Skocz do zawartości

nTomek

Moderator
  • Zawartość

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O nTomek

  • Urodziny 25.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

98 wyświetleń profilu
  1. instalacja sat/rtv pomoc w doborze osprzętu

    Miło mi, że mogłem pomóc i polecam się na przyszłość. Pozdrawiam.
  2. spinka

    Dzwonisz do ASO i pytasz podając ten numer - powiedzą przez telefony: czy, na kiedy i za ile.
  3. stacja multimedialna

    Co do wyglądu zewnętrznego to jest całkiem dobry, chociaż jeden przycisk trochę skrzypi Podświetlenie przycisków można włączyć na stałe (zawsze kiedy radio jest włączone) bądź tylko wtedy gdy są włączone świtała mijania. Da się zmieniać kolor tego podświetlenia ale nie da się zmienić poziomu jasności. Po kilku tygodniach mogę zrobić krótkie podsumowanie: Zalety: Cena, możliwość instalacji aplikacji (Automapa, Janosik itd), sterowanie z kierownicy, obsługa modemów 3G (trochę tempa - zamiast tego można łączyć się do mobilnego HotSpot'a przez WiFi), Szybko staruje kamera cofania nawet gdy radio wyłączone. Wystarczająco dobra jakość odtwarzania płyt i plików mp3. Wady: Trochę słaby odbiór FM, słaba integracja z FIS'em (wyświetla mało informacji), stabilność systemu (raz na jakiś czas potrafi się zawiesić - pomaga OFF/ON), niedoróbki softu (po wyłączeniu i ponownym włączeniu radia mediapalyer lubi startować zawsze od pierwszej piosenki zamiast kontynuować listę). Za mały zakres regulacji jasności ekranu (w nocy trochę razi), chociaż i tak ściemnia się gdy włączy się światła mijania. Na magistrali CAN nie zgłasza się jako 0x56 więc w autoscanie świeci się na czerwono. Filmu nie udało mi się skręcić, ale na youtube można znaleźć trochę gotowców: Bosion BX-421 2din android car radio , Car Multimedia Android for VW, Passat CC, Golf itp.
  4. spinka

    3B0858137
  5. Montaż Tempomatu passat b6 1.9 105 km

    Jesteś w stanie zmierzyć napięcie na tym kablu? Chodzi o sygnał który wychodzi z modułu kierownicy - wartość napięcia powinna się zmieniać w zależności od pozycji manetki tempomatu.
  6. Montaż Tempomatu passat b6 1.9 105 km

    No to zostaje do sprawdzenia to połączenie: moduł kierownicy (pin 5) do ECU (pin 64).
  7. Montaż Tempomatu passat b6 1.9 105 km

    Sprawdź dokładnie wtyczkę do ECU czy dokładany konektor wszedł na miejsce - powinno być go widać gdy wyjmiesz wtyk z ECU. Wygląda na to że nie masz połączenia między ECU i modułem kierownicy. Jaki masz ten moduł w kierownicy? Jakie kodowanie?
  8. Po demontażu wału drgania mogą się pojawiać z powodu obrócenia go względem pierwotnej pozycji. Jest napisane w instrukcji, że przed demontażem należy zaznaczyć pierwotne wzajemne położenie wszystkich elementów wirujących i zamontować w tej samej pozycji. Może tu dali ciała?
  9. instalacja sat/rtv pomoc w doborze osprzętu

    Ja osobiście nie widzę sensu w kupowaniu tak drogich urządzeń. Tak samo anteny. Odkąd pojawiła się telewizja cyfrowa to w sklepach zaczęli sprzedawać anteny do DVB-T jakby to były inne anteny jak te do telewizji analogowej Jak jest napis na antenie DVB-T, FULL-HD itd. to się lepiej sprzedaje. Prawda jest taka, że różnicy nie ma - jedynie wzmacniacz antenowy może się nieco różnić bo zniekształcenia, które potrafi wprowadzać są obojętne dla analoga a może skutecznie psuć parametry sygnału cyfrowego. Co do fajnych cen to zaglądnij jeszcze tu: antena, zwrotnica A skąd chcesz odbierać MUX-8? W Raszynie chyba jeszcze nie ma. Pasmo VHF czyli MUX-8 to także DAB+ - warto być "ready"
  10. instalacja sat/rtv pomoc w doborze osprzętu

    Pierwszy etap - wszystko co napisałeś wygląda dobrze. Musisz dołożyć sobie w salonie rozdzielenie sygnału na RADIO (FM) i TV (MUX-1,2,3, MUX-8) bo będzie szło po jednym kablu ze zwrotnicy - gniazdko "abonenckie" załatwi sprawę np. to (2xSAT przyda się na etap drugi). Co do wzmacniacza w antenie to na MUX-1,2,3 powinno ci wystarczyć rozwiązanie bez wzmacniacza - to tylko 30km (Raszyn), a moc nadajnika 100..130kW czyli dość spora. Gorzej z MUX-8 nadawanym z masztu w Bartnikach bo tam jest tylko moc 2kW ale mniejsza odległość (18km) i mniejsza częstotliwość (mniejsze tłumienie fali) - powinno też działać bez wzmacniacza. Zawsze możesz dołożyć jakiś wzmacniasz jeśli sygnał okaże się za słaby. Drugi etap - tak, tylko kup takiego multiswitch'a który ma dodatkowe wejście sygnału z anten naziemnych. Ten powinien ci pasować. Powodzenia Tomek.
  11. Wejdź pod auto i oglądnij dobrze wspomniany tłumik drgań. Może go trochę oberwało? Jak popuszczali silnik to może rozpinali wał i tak sobie dyndał bez podstawki?
  12. Zamiana gniazda OBD II

    U31 to złącze diagnostyczne. Kolory powinny się zgadzać.
  13. A tak przy okazji. Jaka jest obudowa tej zielonej diody i tych rezystorów? Stagging już mam a brakuje mi trochę tej lamki od DRL.
  14. Albo dobry klips, albo lutowanie (najlepiej dmuchawką na gorące powietrze - łatwo schodzi a w programatorze możesz użyć podstawki). Raczej nie masz wielkiego pola manewru. Można by się zastanowić nad jakimś polem szpilkowym - są takie pozłacane teleskopowe styki montowane w izolowanej płycie, które celują w punkty stykowe na PCB. Sprawdza się to rozwiązanie w profesjonalnych testerach, ale w tym przypadku to chyba za dużo zachodu. Teoretycznie istniej też interface taki jak VagCanPro, który ma funkcję odczyt/zapis EEPROM'u z modułów, ale... żeby mieć dostęp do zegarów trzeba znać odpowiedni "Security Code", którego nikt nie zna lub zna ale nie udostępnia.
×