Skocz do zawartości

Darek Zw

  • Zawartość

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O Darek Zw

  • Urodziny 24.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Miasteczko Śl.

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Nie chciałbym żebyś wymienił ją niepotrzebnie, może to wyciek paliwa z innego punktu lub inna przyczyna. Jeżeli jednak decydujesz się na jej wymianę - musisz posiadać umiejętności lev. "Mały Modelarz". W pompie wszystkie uszczelnienia są jednorazowe i do wymiany po jej rozkręceniu i tylko tu może wystąpić problem - nieszczelność.
  2. Ostatnio wymieniałem u siebie tandem (czarna ropa w filtrze). Komora gdzie znajduje się pompa paliwa była również czarna od oleju (czyli pompa vacum puszczała olej do paliwa) Kupiłem na allegro używkę za 20 pln i zestaw regeneracyjny za 170zł (można taniej poza allegro) oraz dokonałem podmiany. Regeneracja i podmiana jest prosta dla kogoś kto trochę dłubie. Dużo opisów w necie jak to zrobić. Najoporniejj było nabić uszczelniacz (nasadką 15 z przedłużką ładnie wszedł).
  3. Zapach oleju to nic normalnego, może właśnie tandem cieknie olejem - lub któryś wężyk z ukł. paliwowego pod maską. Skontroluj filtr paliwa - czy ropa w której jest zanurzony nie jest czarna. Sugerowałoby to problemy z tandemem - zasilaniem w paliwo.
  4. Mam zmieniony napęd z łańcuszka na 1.9 tdi. Śmiga aż miło, zero drgań i NIC się nie dzieje (50tys). Jeżeli jednak chcesz regenerować napęd mając już koła zębate to na Twoim miejscu nie zmieniałbym tego na 1.9 - lepiej nie dotykać czopu wału jak nie trzeba..
  5. Przybywa płynu chłodniczego.

    Nie ma co już obserwować tylko poprawić tak żeby było ok. Skoro na postoju ucieka płyn to strach pomyśleć gdzie nacieka i co może nabroić.
  6. Po przeglądnięciu kilku aukcji widzę że wał ww silnika ma jeden lub dwa wałki balansujące napędzane wieńcem zębatym bezpośrednio z wału oraz pompę oleju napedzaną "mokrym paskiem zębatym" czyli pracujacym w oleju.
  7. Temperatura oleju w silniku 2.0 170

    Czyli nawet gdyby to trza dokładać wskaźnik?
  8. Temperatura oleju w silniku 2.0 170

    Właśnie nie mam vcds a jedynie elm327 i z tego odczyt bieżących parametrów z czujników. Czujnika temp oleju nie widzi chociaż mam nawet opcję kasowania błędów ECU i poduszek. Czyli gdyby był to chyba by go pokazał?
  9. Temperatura oleju w silniku 2.0 170

    Koledzy, chciałbym dołożyć czujnik temperatury oleju. Czy ktoś z Was wie czy w silniku BKP jest fabryczny/ zaślepiony otwór gdzie można wkręcić czujnik?
  10. Uszkodzenie turbiny oraz jej regeneracja

    Dziurawy dolot, zero błędów?
  11. Wymiana glosnika Passat B6

    w moim przypadku przyczyną niedziałającego głośnika był urwany kabelek między drzwiami a słupkiem. A już chciałem nowy kupić
  12. znam takich stę stękaczy wizjonerów, i tak trza po nich poprawiać.
  13. Akumulator w B6

    Dziś byłem zmuszony trzymać pod chmurką, -19 stopni, start z półobrotu. BKP 300 tys przebiegu, aku polroczny, najzwyklejszy, firma ZAP.
  14. Alternator czy kompresor klimy, 1.9 TDI BLS

    I u mnie powstał problem jak na filmie. Wymienione sprzęgło, pasek, rolka napinacza. Z podejrzanych pozostaje alternator i sam napinacz. Pytanie, czy sprężyna napinacza lub łożyska alternatora mogą tak cykać? Przykladam kijek drewniany na odsłuch i cisza.
×