V1.clb Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Component: Gateway 007 0040 Revision: 00007000 Serial number: 0700C069290419 Coding: 3DFDAC44C62002 Shop #: WSC 13675 002 1048576 VCID: 21490306F869E716BBD-8074 Błędów ogólnie nie mam żeby coś źle było zakodowane. Jutro będę miał czas po pracy to wbiję trochę poszperać w kodowaniu.
  7. Brak możliwości połączenia się z rns310

    Dobra, a pomysł dlaczego nie da się połączyć z radiem/navi? Nawet delphi się nie udało.
  8. Jeśli w zacisku środek mechanizmu zmienisz na ten z wypustem 6 frezowym to wtedy silniczek założysz 6 frezowym i będzie działał. Teraz jak chcesz sam silniczek zmienić to nie będzie pasować.
  9. Cześć, auto z fabryki z jakimś rcd. W 2011 w serwisie zamontowali rns310. Wszystko dobrze działa, pokazuje rds na fisie. Mam jedynie problem aby połączyć się vcds z navi. Czy to poprzez robienie autoscanu czy łączenia się od razu z navi nie idzie się połączyć - "Cannot be reached". Kabelkiem bez problemu łączę się z innymi modułami, kodowanie długie też działa w innych modułach. Podczas robienia autoscanu wyskakuje mi: 37-Navigation -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: OK 0000 Za każdym razem kiedy próbuje się połączyć. Próbowałem vcds w wersji 12.12 jak i w wersji 17.8. W bordnetz dobrze jest zakodowane bo nie sypie błędami. Druga sprawa że niestety nie posiadam kodu do radia, niestety w żadnych dokumentach nie znalazłem nic zapisanego. Jest jakiś sposób na wyciągnięcie pinu gdybym chciał sprzedać navi?
  10. instalacja vcds na Win 10,-problem

    Odinstaluj, usuń pozostałości po prgramie z dysku. Wyłącz kartę sieciową i antywirusa. Program tylko i wyłącznie ten który dostałeś na płycie z kablem. Na win10 64bit tak robiłem i było ok: 1. Instalacja VCDS wraz ze sterownikami 2. Podpięcie interfejsu do usb 3. Wybranie sterowników dla interfejsu z folderu C:\Ross-tech\VCDS , zainstalować zgodnie z instrukcjami na ekranie 4. Włączyć program VCDS 5.Interfejs wpiąć w gniazdo obd 6.Wejść w Options, zaznaczyć USB, kliknąć test.Później save. 7.Wejść w główne menu, Kliknąc na "ABOUT. Numer seryjny świeci się na czerwono, program nie aktywowany. 8.Wejść w menu główne i połączyć się ze sterownikiem silnika, odczytać błędy i wyjść do menu głównego. 9.Sprawdzić zakładkę "ABOUT". Jeśli wszystko się powiodło kod seryjny świeci się na zielono a program jest aktywowany - pełna wersja.
  11. przez przypadek go nie zaaktualizowałeś? W głównym menu wejdź w zakładkę "about". Zobacz czy kod seryjny jest na zielono czy czerwono.
  12. Błąd 01134 - Alarm Horn - wymiana syreny alarmu

    odświeżę stary temat. Wymieniłem syrenkę, błąd skasowany nie pojawia się znów. W teście wyjść próbując uruchomić syrenkę wydobywają się tylko 2 piknięcia. Też tak macie?
  13. DPF - filtr zatkany popiołem

    Panowie, obserwuje wypalanie dpf od 2tys km. Praktycznie non stop wypala się równo co 340km. Zobaczcie na bloki pomiarowe bo mam wrażenie że ktoś już wcześniej grzebał przy tym., Wartości w czerwonych prostokątach zawsze jak podpinam kompa są takie same jak na screenie(od kupna jedynie wartość popiołu podskoczyła do góry o kilka jednostek). Jak to wygląda u Was, po usunięciu programowo dpf macie jeszcze podgląd na bloki? Dpf odziwo fizycznie jest na swoim miejscu.
  14. Jaki rozmiar ma ten oring zaznaczony na czerwono? Mam wyciek płynu a zamówiłem zestaw bez tego oringu, dokupiłbym w sklepie od razu.
  15. Po wymianie łożyska dalej huczy

    a co ta opona ma takie bicie? Pierwsza sprawa czy podmieniałeś koła na inne, pewne które są wyważone, opony nie wyząbkowane. Przykręcone koło nie ma żadnych luzów? złap za oponę na podniesionym kole i sprawdź czy ma luzy w pionie, w poziomie.
×