Skocz do zawartości

nTomek

Moderator
  • Zawartość

    361
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

1 obserwujący

O nTomek

  • Urodziny 25.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu
  1. R, Q albo N. To są BCM'y z najnowszym softem 0475 i obsługują "rain closing", przy czym N to "Midline" czyli bez obsługi przednich halogenów i statycznego doświetlania, ale tobie to chyba nie przeszkadza. Możesz jeszcze na koniec spróbować kodowania z wyłączonym asystentem FLA: 0008000000000000001C0080750000E407710088467D87606400C7200041
  2. Wszystkie błędy są opisane jako "Intermittent" - czyli sporadyczne, które wystąpiły kilka lat temu, jeżeli daty są wiarygodne. Na początek skasuj wszystkie te błędy, zrób jazdę testową (nawet kilka dni) i sprawdź ponownie. Prawdopodobnie żaden z nich nie powróci.
  3. Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    Jak inne moduły komunikują się z ECU to wiązka będzie dobra. Może jakiś "tuner" w nim grzebał i ma uszkodzony soft? Jeszcze możesz spróbować innym programem "zagadać" - np. VCP.
  4. kontrolka nie zapiętych pasów

    Wejdź w "pomocnik kodowania" i zaznacz "ptaszka" na bicie 1 w bajcie 1, albo wpisz w pole "Nowe kodowania" wartość 140F00.
  5. Montaż Tempomatu passat b6 1.9 105 km

    A tam nigdzie... Na aledrogo jest taki zestaw jak szukasz: 3C9953501DB Kodowanie jest inne niż w B6 bo inny jest moduł, ale kilka postów wyżej jest napisane jak. Kupując taki komplet powinno być już zakodowane w nim wszystko tj. tempomat i FIS z manetki. Zostaje ci silnik i adaptacja G85.
  6. Możesz spróbować wyłączyć/odznaczyć: zależność DRL od asystenta - bajt 26 bit 3 oraz DRL jako pozycyjne - bajt 24 bit 7. Nowe kodowanie będzie wyglądać tak: 0008000000000000001C0088750000E407710088467D87606400C7200041 Widzę też, że masz aktywną opcję włączania świateł DRL z MFA (menu w zegarach). Tam są włączone dzienne?
  7. Zawór ciśnienia spalin EGR np. 1K0906283A
  8. @waldih1979 Temat jest o światłach przeciwmgielnych i ksenonach a ty w sumie nie masz ani jednych ani drugich. Jaki konkretnie masz ten błąd? Czy na pozycji "0" świecą się światła dzienne? Czy masz zainstalowany fabrycznie moduł HBA? Jakieś błędy?
  9. Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    A możesz zrobić autoscan? Co na to inne sterowniki? Są gdzieś błędy o braku połączenia z modułem silnika?
  10. Bezpieczniki SC2 i SC13 sprawdzone? Wyjąć zmierzyć miernikiem, przeczyścić styki. Jakie jest napięcie na kostce przełącznika na pinach 4 i 8 względem masy na włączonym zapłonie? Możesz wkleić aktualne kodowanie BCM'a.
  11. Jakie instrukcje byście chcieli?

    Wymontuj mały schowek po lewej stronie kierownicy i zaglądnij - jeśli tam jest moduł to instrukcja jak poniżej: B7_B6_CC_sterownik_PDC_J446_J791_wymontowanie_od_05-2008.pdf
  12. Diagnostyka akumulatora

    4 lata to jeszcze nie tak dużo, ale przy niekorzystnym użytkowaniu (często niedoładowany) może być już kiepski. Znam kilka przypadków, że po takim czasie akumulator był do wymiany i to dlatego, że więcej stał w garażu niż jeździł. Ten twój przebieg to średnio 10kkm na rok - też niezbyt dużo, ale może to świadczyć o tym, że był rzadko ładowany. Możesz się jeszcze pobawić w "odsiarczanie" (kilka pełnych cykli ładowanie-rozładowanie) ale do tego przydałby się jakiś automat bo to czasochłonne i łatwo "przedawkować" w obie strony.
  13. Diagnostyka akumulatora

    Przeniosłem twój temat do działu ogólnego. Możesz napisać jeszcze ile lat ma ten akumulator i ewentualnie przebieg. To co opisujesz to zwykłe objawy starego aku w którym z wiekiem spada pojemność, czyli zdolność gromadzenia energii, a rośnie oporność wewnętrzna - zmniejsza się wartość prądu rozruchowego. Zjawisko to nasila się przy niższych temperaturach.
  14. No to miałeś pecha z tymi guzikami. Grunt, że teraz działa Pozdrawiam.
  15. Pobor pradu na parkingu 0.45A Czy to duzo?

    Tak jak Radek pisze... Jeśli pobór prądu nie spada po wymontowaniu wszystkich bezpieczników w skrzynce B to sprawdź rozrusznik (jest podłączony bez bezpiecznika) oraz alternator z regulatorem napięcia - bezpieczniki w "skrzynce" A, czyli te blaszki ze śrubkami i grubymi przewodami na przedniej ściance skrzynki B.
×