Skocz do zawartości

hahorek

  • Liczba zawartości

    474
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hahorek

  • Urodziny 10.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oberschlesien

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1999
  • Link do tematu o samochodzie
    138256

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hahorek

    Passat B5 - LPG

    • Lakier – LR5U • Silnik – 1.6 AHL 74KW • Wersja – BASIS • Rok produkcji - 1999 • Model – B53B • Wersja nadwozia – Sedan • Kraj pochodzenia – Niemcy • Centralny zamek (2 kluczyki) • Webasto na pilot (info na telefon) • Klimatronik • Klimatyzowany schowek • 4 poduchy • 4 zagłówki • 4 głośniki + tweetery • 2x elektryczne szyby z tyłu trenują bicepsy korbami • Wspomaganie kierownicy + standard regulacja • Dzielona tylna kanapa • Podłokietnik tył i przód • ABS W aucie co roku! jest robiony serwis olejowy + filtry, co 2 lata uszczelka pod klawiaturą. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 2013 r, auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela, w ciągłej eksploatacji obecnie ok 240 000 km przebiegu. Z Wykonanych napraw z tego co pamiętam: w 2013r i 2017r wymieniono świece. W 2013r. przy 203000km silnik przeszedł remont, wymieniono uszczelkę pod głowicą, pierścienie, panewki korbowe, kompletny rozrząd z pompą wody i rolka napinacza, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworów w 2015 została zamontowana fabrycznie nowa instalacja gazowa, w 2016 auto miało przygodę parkingową - usunięta została z OC sprawcy w warsztacie samochodowym (zdjęcia do wglądu). Została także wymieniona chłodnica klimatyzacji, nabita i odgrzybiona klimatyzacja, W 2017 auto dostało komplet tarczy i klocków z tyłu plus komplet wahaczy przód + ustawienie zbieżności. Posiadam 2gi komplet felg stalowych z oponami zimowymi. Wszystko co wymaga naprawy na bieżąco jest robione, pewnie o wielu naprawach/wymianach nie napisałem. Spalanie jak kogoś interesuje - 500km pokonane za 120 zł na gazie. Kontakt: 530 530 133 Pn-So (09:00-18:00)
  2. Marcin ma 1,9 TDI a ja 1,6 PB inny silnik - inne koszta
  3. ja właśnie zostałem dziś skasowany na okrągłą kwotę 1000zł. (uszczelka,planowanie,robocizna,nowe śruby i uszczelniacze + koncentrat g12) Jaki ? bo u nas w sklepie G12 1,5l kosztuje 32zł
  4. niestety i historię z pompą okazało się że trzeba odpuścić. do zbiorniczka wyrównawczego został włożony/zamontowany tester, który wyraźnie wskazywał że dostaje się do układu chłodzenia dwutlenek węgla/CO2, przedmuch z uszczelki, wymieniona...
  5. Dowcip polega na tym ze jakieś 3-5tyg temu jak sprawdziliśmy błędy to wyskoczylo 00522 - czujnik temp plynu chlodzacego g62, niezrozumialy sygnal, sporadyczny, Ale do wczoraj nie występował problem z temp, wszystko było w normie auto na bieżąco jeździło. Problem z pompą jest gorszy, ciezko będzie to sprawdzić bo wymieniłem termostat bez odkrecania alternatora, dolotu itd, chyba ze sie uda dojrzeć coś telefonem nagrywajac albo coś wymacam palcem, jak pompa bedzie ok to pozostaje uszczelka i chlodnica, a chłodnice da się jakoś skutecznie sprawdzić? Skoro obecnie nic z niej nie cieknie ? Aha i jeszcze 1 jakbym nie zamontowal termostatu w ogóle i zalał uklad i potem bedzie znowu temperatura rosła to już na pewno uszczelka pod głowicą? Bo ciagle gdzies mi po glowie chodzi ta chlodnica i nieszczesny wąż ktory do niej idzie jak pisalem byl zimny czyli termostat sie nie otwieral. Jeszcze 1 też istotne. Czy to normalne? Bo osobiscie na mój glupi rozum uważam że nie, ze odpinajac dolny wąż z chlodnicy zeszlo mi moze 1l gora 2l plynu ? A druga porcja dopiero po odpieciu czujnika i tego wezyka przy nim ?
  6. :hmm stary temat. Wszystko działało jak należy, nagle po przejechaniu kilkudziesięciu km temperatura przekracza magiczne 90' na skali i szybko rośnie. Chyba najtańsze, najszybszej rozwiązanie wymiana płynu chłodniczego i termostatu. Auto zapalone płynu ubywa robimy dolewki , ok niby wszystko gra, nie mija 5 min wskazówka ponownie rośnie. Nie zatrzymuje sie na 100 czy 110 dopóki silnik nie zgasnie temp. Rośnie. Nie spada jak to gdzies ktos opisywal przy dodawaniu gazu i zwiekszaniu obrotów, zaobserwowalem za to ze na wolnych obrotach podczas postoju opada, Zostala: 1. Zatkana chlodnica, kamien w chlodnicy 2. Pompa wody się rozleciala ? 3. Uszczelka pod głowicą kaput? Coś pominalem ? Podpowiecie coś? Po odczekaniu godniny jak temperatura znacznie spadla a po ospaleniu auta wskazówka pokazywala że silnik jest zimny postanowiłem sprawdzic jeszcze węże i tak: Silnik się nagrzewa do 90 temp w przewodach rośnie we wszystkich, poza 1, wąż który idzie od chlodnicy od spodu do termostatu jest zimny, czyżby termostat mimo wszystko się nie otwierał? Czy może mieć też z tym coś wspólnego czujnik temp. płynu chlodzacego ?
  7. Oryginał No i monter kto z noos nie mioł WIGRY ?
  8. 3B1919880 , 3B1919930 jakieś inne ? pół fis albo fis do diesla to nie problem, gorzej z benzyną, jakieś jeszcze inne końcówki prócz 880 i 930 ? mimo że się na tym nie znam, to wydaje mi się że końcowe 3 liczby mają też znaczenie, bo np dopisując do kodu 3B1919880 czyli 3B1919880C wyskakują już tylko liczniki dla Diesla, podpowiecie ? czy jakieś inne kody oprócz tych 2 wchodzą w grę ? może jest gdzieś jakiś spis liczników podzielonych na takie z CAN i bez ? i dla Diesla i Benzyny ?
  9. hahorek

    System Yanosik ?

    Dziś znowu zrobiłem trochę km na yanosiku z Bytomia do Bielska, dzis jak na złość miałem chyba z 20-30 nieaktualnych zgłoszeń, roboty drogowe, utrudnienia na drodze i kontrole policji na całym odcinku powrotnym nie spotkałem ani 1 utrudnienia ani patrolu mimo takiej ilości i tak nie wydaje mi się by było to uciążliwe, można śmiało to podpiąć pod bezsensowne dyskusje na CB i jest remis
  10. A jaki licznik o jakim nr powinienem mieć żeby pasował bez przeróbek, typu nowe okablowanie itp. Chciałbym mieć tyle szczęścia co inni i włożyć skopiować wsad licznika i cieszyć się 1/2fis bądź pełen fis. Bylem przekonany że licznik który zakupiłem był dobry, wynika to pewnie z tego że temat ma 250 stron sporo wiadomosci mi się miesza pomiedzy 3b a 3bg no i wtopa.
  11. Dziś była pierwsza próba wymiany licznika, podpowie ktoś czy mam dobrany dobry licznik ? Na zdjęciu, nr mojego golasa i 1/2fis z paska 1.8T 99r jak dobrze pamiętam, Praca zakończona fiaskiem, auto nie odpalalo i wywalalo mnóstwo błędów. Jeżeli to zły nr licznika ktory posiadam, będę wdzieczny za info jakiego powinienem szukać a tego będzie trzeba sprzedać. Chyba że z licznikiem wszystko ok a źle skopiowano wsad licznika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności