r1u0d2y
-
Liczba zawartości
542 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O r1u0d2y
- Urodziny 06.09.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2015
-
Link do tematu o samochodzie
638211
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czesć, czy ktoś może przerabiał temat demontażu tylnego nawiewu? Ewentualnie może wkleić coś z ETKI, co gdzie się trzyma? Muszę wymienić, bo junior zbyt energicznie nimi operował i wyrwał prowadnice....
-
Polecane sklepy,warsztaty,pytania techniczne w Łódzkim
r1u0d2y odpowiedział jumbol69 → na temat → Łódzkie Dyskusje
Cześć, szukam kogoś z Łodzi, kto ma interfejs VAS 5054. Interesująca rzecz do zrobienia w B8 -
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
r1u0d2y odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
To i ja dorzucę swoje 5 groszy. Wczoraj serwis na 90tkm. Okazało się, że rozsypana jest dwumasa (informacja od serwisu: "i tak długo wytrzymała", znany problem, nowe dwumasy mają inny numer, bo te z fabryki były liche). Ponoć mieli wielu pacjentów z przebiegami 16-30tkm gdzie było do wymiany. Jeśli chodzi o olej. Wymieniam co 15tkm, motul specific, zużywa trochę ponad 1 litra na 15tkm, co ponoć (wg serwisu) jest ok. Problemy: - zużycie paliwa teraz w mieście 12l/100km. Bez pałowania, bez jakiegoś przyspieszania itd. MASAKRA. W spokojnej trasie na DK cięzko jest zejść do 8. - 2 razy płyn chłodzący sobie uciekł. Potrzebne były solidne dolewki - przy chłodzie, nie odpala już od strzała, tylko kręci ze 3-4 razy. -
Siemka, też dostaliście takiego mejla? Szanowny Panie, uprzejmie informujemy o zmianie oferty serwisowej Car-Net „Guide & Inform”. Od 2013 r. pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami w celu stałego udoskonalania usługi Car-Net. W tym czasie nasza oferta objęła kolejne kraje i została rozszerzona o liczne interesujące usługi. W ramach unowocześniania naszego produktu dostosowujemy pakiet „Guide & Inform”. Przedłużane umowy dotyczące pakietu „Guide & Inform Plus“ od dnia 31.10.2017 r. nie będą obejmowały usług „Google Street View™” i „Google Earth™”. W przypadku obowiązującej umowy dotyczącej „Guide & Inform” z usługi „Google Street View™” można jeszcze korzystać najpóźniej do 31.12.2017 r. Usługa „Google Earth™” będzie dostępna do końca czasu trwania aktualnej umowy. Naszą kompletną ofertę usług Car-Net zamieszczono tutaj. Z poważaniem Zespół Car-Net
-
Czy po aktualizacji softu na AID wyświetlają się Wam znaki ograniczenia? Na nawigacji widzę a na AID nie. Gdzieś się to ustawiła?
-
Zdecydowanie płynu ubywa, mi nie wystarcza od serwisu do serwisu. Olej co 10000 1,5 litra do dolania
-
r1u0d2y obserwuje zawartość → Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR, 2.0 TSI - wykres z hamowni, Terminy realizacji zamówień B8 i oraz 7 innych
-
A tak, o tym zapomniałem
-
A dlaczego chciales na 2017 wymienic? Inne grafiki?
-
Wymienione. Nic wielkiego Raczej łopatologicznie
-
Mój generalnie pali 10l/100 Autostrada szybko, miasto szybko + korki Zona dojechała krajówką z 90-100 km/h z wynikiem 6,4l
-
Ha, ja dopiero po 8 miesiącach odkryłem, że oba pasy z tyłu są skręcone...
-
Jakby nie był potrzebny to bym się nie interesował wymianą na LTE Koleś mi mówił, że widać to też np po chiptunningu.... Date modyfikowania sterownika silnika nie zgadza się z tą zapisaną online....
-
Dobra, temat jest trochę polityczny. Da się wymienić sam modem, da się wymienić Head Unit. Są numery części, wiedza co gdzie podłączyć tylko to nic nie da. Bo musi być kodowanie online. Jak występują do VW o kody to i tak dostają taki który zawiera dokładnie to co było oryginalnie w aucie. I kółko się zamyka Gorsze że online mają daty modyfikacji sterowników, więc od razu widzą że coś zostało przegotowanej ręcznie.
-
Zaraz będę odbierał, to się dokładnie zapytam
-
A ile masz najechane?