Jump to content

magg23

  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About magg23

  • Birthday 11/27/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ok żywca

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. nakonr świetny opis już chciałem go na stałe przykleić.Jak będziesz w okolicy Rajczy stawiam piwo !!!
  2. Ja robiłem według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=352426&hilit=g%C5%82owiczka strasznie tam mało miejsca ale można wymienić bez wyjmowania pompy bynajmniej w afn. Uszczelke kupiłem w serwisie boscha
  3. Tutaj jest o wydłużeniu czasu grzania świec i można zmienić temp włączania świec. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=270253
  4. świece przy tych temp wcale się nie włączają,może któryś zawór ci stuka.
  5. szklanki miałem juz kupione wcześniej ale nie było czasu wymienić teraz jeszcze kupie nowe uszczelniacze zaworów i przy okazji wszystko wymienie chodziarz od wymiany oleju do wymiany nic nie dolewałem a przebieg silnika niewiadomy kupiony na alegro
  6. dokładnie widać ze między głowicą a blokiem.
  7. Jak jest z wymianą uszczelki pod głowicą silnik AFN wklejam zdjęcie z sam naprawiam tam piszą ze sie nie planuje.Mam wyciek płynu w okolicy 4 tłoka od strony kierowcy po nocy widać jak płyn ściekał po bloku jak silnik jest ciepły nic nie widać. Węże minimalnie twardnieją po przy gazowaniu. Zastanawiam się czy tylko wymienić uszczelkę czy planować głowice.
  8. Przy wymianie kostki w stacyjce w vw transporter t4 97r podłączyłem aku przy zdjętej kierownicy i teraz świeci kontrolka airbag podłączyłem mój kabel z passata i prog... VAG COM 312 jednak nie moge się połączyc w pasacie nigdy nie miałem problemów. Czy może jest inny sposób na wykasowanie błędów.
  9. Jedna mała zielona od dołu jest z klimy a druga od wentylatora klimy.
  10. Na pewno cieknie na połączeniu.Chyba niema wyjścia i trzeba jechać do pompiarza. Teraz jadę do bielska do wstąpie da boscha, kumpel tam był są dobrzy ale się wysoko cenią. ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 10:44 ---------- Właśnie znalazłem opis mojego problemu, Prosze może też się komuś przyda. Przjedź się do serwisu BOSCH-a sam oging ten Duży zielony kosztuje 7 zł. Ale na wszelki wypadek kup sobie ich 2 oraz na przyszłość cały zestaw naprawczy taki jak z allegro ale on kosztuje chyba 30 zł więc uzbrojony w oringi: Weź kogoś do pompocy i zaopatrz się w dobrą lampkę i zrób tak: oczyść głowicę- odkręć całkowicie przewody oraz wykręć z rozdzielacza elektrozawór aby głowica była gładka. Jest ona przykręcona na 4 śruby w połączeniu z jednym lub dwoma wspornikami "łapami" nie odkręcaj nigdy więcej jak dwóch śrub naraz. Jak oczyścisz już głowicę rozdzielacza, powoli po koleii odkręcaj śruby -wszsytkie nie więcej jak 1 cm- głowica będzie wychodzić sama lub jej delikatnie pomóż podważ śrubokrętem- od środka pcha ją sprężyna. Jak już ją odkręcisz na ten 1 cm pojawi ci się widoczny oring= z którego właśnie leje się "ON". Złap go pensetą lub cienkim śrubokrętem i wyrwij. Na całą głowicę i śruby nasuń nowy oring w miejsce gdzie będzie leżał na srubach mocujących głowicę. Oczywiście będą ci przeszczakać 4 śruby więc wykręcaj po jednej i przekładaj oring= sam to zrobi- wpadnie, kurcząc się pod sruby. Jak oring przewleczesz przez wszsytkie śruby dopchnij go w jego kanał czyli tam gdzie powinien siedzieć. Maźnij go dookoła ropką jub jakimś smarkie abyś go nie przetarł o obudowę pompy skręcając całość. Przykręć śruby z łapami i zamontuj przewody- poluzuj natomiast śrubę między przewodami tę do nastawiania startu pompy ( tylko tyle aby uchodziło przez nią powietrze np 1-2 obroty) Poluzuj także nakrętki przy wtryskach aby także uchodziło powietrze. Niech pomocnik zakręci ci motorem i pompa zassała ropkę. po kilku takich obrotach tryśnie paliwo spod śruby między przewodami- dokręć ją i patrz na naprętki przy wtryskach. Pomocnik niech nadal kręci motorem z przerwami np aby pompa przez tłoczenie pozbyła się powietrza z przewodów wtrysków. Jak spod gwintów nakrętek lekko odkręconych zacznie sadzić ci paliwo dokręć wszstkie przewody i jesteś w domu. Motor zagada jak nowy Pozdrawiam [ Dodano: 04 Wrz 2009 17:19 ] I dodam jeszcze, że nie chciałem wykręcać całej głowicy ponieważ to ustroojstwo na którym sie trzymają sprężyny jak się rozpadną to potem musiałbyś użyć -super glu do ich lekkiego przyklejenia aby nie wypadały ci z pompy lub/2 odkręcać górę pompy , marnować kolejne oringi i jednym złowem mając już wiaderko wolnych części. Zrób jak mówiłem a będziesz cieszył się mknięciem po szosie Wracając do niemożności zapaenia silnika z takim wyciekiem...po prostu pompa się zapowietrza i miele powiedzmy w miejscu do czasu aż nie przepchnie paliwa ale to trwa.
  11. Mam wyciek z pompy w zaznaczonym miejscu.Czy można do uszczelnić bez wyjmowania pompy. Na zimnym silniku leci strumieniem jak się rozgrzeje do kapie.
  12. Tutaj masz opis co i jak http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1130
  13. Człowiek musi mieć pecha. Nowego silnika nie dało się odpalić po sprawdzeniu się okazało że jest walnięty na pierwszym tłoku (silnik przegrzany i tłok stopiony)sprzedawca na tyle uczciwy że zwrócił koszty oleje płyny itp. plus koszt roboty. Teraz znowu jestem na kupnie silnika może tym razem będzie sprawny. Naprawdę mam już dość tego passata.
  14. Jestem po wymianie silnika. Wszystko ustawiłem (wałek dwie krzywki do góry na pierwszym tłoku +wałek zablokowany ,koło zamachowe na zero, pompa zablokowana)wszystko porozkręcane jednak silnik nie chce zapalić. Nie wiem czy trzeba jeszcze jakieś ustawienia pozmieniać na komputerze. Silnik żadnych błędów nie pokazuje. Kupiłem goły silnik całe oprzyrządowanie przełożyłem z mojego silnika. Proszę o rade?????
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy