Skocz do zawartości

wladek1181

  • Zawartość

    731
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wladek1181

  • Urodziny 20.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wladek1181

    przestał odpalać - nagle

    A czemu nie?? Różne rzeczy się zdarzają.
  2. wladek1181

    przestał odpalać - nagle

    Na 100% masz przestawiony rozrząd, podejrzewam że przestawił się o kolejnych parę ząbków co spowodowało że czujnik halla odczytał brak synchronizacji zapłonu, bez ustawienia rozrządu nie odpalisz auta. Tak trochę nie rozsądne jest jeździć autem jeśli wiadomo że rozrząd jest przestawiony. Podobną sytuację miałem ostatnio z Seatem Ibizą 1.2 12V klientki, tylko że tam robotę skopali mechanicy którzy wcześniej wymieniali rozrząd bez blokad, rozrząd był przestawiony o 2 zęby na łańcuchu, auto nie chciało wchodzić na obroty powyżej 3 tyś., dodatkowo okazało się że zbyt słabo dokręcili koła zębate na wałkach w głowicy i łańcuch przesunął się o kolejne 3 zęby. Efekt? Brak kompresji, brak synchronizacji zapłonu i brak możliwości odpalenia auta.
  3. wladek1181

    Klekot passat b5 v20 125km

    Olej był wymieniany czy jeszcze nie. Jak dla mnie popychacze hydrauliczne na zaworach są powodem tego dźwięku. Proponował bym na początek wymienić olej, tylko żadne Lotosy i inne wynalazki. I masz też gdzieś przedmuch na kolektorze wydechowym, bo słychać jak warczy. I najważniejsze przenieś temat do odpowiedniego działu tj do B5 😂
  4. wladek1181

    Fotele B6 w B5

    Podejrzewam że mój wpis spotka fala krytyki i hejtu, ale w życiu z takimi modzonymi mocowaniami foteli nie woziłbym dziecka - chociaż teściowej być może zaproponował bym podróż. Niestety dla mnie to rzeźba jakich mało, jakieś kątowniki i płaskowniki ze składu metalowego wyheblowane pilnikiem, dziury powiercone w przypadkowych miejscach ( aby fotel się prezentował i pasował) i to wszystko poskręcane śrubami o wytrzymałości jak podejrzewam 8.8, chociaż jak patrzę na te krzyżakowe śrubki trzymające uchwyt kanapy z tyłu to i pewnie tej wytrzymałości nie mają. Gratuluje pomysłu z gwintowaniem otworów w kątownikach, ile w tej grubości będziesz miał pełnych zwojów gwintu 3 no góra 4 i niby co to ma utrzymać??? Sorry ale dla mnie ten mod to skrajna nieodpowiedzialność o ile nie głupota. Zdejmij dywanik w tym swoim Passacie i zobacz jakiej grubości, w ilu miejscach i w jaki sposób są mocowane oryginalne mocowania foteli i porównaj je ze swoim dziełem. Pozdo
  5. Przekaźnik znajduje się w czarnej skrzynce pod podszybiem
  6. wladek1181

    Passat pływa przy większej prędkości

    Niekoniecznie, nikt nie napisał a to częsta przypadłość w Pasatach B5 - luz na maglownicy a konkretnie luz na tulejach wewnątrz maglownicy które podtrzymują listwę.. Jeśli magiel ma luzy to auto powyżej 80-90 km/h będzie pływało po jezdni jak Batory po morzach i oceanach. Sprawdzenie bardzo proste na odpalonym silniku gdy działa wspomaganie należy kierownicą szybko poruszać lewa prawa, jeśli słychać stukanie poniżej pedałów maglownica do regeneracji lub wymiany. Można oczywiście kombinować z dokręceniem listwy od spodu auta, jednak nie zawsze da się zniwelować luz a czasem po takiej regulacji maglownica potrafi pocieknąć na którejś końcówce.
  7. wladek1181

    Skrzypiące zawieszenie poraz kolejny

    Sprawdź drążki kierownicze, nie muszą mieć luzu ale jeśli podcieka Tobie maglownica i olej przedostanie się do przegubu drążka (rozpuszcza smar znajdujący się w przegubie drążka) będzie on skrzypiał jak wóz drabiniasty.
  8. A sprawdź przekaźnik główny 30 znajdziesz go na podszybiu w czarnej skrzynce od strony kierowcy. Miałem podobnie dławił się kaszlał i pewnego dnia z zakupów wróciłem na holu. Jak się okazało winne były zimne luty w przekaźniku. Na początku naprawy nie mogłem nawet zaadoptować przepustnicy bo komputer jej po prostu nie widział, po przelutowaniu na nowo nóżek przekaźnika auto śmiga po dziś dzień
  9. Witam Nie wiem czy dobrze wybrałem dział. Mam mianowicie pytanie, miał ktoś do czynienia z silnikiem VW 1.2 12V AZQ? Mam takie auto na warsztacie z pierścieniami do wymiany, jednak jak doczytałem ten silnik VW to jednorazówka bo rzekomo nie można rozkręcać bloku z uwagi na możliwość odkształcenia się gniazd panewek wału korbowego. Jednak szperając po internecie znalazłem tematy gdzie jednak jakimś cudem mechanikom udaje się rozłożyć ten blok silnika wymienić pierścienie i złożyć blok do kupy i jakoś te auta śmigają dalej. Może ktoś z was miał do czynienia z tym silnikiem i ma dostęp do kolejności i momentów dokręcania tych śrub???? Kopałem w internecie i wiem tyle że się da rozłożyć i złożyć ten silnik ale dokładnych danych nigdzie nie znalazłem. Teoretycznie do Dwóch pierwszych korbowodów jakiś dostęp jest ( załączone zdjęcia) jednak problemem są śruby na trzecim cylindrze, bez rozpołowienia silnika nikłe szanse na rozkręcenie tego dziadostwa. Help Help Help.
  10. wladek1181

    Humor i rozrywka - bez przeklinania

    No orły normalnie, 99,9% Passatów po lifcie ma to wyposażenie, no może za wyjątkiem haka
  11. wladek1181

    Sprzedam VW Passat B5 1.8T 150KM

    Zapomniałem dopisać, autko jest z 2001 roku. Jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce ( w 2010 roku sprowadzony z Holandii), w Holandii też miał jednego właściciela. Wyposażenie: instalacja LPG, wspomaganie kierownicy, 4 x elektryczne szyby, 4 x AIR BAG, ABS, ESP, tempomat, wspomaganie kierownicy, oświetlenie nocne wnętrza ambi coś tam, welurowa tapicerka, lusterko fotochrom, foteliki dla dzieci zintegrowane z tylną kanapą, centralny zamek, immo, alarm, instalacja CB z anteną, TV w zagłówkach i odtwarzacz USB, alufelgi i komplet kół zimowych na stalówkach, klimatyzacja - climatronic . I tak pewnie coś pominąłem.
  12. wladek1181

    Sprzedam VW Passat B5 1.8T 150KM

    Witam, z ciężkim sercem wystawiam do sprzedaży swojego Passata. Autko naprawdę zadbane, dużo nowych części, do auta dodaję komplet kół zimowych i całą szafkę nowych części ( lubiłem mieć w zapasie). Autko doposażone w światła dzienne, odtwarzacz filmów z pamięci przenośnej, ekrany w zagłówkach, kompletna instalacja CB łącznie z anteną, siatka w bagażniku, elementy ozdobne wnętrza wykonane metodą hydrografiki, przyciemniane tylne szyby, alufelgi z oponami na lato i zimówki na stalowych felgach na zimę, oryginalne siedziska dla dzieci na tylnej kanapie, instalacja LPG z butlą umieszczoną w miejscu koła zapasowego. Autko z zewnątrz jak i wewnątrz bardzo zadbane, nie wymagające wkładu finansowego, bez rdzy. Jedyna wada to pęknięty plastik na podszybiu (pękł w zimie podczas wymiany akumulatora). Przebieg autka to 303 tyś km, ale proszę się nie sugerować przebiegiem bo jeździ i wygląda niż nie jeden z przebiegiem 150 tyś km. Autko wystawiam na razie na forum bo żal mi żeby go kupił jakiś rzeźnik a wiem że na forum są pasjonaci którzy o niego będą dbali jak ja dbałem. Wszelkich informacji udzielę pod nr tel. 507 272 878
  13. wladek1181

    Humor i rozrywka - bez przeklinania

  14. wladek1181

    Humor i rozrywka - bez przeklinania

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności