Jump to content

nTomek

Moderator
  • Content Count

    2,149
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About nTomek

  • Birthday 04/25/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

2,321 profile views
  1. No to jeszcze jedyneczka na końcu: 118A250001
  2. Kodowanie modułu kierownicy dla manula: 118A250000 - teraz powinno pomóc A KESSY jest?
  3. Nawet najstarsza manualna klimatyzacja miała blokadę załączenia kompresora gdy wentylator kabinowy był ustawiony na "0" bo grozi to zamarznięciem parownika i dostaniem się fazy ciekłej freonu do kompresora, a jak wiadomo ciecz nie jest ściśliwa. W tym wypadku wyłączanie się klimatyzacji pewnie wynika z braku kontroli parametrów tego wentylatora - tak się domyślam... Coś musi być w nim nie tak, skoro na dwóch panelach wyskakuje ten sam błąd. Co do kodowania bajtu 0 to ja też mam tam 00 a klima fabryczna. Tym się nie martw...
  4. Stało się bez powodu czy od przekładki taki problem? Może szwagra wentylator (kabinowy) ma już dość...
  5. Kable między klimatronikiem i wentylatorem sprawdzone? Zdaje się że robiłeś przekładkę modułu z B7?
  6. Etka mówi: N90648402 śruba z łbem 6-kątnym (kombi) M10X35
  7. To raczej błąd o braku zakodowanego tempomatu w ECU. Błąd o braku kabelka pojawia się w ECU a nie w module koła kierownicy i wygląda tak.
  8. Gdzie taki widzałeś? Ja i wujek google nie znamy modułu 7N0907385
  9. Przy okazji oglądnij sobie styki niebieskiej kostki widocznej na pierwszym zdjęciu. Lubi korodować od przeciekającego wężyka który tamtędy przebiega. Jeśli jest zielony nalot na konektorach to nawet nie składaj boczka tylko szukaj wężyka... Polecam lekturę:
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy