Skocz do zawartości

ZyWiecki

  • Liczba zawartości

    434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ZyWiecki

  • Urodziny 08.11.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

992 wyświetleń profilu
  1. Autko kolegi 2.8 Problem taki że jakby dławi się albo przerywa chwilę po odpaleniu w momencie jak się ruszy na ssaniu albo chwilę później. Pompa paliwa sprawdzona, 3,9 bara a przy odpięciu regulatora ciśnienia 4,2bara, czujnik g42 sprawdzony jest okej, g62 daje takie same temperatury na liczniku jak i w silniku vcds. Po chwilowym przerywaniu później jedzie dobrze, nic nie przerywa, dobrze przyspiesza. Brak błędów jakichkolwiek. Coś ktoś podpowie? Świece nowe, pojedyncze cewki zmieniane miejscami. Może czasami przekaźnik nie załącza pompy paliwa a ja trafiłem akurat jak załączył i dobił przy pomiarze ciśnienia?
  2. Niestety zepsuła mi się przetwornica xenon. 4B0 941 471 , 5DV 007 760 . Do czego służą dodatkowe numery do tego numeru np: 5DV 007 760 -15 lub -71 . Może ktoś ma na sprzedaż sprawną przetwornicę ?
  3. Utlenione aluminium zapewne i odpadło przy wydłubywaniu tego uszczelnienia na prowadnicę ręcznego. U mnie też nie ma kołnierzy ale jak na razie od 2 lat ręczny chodzi. CO wymiana klocków leci nowy zestaw naprawczy tłoczka i zawsze jest okej. Każdy ori zacisk zapewne takie ma. Oczyść dobrze wałek delikatnie papierkiem , nowy uszczelniacz itp. i powinno chodzić. Nie wganiaj się zbędnie w koszty, moim zdaniem oczywiście. Jeśli sam robisz to rób metodą prób i błędów :)
  4. Mam tą pompę od ponad 2 lat. Przejechane ponad 30kkm i działa elegancko. Ani razu czerwony alladyn o ciśnieniu się nie pojawił. Będziesz zadowolony. DO tego było sobie od razu zmienić panewki korbowodowe, również mogą zwiększyć ciśnienie
  5. Kompleksowa regeneracje lamp z metalizacją odbłyśników, czyszczeniem i polerką na zewnątrz i wewnątrz to koszt za 2 lampy to 240 zł + wysyłki. Żarówki ok 70zł. I nie wiem gdzie masz 500 zł . Ewentualnie kupno używanych max 100 zł. I tak taniej Cię wychodzi i masz ORi jak należy. Przetestowane.
  6. A ten przewód przezroczysty jest dobrze wciśnięty ?? Nie łapie tam lewego powietrza ?? Widać że to jest prowizorka żeby dojrzeć bąbelki ale bez przesady .. Kawałek szerszego przewodu dużo nie kosztuje ..
  7. Jak trafisz ze sprawnym łożyskiem to będzie dobrze. Najlepiej jest zmienić od razu łożysko na nowe.
  8. Odczytaj błędy przez vag. Wygląda mi to na brak sterowania klapami
  9. NGK, ewentualnie dołóż parę groszu i kup lepsze Beru.
  10. Tak jak czytałeś temat zmieniłem uszczelke z 3 razy i dalej to samo. Chodzi mi o wyciek z samej chłodniczki
  11. Rozszczelniła Ci się na zgrzewie czy jak ?? Odpiszesz dokładnie ? Jakiej firmy polecisz.. Znalazłem Nissens, niby dobra (produkuje chłodnice itp.) czy pakować się w ori używkę ?
  12. Odświeżam. Od dłuższego czasu borykam się z wyciekiem oleju. Olej zbiera się notorycznie na chłodniczce oleju. Uszczelka taka ze skrzydełkami zmieniona 2 razy, pod napinaczem i pokrywą zaworów również. Już mi brakuje pomysłów. Rozmawiałem z mechanikiem na ten temat i podsuwa na myśl że chłodniczka oleju się rozszczelniła?? Nigdy sie nie spotkał z takim wyciekiem z chłodniczki a też ma passata b5 fl od 10 lat. Więcej wycieków nie widać. Olej zbiera się cały czas w tym samym miejscu czyli na samym rogu chłodniczki na samym dole, czasem zbiera się na filtrze oleju. Podsuniecie coś na myśl?? Uszczelki jak były zmieniane to elring . Filtr mann. Jak zmieniałem tą uszczelkę ze skrzydełkami, od razu po zalaniu olejem, rozgrzał się i gdy była wytarta to olej od razu się pojawił a potem po wytarciu to znów to samo. Brak oleju w płynie chłodniczym. Puszcza na zewnątrz a tam jest zgrzew ..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności