Skocz do zawartości

janekg16

  • Zawartość

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O janekg16

  • Urodziny 26.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

486 wyświetleń profilu
  1. janekg16

    passat b5 98r problem z nowym zamkiem

    otwieraj puche z modułem komfortu i sprawdzaj wtyczki oraz samo moduł zielone naloty (utlenione wtyczki) jak nie to wymień sam moduł
  2. brak ssania, pompa powietrza wtórego włącza się na zimnym>>, może spadł wąż od niego te złącza lubią spadać (jakbyś miał dostęp do vcds i jakiś blędów by były pomocne)
  3. janekg16

    Problem z otworzeniem drzwi

    https://forum.vw-passat.pl/topic/25259-zablokowane-drzwi/?tab=comments#comment-346974 https://forum.vw-passat.pl/topic/23473-zablokowane-drzwi-kierowcy/?tab=comments#comment-315431 nie dubluj tematów, rozwiązanie jest w nich
  4. Activated Charcoal Filter Solenoid Valve 1 (N80) leaking/sticking Injector faulty (not closing completely) Fuel Pressure Regulator faulty czyli do sprawdzenia zawór elektromagnetyczny n80 na filtrze węglowym (nieszczelność/ nie działa jak powinien) ktróryś z wtryskiwaczy jest uszkodzony (zabrudzony, nie zamyka się do końca) regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej uszkodzony
  5. janekg16

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    dobrze założyłeś, 0,6 to prawidłowe ciśnienie na to n75 ( ja wczoraj założyłem sportowe n75 i dmucha mi 0,9 bar myśle że mam w okolicach 180-190KM, koszt to bagatela 90 Euro)
  6. janekg16

    Problem z predkosciomierzem błąd czujnika g68

    kodowanie klimatornika ?xxxx: Compressor Version 0 = Internally regulated 1 = Internally regulated with temp. sensor behind evaporator 2 = Externally regulated x?xxx: Vehicle Type 1 = Golf/Jetta (1J/9M) 2 = VW Passat (3B - < MY 1999) 3 = VW New Beetle (1C/9C) 4 = VW Polo (6N) 5 = VW Passat with L-Flap (3BG - MY 2000 >) 6 = VW Lupo (6E/6X) 7 = VW Passat W8 (3BG) 8 = VW Golf Cabrio (1E) xx?xx: Country 0 = Rest of World 1 = Japan 2 = USA xxx?x: Engine Cooling 0 = w/o characteristic map cooling 1 = with characteristic map cooling xxxx?: Equipment 0 = with outside temperature indication 1 = w/o outside temperature indication
  7. janekg16

    Głośne stukanie

    https://www.youtube.com/watch?v=DoPVM-7W7hA Puk puk, Kto tam? Panewka
  8. bawił się ktoś w modelowanie plexi, podobno wystarczy 160 stopni aby go dowolnie modelować, chce zrobić przezroczystą pokrywę rozrządu
  9. janekg16

    1.8T AWT. Błędy

    Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty Oxygen Sensor Control faulty Oxygen Sensor(s) faulty Fuel Injector(s) faulty albo jeszcze lpg szwankuje
  10. janekg16

    benzyna Nierówna praca

    Zapamiętaj różnice 059919501 kwadratowa wtyczka czujnik montowany w przed liftach 059919501A półokrągła wtyczka czujnik montowany po liftach
  11. janekg16

    Pojedyńczy pisk po przekręceniu kluczyka

    pojedynczy pisk zawsze oznacza błąd któregoś czujników czy to od sprysków gdy brak (bądź wtyczka nie wpięta ; bląd z czujnika poziomu płynu chłodzącego (za mało, wtyczka nie dopięta), tak samo z czujnika oleju, może żeby wykluczyć uszkodzenie licznika sprawdzić wtyczki w liczniku i zrobić test licznika vagiem?, cieżko tu coś doradzić najlepiej mieć inny na podmianę czy tak samo jest, a jeżeli będzie tak samo na innym to któryś z czujniką bądź wtyczka przy którymś nie styka (czujnik zużycia klocków hamulcowych?), może spróboj vagem zeresetować licznik kanał 00 test save. odłączyć aku podłączyć spowrotem
  12. janekg16

    Jak się nazywa ta część

    058133784AF około 40 zeta aso (w etce występuje pod nazwą węża kątowego) wchodzi on w eżektor 058133753B 443616797C - klips który go trzyma (może się ułamać przy wymianie)
  13. janekg16

    Co to za śruba

    M10x90 N10411001
  14. janekg16

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    jak 1,5 bara to n75 nie może wysterować turbo, albo grucha źle skręcona, ma się otwierać przy 0,6 bar , jak obroty maleją to ciśnienie w układzie ma spaść do -0,7 bar ( to jest prawidłowe podciśnienie, u ciebie -0,6) jak nie spada po wbiciu biegu na wyższy to wtedy DV jest uszkodzony bo nie upuszcza ciśnienia przed turbo
  15. janekg16

    wąż pod vacum pompą

    nie wiem który to będzie http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2002/226/R/1/121/121041#24 ,
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności