Skocz do zawartości

prezesik18

  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

82 wyświetleń profilu
  1. Uszczelka kolektora wydechowego

    Mniej wiem niż przed czytaniem a tak bardziej serio to jak wcześniej sprawdziłem szybko i ten wałek który steruje w chłodniczce "klapą" ma luz osiowy +-2mm. Także takie mocne okopcenie samo się nie wzięło. Prawdopodobnie zaryzykuje i zakupie chłodniczkę egr po regeneracji. Autko ma juz 304tys przebiegu potwierdzonego, zastanawiam się nad wyrzuceniem dpf póki mam go na wierzchu, parametrami z vcdsa ponoć już umiera, ja nie odczuwam tego podczas jazdy, itp. Także mam teraz zagwozdkę co robić.
  2. Uszczelka kolektora wydechowego

    Wytargałem dpf i kolektor z turbiną. uszczelka rozwarstwiona, jak widać ktoś już tu był i zastałem urwaną szpilkę. Na uszczelce widać okopcenia na wylocie 4 cylindra. Uszczelka między chłodniczką a egr wypadła pęknięta, ale nie zauważyłem okopcenia
  3. Uszczelka kolektora wydechowego

    Dobra, wziąłem się za robotę. Mam małe pytanie i komplikacje. Problem z wyjęciem dpfa. Opaska przy turbo odkręcona, tam już wysunąłem na tyle że wypadła uszczelka blaszana. Coś jednak blokuje mi dpfa żeby go wyciągnąć na dół. Wszystkie mocowania wydechu oraz samej puszki dpf odkręciłem, jedna wtyczka od czujnika wypięta. Obok tego czujnika idzie metalowa rurka ku górze filtra, dalej nie widzę dokąd idzie. Próbowałem odkręcić tą rurkę ale trzyma mocno więc póki co narazie wd40 tam działa. Druga sprawa, zdejmując osłonke termiczną z siłownika, poleciało na mnie sporo sadzy, dla mnie nie jest to normalne więc niech ktoś mi to potwierdzi lub wyprowadzi mnie z błędu.
  4. Uszczelka kolektora wydechowego

    Dobra, mam urlop więc działam. Wjechałem dziś na najazdy i zrzuciłem osłonę pod silnikiem. Kamerką inspekcyjną dostałem się w okolice kolektora wydechowego. Śruby od niego wydawały się być uwalone w oleju. W każdym bądź razie nie były suche. Od góry zrzuciłem obudowę filtra i dolot do turbiny, przewód wychodzący z turbo do IC w kształcie "L". Wyjście turbiny które zaznaczone jest na fotce w załączniku, gdy trzymam za nie na końcu mogę nim ruszać dosyć mocno - 2-3mm jest zakres. Zabezpieczyłem miejsce aby nic się do turbo nie dostało, podpiąłem przepływkę i odpaliłem dosłownie na moment aby sprawdzić czy nadal jest ten pisk. Był, także wiem że układ dolotowy nie odpowiadał za to. Jestem ugadany z kumplem na udostępnienie kanału. Także jeszcze dziś będę targał kolektor wraz z turbo. Pierwsza sprawa czy dobrą uszczelkę zamówiłem? a drugi temat. Udało się komuś zdemontować półośkę odkręcając centralną śrubę od przegubu zewnętrznego oraz odkręcając przegub wewnętrzny od skrzyni? Czy muszę jeszcze zrzucić koło i odkręcić śruby sworznia od wahacza? Jakieś rady, wskazówki?
  5. Kolego, przeczytaj ten temat: https://a4-klub.pl/topic/68765-all-b5-wmiana-zaworu-w-maglownicy-brak-wspomagania-po-dluzszym-postoju/ Moim zdaniem to wina tego zaworu, sprawdź jakiej firmy masz maglownice i szukaj. Wymiana w 90% w pasku przebiegnie tak samo.
  6. Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?

    pół centymetra może być ciężko.
  7. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    ja dziś wrzuciłem zimówki i przy okazji zmiana piasty z łożyskiem w przednim kole
  8. Brak nawiewu

    może szczotki się wieszają w wentylatorze? Dostań się do niego i sprawdź czy na wtyczce zasilającej pojawia się napięcie w momencie włączenia nawiewu.
  9. Podłączenie rejestratora trasy pod oświetlenie

    Właśnie jestem po montażu wideorejetratora G1W-BC u siebie w pasku 2006r. Zamontowałem gniazdo zapalniczki nad lampką w podsufitce. Zasilanie do przewodu niebiesko-czerwonego, masa do śrubki w dachu. Wideorejestrator włącza się w momencie otwarcia auta z pilota, wyłącza się ok 10sekund po zamknięciu auta. Bez żadnych przekaźników. U mnie gniazdo zapalniczki ma napięcie tylko podczas włączonego zapłonu.
  10. Nic nie załatwiłem. Po prostu zgłosiłem się do swojego gościa od OC aby wykupić polisę. Sam mi mówił że są marne szanse że nie wykryją tej przerwy w ubezpieczeniu, ale chyba się udało.
  11. Miałem taką samą sytuacje rok temu. Przerwa między polisami wynosiła około miesiąca. Na szczęście do tej pory cisza z UFG i chyba już mi się upiecze.
  12. Dobrze kolego że pomagasz, przez 4 lata z pewnością nie doprowadził auta do ładu
  13. Mam taki problem z gwizdem w swoim pasku b6. Sprawdzałem rury dolotu kiedyś ale bez skutku. Jeżdżę tak z 3-4msc ale niedługo będę miał czas żeby się za to wziąć. Na yt widziałem filmiki z podobnym gwizdem, w komentarzach pisali o uszczelkę pod kolektorem wydechowym. Nic się nie stanie jakbym spróbował kompresorem zrobić z 2 atm ciśnienia w wydechu? dpf nie rozwali? lub jakiś inny pomysł jak to zdiagnozować. A druga sprawa to chciałbym zrobić wirusa we Wrocławiu bo niedługo będę. Kogoś godnego polecenia macie? A druga sprawa jak wygląda sprawa wymiany tej uszczelki? Mechanik mówi że to dzień roboty. Opuszczenie sanek, wyjęcie dpf, czy to prawda?
  14. Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    b5fl 1.8t 2001 mam licznik o nr 3b0920825 niestety przy odczycie i zapisie kabel nawalił i mam wysypany wsad. Potrzebuje 3b0920925 lub 3b0920825. Ewentualnie co mogę w zamian? 1/2fis, pb, 2001r. - - - - - aktualizacja - - - - - b5fl 1.8t 2001 mam licznik o nr 3b0920825 niestety przy odczycie i zapisie kabel nawalił i mam wysypany wsad. Potrzebuje 3b0920925 lub 3b0920825. Ewentualnie co mogę w zamian? 1/2fis, pb, 2001r.
  15. Rns 315

    Sprzedaj mi kartę, albo pożycz Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
×