Jump to content

prezesik18

  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About prezesik18

  • Birthday 01/30/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

659 profile views
  1. Dokładnie, pisz do gościa i wyśle Ci bez problemu link do pobrania.
  2. stan bdd
  3. manetki od auta kombi z tempomatem i fisem. W pełni sprawne, wymieniłem bo dołożyłem multifunkcję.
  4. Moduł w pełni sprawny. Z prywatnego auta ponieważ wymieniłem na nowszy model. Możliwość montażu i kodowania na miejscu za dodatkową opłatom.
  5. Walczę już od dawna z MF i już głupieję. Przeczytałem cały temat ale opowiem od początku. Pasek 2006r kombi, tempomat. Kiera 3 ramienna. Moduł kiery z końcówką 549A. Gateway C. Poduszka 2nabojowa. Kupiłem kierę 3 ramienną z MF 8 przycisków i moduł wyjąłem z tego samego auta z końcówką J. MF nie udało się uruchomić i klakson też nie działał. Na forum wyczytałem że moduł A wymienia się na h,p,af,ah - kupiłem z końcówką H - klakson jest MF nie działa - po przeczytaniu całego tematu już wiem że nie zadziała. Pytanie końcowe: Wyczytałem że te moduły obsługują MF: b,e,k,m,ac,ae,af,ah, - który z tych modułów na 100% podejdzie do mojego autka i nie będzie robił problemu z MF ani poduszką 2 nabojową?
  6. do rns kod kupowałem tutaj i było bezproblemowo. https://allegro.pl/oferta/kod-code-do-radia-vw-golf-passat-polo-i-inne-7783278742 tylko że w przypadku Twojego radia to będzie połowa(no może 1/3) kwoty sprzedaży ?
  7. kups sobie interfejs vag kkl, do tego program z sieci vag com lite i vag com 312.
  8. Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu). Podczas wymiany naturalnie wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym na nową. Mapa silnika została poprawiona pod nowe turbo. Przez te 3msc jazdy nic nie zmieniło się w tym świście. Chciałbym zrobić test układu dolotowego i wtłoczyć do niego ciśnienie kompresorkiem. Zrobiłem schemat układu dolotowego w moim silniku: Chciałbym zdemontować dolot powietrza od filtra do turbo, na wejściu do turbo zamontować pistolet od kompresora aby móc dmuchać powietrze (maks 1 bar). Co zrobić w tym przypadku z otworem w pokrywie głowicy, zaślepić? Ogólnie przejechałem tak 7tys km, pod maską brak miejsc które były by okopcone spalinami, także ukł. wydechowy można wykluczyć jeśli chodzi o ten świst. Spotkałem się też z opinią że turbosprężarki hybrydowe potrafią tak piszczeć. Co o tym sądzicie? Jak w najprostszy sposób zmontować przejściówkę do podłączenia kompresora?
  9. Witam, czy ktoś z Was zmieniał intercooler na większy przy silniku 2.0TDI 140konnym? Według etki teraz siedzi 3C0145803G, coś takiego:
  10. miałem ten sam błąd, po wymianie przycisku mam spokój. Może już któryś zacisk "zmęczony" i stawia większy opór podczas zwalniania.
  11. szybciej będzie jak spytasz na fb na grupie ? też się z chęcią dowiem bo bym go profilaktycznie przejrzał/wyczyścił.
  12. b6 to nie b5. W b6 łożysko jest zespolone z piastą jako całość i przykręcone do zwrotnicy.
  13. Ja wczoraj zmieniłem tuleję w wahaczu z przodu oraz tarcze i klocki z tyłu
  14. obudowy pękają bo aluminiowy zacisk się utlenia - w miejscu gdzie jest oring uszczelniający łączenie silniczka z zaciskiem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy