Skocz do zawartości

janekg16

  • Zawartość

    261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O janekg16

  • Urodziny 26.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

383 wyświetleń profilu
  1. Gałka zmiany biegów 4 motion w drewnie
  2. jest dostępny na aukcji za 120 dolców
  3. panel climatronica wraz z radiem z passata lingyu (chińska wersja b5), czy pożądane to nie wiem ale nie podtykane panel bluetooth nad lusterkiem alarm z monitorowaniem wnętrza trójramienna kierownica z drewnem lub inne składane lusterka autochrom lusterka boczne i tylne schowek na okulary zamiast rączki podświetlane lusterka czarna lampka sufitowa w8 oraz czarna podsufitka
  4. janekg16

    Szarpnięcia od 2 do 3 tys. obr 1.8t AEB

    sprawdź jak się otwiera przepustnica na logach przy tym szarpinięciu, a tak nawiasem też mam silnik po remoncie i turbo i powiem ci że czasem mam tak samo jak ty z tym że ja mam wszystko wymienione każdy czujnik pompa paliwa oleju n75 dv itd.
  5. janekg16

    benzyna Migająca kontrolka oleju

    wymieniałem u siebie na febi moge polecić 350zeta - numer org 058115105C tu masz febi za 380zł https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/80126-pompa-olejowa-febi-bilstein-19416/
  6. janekg16

    benzyna Migająca kontrolka oleju

    Zimny motor: -wolne obroty najlepiej 4-5bar -przy 3k Rpm najlepiej 5-7bar ciepły motor: -wolne obroty najlepiej 1.5-2bar -przy 3k Rpm 4-5bar Mocno rozgrzany: -wolne obroty 1.0-1.5bar -przy 3k Rpm 3-4bar Pewno jest do wymiany, ale jeszcze może być smok albo kanały olejowe pozatykane. nie jeździsz czasem na 10W40?
  7. janekg16

    Co to moze byc?

  8. Na internecie znajdują się wiele testów dotyczących chyba wszystkich olejów wiodących marek, testy obciążeniowe, długodystansowe oraz laboratoryjne na wartości środków zastosowanych w danym oleju. Znalazłem w internecie stronę od ruskich gdzie za swoje pieniądze wysyłali próbki rożnego rodzaju olejów syntetycznych, półsyntetycznych i mineralnych. Po długich miesiącach powstała cała tabelka na zawartość środków oraz odporność na zużycie oraz wzrost zanieczyszczenia. Główna strona z wieloma informacjami dotyczącymi olejów https://translate.google.pl/translate?hl=pl?sl=auto&tl=pl&u=http%3A//www.oil-club.ru/ tabele porównawcze oraz inne testy związane z tarciem https://translate.google.pl/translate?hl=pl?sl=auto&tl=pl&u=http%3A//www.oil-club.ru/ wnioski który lepszy do własnej interpretacji Niezależnie jaki to by był silnik bądź olej jest możliwość określenia w jakim stopniu jest on zużyty i czy należy go wymienić. Na stronie http://testoleju.pl znajduje się wzornik wraz z testami które można nabyć na allegro. Interwał wymiany oleju 10-15 tkm to prawie że ostatni moment wymiany oleju ze względu na jego degradacje a w szczególności jeżeli chodzi o silnik diesla.
  9. sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu w kolektor przez przewód podciśnienia możesz sprawdzić w ten sposób , zakręcić gaz w butli wypalić to co zostanie w instalacji i potem na noc zostawić samochód i rano spróbować oddalić jak odpali od strzała to reduktor do wymiany Sprawdź też odmę bo możesz mieć uszkodzoną
  10. janekg16

    1.8 APT brak mocy, wartości

    co do tej gruszki to masz tutaj temat od ruska jak sobie z nią poradził i jak ma działać https://www.drive2.ru/l/4176735/ szukajka forumowa nie gryzie
  11. janekg16

    1.8 APT brak mocy, wartości

    Wymień zawór gruszki n156, sondę sprawdzić na logach jak pracuje czy w ogóle jak nie to też do wymiany
  12. logi dynamiczne wiecej powiedzą. szczególnie przepływomierz jak mierzy
  13. janekg16

    Olej silnikowy do 1.8T

    zmieniaj z płukanką, podam ci mój przykład poprzedni właściciele lali castrola 10W40 największy szajs jaki jest przejechał może z 30tKM na nim ja dałem płukankę i na 5W40 LM (oczywiście + czyszczenie miski, smoka i góry ze szlamu) 10W40 niezależnie w sumie od marki to cichy zabójca 1.8T
  14. janekg16

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    Masz dobrą przepławkę założoną, teraz logi od niej by się przydały i trzeba obejrzeć wąż od turbo harmonikę (TIP), najlepiej wykonać test szczelności od razu wyjdzie gdzie jest dziura na dolocie
  15. janekg16

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16487/P0103/000259, jeżeli masz za duży sygnał na przepływomierzu to raczej przepływka nie działa jak ma, bo komp dostaje sygnał że dostaje tyle i tyle powietrza podlewa benzyną a tak naprawdę to zalewa silnik bo nie dostaje takiej ilości powietrza. Jeżeli jesteś pewien że przepływomierz jest 100% sprawny a przewody i wtyczki są OK, podaj mi numer jaki masz założony tej przepływki oraz vin, w aeb są 2 przeływki i są nie zamienne ze sobą jeden kosztuje w aso koło 1300zł a drugi 700zł (stary, nowszy model), fajnie by było jakbyś miał inną na podmiane. Co do tego syku powierza to wskazywało by że masz jakąś dziure od strony filtra, może na weżu od turbo i może tam za przepływomierzem dostaje się lewe powietrze logi dynamiczne przepływki by się przydały numery przepływek 058 133 471A , do 3B-WE175 000 (3B-WP150000) 037 906 461C , od 3B-WE175 001 (3B-WP150001)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności