Skocz do zawartości

Karolka85

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na chwilę obecną mam zregenerowane wszystkie wtryski są jak nowe i ustawioną pompę wtryskową ręcznie przez fachowca było ponoć rozlegulowana.Natomiast zdarza się jeszcze że zadymił na biało ale już mechanik nie ma pomysłu wszystko jest ok.Dodam że przed wymianą rozrządu nigdy nie dymił...ma.ktos jeszcze jakieś pomysły
  2. Witam. Przeszukałam całe forum i nie znalazłem rozwiązanie na swój problem dlatego zakładam nowy temat ? Jeśli jeżdżę samochodem codziennie to rano przy odpaleniu nie puszcza ani dymka.Natomiast jeśli autko postoi 2 dni to po odpaleniu przez około 10 sekund dymi na biało mocno.byłam dzisiaj sprawdzić ponownie pompa jest ustawiona dobrze świece żarowe wszystkie grzeją co prawda mechanik powiedział że dopiero świece grzeją poniżej 6 stopni. Układ świec zarowych został sprawdzony na komputerze i nic niepokojącego nie ma. Samochód podczas normalnej eksploatacji praktycznie w ogóle nie dymi nawet z pedałem w podłodze, od wymiany do wymiany co 10 000 ubywa może z 3 mm na bagnecie. Dodam że był wymieniany rozrząd u fachowca który się zna na robocie i pompa jest ustawiona dobrze. kolega mi dzisiaj mówił że miał w innym dieslu 2 tygodnie temu jak było ciepło problem taki sam jak ja po wymianie świec żarowych problem znikł.głupieje że już czy te świece się faktycznie u mnie nie załączają. Co mogę jeszcze sprawdzić?
  3. Problem z odwrotnym działaniem zamka centralnego w tylnych drzwiach został ROZWIĄZANY.Nie żaden uszkodzony zamek czy moduł komfortu.Powodem najprawdopodobniej było to cięgno które idzie do zamka, pręt, po prostu chyba demontażu wielokrotnego musiał się skrzywić niego A dodatkowo ta spinka co trzyma pręt mniej więcej na środku była lekko ułamana i nie trzymała jak należy i teraz po lekkim na prostowaniu jej trzyma już dobrze pręt i otwiera zamyka wszystkie drzwi tak samo. Także zwracajcie na to uwagę jak składa drzwi bo później takie cuda wychodzą. Została jeszcze tylko jedna rzecz która mnie będzie wkurzać. Może któryś z chłopaków będzie mógł pomóc. Chodzi o to że po zamknięciu drzwi guzik nie chowa się cały jak w pozostałych zdaniach tylko wystaje kawałek.....
  4. Dziękuję za odpowiedź ok jutro sprawdzę choć to mało prawdopodobne. Wszystkie związki są jak oryginał zawinęte w szmacianą taśmę. A jeśli sprawdzę kabelki i będą okej to gdzie szukać dalej. Ps.Własnie auto zostało podłączone do vaga i oczywiście 1329 wyskoczyl a moduł komfortu bym dokładnie sprawdzany i rzekomo jest ok i sucho jak pieprz.To było tak,że został założony boczek i zamek otwierał zamykał prawidłowo ale okazało że guzik sie nie chowa do końca i lekko wystaje.Wiec ponownie został ściągnięty boczek i od tego czasu pojawiły się ww.problemy że otwieranie działa na odwrót.Zamek oryginał z allegro z gwarancją.Już mam trochę dość tego...
  5. Witam uporałam się w końcu za ryglowanymi drzwiami zamek jest wymieniony wszystko było okej zamykał otwierał. Do momentu kiedy został założony boczek i zamek w tylnych drzwiach działa odwrotnie podczas zamykania się otwiera i na odwrót. Boczek z został kilkakrotnie ściągany i było sprawdzane. Wtyczki do zamka nie da się założyć odwrotnie. Proszę o pomoc lub sugestie
  6. Witam ponownie.Moja sprawa trzęsienie w silnika na postoju samolot została rozwiązana.okazało się że ten niby wielki fachowiec od pomp który powiedział że nie ma się do czego przyczepić co do pompy.Po wymianie rozrządu wczoraj pompa okazała się na jednym wtrysku rozregulowana poza skalą. Regulacja spowodowała że obroty są znowu równiutko na kresce a samochodem nic nie drży na biegu jałowym.
  7. Witam u mnie jest jak zwykle problem z tylnymi prawymi drzwiami. Moduł komfortu jest sprawdzony wszystko jest okej natomiast w przelotce do prawych tylnych drzwi jest kabelek brązowy na którym fragmencie jest żyły na wierzchu. Nie jest przełamany. Został porządnie zaizolowany niestety drzwi się nadal nie otwierają. Czyżby czeka mnie ściąganie boczka przy zamkniętych drzwiach?jak sądzicie koledzy chyba problem jest w drzwiach w zamku. Mam dwójkę dzieci i coraz ciężej mi żyć bez tych tylnych drzwi proszę o pomoc gdzie dalej szukać.mogę jeszcze dodać że podłoga gdzie jest moduł komfortu jest jak fabrycznie nowa grama wody tam nigdy nie było.No chyba że zaizolowanie kabla naprawiło problem z tym że trzeba najpierw usunać błędy że stwierdzić?
  8. Super bardzo dziękuję za odpowiedź !!
  9. Dobry wieczór wszystkim. Mam taki problem z moim wiernym towarzyszem a mianowicie spadły obroty na postoju zawsze miałam na kreseczkę a teraz jest kilka milimetrów pod i to powoduje że trzęsie się silnik. Samochód był u fachowca od pomp wtryskowych okazało się że wszystko jest super. Pan do niczego się nie przyczepił jeśli chodzi o pompę. Filtr paliwa jest generalnie nowy Mahle, wszystko z autkiem jest okej tylko te obroty. Jak nic nie wymyślę będę musiała jechać do serwisu Boscha ? pan jeszcze powiedział i był zdziwiony że wszystkie rurki podciśnieniowe są w oryginalnym stanie nic nie grzebane ? Magiczny guzik jest ogrzewanie tylnej szyby ponieważ po włączeniu podnosi obroty i jak ręką odjął ? Samochód jest w dobrym stanie jest przeglądniety dużo rzeczy wymienionych zadbany. Mogę jeszcze dodać że ma skrzynię automatyczną 4 biegową która też przez wiele lat nigdy mi nie zawiodła zmieniany jest olej i filtr co 50tys. Co szanowni panowie mogę jeszcze sprawdzić żeby uniknąć serwisu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności