Jump to content

Adicon123

  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Adicon123

  • Birthday 10/09/1998

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turek

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Też właśnie o to mi chodzi uszczelka to groszowe sprawy dzięki
  2. Witam , dosyć niedawno zauważyłem plamy jakby Oleju , na kostce , ale po sprawdzeniu wszystkiego miski stanu oleju stwierdziłem że to nie może być to więc dziś przy wolnej chwili odkrecilem plastikowa pokrywę silnika I zajrzałem w okolice pompy I zauważyłem wyciek (poniżej zdj) z tych okolic sprawdziłem śruby podokrecalem je ponieważ był lekki luz lekko szły więc dokrexilem je ale I tak jeszcze lekko się tam poci ale jest lepiej niż wcześniej I moje pytanie brzmi czy sam dam radę wymienić tam uszczelkę wiem że Napewno jest w tym miejscu również trochę już wcześniej poszperalem czy lepiej zlecic to mechanikowi I nie ingerować w działanie pompy ?
  3. Witam mam pytanie czy w paskach b5 poprowadzona jest instalacja do tylnych głośników gdzie nie gdzie wyczytałem że gdzieś w progu zakończone jest tylko kostką i to kończy instalację do tył glosnikow czy trzeba prowadzić od samej konsoli do głośników podpowie ktoś zabieram się za osadzenie głośnikow do mojego passka ale narazie zbieram informacje co i jak
  4. Nie chce mi się bawić z kostką I mam pytanie czy szybkozłączka dała by radę?
  5. I jeszcze mam pytanie czy szybkozlaczki daly by radę tutaj czy nie zbyt ?
  6. Mógłby ktoś zaktualizować temat ? I zdjęcia też mam zamiar wymienic zaworek ale u mnie jest kostką 1h0 A mówię mam z 1j0 nie wiem jak osądzić przewody w nowej kostce bo nie mogę dostać się do środka pomoże ktoś?
  7. Witam jestem tutaj nowy przeglądałem tutaj parę tematów jak w tytule ale chciałbym się zapytać czy może ktoś ma lub pomógł by mi opisujac po kolei co I jak A więc przechodząc do sedna sprawy mam zamiar wymienic zawor n75 na nowy ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać wiem gdzie się znajduje jak to wykręcić ale nie wiem jak zdemontować wezyki czy to Napewno zawor tak sprawdzałem kompem błąd jest I ciągle się pojawia I zresztą czuć to podczas jazdy powyżej 100kmh ponieważ nieraz odcina turbo mógłby mi ktoś powiedzieć jak zdemontować węże? Dziękuję z góry za odpowiedzi
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy