Skocz do zawartości

EPA

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O EPA

  • Urodziny 01.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pabianice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam pacjent 1.8t b5fl Auto nie ma mocy , Brak błędów w ECU. Zakupiłem skaner diagnostyczny viaken w grupie 115 maksymalne zadane cisnienie doładowania jakie ECU wymaga to 1500mbar parzy pedale w podłogę 6000 tyś obr. Co to może być ewentualnie które grupy sprawdzić. Dodam że po zgaszeniu auta pedał hamulca po kilku sekundach traci podcisnienie , czy to może mieć związek z brakiem mocy ? Pozdrawiam serdecznie
  2. Witam serdecznie mam pytanie odnośnie wymiany licznika b5 tdi pd awx. Mianowicie komputer jest zmieniony i immo Off , czy przy wymianie licznika trzeba kodować immo i zczytywać stary wsad , czy juz immo jest nie aktywne? Niestety nie posiadam vaga a licznik padł , znalazlem taki sam licznik z minimalnie wiekszym przebiegiem wiec mógłbym wymienic sam , Bede bardzo wdziwczny za pomoc pozdrawiam
  3. Witam obrotomierz w aucie reaguje dopiero po ok 3s po odpaleniu auta zima lato , co moze byc przyczyna ? Nieraz- rzadko wskazuje jeszcze gdy kreci rozrsznik.
  4. Podpowiem dla potomnych , można kupić pompę sprzegla do passata która posiada regulację, najtańsza firmy hart 105zl pozdrawiam.
  5. Tak prowadnice chodzą luźno ,zobaczymy po wymianie pompy ?
  6. Nie no wiele razy porzadnie odpowietrzana pompa jak i caly uklad Teraz blokuje lewy przód np Zakuoilem pompe w firmie Galanciak złodzi która trudni cie w abs z 2 tygodniową mozliwoscią zwrotu ,czeka na chwilke czasu wolnego
  7. Płyn zmieniany wiele razy najpierw k2 teraz mam trw bez zmian , Narazie mam urlop po urlopie zamuwie jeszcze kolejną pompe abs facet zarzeka sie ze 100 % sprawna . Ostatnia podróż z łodzi do katowic na lotnisko kiepska tarcie kół jakby na przemian hamulec słaby , jakby płyn sie z abs nie cofał Dam znać po wymianie pozdrawiam.
  8. No to ja mam starszy typ abs esp Być moze jakas wada pompy abs bo sterownik zmieniony zakodowany na nowo i bez zmian ,serwo drugie dzis jeszcze sprawdzalem regulacje i czujnik stopu wszystko ok Bloki czujnikow były robione wszystkie sie zgadzały wszystko bylo ok
  9. Ja wymienilem moduł abs esp bo podobno w mojej pompie abs nie ma co sie zepsuc tak powiedzial specjalista od naprawy pomp u mnie jest pompa z koncowka111T A u kolegi ? Nowsze podobno byly wadliwe polaczenia w srodku
  10. Niestety nie , juz pomusly mi sie kończą
  11. witam niestety mam ten sam problem auto co kolego bif wysietla błąd czujnik obciązenia sygnał z jednostki sterującej silnika Czy kto może zna rozwiązanie , jakieś sugestie
  12. Niestety problem hamulców nadal aktualny , podobnie jak u kolegi wyżej problem narasta wraz ze spadkiem temp. Czy komuś udało się rozwiązać problem ,ktoś pomoże.
  13. Jak narazie lekka poprawa ,prowadnica zacisku była zbyt mocno przesmarowana co powodowało efekt ''zasysania podciśnienia ''jak pompka klocki cały czas ocierały o tarcze nadmiar smaru usunięty oraz zrobione kilka otworów w gumce uszczelniającej prowadnicę zacisku ,jak to mówią co za dużo to niezdrowo.
  14. Wszystkie zaciski oraz jarzma sprawdzone wyczyszczone przesmarowane niesyety dalej to samo. Ktoś wie co konkretnie oznacza błąd 18057 Magistrala danych Brak komunikatu z jednostki sterującej ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności