Skocz do zawartości

czornyraflik

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czornyraflik

  • Urodziny 17.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    M..... SLASKIE

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

1 110 wyświetleń profilu
  1. Witam i mam nadzieje ze jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie ... niespełna prawie 2 lata temu zmieniałem akumulator w swoim b6 2009r kod silnika CBBB DSG 170KM bez funkcji start/stop i tutaj zachodzi pytanie jaki powinien być założony akumulator w moim pasku bo na gwarancji już się doszukują dlaczego akumulator nie wytrzymał 2lat a rocznie robię 45kkm. Oczywiście jeśli chodzi o ładowanie i alternator to wszystko jest OK! I już padło pytanie czy w moim aucie nie powinno być akumulatora AGM czy coś... mogę podać nr win jeśli bd potrzebny ... Mam nadzieję że szybko rozwiąże się mój problem i nie będą mi musieli wciskać kitow ze nie uznają reklamacji
  2. A czy są jakieś szanse że mimo przeskoczenia rozrządu jest szansa na to by nie doszło do kolizji tłokow z zaworami? Bo wiem ze to auto powinno mieć synchronizację i właśnie ta synchronizacja ma zgasić silnik . I czy powinien widniec jakiś błąd w sterowniku ? Dodam po sprawdzeniu u mechanika : -klapa gasząca jest OK - rozrzad brak błędu synchronizacji -brak jakich kolwiek błędów - kompresja na wszystkich cylindrach ok 3 bray - dodam ze mam wał i pompę oleju z 1.9 wstępna teoria mechanika że mogło wypietrzyć zawory przez zbyt wysokie ciśnienie oleju i na dniach ma zostać jeszcze zmierzone ciśnienie oleju co wy na to ? bo jeśli rozrząd dobry klapa gasząca dobra ciśnienia sprezania brak a jeśli ciśnienie oleju bd dobre to co pierscionki na tłokach? Możliwe by to było żeby od razu na wszystkich tłokach? wszystko było jasne po zdjęciu pokrywy zaworów, przekręcił się jeden z wałków rozrządu i uszkodzenie kół zębatych
  3. Witam serdecznie . Naszukalem się po necie ale ciężko coś znaleźć:/ A problem taki ze podczas jazdy zgasł była to jazda z prędkością 70km/h żadnego błędu nic komputer czysty :/ a objawy takie ze bardzo bardzo lekko kreci rozrusznikiem i nie odpala pasek rozrządu przenosi przełożenie na głowicę ale mam wrażenie że przez to lekkie kręcenie ma całkowity brak kompreskompresji dodam ze 3 tys. Km temu był wymieniony slupek silnika na regenerowany oczywiście na gwarancji jest i odpowiednio docieramy byl . Pytanie czy moje objawy są słuszne i co dalej robić? pacjent Passat b6 2009r CR 170KM dsg
  4. Tego się też obawiam dlatego auto dziś do mechanika daje abym sam nie musiał się z tym męczyć:) Spalin nie czuć w kabinie ani podczas jazdy ani na postoju tylko jak odkręce korek wlewu oleju to nawet chwilę widać dymek z pod korka A po chwili już tylko zapach A podkładki i oringi nie są takie drogie i robocizny też tanio dlatego przy takim koszcie coś już bd wyeliminowane:)
  5. Spalinami czuć dość mocno. Silnik pracuje równo nic nie przerywa Oleju nie przybywa Plynu też nie ubywa Przebieg 349 tyś Mocy nie ubywa bestia ciągnie aż asfalt zwija
  6. Witam serdecznie wszystkich powiem szczerze że szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie Ogólnie lecą mi spaliny z pod korka wlewu oleju I mój mechanik powiedział że mogą przyepuszczać spaliny wtryskiwaczy a dokladnie na podkładkach wiec mam mi wymienic wszystkie uszczelnienia na wtryskach I pytanie takie czy do demontażu wtrysków jest koniecznie zrzucanie pokrywy zaworów? Bo jak tak patrzę to wtrysków są przykręcone od góry na 4 śrubki przez takie blaszki Dodam że pasek b6 2009r 2.0 TDI CR ! 170KM silnik CBBB. Pytanie czy da się wyjąć wtryski bez demontażu pokrywy zaworów? Proszę o szybką odpowiedź bo jeśli się da to sobie sam to zrobię:)
  7. Czy jeśli na zimnym silniku nie przerzuca biegu z 1 na 2 (w sumie można powiedzieć że nie rozsprzegla) A z 3go na 4 jest szarpniecie i z 5go na 6 też jest szarpniecie to czy nie jest to wina sprzęgła? Jeśli mechatronika była już zmieniana 3 razy? A jak już jest 90°C na silniku to wszystko idzie płynnie. Widzę że mój przypadek jest pierwszy skoro nikt nie może doradzić
  8. Opis mega pomocny mnie dziś przypadło wymieniać w drzwiach kierowcy zeszło się z godzinkę po zapoznaniu się z opisem u mnie pęknięty był pancerz linki i przy lekkim mrozie trzymało linkę w pozycji otwartej teraz już ładnie pięknie wszystko działa:) Koszt linki w ASO taniej jak w motoryzacyjnym bo tylko 54zl i nowe spinki tapicerki drzwi 2.45zl za szt
  9. Czyli jesteś w stanie mi to ogarnąć:) prawdopodobnie od 17 grudnia jestem w Niedrzwicy Dużej koło LBN jeśli miał byś trochę czasu rzucić okiem na mój przypadek to się zjawię u Ciebie
  10. Nie wiem co to SGO i VCP ale widzę że się na tym znasz a umiesz to wyrywać? Bo często jestem w Lublinie
  11. A o to cały skan RAFAŁ-Log-WVWZZZ3CZAE063099.txt
  12. 03L 906 022 QG ten nr mam od znajomego który zapisał mój skan i podał mi taki nr sterownika czyli mój nr sterownika
  13. Sprzęgła i pompa dsg były wymieniane styczeń 2017 Mechatronika robiona grudzien 2017 Kolejna mechatronika listopad 2018 i trzecia mechatronika była również wymieniana listopad 2018 i od czasu pierwszej wymiany mechatroniki są właśnie takie cyrki Jest wgrane najnowsze oprogramowanie do mechatroniki Olej był wymieniany w październiku 2018 kolejny raz ( brak opiłków ani żadnych wskazań aby coś mechanicznie było rozsypane) Auto było u kolejnego mechanika który zajmuje się automatycznymi skrzyniami i stwierdził że od silnika to idzie czyli podobno program na silniku . Ja już naprawdę rozkladam ręce kasy też już sporo wydałem i nie wiem co robić Co do adaptacji to bez problemu przechodzi robiona po wymianie mechatroniki listopad 2018
  14. Niestety nie mam, mogę ewentualnie sprawdzić jaki jest nr sterownika. Myślę że nie bd to problem ewentualnie czy podłączenie vcds pokaże jaki to sterownik?
  15. Tak pompa była razem ze sprzęgłami robiona . Dziś wracając z pracy postanowiłem jechać na tiproniku (recznym) i miał tylko problem z 1 na 2 tylko na zimnym A reszta bardzo płynnie szła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności