dragoks
-
Liczba zawartości
118 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dragoks
- Urodziny 03.09.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kluczbork
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Mam problem taki ze wymienilem juz pompe wspomagania na nowa do tego maglownica byla wymieniana tez dosc niedawno i jak sie auto rozgrzeje ciezko chodzi wspomaganie pompa wydaje odglosy gdy krece. głównie jak stoi auto w miejscu. ukald ma zuzyty plyn czy moze jeszcze cos innego. ??
-
Problem z pompą wspomagania - Dzisiaj, 14:32 Witam mam problem z układem wspomagania. gdy silnik jest zimny wspomaganie chodzi ok jesli sie rozgrzeje wspomaganie bardzo ciezko zaczyna działac ,mysle ze do wymiany mam pompe wspomagania i pytanie jest takie . czy podejdzie mi pompa z paska przed liftem ? czy sa różnice miedzy benzynową wersja a diesl-owska. czy przy wymianie pompy musze takze wymieniac olej wspomagania , dodam tez ze mialem walnieta maglownice jakis czas temu co chwile dolewalem plyn do wspomagania ogolnie to chyba przez caly okres z 4 litry wlalem wiec mysle ze olej tam na bieżaco był swiezy , teraz magiel juz ok jest -nowy zalozony,
-
Potrzebuje zdjecia wycieraczek paska po 2002 roku
dragoks odpowiedział gumbas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
nikt nie wie ? na bolec wejdzie wygięcia ok ? długości itd ktos sie orientuje -
Potrzebuje zdjecia wycieraczek paska po 2002 roku
dragoks odpowiedział gumbas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a ja mam inne pytanie mam jeszcze stary typ ramion i chcialbym wymienic na te nowe czy jest mozliwosc wrzucenia ramion z passata b6 lub cc do naszych b5 fl ? będą pasować ? -
Jak sprawują się automatyczne skrzynie w B5?, automat czy manual?
dragoks odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mi tez padła przy przebiegu ok 200 tys ale dalem do naprawy niestety koszty okazaly sie wieksze bo sterownik tez padl naprawa skrzyni plus drugi sterownik 5300 zl .. wiecej juz raczej automata nie kupie , ponoć felerne te tiptroniki ma VW -
Jacek, Witam mieszkam niedaleko putten masz jakiegos dobrego mechanika od passatów musze łożyska wymienić z przodu
-
Wlasnie wymienilem połoske po jezdzi próbnej okazalo sie ze to faktycznie byl przegu wewnetrzny, fakt ciezko te sruby odkrecic trzxeba je tak jakby zerwac szrpnąć i przed odkrecaniem kilka razy musialem mlotkiem popukać.tak wiec temat do zamkniecia auto chodzi ok nic nie trzesie i nie szarpie.dzieki kolegom za pomoc
-
moja skrzynia automat. dzieki koledzy za pomoc jutro zabieram sie do pracy
-
aha a nie musze odkrecac srub od wachaczy zeby zwrotnice odciagnac ? zeby wyszla oska z piasty ? nie mam kanalu niestety bede robil to pod domem.a jakis smar jest potrzebny do przegubu wewnetrzne go jak odkrece od skrzyni
-
Witam czy ciezko jest samemu wymienic połos kompletna z przegubami wew. i zew. Jak przegub wewnetrzny jestprzymocowany do skrzyni czy potrzebny mi bedzie jeszcze do tego jakis smar i jakie klucze potrzebuje do wymiany pólosi. prosze o pomoc czy zabierac sie za to sam czy oddac do warszatu.jestem aktuallnie w holandii i nie ukrywam ze serwisy spiewaja dosc duzo za takie naprawy.czy ktos ewentualnie moze krok po kroku dac instrukcje jak wymienic półos.powod wymiany uszkodzony przegub wewnetrznuy. nowego nie moglem dostac kupilem uzywke z dwoma przegubami zew i wew. zew i tak juz stukal wiec i tak czekala mnie wymiana go
-
hehe to cena ladna chyba na uzywke z allegro sie zdecyduje od 100 zl maja kompletne z dwoma przegubami zew i wew.Ryzyk Fizyk
-
potrzebuje numer czesci przegub wewnetrzny do passata 1.9 tdi 131 Km automat tiptronic silnik avf.dzonilem do serwisu VW i pow ze taki przegub jest wycofany z produkcji i kiedys kosztowal 1500 zl czy jest to mozliwe . ma ktos na forum taki przegub na sprzedaz VIN VWVZZZ3BZ1E240102
-
jakies pomysły ?
-
gosc od skrzyn podpinal sie pod skrzyniei powiedzial ze skrzynia ideal tymbardziej ze ta skrzynia byla juz w kompletnym remoncie jakies 25 tys km temu. to juz sam zgupialem a moze poduszki pod silnikiem lub przegub wewnetrzny ?jaki koszt ewentualny naprawy konwertera.
-
problem powrocil gdy przejechalem z pl do nl ok 1000 km pod koniec drogi strasznie zaczelo autem szarpac skrzynia ok olej w skrzyni ok poduszki pod skrzynia wymienil mechanik teraz podczas przyspieszania strasznie szarpie autem to juz nie wibracje tylko szarpanie calym autem.jazda nie do wytrzymania, gdy puszcze gaz podczas jazdy wszystko sie normuje nic nie trzepie tylko podczas przyspieszania problem wystepuje .ktos pomoze