Skocz do zawartości

pfirst

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pfirst

  • Urodziny 04.11.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Jak w temacie - brak jakiegokolwiek zainteresowania - trochę dziwne bo myśałem że są tu jacyś uczynni ludzie - no ale się przeliczyłem.
  2. jak widzę nie ma chętnych żeby coś podpowiedzieć - szkoda gadać , jakie auto tacy użytkownicy , nikt nic nie odpisze - myślałem że to forum jest ok - no ale się pomyliłem.
  3. Widzę brak jakiejkolwiek reakcji ze strony szanownych forumowiczów, szkoda , poczekam jeszcze może ktoś cos podpowie. PS. mechanik u którego jest auto odpalił go na plaku i chodzi - sugeruje awarię pompy wtryskowej tylko co ona ma wpólnego z kontrolką od ciśnienia oleju - może ktoś wyjasni.
  4. Witam. Podpinam się do tematu. Mam taki kolejny znowu problem z moim Passatem. Wracałem we wtorek 3.05 z Warszawy z całą rodzinką i było ok, aż tu we środę rano po przejechaniu ok. 5 km zapaliła się czerwona kontrolka oleju i 3 sygnały dzwiękowe, zjechałem zaraz na pobocze, zgasiłem silnik, sprawdziłem olej - było na minimum (do wymiany ok 1000 km bez dolewek), dolałem ze 2-3 setki, stan ok, odpalam, kontrolka ok - zgasła ,ujechałem 200-300 m to samo - migająca kontrolka i sygnały a po kilkudziesięciu metrach poczułem lekkie szarpnięcie jakby spadek mocy, żadnych dziwnych metalicznych odgłosów i zaraz silnik zgasł - już nie odpalałem tylko do mechanika. Po podpięciu pod kompa - bez błędów, silnik kręci bez żadnych dziwnych odgłosów ale nie odpala, od czego można tu zacząć to diagnozować - czy od razu rozbierać silnik - jeśli by był zatarty to by chyba nie kręcił. Dodam że jestem rok po wymianie silnika w którym pękł blok - wymieniłem słupek z pompą wtryskową. Mechanik mi sugerował awarię pompy wtryskowej bo jest ponoć smarowana olejem i ponoć awarię jednego z dwóch czujników ciśn oleju (sic! jest ich dwa?) dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam
  5. Dzięki kolego tak myślałem że to jest za mała wydajność, na moje wątpliwości sprzedawca tego urządzonka nic nie odpisał - pewnie nie ma argumentów, szukałem też opinii w sieci i większość jest taka sama jak kolegi wyżej - żeby ozonowanie coś dało potrzeba duża wydajność i stężenie ozonu a że jest on bardzo nietrwały mała wydajność nic prawie nie da - to co powstanie szybko się rozpada niewiele zdziaławszy. Trochę mnie to zmartwiło bo myślałem że w ten sposób rozwiąże swój problem. Pozdrawiam
  6. Pianka działa przez tydzień i znowu to samo - może ktoś kupił sam ozonator np taki http://allegro.pl/generator-ozonu-odgrzybianie-klimatyzacji-fv-p-n-i1259620660.html co o tym sądzicie - nie za mała wydajność ozonu. Większe kosztują już ponad 500 zł. Pozdrawiam
  7. Wiadomo że na AUTO nie bedzie śmierdziało ale po co ma autko więcej palić i po drugie jak jade z żonką to ta co chwila mi przełacza z AUTO na ECON i odwrotnie bo raz jej zimno a raz gorąco :poddajesie , a po za tym jak kolega zauwazył powyżej problemu z grzybem w klimie to nie rozwiąże. Zastanawiam się nad tym ozonatorem, ja bym kupił tylko znowu moja druga połowa uważa to za wyrzucanie kaski w błoto - i znów to samo. Pozdrawiam
  8. Witam. Mnie też dotknął ten problem, nawet czyściłem parownik a i tak zapach po przełączeniu na econ pozostał i sie zastanawiam nad zakupem ozonatora - może ktos coś takiego zakupił i podzieli się wrażeniami. Ja znalazłem cos takiego na Allegro: http://moto.allegro.pl/generator-ozonu-odgrzybianie-klimatyzacji-fv-p-n-i1219980816.html Pozdrawiam
  9. No własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota. Pozdrawiam
  10. Ok, to co mam zrobić, wymienić ten sterownik - gdzie on jest i jak to zrobić. dzięki
  11. Witam. Mam następujący problem - przejrzałem forum i się z takim przypadkiem nie spotkałem - a więc: -przy otwieraniu drzwi z pilota i tak samo z kluczyka otwierają się wszystkie drzwi - ok, ale po kilku sekundach jeżeli nie otworzę jakichkolwiek drzwi - odsuwają się wszystkie szyby jakies 5 cm - wkurza mnie to bo po wejściu do auta muszą je zamykać z konsoli. Jak zamknę autko z pilota lub kluczyka to wszystkie drzwi się zamykają i szyby też się domykają - dodam że wcześniej - a mam to autko 3 lata nie działało domykanie szyb z pilota tylko z kluczyka mogłem to zrobić. Do tego kontrolka immo raz się zapala a raz nie - cześciej nie. Jakiś czas temu nie zamykały się dzrwi tylne lewe ale przyczyną tego był zerwany kabelek w wiązce w drzwiach - połączyłem i było ok. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.
  12. dzięki tylko ja w mam prawie 300 000 przejechane i sprzęgło nie zmieniane to chyba jak auto ma ók 80 000 to to sprzęgło na pewno lepsze tym bardziej że u mnie jak jechałem długo w korku to im dłużej tym gorzej mi było ruszyć coraz bardziej szarpało autem. Gość co rozbierał to auto twierdzi ze ten dwumas jest w bardzo dobrym stanie , oferował mi go za 300 zł więc chyba nie za dużo. Pozdrawiam
  13. Witam. Może się powtarzam ale nie mogę znależć na forum odpowiedzi na pytanie czy w moim silniku jest koło dwumasowe czy go nie ma - chodzi o to że muszę wymienić silnik (stary padł ) , znalazłem już takowy też AHU z Paska z 1998 roku z przebiegiem 80000 km:eek: i jest przy nim sprzęgło z kołem dwumasowym w bardzo dobrym stanie i nie wiem czy go dokupić czy nie (dopiero za dwa dni będę wiedział na pewno - wyjmą stary silnik), bo opinie na forum są podzielone jedni twierdzą że w tych silnikach nie ma dwumasy a inni że jest - może w końcu ktoś jasno to określi. Pozdrawiam
  14. Witam Miałem koledzy pecha - na A-4 pod Wrocławiem w poniedziałek rano - ( było -20 C) nagle zapaliła się kontrolka od oleju - szybko zjechałem na pas awaryjny, zgasiłem silnik, podniosłem maske i zobaczyłem że cały spód silnika (brak pokrywy) jest obrzygany olejem. Zadzwoniłem na asistance, przyjechała laweta, gośc użyczył mi 3 l oleju - dolałem i odpaliłem kontrolka oleju zgasła ale zaczęła swiecic kontrolka od płynu, zgasiłem, dolałem płynu, odpaliłem - dalej świeci. Auto na lawetę i do mechanika - na ul. Piękną firma Peters. U mechanika już nie odpaliłem - gdzieś z bloku zaczął wyciekać płyn - diagnoza - wywalona uszczelka, pęknięty blok silnika na 90 %. Po zdjęciu głowicy - rysy na cylindrach i coś tam jeszcze nie pamiętam teraz - opinia mechaników - silnik do wymiany. Dodam że w te mrozy strasznie ciężko palił (świece były dobre)- wniosek płyn gromadził się w cylindrach ? tylko dziwne że silnik uszkodził się na trasie jak był zagrzany. Szczęśliwym trafem znalazłem szybko taki silnik ponoć z niewyobrażalnym przebiegiem tylko 80000 jeszcze zamontowany w samochodzie (auto z Niemiec oddane na złom przy zakupie nowego auta ), ciśnienie sprężania na wykresie po ok 30-31 bar, kupiłem słupek z pompą paliwową tylko w tym Pasku było koło dwumasowe a nie wiem co jest u m mnie więc na razie nie brałem sprzęgła - i tu mam pytanko czy jak nie mam dwumasy to czy ten silnik będzie pasował - dodam że jest to też AHU i czy jak mam zchipowany komp czy to nie będzie przeszkadzało - może lepiej wrócić do fabrycznych ustawień. ale się rozpisałem - sorki. Może coś ktoś doradzi (pomoże). Pozdrawiam
  15. Witam. A czy jest to możliwe że poszły mi obydwa przeguby bo czy skręcam w prawo czy w lewo to tak samo stuka - tylko dziwne że nie zawsze - najbardziej stuka jak jadę trochę pod górkę a na równej drodze lub z górki nie zawsze. mechanik powiedział że ma Lobro po 260 zł sztuka - razy 2 + wymiana = 700 zł a w październiku wymieniłem tylne tuleje (silentblocki) i tez niestety 700 zł - coś ostatnio za duzo mi pada a za 8000 km rozrząd Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności