Skocz do zawartości

Turek96

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompi sprawdzone wymienione uszczelniacze z kamieniami razem. Koszt sztuki do siemnsa wtryskow to 115 zl Tu problem jest wiekszy, moze nie jakas tragedia tylko dziwi mnie fakt takiego odpalania, a jak juz odpali i go zgasze i znowu odpal to od strzała..
  2. Wszystkie swiece wymienione na te ktore byly montowane fabrycznie, za nie male pieniazki
  3. VID_20181230_153258.mp4 Jak odpali to kilka razy zatrzęsie sie tak dziwnie... Przysłuchajcie sie jak kręci Ten filmik nakrecony został po postoju passka 12 godzin VID_20181229_111446.mp4 Na tym filmiku passek stał pod chmurką 9 godzin
  4. Nakręce rano filmik z odpalenia, co prawda teraz przy +6 stopni u mnie odpala nawet dobrze ale to nie jest to co kiedys... Dzisiaj dlugo sie postoi bo dopiero wrocilem takze jakies 8/9 godzin ale zobaczymy co z tego bedzie
  5. Tak dokladnie, wszystkie te o których wiem w desce po prawej i lewej stronie oraz te przy aku i dalej nic, Trzymał mi kuzyn miernik na klemie i aku a ja wyciagałem kazdy i nic sie spadlo z poboru pradu.. Przekazniki tez sprawdzone.. Dopóki jezdzę do pracy i codziennie odpalam to jeszcze sie da ale od piatku nie odpalaem az do dzisiaj rano jak jechalem do pracy i mial juz konkretny problem... jak by nie bylo tego uderzenia po wcisnieciu kluczyka..
  6. Mam zlodzieja prądu akum ma 12,7 V napiecie po odlaczeniu klemy i sprawdzenia miernikiem ucieka 0.80A Wszystkiego bezpieczniki wyjete sprawdzone a dalej ucieka prąd... Ma ktoś pomysł jak tego zlodzeija znaleść.
  7. Rozrusznik wymieniony i dalej to samo... Ale jest dodatkowa informacja, dzisiaj zalozylem rano nowy calkiem inny aku i po postoju kilka godzin wykazało na testerze aku ze trzeba naładować wiec istnieje opcja ze cos mi kradnie prąd. Aku który miałem dotychczas mial moc rozruchować 780 a zmierzone zostało 469 takze duzo spadlo na nowym tez spadlo podczas rozruchu. Mam wydruki jesli potrzeba moge wrzucic na forum. Dzisiaj troche podladuje go i pojezdze zeby alternator go podladował i na noc odlacze i sprawdze rano jak odpala. Chyba ze ktoś ma jeszcze jakies sugestie chętnie wysłucham
  8. Chciałem samemu, ale zestaw naprawczy i kosz regeneracji to okolo100-150 zl taka dostałem informację, a za 150 zł to nie wiem czy jest sens to robic samemu jak cos zjebie jeszcze to bedzie porażka
  9. Z mechanikiem umówiony na 19 grudnia... Ale zauważyłem ze podczas odpalania przygasa mi dosyć mocno oswietlenie w samochodzie... moze miec to związek z rozrusznikiem ?
  10. Dodam ze na rozgrzanym silniku spalanie mam z klimą 0,7 l/h czasami skacze do 0,8-0,9 L Czasami jest tak ze z klimą mam 0,7.Bywa i tak ze i skacze do 1l/h ale nie wypala sie dpf.| Mozesz to tez ma jakiś wpływ kiedyś slyszałem ze 0,5-0,6 l tak powinno być. I auto wiecej spala ropy na 100 km to zauwazyłem bez patrzenia na komputer, przy takiej samej ergonomi jazdy
  11. To oddam rozrusznik do zrobienia, niech go sprawdzą. Dzięki za wskazówki !
  12. Mi jeszcze chodzi po głowie synchronizacja, sprawdzal magik komputerem i niby dobrze jest ale nie powiedział mi wartosci, musze do innego podjechać.
  13. Witam, na wstępie opisze swój problem który jest wyżej w temacie. Problemem jest rozruch auta na zimnym silniku, jak jest ciepły lub kolejne odpalenie na zimny to problemu nie ma. Problem polega na tym ze auto kreci kreci i kreci zanim odpali, a nie raz odpala od strzała. Jeżdżę od uzdrowiciela do uzdrowiciela i nic a każdy kasuje i mówi ze wszystko gra.. Problem próbowałem rozwiązać juz na kilka sposobów ale nic z tego dalej to robi.. *Sprawdziłem pompę Vacum, cisnienie książkowe *pompki sprawdzone na maszynie, idealnie dają, profilaktycznie zamieniona kolejnosc oraz wymiana uszczelnień i "kamień" *Aku kupiony nowy, 78/720 moj stary mial 77/780 *pompa paliwa wymieniona na nowa w czwartek i dalej to samo * rozrusznik kreci dosyć mocno, nie wyczuwalne zeby bylo coś nie tak. * swiece wymienione na nowe link ( https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3330221835171-CGP_003________0106671802-swieca-zarowa.html ) ++Jedynym problem mogłoby być startowa dawka paliwa tego nie sprawdzałem. Paszczurek był na hamowni i magik mówił ze wszystko gra. To juz sam nie wiem co szukać gdzie uderzyć, przy wiekszych mrozach jest problem z odpaleniem, u mnie było w piątek -7 i juz kreciłem go kilka razy. Żaden uzdrowiciel nie ma juz pomysłu gdzie uderzyć, kiedyś czytałem cos o rozruszniku ze właściciele passatów zmieniali rozruszniki z 10 ząbków na 11 i to pomagało, ale dla mnie to dziwne bo wtedy by krecił slabo w każdą porę roku, zimą by były bardziej nasilone objawy. Dpf wypalany na bieżąco wiec nie powinnen go zatykać przy odpalaniu. Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł gdzie uderzyć ? Wrzuciłem już z 3000 tyś i mam wszysciutko sprawdzone powymieniane i nie ma pomysłów co dalej robic by sie tego problemu pozbyć. Proszę o pomoc albo jakieś wskazówki. Jestem z Kościerzyny woj.pomorskie jeśli ktoś w pobliżu to mogę podjechać i pogadać Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności