Skocz do zawartości

HOLSON

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O HOLSON

  • Urodziny 13.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kluczbork

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie też było bicie basowe- niski dzwiek i też tylko przy hamowaniu z dużych prędkości. W mieście nie odczuwalne wcale nawet jadąc ok 100 była cisza. Dopiero przy hamowaniu z większej prędkości było słychać mocno. U mnie temat rozchodził się tylko o klocki.
  2. Są wogole jakieś objawy uszkodzenia imbusa? ?
  3. Witam Mam pytanie posiadam B7 2.0TDI kod silnika CFGB. Czy te silniki posiadają jescze wadliwy imbus pompy oleju? ? Bo słyszałem, że nie wszystkie silniki na CR posiadają ta wadę. Obecnie mam 192tys przebiegu przy 195ma zaplanowany serwis olejowy, filtry itd więc mam okazję poruszyć temat ołówka w serwisie ale nie wiem czy mój model jest w grupie ryzyka. Może jest jakaś lista silników 2.0tdi, których ten problem dotyczy.!? Z góry dzięki za pomoc
  4. Jest winowajca! Tylko i wyłącznie klocki tył do wymiany. Ogólnie mocno zużyte były wygląda na to, że przespałem trochę temat wymiany. Zmyliły mnie trochę klocki od zewnętrznej strony tarczy, które nie wyglądały aż tak źle ale wewnętrzne były zużyte dużo bardziej. Zmylilo mnie też trochę jakieś takie przekonanie, że jest czujnik, który poinformuję mnie w porę, że czas na wymianę. Dzis już wiem, że z tyłu czujników nie ma. Tarcze zdrowe zareagowałem chyba w ostatniej chwili. Klocki są nowe - hamuje, jeździ nie halasuje. Dzieki za pomc, temat ciach
  5. Witam Pacjent b7 variant 2.0tdi 170km Mam pytanie czy ma ktoś pojęcie co może bić przy hamowaniu w tylnym kole? (nie wiem którym) Tam wiem- krzywa tarcza?! Miałem tak w dwóch poprzednich samochodach bicie bylo słyszalne, odczuwalne na kierownicy lub na całym samochodzie. Teraz zglupiałem bo przy hamowaniu (mocnym z większej prędkości) jest tylko dźwięk bicia, huczenia ale ani na kierownicy ani "budzie" nie czuć najmniejszych drgań. Klocki? (są zużyte na oko trochę zostało--mogę się mylić) Czy jest wogole czujnik zużycia klocków tyłu? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi
  6. Ale skąd mam wiedzieć że ta są oryginalne sprężyny? ? Jestem drugim właścicielem
  7. Totalnie nie rozumiem oznaczeń na sprężynach. Ktoś coś wyjaśni? Poniżej foto z mojego b7
  8. Witam, jak w temacie interesuje mnie jaka jest trwałość skrzyni dsg w internecie jest masa sprzecznych informacji. Więc chyba najprościej zapytać użytkownikow wiem, że było wiele ewolucji skrzyni dsg (moja "szóstka" mokra auto2011). Chodzi mi o ogólna opinie użytkowników ile wasze samochody zrobiły kilometrów do pierwszych problemow/awarii z dsg? Wiem "jak dbasz tak masz" przyjmijmy, że serwisowana tak jak należy olej co 60tys itd. Mój pasek ma 180tys jest właśnie po trzeciej wymianie oleju i filtra w dsg. I na chwilę obecną pracuje git. Jaki u was stan i przebiegi? Z góry dzięki za odp PS. Gdzie sprawdzić jakie jest oznaczenie mojej skrzyni?
  9. Czyli mechanik zawalił ? MoZe napisZe ktos cos wiecej
  10. Witam Mam problem jestem wlasnie po wymianie kompletnego zawieszenia z przodu (wielowachac), komplet marki febi. Mechanik wymienił zawieszenie i kazał mi jechać na geometrie. Droga do warsztatu gdzie ustawiają zbierzność - horror. Auto znosiło na prawo, kierownica skręcona podczas jazdy prosto, nie odbijała wcale i auto prowadziło się jakby kierownica połączona była z kijem, który jest zanurzony w kisielu, do tego świeciło się esp no i słychać drobne stuki z zawieszenia. Po ustawieniu geometrii samochód zachowuje się juz dobrze, prowadzi się pewnie, esp nie świeci, kierownica nie odbija dalej ale to ponoć przez nowe wachacze (wszysto sztywne) z czasem ma się wyrobić. (prawda to? ) Pozostał natomiast problem z hałasem stuki się nasilają i jest ich coraz więcej, samochód prowadzi się o niebo lepiej i pewniej ale zawieszenie stuka i puka jakby przejechane było na nim bóg wie ile km. I tu moje pytanie wie ktoś co moze być powodem? słysałem tez opinię, ze nowe wachacze musza sie ułozyć prawda to?
  11. HOLSON

    spadek mocy

    Usterka usunięta, mechanik wymienił filtr paliwa, filtr powietrza, jeden cienki wąż/kabel (nie wiem od czego), i wyczyścił zawór podcisniena egr (ponoć cały zawalony sadzą) czy cuś tam takiego - koszt 250zł. Samochód chodzi przepięknie jakby ciszej a turbo śmiga aż miło. To tyle pzdr
  12. HOLSON

    spadek mocy

    Witam Przeczytałem powyższe posty i mam prośbę czy mógłby ktoś dodać jakieś foto spod maski z opisem klamotów i osprzętu turbiny? Jestem fanem paska jak i marki ale w sprawach technicznych i naprawach zawsze byłem zielony. Czytając o zaworkach itd nie bardzo wiem z czym to zjeść. Auto jak u wielu osób powyżej chodziło git przez półtorej roku, codziennie krótka trasa miejska i 2-3 razy w tygodniu trasa (100-120km) 2X po 50-60 km gdzie bujam auto, żeby rozruszać go po tej jeździe miejskiej, średnio raz,dwa razy w miesiącu dłuższa trasa. W sobotę w nocy wróciłem z trasy 500km auto spisywało się super, nie jestem wariatem ale też nie zamulam samochodu gdzie można to się leci... Do rzeczy, wróciłem z trasy autko pochodziło jeszcze chwile żeby schłodzić turbo (zawsze tak robię). Na drugi dzień rano odpaliłem samochód ruszyłem i po wyjechaniu z miasta na trasę zaważyłem kompletny brak mocy na 3 biegu wcisnąłem pedał do podłogi auto ledwo się rozbujało do 70 czwórka to samo na piątym 110 więcej nic. Zatrzymałem się zgasiłem auto ponowna próba i nic. Spróbowałem go przeciągnąć na biegach i zauważyłem, że zachowuje się jak benzyniak dopiero od 3500 zaczyna jechać ale i tak nie tak jak powinien. Samochód nie kopci na czarno wcale, przy rozruchu (tylko gdy zimno) pierdnie trochę na biało, silnik pracuje równo, nie wskakuje w system awaryjny, komputer nie wyświetla żadnych błędów, wszystko pracuje ok tylko mocy brak no i zauważyłem spadek spalania ale to może normalne jak turbo nie chodzi. Wie ktoś co to może być ?
  13. No proszę widzę, że wiele osób ma ten sam problem. U mnie tarcze, klocki przewody i płyn hamulcowy zdrowe, a komputer wyświetla komendę przynajmniej raz przy każdym przejeździe. Skoro wszystko jest technicznie sprawne to teoretycznie nie ma się czym martwić ale komenda drażni i wprowadza niepokój po to jednak układ hamulcowy. Ma ktoś w końcu receptę na break fault?
  14. Witam Mam prośbę aby ktoś dodał komendy po ang, do b5fl wyskoczyło mi coś brake czyli z hamulcami ale komenda była dwu członowa i nie zdążyłem doczytać. Jeżeli jest taka możliwość to poproszę o listę komend po and. Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności