Jump to content

Termosik

  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Termosik

  • Birthday 03/20/2020

Informacje osobiste

  • Imię
    waldemar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elblląg

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

1,379 profile views
  1. Ogólnie cena sprężyn tych tanich to od 20 do 60 pln, a Febi Bilstein już ponad 100 pln za sztukę.
  2. Jeżeli chcesz wymienić te sprężyny gazowe w bagażniku to tylko oryginalne, nie żadne tanie. Przerabiałem ten temat i po założeniu sprężyn Magneti Marelli klapa bagażnika nie chciała się unieść,trzeba było pomagać ręką.
  3. Właśnie ,że nie wszyscy mają sterowniki i elektryczne sterowanie szybami w drzwiach. Temat przyda się chyba nie jednemu użytkownikowi Passata. Także i ja spróbuję rozwiązać problem z lampkami ostrzegawczymi w tylnych drzwiach.
  4. Szukam jednej opony nowej lub lekko zjeżdżonej Dunlop 205/45 R16 83W Sp Sport LM 703. Rocznik opony nieistotny.
  5. Komandos muszę Cię zmartwić, ale Zlot nr XV ma być bezalkoholowy.
  6. VCDS nie łączy się ze sterownikami,a czy masz połączenie z ECU ?
  7. Żebym to ja wiedział wcześniej.🙄 Co i jak trzeba zrobić,żeby działały jak przedtem?
  8. Może przyda Ci się mój opis. Podobnie było z Golfem 5 z takim samym silnikiem z tego samego roku i tyleż samo koni. Podczas jazdy silnik zgasł i już nie można było go uruchomić.A że VCDS nie mógł połączyć się z ECU, kombinowałem z przekaźnikami pod maską i w Bordnetzie że może to jest ich wina.Wreszcie wymontowałem sterownik,zdjąłem pokrywę i jak dla mnie wszystko było ok.Dla pewności zawiozłem do gościa ,który zajmuje się sterownikami.Po zdjęciu pokrywy okazało się,że od wewnątrz była cała biała czyli ECU wcześniej było zalane wodą.Po wymianie na używkę zagadał od pierwszego kopa i hula.Oczywiście trzeba jeszcze zgrać immo z wymienionym sterownikiem.Winę za zalane ECU ponosił odrzutnik wody podszybie,które poprzez nieszczelności i pęknięcia gromadziło wodę przy sterowniku. Miałem też ochotę wymienić pompę paliwową w zbiorniku,gdyż także nie się nie odzywała.Dobrze ,ze tego nie zrobiłem przed wymianą sterownika.
  9. Oczywiście ,że lepiej jest przeciwdziałać jak potem mieć grubszy problem.Ja mam nalatane 135 tys więc na razie nie zaglądam.
  10. Pytałem osób znających ten silnik 2.0 TDI-CR CBDC 110KM i twierdzili ,że napęd pompy oleju jest bez imbusa.
  11. Po dokładnych oględzinach przez fachową osobę okazało się,że winna była woda która dziwnym trafem dostała się do sterownika i robiła zwarcie. Z resztą ktoś wcześniej ingerował w sterownik (były ślady podważania pokrywy ) i nie dokładnie ją zamknął. Wymiana na używane ECU dała pozytywne rezultaty i można teraz wejść w każdy sterownik ale immo nie pozwala odpalić. VCDS -em próbowałem to zrobić ale nie zahulało,niestety nie bardzo się na tym znam. Temat do zamknięcia.
  12. Na ten moment jeszcze nie próbowałem nic robić. Niestety nie wiem czy w trakcie rozbierania ECU czy już tak było,ale jeden mały element trzymał się tylko jednym stykiem.Czy już jest szmelc ze sterownika?
  13. Może teraz ktoś się wypowie?🤨 Czy tak ma wyglądać ECU po otwarciu?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy