Skocz do zawartości

lookastdi87n

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lookastdi87n

  • Urodziny 15.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sulów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

451 wyświetleń profilu
  1. witam,w moim 1.9 AJM powodem szarpania okazał się walnięty czujnik położenia wału(G28),tez szarpanie wystepowało od ok 1800 obrotów.
  2. witam Panów,mroblem mojego AFNa polega na tym że turbo późno wstaje a mianowicie od ok 2200 obrotów a co gorsza od ok 2,5 tys ma potężną turbodziurę,włąściwie wcale nie przyspiesza a od ok 3 tys dopiero zaczyna ładnie ciągnąć,nie jest tak zawsze ale w wiekszości własnie tak jak opisuję:/ przez tą dolegliwość jezdzi się nim troche jak benzynówką,sporo więcej pali bo trzeba go pałować na obrotach zeby cokolwiek sie zbierał:/ wnerwia mnie to bo pamietam jak kiedyś fajnie sie nim ganiało a teraz nie chce mi sie do niego wsiadac,powymieniałem wężyki podcisnieniowe,zawór n75 zakładałem i używany i teraz nowy i nie pomaga,grucha na turbinie jest nowa bo ogólnie turbo świezo regenerowane,sztanga wstaje płynnie ale wydaje mi się ze jakos tak powoli...co ciekawe wsiadając do samochodu przed odpaleniem pedał hamulca jest miękki i moge go swobodnie wcisnąć a z tego co słyszałem to powinien być twardy? moje podejrzenie jest takie ze gdzies bokiem ucieka podciśnienie ale nie wiem jak to zlokalizowac:///pomózcie panowie bo juz pare stówek wydałem a skutku nie widać i zaczynam miec go już powoli dość??
  3. ja mam ten sam problem w swoim AFN 110 km,byłem przekonany ze po wymianie sprzegła ta dolegliwość przejdzie ale niestety nie pomogło...przy ruszaniu lepiej dac minimalnie wiecej gazu i drgania nie są wtedy tak wyczuwalne:P
  4. wymieniłem zaworek n18 i faktycznie pomogło;)
  5. witam ,czy orientuje sie ktoś czy zawór n18 w 1.9 afn 110 km wpływa na osiągi auta kiedy jest uszkodzony?jesli tak to czym sie to objawia?w moim przypadku podejrzany o awarie jest własnie n18 bo czasem po zgaszeniu silnika dziwnie brzęczy a co do samej jazdy to bywa że nie przyspiesza płynnie tylko szarpie i zdarza się tez że czasem wysoko zaczyna turbo wstawac,tzn np od ok 2200 obr/min,dodam że turbo po regeneracji,nowy zawór n75,przepływomierz oraz wtryski sprawne?
  6. ja jeżdżę na Deckermannie juz 2 lata i luzów jak narazie nie ma,poprzednim razem miałem założone zawieszenie Master Sport to wytrzymało ok 10 tys kilometrów,ogólnie z tego co słyszałem to deckermann to taka średnia półka,wiadomo bierzmy też pod uwagę jak kto jeździ bo jeśli przy 120 na godzinę wpadasz w dół głębokości 15 cm których na naszych drogach nie brakuje to i Lemforder nie pomoże.
  7. witam,w moim 1.9 AFN 110 km zbliża się wymiana rozrządu,poradzi mi ktoś jakiej firmy zestaw mam zakupić?????
  8. ja do swojego Passaciny kupiłem całą blachę z mechanizmem podnoszenia szyby,przełożyłem tylko sam silniczek ze starego mechanizmu,nowej blachy nie trzeba było niczym uszczedlniać bo juz miała fabrycznie zamotnowaną uszczelkę dookoła,na allegro razem z przesyłką zapłacilem 105 zł,czas roboty to ok 2 godzin,nie opłaca sie wykręcać i przekładać samych prowadnic bo to naprawdę strata czasu,no chyba że ktoś sobie lubi życie utrudniać?
  9. Witam kolegów,podpinam się pod temat bo ten sam problem mam w swoim afn 110 km,na zimnym silniku tak wali z rury na niebiesko że az ludzie zwracają mi uwagę,pobór oleju to jakis niecały litr na 1000 km ale to chyba normalna dawka przy przebiegu grubo ponad 300 tys km,dodam że egr jest zaslepiony,niedawno regenerowane turbo,macie Panowie jakiś pomysł co możę byc przyczyną tego kopcenia ,boję się żę poprostu silniczek juz kończy karierę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności