Jump to content
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ogolnie fale radia odbieraja swietnie, tylko w tle jest te brzeczenie.Tak podłączyłem +12v radio odrobinę wyraźniejsze, radio ma podwójna fakre, ale jedno złącze jest puste. to co myslisz ze filtr przeciwzakłóceniowy nie pomoze? zakłócenia nie są duże ale jednak to drażni. Zastanawiałem sie nad przedłużką 6m tak bym sprawdził pod inną anteną, lub na tej samej tylko z kablem inaczej poprowadzonym.
  2. Niestety separator nie pomógł, pod radio mam 2 kable z wtyczka 2 fakra, kable podłączyłem osobno ,na jednym jest słabszy sygnał Ale też dużo mniejsze zakłócenia, nie wiem czy na nowo kable położyć czy może spróbować jeszcze z filtrem przeciwzakloceniowym.
  3. Przy radiu jest jedną niebieska wtyczka 2xfakra, pozniek postaram sie zrobic zdjecie. Znalazłem antenę fm, kabel idzie wiązka z innymi kablami pewnie przez które są zakłócenia, gdy dołączę kabel od wzmacniacza brzeczenie jest takie same lecz fm jest dużo słabsze przez co zakłócenie jest bardziej wyraźne. 20190317_203554.mp4
  4. Anteny mam rozstawione po bokach szyb, lewa strona nie podłączona, prawa podłączona że wzmacniaczem. Antena na dachu podłączony tylko jeden kabel fakra drugi luzem. Kable wyglądają na zamontowane oryginalnie. Po odlaczeniu anten bocznych i na dachu sygnał w radiu odbierał wszystkie stacje, dalej z zakłóceniem fal. Dzisiaj jeszcze raz odlaczylem światła, zakłócenia są od świateł na klapie i karoserii tyl. Myślę od czego zacząć, może te radio ma jakiś słaby filtr przeciwzakloceniowy, radio tej samej marki model niżej odbiera też dobrze.
  5. No właśnie to mi dalo do myślenia trochę, szybę i sygnał sprawdzę jak będę na miejscu teraz ciężko mi powiedziec. Napewno kable do radia mam kable 2x fakra w jednej wtyczce wygląda na Nie grzebane. Samochód mam w kombi.
  6. Zamówię dzisiaj separator, tylko nie wiem o co chodzi z tym Diversity zamowic z, czy bez. Kabelek zasilający separator podpina się w kabel zasilający 12v podłączony do wejścia radia? Sam nie wiem wtedy gdzie ta antena jest czy z przodu w szybie czy z tylu Za co odpowiedzialna jest, Antena na dachu, u mnie poklejon jest taśma izolacyjna, sztywno stoi, z tego co widziałem passaty na dachu raczej mają rekina.
  7. Żarówki wszystkie sprawdziłem żadnych ledow, ale teraz zainteresowała mnie antena na dachu, z tego co widzę na necie jest to model do passata b5, czy one też były montowane w b7 https://allegro.pl/oferta/antena-raku-2-oryginal-vw-passat-b5-polo-9n-golf-7692549710?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=Sprzęt+car+audio&gclid=CjwKCAjwvbLkBRBbEiwAChbckYsJZ5dQL2RpaUj0HH1exTtwCrSXFbruEGf8kqLS19xIw9BAB1OaLxoCZ7oQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Nie jest tez w najlepszym stanie czy ona może zbierać zakłócenia? Wszystkie stacje odbierają dobrze tylko w tle słychać dodatkowy zaklocony sygnał. Fotki zrobię najszybciej jutro bo zaraz do pracy uciekam.
  8. Czyli wymiana żarówek opozycyjnych nic nie da? Myślisz że separator zalatwi sprawe? Myślałem też nad filtrem przeciwzakloceniowym na zasilanie radia.
  9. Tak podłączona radio isudar chiny, ale np w golf 5 podlaczone I działa bardzo dobrze, dzisiaj odlaczylem tylne lampy i o dziwo nie brzeczy, słyszałem że może być to powodem ledow ja mam zwykłe żarówki, więc nie wiem czy pomoże wymiana na inne. Antena ma wejście fakra x2 radio ma x2 Ale jedno wejscie puste
  10. BINGO otworzyłem skrzynkę i okazało się, ze u poprzedniego właściciela, ktoś przy montowaniu skrzynki zagial jeden ząbek, na kostce, dzięki aTomek, ale niestety radio brzeczy cały czas na każdej stacji, nie wiem już co może być powodem, dziwne bo gdy mam radio bez nawigacji wszystko jest ok, ale z drugiej strony jeśli podlacze brzeczace radio z nawigacja do innego samochodu też gra dobrze więc zglupialem. Radio u mnie zaczyna brzeczec jak np włączę światła lub wcisne hamulec nie mam ledow.
  11. Zamienilem bezpiecznik miejscami z innym sprawnym i niestety dalej to samo, błędy niestety wracają. Wiadomość wkleiłem, przez tel. Postaram się to poukładać jak będę na pc.
  12. Sprawdziłem bezpiecznik, jest cały, co mogę dalej sprawdzić?
  13. Witam, od jakiegoś czasu na radiu fm na każdej stacji słychać brzeczenie, tak jakby coś zaklocalo fale, samochod podłączyłem pod kompa, wyszły 2 błędy, czy to może być spowodowane poniższymi błędami, jak je rozszyfrować. 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. 3AA-937-087.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 937 087 D HW: 3AA 937 087 D Komponent: BCM PQ47 H 413 0455 Weryfikacja: BB413001 Kodowanie: 000000000000000000180080540081E483510088C26D856064A0C7200041 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 3B7581EDBA65A79C34-806E Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AB 955 419 HW: 3AB 955 419 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: Wischer 05071 10 0603 Kodowanie: 00B795 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB Komponent: RLS 100811 05 54 0403 Kodowanie: 02302A Znaleziono 1 błąd: 02391 - Zacisk 30; referencja 011 - Przerwa w obwodzie Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101011 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 147 Przebieg: 205386 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2013.08.03 Czas: 19:02:37 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Napięcie: 12.25 V ON ON ON OFF OFF Adres 61: Reg.akumulatora (J840) Plik etykiet:. 1K0-907-534.clb Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 534 HW: 1K0 907 951 Komponent: Batt.regelung H40 1620 Numer seryjny: 030811F6000014 Kodowanie: 030B185A Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 71E963C5A8A91DCCDE-8024 Znaleziono 1 błąd: 00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 147
  14. Nie dobrze, miałem nadzieję że to poduszka pod silnikiem do sanek, ile cie taka zabawa kosztowała? orientujesz się możne co w mechatronice było do roboty, może naprowadzę kogoś w Gdańsku na to, bo narazie nikt nie chce si podjąć naprawy jak nie ma błędów na skrzyni.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy