rox74
-
Liczba zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rox74
- Urodziny 30.07.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Rox
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
śląskie
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2004
-
rox74 obserwuje zawartość → Czujnik masy powietrza passat AWX, Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68, Roznica pomiędzy olejem Mobil ?? taka ciekawostka i oraz 4 innych
-
Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
rox74 odpowiedział KrisT → na temat → Poradniki i instrukcje
A czy może ktoś podać mi nr katalogowy tej części? (silniczek V68)....a jeszcze jedno jak to ramie w silniczku pracuje to oznacza ż jest dobry czy jednak podjąć próbę czyszczenia ścieżki -
Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
rox74 odpowiedział KrisT → na temat → Poradniki i instrukcje
Troche wstyd:) ale poleglem na wyciagnieciu żółtej wtyczki od blokowania airbag.....jak ja wyciągać? -
Roznica pomiędzy olejem Mobil ?? taka ciekawostka
rox74 odpowiedział rox74 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
chyba coś pomyliłeś 5w-30 zastąpił 5w-40:) -
Byłem dziś w sklepie i na półce zobaczyłem Olej Mobil 1 synt S 5w-40 ale jakie było moje zaskoczenie jak na drugiej stronie butelki zobaczyłem że to norma tylko 505 00 i 502 00, rok temu jak wymieniałem ten olej właśnie Mobil 1 synt S 5w-40 to z tyłu opakowania pisało ze norma 505 01 zachowałem opakowanie z tamtego roku i porównałem z tym co zobaczyłem dziś w sklepie i jedyna różnica jaką zauważyłem to inne różniące się normy i na nowym oleju z przodu nie pisze special V. Może mi ktoś to wytłumaczyć jak jest teraz różnica pomiędzy tymi olejami, czy tylko zmieniła się etykieta, czy może właściwości oleju, czy może teraz ten olej nie spełnia tej normy?
-
przełącznik grzania tylnej szyby... kombi
rox74 odpowiedział rox74 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Problem z żółtą kontrolką rozwiązany a mianowicie: w schowku w bagażniku w miejscu przeznaczonym na lewarek jest u góry kostka połączeniowa, właśnie w niej był luźny styk na przewodzie doprowadzającym prąd do ogrzewania szyby. Z powodu słabego styku kostka trochę się zesmażyła i obwód się przerwał. Przewody zostały połączone na nowym zacisku i znowu wszystko gra. Przy załączonym ogrzewaniu świeci się na żółto a przy wyłączonym na czerwono. Tak właściwie miałem nie pisać o tym wszystkim ale może to się kiedyś komuś przydać. Pozdrawiam rox74 -
Przełącznik ogrzewania tylnej szyby nie używany powinien świecić na kolor czerwony( jeżeli nie to poprawcie mnie) tydzień temu zauważyłem, że u mnie nie używany świeci na kolor blado żółty, a po załączeniu świeci na kolor intensywny żółty – może ktoś pomoże co tu jest nie tak lub jakieś podpowiedzi.... będę wdzięczny. Pozdrawiam .
-
Poczekam z tym zakładaniem jeszcze jeden dzień, może ktoś wyjaśni różnice pomiędzy tymi zaworami. rox74 Wracając do pytania nadaje się ten EGR j.w - bo leży a szkoda żeby leżał dalej.
-
Według ETKI do mojego jest AA i właśnie taki i mam zabudowany , a w garażu leży nowy AL i waham się czy go zabudować
-
Czy przypadkiem EGR 038 131 501 AL nie jest straszym bratem EGR-u 038 131 501 AA ?? koledzy no kurcze na pewno Wy to wiecie.....
-
Witam Dostałem od kolegi nowy oryginalny VW jeszcze zapakowany zawór EGR o nr 038 131 501 AL a do mojego paska ma być 038 131 501 AA, pytałem w jednym sklepie z częściami i koleś sprawdził w jakimś katalogu i powiedział że te zawory są takie same. Na aukcji i tu link do niej http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=36187619 też mozna się domysleć (doczytać) że to to samo, i teraz nasuwa sie moje pytanie, czy moge do swojego passata założyć ten EGR 038 131 501 AL ? - ewentualnie może ktos wyjaśni mi jakia jest różnica pomiędzy nimi a jeżeli nie ma róźnicy to czemu są inne numery. Pozdrawiam rox74
-
Witam jaka jest różnica pomiędzy EGR o nr 038 131 501 AL a 038 131 501 AA w serwisie można je kupić i różnica w cenie to 50 zł a na aukcji i tu link do niej http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=361876191 pisze że to jedno i to samo:) czy może ktoś ro potwierdzić?..... a teraz konkretnie dostałem 038 131 501 AL oryginał z serwisu a do mojeko passka jest 038 131 501 AA czy mogę go założyć?
-
Kiedyś to testowali w TVN Turbo chodzili po parku dmuchali w gwizdki , karmili ptaki głaskali psy i inne gady;) a one na gwizdki nie reagowały... i na koniec podsumowali że to czysta ściema.
-
darek45, ceny to ja znam.. zadałem pytanie kto jest producentem tych zaworów.... pytam bo lubię wiedzieć no i też wcale nie mówiłem że mam "walnięty" narazie się delikatnie się poci ale to podobno nic złego. pozdrawiam
-
Mam jeszcze jedno pytanie, kto jest producentem oryginalnych zaworów EGR montowanych w naszych samochodach???.....
-
Troszeczkę odchodząc od temat czy złe działanie EGR może mieć wpływ na przedostawanie się i pozostawanie oleju w ic??, a wracając do ceny to chciałbym hha żebyś choć raz nie miał racji ...... chociaż w to wątpię ale warto mieć nadzieję). pozdrawiam Tak jak obiecałem byłem dziś w serwisi niestety tak jak myślałem Hani miał znowu rację, cena nowego zaworu EGR w serwisie w Rybniku do silnika AWX to 670 zł , cena która został mi wczoraj podana (270) była to cena za jakiś tam element sterujący czy jakoś tam, koleś pocisnął mi bajer że nie powiedziałem dokładnie o co mi chodzi. Na razie jeszcze mam spokój bo delikatnie się poci ale może za jakiś czas będę musiał kupić w serwisie lub uśmiechnąć sie do hha. Pozdrawiam