Skocz do zawartości

rosol

  • Liczba zawartości

    1 445
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

2 625 wyświetleń profilu
  1. Diagnostyka potrzebna... moze cos w układzie paliwowym
  2. 3 sztuki WHT000846 M12x1,5x110 1 sztuka N91114701 M12x1,5x110 Dziwnie trochę, że nie jest parzyście.... no ale tak ETKA podaje
  3. brak górnej osłony o ile mi wiadomo ma coś wspólnego z temperaturą silnika... bez niej jest lepiej według VW
  4. a po co chcesz wymieniać ? Na hamowanie nie ma to wpływu jeżeli tarcza ma jeszcze zalecaną grubość...
  5. ile przejechaleś kilometrow na wypadajcym zaplonie?
  6. BZB były ok więc nie pisz, że od 2008 byly wadliwe.... @sovaldo CDAA niby od 2012 powinny być ok ale to zależy jeszcze jak kto dbał... jak wymieniał olej co 25-30tys.km to na cuda nie licz...
  7. @Major oczywiście... dlatego sprawdzić trzeba przed ruszeniem jak i po przejechaniu kilometrów i paru hamowaniach... temperatura tarcz i felg również do sprawdzenia.
  8. @Stevcio stań lekko pod górkę i zobacz czy się stacza swobodnie
  9. @pyro87 w manualu nie ma filtra i o jaka miskę olejową Tobie chodzi?
  10. 300KM na jedną ośkę to już sporo... mogą być problemy z trakcją... Wystarczy, że zrobisz DP + kat sportowy, wywalisz środkowy tłumik, zalewać będziesz Pb98 i na seryjnej turbinie osiągniesz też dobry wynik i osiągi bez problemów z trakcją.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności