Skocz do zawartości

xSenseix

  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xSenseix

  • Urodziny 11.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotoryja

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam Koledzy, Powiedzcie proszę czego będę potrzebował aby przerobić lampę bixenon z angola na wersję EU. W najgorszym wypadku dawcą części może zostać stara lampa EU z połamaną obudową. Przeglądałem forum i znalazłem temat dot wymiany odbłyśnika, ale czy w przypadu zmiany całej soczewki z uchwytem i odbłyśnikiem odbywa się to p&p? Pozdrawiam,
  2. diesel 5w30 czy 10w40 2.0 tdi

    Koledzy, podepnę się pod temat. Chciałbym wymienić olej w swoim BKP. Naczytałem się różnych artykułów o przejściu z 5W30, który mam obecnie zalany na 5W40. Nadmienię, że od wymiany do wymiany (15kkm) dolewam ok litra oleju. Doradźcie proszę czy warto przechodzić na 5W40 i czy olej tej lepkości zmieni kulturę pracy silnika (wyciszy go nieco). No i co bardzo istotne - jak z ewentualnym powrotem do 5W30 no i działaniem pompy oleju. Pozdrawiam!
  3. Ksenony - co to za część?

    Obstawiam, że demontowany był wahacz i się "ukręciło".
  4. Ksenony - co to za część?

    Ciężko mi się wypowiedzieć czy kupisz samo cięgno bez czujnika(zakładając, że Twój jest sprawny). Pamiętaj, źe używane cięgno też może być słabe. Próbuj poszukać samych końcówek przegubowych kulistych i tylko je wymienić. Jak będę w Bolesławcu na dniach to mogę pomóc w ogarnieciu tematu.
  5. Ksenony - co to za część?

    Padł Ci czujnik czy po prostu dźwigienka się rozsypała? Jeśli dźwigienka to poszukaj zakładu ślusarskiego, który wykona Ci coś takiego z pręta ze stali nierdzewnej. Ja w poprzednim aucie (audi a6c5) dorabiałem sobie sam dźwigienkę z ww pręta i głowiczek, które można kupić w sklepie z art do ciężarówek, art rolniczymi. Zawsze zaoszczędzisz parę zł na soczek. Blaszkę również możesz dorobić. Pozdrawiam,
  6. Ksenony - co to za część?

    Kolego, wygląda to jak dźwigienka ze zdjęcia podglądowego - czujnika poziomowania xenon. Szukaj na olx, allegro.
  7. Interfejs V-scan iVAG Bluetootch Android?

    Witam, Dostałem na urodziny od kolegów z pracy interfejs v-scan ivag od Viakena. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałem styczności z tą firmą ale pobrałem aplikację na androida i wygląda to całkiem dobrze. Czy ktoś mógłby mi napisać czy od 2013 roku wzrosły możliwości ww interface'u? Chciałbym ustawić halogeny jako światła do jazdy dziennej i nie wiem czy tymże sprzętem coś zdziałam. Pozdrawiam,
  8. diesel pęknięty wał korbowy

    Kolego, napisałem Ci w Twoim poprzednim temacie, że przede wszystkim musisz oszacować co bardziej się opłaca. Podjedź do warsztatu, niech mechanik powie Ci jakie są szacunkowe koszta wymiany silnika + ew rozrząd, oleje, filtry. Silnik AWX to koszt od ok 1000zł za golasa do nawet 3500zł za kompletny. Jak dobrze poszukasz to kupisz silnik za cenę ~1500 zł, wymienisz części eksploatacyjne i będziesz śmigał dalej. Sprzedaj poszczególne części swojego silnika i zawsze coś się zwróci (np koszt wymiany) Mimo wszystko powodzenia.
  9. mały up powyżej. Pozdrawiam
  10. stuki w silniku

    Widzisz Kolego. To takie jakby wróżenie z fusów po samym stwierdzeniu, że stuka. Co do zapytania o remont bądź wymianę - wszystko zależy od tego jak wygląda góra silnika, gładzie cylindrów etc. Możesz kupić dół a głowicę i osprzęt wrzucić od uszkodzonego motoru. Powodzenia,
  11. głośny start silnika

    Używka to wielka niewiadoma. Lepiej ogarnij swój rozrusznik. pozdrawiam
  12. Jakiś czas temu czytałem temat dotyczący oleju w paliwie - padało na tandem. Postanowiłem sprawdzić filtr paliwa i od razu go wymienić, był czarny a sama obudowa filtra osmolona. Paliwo w filtrze wydawało się być czyste (odciągnąłem je strzykawką do słoika) ale jak już pisałem - obudowa czarna wewnątrz. Zauważyłem też, że ubywa mi oleju a auto nie puszcza nawet niebieskiego dymka. Nie mniej jednak wkurza mnie to, że po odpaleniu ciepłego silnika pracuje on zauważalnie głośniej i jakby taki mulisty się zrobił. Nie zaobserwowałem nigdzie wycieku paliwa a jak wspomniałem w pierwszym poście - tandem zapocony. Jak się wykuruję to zacznę kompletować graty. Mały up, Wczoraj zauważyłem, że stojąc pod górkę auto się zmuliło, wtryski albo szklanki jakby klekotały jak w starym dieslu, auto szarpie między 1500 a 2000obr/min... Przejechałem 5km, stanąłem z górki, poszedłem na grzybki i niespodziewanka, po 30 minutach auto chodzi jak zegareczek, silnik cichutki i moc powróciła... Pytanie do Was koledzy - czy nadal szukać winy mojej przypadłości w tandemie czy pompie w baku? Istnieje ryzyko, że podaje zbyt słabo paliwo do filtra? Dodam, że po wymianie filtra pompowałem paliwo pompką poprzez załączanie zapłonu i jak na "moje oko" było ok. Jak duże ma być ciśnienie podawanego do filtra paliwa z baku? Pozdrawiam serdecznie,
  13. głośny start silnika

    Kolego, sprawdź rozrusznik. U mnie czasami silnik chciał z budy wyskoczyć. Zregenerowałem rozrusznik i mam święty spokój.
  14. diesel pompa oleju

    Jest, wystarczy przeszukać forum. Proszę:
  15. Zastanawiałem się właśnie, czy kupić nową pompę bosch'a czy szukać zestawu naprawczego. Pozostaje jedynie kwestia - czy w samej pompie prócz uszczelnienia zużywa się coś jeszcze. Dzięki Darek,
×