Jump to content

nTomek

Moderator
  • Content Count

    2,359
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About nTomek

  • Birthday 04/25/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

2,769 profile views
  1. A szkoda bo to typowe objawy zardzewiałego łącznika na wale kardana w 4motion.
  2. Sam kręci kierownicą podczas parkowania. Na YT jest dużo filmów. Jest też OPS360...
  3. Tak. A skoro tyle robisz to może PLA czyli 12 czujników?
  4. Pomijając drobiazg, że zdjęcie zderzaka jest do góry nogami to pozycja jest prawidłowa.
  5. Ta pompa nie obsługuje tej funkcji. Musisz wymienić na np. AQ
  6. 3C0959653B A co do błędu od pstryczka MFA, to można spróbować odłączyć/uciąć jeden kabelek i błąd powinnien zniknąć.
  7. Zrób reset - odłącz klemę "-" na kilka minut.
  8. Zmień płyn na inny, bo zdarza się, że na niektórych czujnik kłamie. Przeglądnij stan instalacji w okolicach pompki. Sprawdź pompkę "na krótko".
  9. @galuss sprawdź bezpiecznik S223 i przekaźniki J906 i J907. Gdzie ich szukać? Tu: Opis bezpieczników VW Passat B6
  10. Odłącz go na próbę - zobaczysz czy pokaże kreski. Będziesz pewien, że to co wskazuje DM to (przekłamana) temperatura z zewnątrz.
  11. Poczytaj bieżący temat. Tu jest kilka podobnych przypadków.
  12. Podejrzewam, że wycieraczka i spryskiwacz nie działa gdy klapa jest otwarta. Tak jest na pewno z przednią stroną. Rozłączona wtyczka to brak info o otwarciu klapy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy