-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
majed odpowiedział majed → na temat → Tematy techniczne
i taka była przyczyna mojego problemu, wymiana elektrycznej pompy wody rozwiązała wszystkie kłopoty -
majed zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
majed odpowiedział majed → na temat → Tematy techniczne
dzięki za ten filmik, to by wyjaśniało przyczynę - elektryczna pompa wody, która zacina się w pozycji zamkniętej. teraz kolejne pytanie, czy to się naprawia czy trzeba wymienić pompę? ile to kosztuje w serwisie a ile u dobrych fachowców poza serwisem? -
2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
majed odpowiedział majed → na temat → Tematy techniczne
może niezbyt jasno się wyraziłem... wskaźnik temperatury w aucie przy rozgrzewaniu zimnego silnika często (nie zawsze) szybko przekracza 90C i osiąga max i na wyświetlaczu wyskakuje jakiś komunikat o niebezpiecznie wysokiej temperaturze. po kilku minutach spada do 90C i jest stabilny. Pomiary OBD robię po to, żeby poznać prawdziwą temp a nie tę pokazywaną na wskaźniku dla "użytkownika" czy taka elektryczna pompa występuje w moim/naszym VW? za późne włączenie takiej pompy byłoby jakimś wyjaśnieniem w moim temacie... -
2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
majed odpowiedział majed → na temat → Tematy techniczne
Jestem po wymianie termostatu i problem niestety nie został rozwiązany... Perzu, dzięki za artykuł, ale u mnie jest trochę inna sytuacja, temperatura przy rozgrzewaniu zimnego silnika (przypomnę odczytywana przez OBD2) dochodzi do 115-125C, na wyświetlaczu trzyma 90C aż do zmierzonej 110C, poźniej szybko rośnie też do 115-125C. Po 2-3 minutach wraca do normalnego stanu. Zrobiłem sobie wykres temperatury w czasie, na którym widać, że po przejściu przez ten szczyt rozpoczyna się normalna regulacja termostatu widoczna na wykresie jako "sinusoida" pomiędzy 95-105C. Problem więc dotyczy rozgrzewania, coś wyraźnie trzyma obieg i nie jest to termostat. Problemem nie jest też czujnik temperatury, bo wskazania są regularne, nie ma żadnego niekontrolowanego szaleństwa. Co to może być? -
2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
majed odpowiedział majed → na temat → Tematy techniczne
mój przebieg to 160,000 km przy jakim przebiegu plan serwisowy przewiduje wymianę rozrządu i pompy? tymczasem zdecydowałem się na wymianę termostatu. nie sądzę, że to czujnik temp, bo problem objawia się w powtarzalnych okolicznościach i zawsze w ten sam sposób -
majed obserwuje zawartość → 2.0 TDI wysoka temperatura w układzie chłodzenia
-
To mój pierwszy post i pierwszy VW, więc witam wszystkich serdecznie No i pierwszy (mój) problem przy 160kkm... Po kilku minutach jazdy, po rozruchu zimnego silnika, temperatura płynu chłodzącego skacze do 115-125C (wskazania odczytane za pomocą Torque połączonego OBD2). Po 2-3 min ostrożnej jazdy z minimalnym obciążeniem temperatura szybko spada i stabilizuje się na 95-100C (na wyświetlaczu stabilne 90C), niezależnie od obciążenia. Dla mnie to wygląda na przycinający się termostat. Z tego co słyszałem, to w tym aucie pompa wody też wstrzymuje obieg zimnego silnika, więc też może być przyczyną... Coś jeszcze? Jakie są wasze sugestie? Proszę o pomoc w identyfikacji przyczyn i rady jak je usunąć. Mariusz
-
Dołożenie kamery przedniej(za szybą) - LA,FA, SA
majed odpowiedział Dobryduch → na temat → Tematy techniczne
też jestem zainteresowany tematem i czekam na fachową odpowiedź