Skocz do zawartości

ziomek1988

  • Zawartość

    240
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziomek1988

  • Urodziny 04.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI 125KM
  • Rok produkcji
    2016
  • Link do tematu o samochodzie
    113370

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ziomek1988

    Przekodowanie Discoverya Media + Subwoofer

    Ktoś coś? 😁 Nie chciałbym uwalić wzmacniacza
  2. ziomek1988

    Opis kostki radia

    Witam, czy ma ktoś zrzut rozpisanej kości wchodzącej do discover media? Głównie chodzi mi o kable głośnikowe i remote, które to które :)
  3. ziomek1988

    Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody

    Ktoś ma wiedzę co dokładnie trzeba przekodować w discover media, żeby można było podpiąć się przewodami RCA do wzmacniacza? Zmienić ustawienia na soundystem, Dynaudio?
  4. Witam, jestem na etapie montażu audio w swoim B8 i chciałem pierwotnie podłączyć konwerter RCA ale zdaje się można przekodować radio na sound system i podpinać bezpośrednio RCA??
  5. ziomek1988

    Poprawa seryjnego nagłośnienia VW CC

    Teraz będę montował audio w B8 - ma ktoś może opis kabelków, żeby mi napisać który do plus a który minus?
  6. ziomek1988

    Dobre audio passat b8

    Dopiero teraz doczytałem... Jak chcesz dobre audio to w ogóle odpuść robienie głośników z tyłu. Tylko przód + jakiś sub. Nie musi być wielka skrzynia, wystarczy 15L z jakimś głośnikiem 10cali i już będzie grało przyzwoicie pod dobrym wzmacniaczem. Robienie tyłu to kasa w błoto.
  7. ziomek1988

    Dobre audio passat b8

    Ja w poprzednim aucie montowałem u siebie głośniki Dego sp650, wzmacniacz Sony xm450g, subwoofer Excursion 10s4 a + oczywiście wygluszenie drzwi. Grało to o niebo lepiej od dynaudio (vw cc) więc zakładam, że w b8 również dobre audio montowane przez jakiś zakład CA zagra lepiej od dynaudio (które w b8 gra... Słabiej niz w b7/cc). Podstawa to wygluszenie drzwi - koniecznie maty + pianka, wymiana kabli, dobre kable zasilające do wzmacniacza. Ja drzwi wygluszalem sobie sam, koszt mat i pianki ok 400zł + 6godzin pracy ale jaka satysfakcja i co najważniejsze robisz to dla siebie to robisz to w 100% dokładnie a filozofii wielkiej nie ma. Niedługo i do b8 zawita u mnie taki zestaw z tym, że wzmacniacz wymienię na alpine pdx 4.150 z uwagi na jego niewielkie gabaryty. Na Twoim miejscu poszperałbym na forum car audio w kwestii opinii na temat tych sprzętów ale sam bym kupił jakieś używki (szczególnie wzmacniacz kupisz za pół ceny nowego), głosniki Dego udało mi się również kupić za pół ceny od pasjonata CA, który kupił kilka zestawów różnych głośników na próbę(miały miesiąc). Tak więc warto czekać i polować na okazję w dziedzinie CA a może się okazać, że osiągniesz to samo za pół ceny. Chyba, że na hajsie Ci jakoś mocno nie zależy, to wtedy kupuj nowki sztuki
  8. Ja nie napisałem, że wolę jeździć 1.4 wolę 2.0 bo większą frajda z jazdy
  9. Powiedz mi jaki % ogólnego dystansu stanowi jazda 200 w trasie Jeszcze raz napiszę, ja nie chcę udowadniać który silnik jest lepszy czy gorszy, który oszczędniejszy który nie. Chcę tylko pokazać, że 1.4tsi w passacie nie jest straszny 😉
  10. Ja jako przykład podałem a6 z silnikiem 2.0 TDI żeby osobom, które się wahają przed zakupem 1.4tsi i go obśmiewają w passacie dać jakieś porównanie, że nie jest źle z tym silnikiem bo ktoś napisze ze 2.0tdi w Audi to zapier...ala a 1.4tsi w passacie to porażka i w ogóle nie jedzie. Sam mam również CC 2.0tsi 210KM więc mam porównanie do benzyny 😉 w kwestii kosztów to z gazem i kosztem instalacji, wymiany świec itp trzba dużo jeździć żeby mówić, że koszty mniejsze. Mi CC w mieście pali ok 14L w trasie 9L, 1.4 prawie połowę tego (w jednym i drugim przypadku mówię o normalnej jeździe, nie pałowaniu).
  11. Z kolejnych ciekawostek. Passat 1.4tsi 150km jest praktycznie tak samo szybki w sprincie do setki jak A6 C7 2.0tdi ultra 190KM
  12. No ale 125 vs 150 różni się tylko turbo? (tak wiem przy 150 jest ACT). Np w golfie sportsvan to podobno te same silniki, które różnią się wyłącznie mapą. Aktualnie posiadam B8 z 1.4 125KM. Przesiadłem się z CC 2.0tsi 210KM i powiem tak. W mieście lepiej mi się jeździ tym 1.4:) nie wiem z czego to wynika, 210km w mieście ciężko wykorzystać a co by nie robić ciężko było zejść poniżej 12L, tutaj przy 1.4 praktycznie ciężko wskoczyć ponad 8-9L. Jeśli ktoś dużo jeździ tak jak ja, to oszczędność jest znaczna. Jadąc samemu w trasie też nie jest najgorzej, trzeba tylko dobrze zaplanować manewr wyprzedzania ale naprawę nie ma tragedii, jestem pozytywnie zaskoczony. Co innego jak jedzie się zapakowanym samochodem, wówczas już poza miastem nie jest tak kolorowo ale myślę, że chip w okolice 150KM załatwi sprawę, wówczas 1.4tsi będzie żwawszy niż najbardziej popularny 2.0TDI 150KM a przy tym nie będzie spalał hektolitrów paliwa. U mnie po 1200km 70%miasto/30%trasa średnie spalanie 7.1L/100km. W trasie bez większych problemów 5.6-6L co jak na takie gabaryty auta uważam za ogromny atut. Zdecydowanie więcej pali golf 4 1.6 mojej żony
  13. ziomek1988

    Rozpoznawanie znaków drogowych

    No i wszystko jasne przepraszam za offtop ale do czegoś jeszcze ten radar można wykorzystać poza front assist przy manualu?
  14. ziomek1988

    auto bliżej nieznane....

    A ze start stopem jeździcie czy wyłączacie?
  15. ziomek1988

    Rozpoznawanie znaków drogowych

    No ale mam system front assist, to na podstawie czego on działa? Myślałem, że działa na podstawie kamery?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności