Skocz do zawartości

nTomek

Moderator
  • Zawartość

    439
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

1 obserwujący

O nTomek

  • Urodziny 25.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

490 wyświetleń profilu
  1. diesel Poranne piszczenie silnika b6 cr

    Kiedy ostatnio sprawdzałeś klimę? Przy tej temperaturze to ciężko stwierdzić czy klima działa. Chyba, że masz ogrzewany garaż?
  2. Możesz podłączyć żarówkę 12V/5W (postojowa) do styków 1 - 2 w gnieździe przekaźnika 644 i włączyć zapłon. Żarówka powinna się zaświecić pełnym światłem. W ten sposób sprawdzisz czy BCM załącza ten przekaźnik. Jakie masz teraz kodowanie w BCM? Jaki to konkretnie model BCM'a? Robiłeś "autoscan" innych modułów? Nie ma żadnych błędów?
  3. diesel Poranne piszczenie silnika b6 cr

    Oglądnij dobrze koło pasowe kompresora od klimy, czy nie masz tam rdzawego pyłu. Może padło ci sprzęgło? U mnie też było piszczenie na zimnym. Poczytaj ten temat.
  4. Bezpiecznik w skrzynce B (obok akumulatora) SB53 (wersja bogata wyposażenia) a jak go nie ma to SB29. Możesz też sprawdzić czy masz +12V na styku 3 w gnieździe przekaźnika 644 (po wyjęciu przekaźnika) niezależnie od zapłonu. Na styku 1 jest masa więc ci będzie łatwo "przystawić" miernik.
  5. Sprawdź przekaźnik odciążający styku "X". Jeśli przekaźnik okaże się dobry to kostka stacyjki będzie pewnie do wymiany. Nadpalone/wytarte styki przestają kontaktować. Niska temperatura powoduje kurczenie się materiału więc słabo przylegające styki odsuwają się od siebie i kontaktu brak.
  6. Wspólny przekaźnik to ten zielony 644. Sprawdź sobie napięcie na bezpiecznikach SC40, SC41 - po zapłonie. Te bezpieczniki zasilają obwody: spryskiwacza (poprzez BCM) i zapalniczki.
  7. Nie ma osobnego bezpiecznika. Podświetleniem steruje moduł BCM (adres 0x09) - podłącz auto do komputera (VCDS lub coś podobnego) i odczytaj błędy.
  8. Montaż oryginalnego parktronika

    @PawelMusic1989 napisz jaki konkretnie moduł podłączasz i pod jaką magistralę CAN (jakie kolory mają kable).
  9. Jakie ładowanie passat CC/B7 2.0 TDi?

    Skasuj te wszystkie błędy bo wygląda to tak jakby coś było grzebane na włączonym zapłonie, a poza tym mają one niewiarygodne daty. Zrób jazdę testową a następnie ponownie "autoscan". Będzie widać co aktualnie szwankuje.
  10. Bez bezpiecznika możesz jeździć tylko "wykoduj" sobie ten H12 z modułu komfortu. Powodów zadziałania syreny może być wiele - wystarczy, że w czasie gdy auto jest zamknięte, syrena straci zasilanie - wtedy zaczyna wyć (bo ma w sobie aku.). Zaglądnij w prawe, przednie nadkole w jakim stanie jest instalacja i sama syrena - może coś ją nadgryzło: "ząb czasu" albo jakaś kuna . Tylna klapa i lewe-tylne drzwi naprawione?
  11. Jakie ładowanie passat CC/B7 2.0 TDi?

    Jak sprawdziłeś te przekaźniki? Tylko je oglądnąłeś, czy wyciągałeś, podłączałeś zasilanie do cewki i sprawdzałeś czy przynajmniej "cykają"?
  12. Taką możliwość masz "z urzędu" kodując BCM'a jak w tym poście, ale nie będzie wtedy na czerwono, no i oczywiście zmiany możemy robić tylko na postoju bo to jest w menu "Ustawienia" na FIS'ie.
  13. No to ci zostaje pociągnięcie kabla od jednego ze sterowników drzwi. Rozumiem, że standardowa opcja oświetlenia przestrzeni nóg podczas jazdy ci nie pasuje bo chcesz mieć na czerwono i z regulacją od iluminacji?
  14. Jakie ładowanie passat CC/B7 2.0 TDi?

    Alternatory do samochodów z systemem start/stop mają tylko jeden kabel od sterowania - to jest magistrala LIN. Regulator napięcia to moduł na alternatorze, który steruje napięciem w nim generowanym i tym samym reguluje poziomem ładowania akumulatora. Stabilizator napięcia to urządzenie potrafiące utrzymać stabilne napięcie wyjściowe 12V w momencie gdy napięcie zasilana spada poniżej normy - np. w czasie pracy rozrusznika. Cykanie przekaźników w nadkolu może pochodzić od tego stabilizatora - (właśnie rozebrałem taki moduł i są tam faktycznie 2 przekaźniki).
×