Skocz do zawartości

majed

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i taka była przyczyna mojego problemu, wymiana elektrycznej pompy wody rozwiązała wszystkie kłopoty
  2. dzięki za ten filmik, to by wyjaśniało przyczynę - elektryczna pompa wody, która zacina się w pozycji zamkniętej. teraz kolejne pytanie, czy to się naprawia czy trzeba wymienić pompę? ile to kosztuje w serwisie a ile u dobrych fachowców poza serwisem?
  3. może niezbyt jasno się wyraziłem... wskaźnik temperatury w aucie przy rozgrzewaniu zimnego silnika często (nie zawsze) szybko przekracza 90C i osiąga max i na wyświetlaczu wyskakuje jakiś komunikat o niebezpiecznie wysokiej temperaturze. po kilku minutach spada do 90C i jest stabilny. Pomiary OBD robię po to, żeby poznać prawdziwą temp a nie tę pokazywaną na wskaźniku dla "użytkownika" czy taka elektryczna pompa występuje w moim/naszym VW? za późne włączenie takiej pompy byłoby jakimś wyjaśnieniem w moim temacie...
  4. Jestem po wymianie termostatu i problem niestety nie został rozwiązany... Perzu, dzięki za artykuł, ale u mnie jest trochę inna sytuacja, temperatura przy rozgrzewaniu zimnego silnika (przypomnę odczytywana przez OBD2) dochodzi do 115-125C, na wyświetlaczu trzyma 90C aż do zmierzonej 110C, poźniej szybko rośnie też do 115-125C. Po 2-3 minutach wraca do normalnego stanu. Zrobiłem sobie wykres temperatury w czasie, na którym widać, że po przejściu przez ten szczyt rozpoczyna się normalna regulacja termostatu widoczna na wykresie jako "sinusoida" pomiędzy 95-105C. Problem więc dotyczy rozgrzewania, coś wyraźnie trzyma obieg i nie jest to termostat. Problemem nie jest też czujnik temperatury, bo wskazania są regularne, nie ma żadnego niekontrolowanego szaleństwa. Co to może być?
  5. mój przebieg to 160,000 km przy jakim przebiegu plan serwisowy przewiduje wymianę rozrządu i pompy? tymczasem zdecydowałem się na wymianę termostatu. nie sądzę, że to czujnik temp, bo problem objawia się w powtarzalnych okolicznościach i zawsze w ten sam sposób
  6. To mój pierwszy post i pierwszy VW, więc witam wszystkich serdecznie No i pierwszy (mój) problem przy 160kkm... Po kilku minutach jazdy, po rozruchu zimnego silnika, temperatura płynu chłodzącego skacze do 115-125C (wskazania odczytane za pomocą Torque połączonego OBD2). Po 2-3 min ostrożnej jazdy z minimalnym obciążeniem temperatura szybko spada i stabilizuje się na 95-100C (na wyświetlaczu stabilne 90C), niezależnie od obciążenia. Dla mnie to wygląda na przycinający się termostat. Z tego co słyszałem, to w tym aucie pompa wody też wstrzymuje obieg zimnego silnika, więc też może być przyczyną... Coś jeszcze? Jakie są wasze sugestie? Proszę o pomoc w identyfikacji przyczyn i rady jak je usunąć. Mariusz
  7. też jestem zainteresowany tematem i czekam na fachową odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności