Jump to content

janekg16

  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About janekg16

  • Birthday 07/26/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

1,013 profile views
  1. obok zbiorniczka na płyn wspomagania są wtyczki pod plastikiem jeden jest cienki zielony który powinien być podłączony do tego ze sprężarki
  2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17090 , jak tam miałeś kable przetarte lub utlenione to pewnie te z tego czujnika pewnie tez albo sam czujnik walnięty do wyciągnięcia i sprawdzenia
  3. https://allegro.pl/oferta/kolanko-gumowe-epdm-chlodnicy-fi-14-mm-l-210x210mm-7610144770?fromVariant=7342043829 14mm albo mniejsze czyli zbrojone które możesz wyginać dowolnie https://www.glasgum.pl/waz-zbrojony-do-paliwa-i-olejow-fi-12mm-fag12
  4. a tam tylko 1200 zł bez montażu oczywiście
  5. klimatyzacja ci się nie załącza czasem ?xD a konkretnie to kompresor klimy
  6. ja chyba bym wrzucił po prostu cyfrowa zmieniarkę z bluetooth, puszczanie muzy z usb i bluetooth pod oryginalne radio
  7. tak obsłuży ale musisz kupić adapter https://centrumaudio.pl/adaptery-do-sterowania-z-kierownicy/1963-interfejs-adapter-do-sterowania-z-kierownicy-vw-connects2-ctsvw0012.html na liczniku nic nie będzie wyświetlać przy nie oryginalnym radiu
  8. także komprecha narazie ok masz, ale jeżeli masz 150KM bez programu a przepływka mierzy 155+ (wychodzi koło 190KM) tzn komputer podlewa więcej paliwa niż potrzebuje, niestety ale przepływka tylko oryginał bo inne to loteria- wymień filtr powietrza jak jeszcze nie wymieniałeś i wyczyść puche, trubo możesz przejrzeć czy nie pada już ( ilość oleju przed intercoolerem)
  9. co mam z tym zrobić, przeglądać całą etke w poszukiwaniu tej uszczelki która może być wszędzie? jak ją potrzebujesz tzn wiesz z czego została wyciągnięta
  10. sam sobie odpowiedziałeś, chyba że lubisz spawać i przerabiać bo da się wszystko, AWT, AEB, AWM, APU, ANB, ATW oraz z audi BFB, BEX wszystkie wzdłużne
  11. immobilajzer pewno, czarna obówdka dokoła stacyjki . jest tam wtyczka może jej nie wpiołeś
  12. no to rozbieraj manetke od kierunkow wyczyscic, albo przerywacz w przycisku świateł awaryjnych
  13. w sumie to ten "króciec" z tego zaworu jednokierunkowego musi być zaślepiony służy jedynie do pomiaru podciśnienia (poprawnego działania serwa), bez zatyczki serwo nie będzie mieć poprawnego podciśnienia. Brak podciśnienia w serwie skutkuje po prostu twardym pedałem hamulca i trudnościami w hamowaniu bo serwo po prostu nie działa (siła potrzebna aby "przepchnąć" płyn hamulcowy. Zaworek można podmienić na taki bez tego króćca
  14. przy puszczaniu gazu jak jest metaliczny dźwięk to jest to luźna klapka od WG (Turbo do regeneracji), co do filmu to czy dźwięk zanika jak jest na wyższych obrotach czy tylko na jałowych występuje ? (na słuch to mi pasuje do obróconej panewki albo dwumasu)
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy