Jump to content

zbylut

  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About zbylut

  • Birthday 05/07/1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    cz-wa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może też być łącznik elastyczny (plecionka) za katalizatorem.
  2. Stawiam na zawór upustowy w turbo albo luźny wkład katalizatora
  3. Zaśniedziałe łączenia kabli przy module komfortu pod nogami kierowcy pod wykładziną. Kiedyś to przerabiałem.
  4. ja miałem taki objaw przy słabym akumulatorze
  5. Rok temu założyłem klocki na przód marki Breck. Po wymianie było OK niby dotarły się i od pół rok szukałem przyczyny stuków z przodu. Byłem na szarpakach, wahacze sprawdzane brechami i zero luzów. Po analizie a przede wszystkim po próbie hamowania na nierównościach gdy wszystko ucicha cel padł na luźne klocki. Dzisiaj poszedłem na całość- rozebrałem lewy przedni zacisk stwierdzając luzy klocka wewnętrznego w tłoczku (blaszki zaciskowe luźne do dupy) oraz ślady uderzeń luźnych klocków o prowadnice w jarzmach. Zasilikonowałem wszystko co się dało- blaszki klocka wewnętrznego wchodzące w tłoczek , styk klocka zewnętrznego z zaciskiem a nawet styk klocków w prowadnicach. Efekt jest taki, że gdy wracałem do domu cisza z lewej strony a z prawej stuki. Powtórzę niebawem operację po prawej stronie i wsłucham się w odgłosy przodu. Chyba polecam-potwierdzę jeszcze.
  6. Przegub z wieńcem od ABS się wysunął więc czujnik ABS go nie widzi stąd błąd - powinna świecić się pomarańczowa kontrolka i ewentualnie czerwony wykrzyknik migać i 3x buczek.
  7. topek ja przed wczasami zauważyłem pękniętą osłonę - zrobiłem ok 1500 km i dalej jeżdżę. osłonę owinąłem folią spożywczą z rolki i zabezpieczyłem drutem.Trzyma!!!
  8. Ja w swoim wymieniałem bez spuszczania płynu - dało się odciągnąć chłodniczkę na wężach
  9. Alternatora to w tej okolicy nie ma. Wyciek masz prawdopodobnie z węża płynu chłodniczego zasilającego turbinę (nr części 058 121 497 B). Dostęp dosyć ciężki.
  10. Ja wymieniłem na Brecki przed wczasami i dopiero nad morzem się dotarły. Ponadto przy dohamowywaniu troszkę piszczą. Na przeglądzie hamulce żyleta. No i cena - 91 PLN chyba niezła za komplet na przód.
  11. Do AHL, ADP i ARM kolektor 050 253 031 C powyżej F3BW500000 037 253 039 F
  12. Wieczorem sprawdzałem przyjechałem klimatronik na off żeby dobrze słyszeć i też. Wyłączyłem silnik-cicho.Przekręcam kluczyk na zapłon i już pyrtoli jak w bojlerze z wodą nieregularnie.
  13. Też mam takie odgłosy czasami i rok temu o tej porze też były. Już się bałem że to uszczelka pod głowicą ale od roku nic się nie dzieje. Tym bardziej że nawet na zimno wystarczy przekręcić kluczyk i już się pojawia. Ja myślę że to klimatronik nie wie jak wysterować zaworami i przepustnicami i tak to się telepie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy