Skocz do zawartości

smax

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 140 kW (DKZA)
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy dostanę alufelgi Verona w rozmiarze 18 cali, lub inne bardzo podobne ? Interesuje mnie tylko rozmiar 18".
  2. Tarcze i klocki są ok. Tylko ten ich wygląd wizualny, który widać przez alufelgi.
  3. Zgadza się, masz racje, mój błąd. Kupić tarcze ATE, czy Zimmermann ?
  4. Tarcze nie są zardzewiałe.
  5. Jakiej firmy polecacie piasty koła do Passata B8 FL 2019 2.0. TSI 190 KM ? Muszę wymienić dwie sztuki ze względu na ich wygląd ( pordzewiałe)
  6. smax

    Paliwo E10 vs 98

    Raczej chodzi mi o to, czy tankując PB98, zamiast 95 E10, będzie mniejsze osadzanie nagaru, Czy stosowanie tego paliwa faktycznie ma wpływ na olej silnikowy.
  7. Z ciekawości spytam, jakie paliwo tankujecie do swoich aut z silnikiem benzynowym. Czy jest sens tankować paliwo 98 do silnika 2.0 TSI 190 KM ?
  8. Mam konto powiązane z autem. W serwisie powiedzieli, że jeżeli wgram soft 0324, to w sklepie pojawi sie możliwośc zakupu App. Niestety w dalszym ciągu jest tylko możliwośc kupna/przedłużenia we connect. Właśnie otrzymałem odpowiedż na maila z Volkswagena. Uprzejmie informujemy, iż z informacji, jakimi dysponujemy wynika, że wskazane funkcje na żądanie We Upgrade (m.in. App Connect oraz Obsługa głosowa) nie są dostępne dla Pana samochodu, dlatego też nie pojawiły się one w sklepie wewnątrz pojazdu, czy na stronie internetowej myVolkswagen. Pojazdy wyposażone w system Infotainment MOD3.1 (Passat, Arteon, Tiguan, T-Roc, Touran, T-Cross, Polo), które wyprodukowane zostały przed rokiem 2021 (tj. pojazdy z rocznika modelowego 2020), niestety nie posiadają technicznych możliwości, aby obsługiwać funkcje „We Upgrade”. Aby usługa mogła zostać aktywowana pomyślnie, samochód musiałby zostać odpowiednio przystosowany na poziomie fabrycznym. W przyszłości również nie będzie można aktywować niniejszych funkcji w powyższych samochodach.
  9. Wgrałem do Passata 2019 FL wersję oprogramowania 0324. Urządzenie 3G5035820C. Niestety w dalszym ciągu nie mogę kupić usługi App Connect. Nie mogę też pobrać stacji internetowych , jak i korzystać z Voice
  10. Bez przesady, wystarczy wyjechać 10 km za Gdańsk i za 100 zł wymienisz olej bez problemu. Zdecydowałem, nie dam 450 zł za wymiane oleju w serwisie. Trudno nie będzie wpisu w komputerze.
  11. Napisałem dzisiaj maila do serwisu VW o wycenę wymiany oleju i filtra przy 40 tys. km. Mam swój olej i filtr. Serwis wycenił robociznę na 450 zł. Uważam, że jest to bardzo wysoka kwota. Czy dla wpisu w komputerze warto dać tyle, czy po prostu wymienić olej u mechanika za 100 zł ?
  12. Ja mam oprogramowanie 0278 i nie ma takiej opcji. Nawet pytałem sie w serwisie VW, pan sprawdził po numerze VIN i stwierdził, że niestety nie mogę zakupić.
  13. Czy ktoś wie jaka jest nazwa tych alu felg ? Mam od nowości założone felgi 17 cali, chce wymienić na 18.
  14. Minął rok od wpisu i dalej nic się nie zmieniło, masakra jakaś. Mam soft 0278,a w sklepie moge dokupić tylko We Connet plus, który kończy mi się za 10 dni. Tylko po co, żeby mapy navi sie uaktualniały i nic więcej .
  15. Witam. Czy ktoś ostatnio dokupywał tą usługę ? Nigdzie nie moge znaleźć informacji, czy usługa za 705 zł, jest ważna na rok, czy dwa lata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności