Jump to content

nTomek

Moderator
    • Content count

      1,469
    • Joined

    • Last visited

    • Days Won

      19

    About nTomek

    • Birthday 04/25/1976

    Informacje osobiste

    • Imię
      Tomek
    • Płeć
      Mężczyzna
    • Miejscowość
      Podkarpacie

    Samochód

    • Generacja
      B7
    • Silnik
      B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    • Rok produkcji
      2012

    Recent Profile Visitors

    1,471 profile views
    1. 1. Popraw opis profilu bo na razie masz Passata B2 z 2012! 2. Jaka to kamera? Wklej to co ci vcds pokazuje.
    2. nTomek

      Geometria Kół w B6 2.0 TFSI

      Racja. A na koniec sprawdzenie i ewentualna adaptacja czujnika G85. Robiłem ostatnio geometrię bo też zauważyłem ścinanie opon od wewnętrznej strony. Zbieżność faktycznie była poza normą na obu osiach. Słyszałem też, że haratanie opon w B6/B7 to dość powszechna przypadłość mimo prawidłowej geometrii - możliwe? Miał ktoś z was taki przypadek?
    3. nTomek

      Geometria Kół w B6 2.0 TFSI

      Geometria w B6 to zbieżność i pochylenie kół na obu osiach - przód i tył. Nie ma konieczności wymiany wahaczy tylko po to żeby ją ustawić. Jeśli śruby są zardzewiałe to trzeba je dobrze "zapuścić" i ewentualnie wymienić. Na nieprawidłową zbieżność/pochylenie może wpływać też zużycie tulei wahaczy i wtedy należałoby je (same tuleje) wymienić przed ustawieniem geometrii. ....... @mkpol ale poza "ortem" to reszta spoko? 😉
    4. nTomek

      Kamera Cofania

      Masz na poprzedniej stronie, co do halogenów to nie ten temat.
    5. Według etki do tej kostki pasują piny 000979003, które zastąpiono później pinami 000979018. To co na zdjęciu wygląda mi bardziej na 000979010, które są np. w kostce od ECU, a tam z powodzeniem można stosować najbardziej popularne 000979009 (sprawdzone gdy robiłem tempomat). Reasumując wszystkie te piny mają te same albo zbliżone wymiary obrysowe i blokady oraz pasują na męski konektor o przekroju 0.63x0.63.
    6. nTomek

      Konwerter CAN LIN do zegarka 3AA919204

      Sposób podłączenia przy radiu:
    7. Tu jest foto takiej pompy po otwarciu:
    8. nTomek

      Flashowanie sterowników - dyskusja

      @Albercik - ma obie: AF na aucie, D do zabawy.
    9. nTomek

      Flashowanie sterowników - dyskusja

      Teoretycznie, na analogię do pomp HW25, czy nawet 3AA, powinno to się udać. Soft ten co podałem powyżej, zawiera w sobie wszystie 3 warianty (V1, V2, V3). Wystarczy zatem zrobić wpis do eeproma i zapuścić flash. Kolega @Matiz4 miał to robić - ale pewnie nie miał czasu z powodu zegarka 😉
    10. nTomek

      RNS 510 kodowanie sterownika

      Spróbuj zmienić kodowanie na 08000402010000220005 To jest kodowanie z modelu taki jak twój. Pokasuj też wszystkie błędy w innych sterownikach.
    11. nTomek

      Zegarek z B7 w B6 LIN 2.0 - video

      Coś mi się zdaje, że w przyszłości wzrośnie zapotrzebowanie na taki moduł, bo nowy Passat 2020 znów nie ma zegarka! 😁
    12. nTomek

      Konwerter CAN LIN do zegarka 3AA919204

      Obudowa plastik czy koszulka - funkcja ta sama, szczególnie, że moduł nie będzie na wierzchu. Może być wysyłka za pobraniem. Szczegóły przekaż mi na PW. A tu wygląd w koszuli wraz z opisem kabli.
    13. nTomek

      RNS 510 kodowanie sterownika

      Na bazie informacji jakie podałeś mogę tylko napisać, że musisz go zakodować inaczej niż teraz. Jak chcesz coś więcej to wklej autoscan z vcds.
    14. nTomek

      Rns 315

      To ci już wcześniej napisałem. Musisz! Ja mam u siebie 3C8035279L H70 SW0407 i mogę potwierdzić, że działa z białymi zegarami - tzn. jest dostępne menu navigacji/radia/muzyki oraz telefonu z listą kontaktów i możliwością korzystania z tel za pomocą guzików na kierownicy.
    15. nTomek

      Rns 315

      Ta strona opisuje moduły BT czyli osobne urządzenia montowane pod siedzeniem pasażera, a nie moduły w radiach RNS315. Patrz dokładnie na oznaczenie bo zrobiłeś "czeski błąd": 729 <> 279.
    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy