Skocz do zawartości
lookastdi87n

diesel AFN jak znaleźć nieszczelność...

Rekomendowane odpowiedzi

witam Panów,mroblem mojego AFNa polega na tym że turbo późno wstaje a mianowicie od ok 2200 obrotów a co gorsza od ok 2,5 tys ma potężną turbodziurę,włąściwie wcale nie przyspiesza a od ok 3 tys dopiero zaczyna ładnie ciągnąć,nie jest tak zawsze ale w wiekszości własnie tak jak opisuję:/ przez tą dolegliwość jezdzi się nim troche jak benzynówką,sporo więcej pali bo trzeba go pałować na obrotach zeby cokolwiek sie zbierał:/ wnerwia mnie to bo pamietam jak kiedyś fajnie sie nim ganiało a teraz nie chce mi sie do niego wsiadac,powymieniałem wężyki podcisnieniowe,zawór n75 zakładałem i używany i teraz nowy i nie pomaga,grucha na turbinie jest nowa bo ogólnie turbo świezo regenerowane,sztanga wstaje płynnie ale wydaje mi się ze jakos tak powoli...co ciekawe wsiadając do samochodu przed odpaleniem pedał hamulca jest miękki i moge go swobodnie wcisnąć a z tego co słyszałem to powinien być twardy? moje podejrzenie jest takie ze gdzies bokiem ucieka podciśnienie ale nie wiem jak to zlokalizowac:///pomózcie panowie bo juz pare stówek wydałem a skutku nie widać i zaczynam miec go już powoli dość??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności