Skocz do zawartości

Einhorn

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Einhorn

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Panwie potrzebuje zrobić aktualizacje map w rns 315 pasek z 2012 r. Ktoś z Warszawy może pomóc?
  2. po diagnozie - padnięty(dziurawy intercooler) w tygodniu wstawiam nowy i zobaczymy co będzie
  3. Witam. Proszę o jakąś podpowiedz. Mój afn 110 km palił po mieście (Warszawa) 6,5-6,8 litra ON. Jakiś czas temu zaczęła mi ciec pompa, pojechałem do jakiegoś warsztatu i gość mi uszczelnił tzn. powiedział, że to tylko jakaś uszczelka pokrywy pompy. Po wymianie samochód mi pali 9 litrów na 100 km. Uważam to za niedopuszczalne w tym silniku. Proszę o jakiś namiar w Warszawie lub okolicach (zachodnich) na kogoś kto ma pojęcie o tym samochodzie i mógłby mi ustawić wszystko żeby palił tyle ile należy. ps. Żadnych innych zmian nie ma. Pali bardzo dobrze, mam moc, obroty ok 900.
  4. koledzy potrzebuję pompiarza do uszczelnienia pompy na terenie warszawy proszę o jakiś adres.
  5. Einhorn

    Pompa wspomagania

    Ok i wszystko jasne w b5 19tdi afn łożyska się nie wymienia tylko trzeba całą pompę. Jak ktoś lubi zabawę to można je wymienić tak. 1. po wyjęciu pompy trzema śrubami pod które coś podkładamy zciągamy z wałka tuleje do kółka pasowego. 2. Łożysko jest zaprasowane w aluminiowej obudowie. chcąc je wyjąć należy spiłować fazkę na rancie łożyska. 3. następnie należy wkręcić śrubę w wałek a pod śrubą zamocować jakąś podpórkę i kręcąc wycisnąć łożysko. 4. teraz łatwo wyjąć zimering. 5. Należy zamontować nowy zimering (specjalny na wysokie ciśnienie) 6. wbić łozysko na wałek i zamocować w obudowie. ( należy dokładnie wprowadzić wałek i uważać na tylne łożysko wałkowe, by się nie wysypały wałki. 7. teraz należy uspawać w osłonie argonu fazkę na aluminiowej obudowie żeby zabezpieczyć łożysko. 8. całość zakładamy. Koszt naprawy ok 100 zł. Nowa pompa około 300 zł więc nie warto tego wszystkiego robić ale to rady techniczne dla pasjonatów. Wyżej wymieniony link przez kolegę dotyczy innego modelu samochodu i pompy.
  6. Witam. Pojawił mi się problem z pompą wspomagania. Po odpaleniu strasznie huczy łożysko. Inne funkcje pompy są całkowicie sprawne. Nic nie cieknie nie buczy wspomaganie działa dobrze. Pomyślałem, że wymienię to łożysko. Poszedłem do sklepu, a sprzedawca mówi, że jego się nie wymienia i trzeba nową pompę kupić. Jednocześnie zaproponował za 515 zł firmy izostar. Po powrocie ze sklepu odkręciłem tą pompę i ją rozebrałem. Teraz pytanie jak wyjąć łożysko. Czy na stronę koła pasowego ( nie ma tu żadnego seagera zabezpieczającego ) czy od tyłu. Proszę o jakąś instrukcję jak ktoś to już przerabiał.
  7. Witam. U mnie dzisiaj wystąpił zanik turbo. TZN. Samochód jedzie jak muł. Nie dymi nic go nie odcina w tryb awaryjny nic nie szarpie. Normalnie pali ale nie załącza się turbo i jest strasznie wołowaty. O co kaman?
  8. Einhorn

    A co z CB w B6?

    Ta antena jest naprawdę bardzo solidna. Są koledzy, którzy mają na tym sirio turbo 5000. Pod spód daje się dużą podkładkę i trzyma jak jasna cholera. Z anteną od fm to zupełnie nie koliduje i nie ma nic wspólnego, to w srodku zupełnie oddzielne dwie anteny.
  9. Einhorn

    A co z CB w B6?

    Valdi Koledzy na forum pozakładali takie anteny lecz w mjejsce tej krótkiej można dać co się chce i naprawdę dobrze to wygląda i każdy chwali. Pomyśl dałbym uchwyt d/v i antenę lema hmmm
  10. Einhorn

    A co z CB w B6?

    Koledzy co myślicie o tym do Pasata, oczywiście z ML 145 zamiast tego małego bo sprawdzałem montuje się bez problemu.http://www.allegro.pl/item568859311_antena_cb_fm_sirio_twin_car.html
  11. Einhorn

    CB Yosan 120

    Gdzie to radio ma wyświetlenie skali zasięgu? To nie jest to cudo z wyciąganym potencjometrem RF? Jak to sie ma do U 520?
  12. Ziewal masz na myśli te lampy http://www.allegro.pl:80/show_item.php?item=542308614
  13. Hmm. Tak zadowolony tylko pytanie brzmi czy zadowolenie jest na tyle, by iść w koszta. Lampy Angel eys -550 i zestaw HID- 350= 900 zł. Wydając 900 zł chciałbym nie ryzykować tylko usłyszeć opinie użytkowników jak bardzo jest widoczna różnica w nocy podczas jazdy. Czy te lampy nie parują, nie żółkną odbłyśniki. Nie jest to kwestia, że mi na nie szkoda kasy tylko kwestia wydania 900 zł nie dla wyglądu, estetyki tylko realnie dla mojego komfortu jazdy w nocy.
  14. Witam. Mam zamiar wymienić lampy przednie. Chciałbym kupić angel eys m-ki depo lub FK i do tegp HID Philipsa. Napiszcie mi ze swojego doświadczenia czy będę z tego zadowolony. I jeszcze jedno czy jak dokonam takiej wymiany to nie będę miał halogenów? U mnie są zespolone w jednej lampie i zawsze na nich w nocy jeżdżę bo normalne światła to porażka w pasku.
  15. Po lekturze i obserwacjach zdecydowałem się na CB TTI 770 i antenę Midland ML 145. Radio w większości opini uzytkowników ma bardzo dobre recenzję. Kilka uwag jest co do podwójnych potencjometrów ( kwestia przyzwyczajenia ). Radio ma dobrą cenę i pasuje do podświetlenia deski. Zamontowałem je na stałe pod radiem w schowku. Trzeba wyciąć tylną ściankę. Należy to zrobić w max. górnej części i radio przymocować do górnrj ścianki. Tym sposobem front radia oprze się na rancie gumy wyściułkowej i pod spodem będzie około 4mm luzu co w zupełności wystarczy do poprawnego funkcjonowania głośnika, bez konieczności montażu zew. Zasilanie radia jest dolutowane do przewodów od gniazda zapalniczki. Kabel od gruszki przeciągnięty jest pod tunelem środkowym co uniemożliwia plątanie się przewodu przy nogach kierowcy i gruszka jest zamontowana po prawej stronie tunelu. Przewód antenowy jest łączony. Jest przeprowadzony tunelem środkowym do bagażnika pod wykładziną. W bagażniku za siedzeniem tylnym od strony kierowcy jest zamontowane gniazdo anteny do którego jest podłączona antena m-ki Midland ML 145 na magnesie. Rozważałem zamontowanie anteny na stałe, lecz ostatecznie pozostałem przy magnesie. Jak ktoś chce na stałe to polecam regulowany uchwyt inox ( 55 zł ) na rant klapy bagażnika ( w kombi ). Należy się jednak liczyć z przycięciem plastikowej uszczelki. Antena którą zamontowałem przegrała w konkurencji z Sirio ML 145 ze względu na: opinie użytkowników co do występujących trudności w zestrojeniu, pakowaniem między magnez, a gumę foli aluminiowej i opini o lepszym wykonaniu Midlanda ( midland jest o 10 cm dłuższy ). Mam drugą antenę Sirio as100 też jest ok. Taki zestaw działa wyśmienicie i każdemu mogę go zarekomendować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności