Jump to content

nTomek

Moderator
    • Content count

      1,574
    • Joined

    • Last visited

    • Days Won

      23

    About nTomek

    • Birthday 04/25/1976

    Informacje osobiste

    • Imię
      Tomek
    • Płeć
      Mężczyzna
    • Miejscowość
      Podkarpacie

    Samochód

    • Generacja
      B7
    • Silnik
      B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    • Rok produkcji
      2012

    Recent Profile Visitors

    1,617 profile views
    1. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      Czyli była reakcja? Dźwięk i żadnego napisu? Jeśli chodzi o adaptację/dopasowanie w ODISie to zdaje się, że robi się ją jak na tym filmie - ale zaznaczam, że pewności nie mam bo nie mam ODIS'a
    2. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      Tak, ale nie ma tam całego samochodu, tylko kilka modułów.
    3. nTomek

      Rns 315

      A w "opcje" wchodziłeś?
    4. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      ...właśnie to lubię robić. Mam licznik od B6 na stole, stary czerwony anglik 1/2 FIS, taki do zabawy. Jak pin 27 wisi w powietrzu to pali się kontrolka od ciśnienia oleju i drze się alarm. Po zwarciu do masy znika. Gorzej z symulacją G266, bo tam jest jakiś sygnał PWM. Brak tego czujnika też generuje komunikat na FIS i oczywiście zapisuje błąd w pamięci licznika.
    5. nTomek

      Rns 315

      Nie trzeba wpisywać hasła, żeby zrobić format.
    6. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      Wszystko jasne, czy wytłumaczyć schemat?
    7. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      Licznik powinien "zauważyć" brak tych czujników, chyba, że odłączałeś coś innego?
    8. nTomek

      Kontrolka ciśnienia oleju

      Sprawdź czy masz włączony czujnik poziomu oleju - tak jak w tym poscie.
    9. Świetna robota Radek! W nowszym panelu (B7) ten tryb też można uruchomić, tylko inną kombinacją klawiszy: Co do tabeli opisującej kanały pomiarowe to też jest różnica, bo na kanale 4 i 9 nic się nie dzieje. Temperatura zew dostępna jest na 5. Kanały 10, 11, 19 wydają się być zgodne z opisem. Może masz jakieś dane na ten temat?
    10. nTomek

      Hak holowniczy

      Coś mi się kojarzy, że w starszych modelach trzeba zakodować ABS, bo po podłączeniu przyczepy wyłącza kontrolę trakcji...
    11. nTomek

      Hak holowniczy

      Tu znajdziesz rozpiskę do twojej wersji (B6 do kwietnia 2008). To normalne, że kilka modułów korzysta ze wspólnych bezpieczników. Czy te błędy znikają po odpięciu wtyczki od gniazda przyczepy? Miałem na myśli, że nie zmieniają się miejsca podłączeń, a raczej to oczywiste, że dokładając jakiś moduł nie odłączamy istniejących...
    12. nTomek

      Hak holowniczy

      Moje niedopatrzenie z tymi bezpiecznikami, bo w B7 ich nie ma (nie było jak montowałem swój). W twojej wersji są one współdzielone z modułem hamulca itp, ale to niewiele zmienia. Co do błędów to na pewno trzeba zakodować moduł haka w Gateway'u. Są jeszcze opcje dla przyczepy w modułach ABS, PDC i silniku.
    13. Czytałeś opis błędu na wiki? To nie jest słaby aku.
    14. Sprawdź bezpiecznik SB5 (skrzynka obok aku) a jeśli dobry to dalej połączenie pomiędzy BCM pin A24 i czujnikiem prądu na ujemnej klemie akumulatora - pin 2 (kabel czerwono-fioletowy). Powinno tam być +12V cały czas.
    15. Kodowanie: w bajcie 26 masz 40, a ja mam E7. Twoje kodowanie wygląda jakby nie było od tego modelu... albo jakby ktoś próbował wyłączać Start/Stop "w ciemno". Spróbuj zamienić na E7. Sprawdź potem błędy...
    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy