Jump to content

nTomek

Moderator
  • Content Count

    2,557
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About nTomek

  • Birthday 04/25/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

3,299 profile views
  1. Najwidoczniej nie obsługuje blokady wyjęcia kluczyka (Ignition Key Removal Lock), która jest w AT.
  2. Brakuje mu pinów, ale możesz temu zaradzić - patrz tu: Jeśli zostawiasz starą poduchę 2 nabojową to najlepiej niech oba naboje będą podłączone do sterownika AIRBAG.
  3. Skąd podłączyłeś masę tego filtra (kamery)?
  4. Obie wtyczki mają ten sam układ pinów, tylko w żółto-pom jest o 2 piny więcej (drugi zapalnik), więc te możesz pominąć.
  5. To znaczy, że właśnie trwa wypalanie.
  6. Według katalogu SACHS: przód 997 845, tył 994 364 (bez haka) lub 994 369 (z hakiem)
  7. Bo to jest czas od rozpoczęcia do skutecznego zakończenia regeneracji (wypalania). Jeśli sprawdzasz przed lub po to wartość jest 0 co jest zgodne z prawdą.
  8. To zależy od softu w ECU. Mój CFFB ma dostępne oba: https://forum.vw-passat.pl/topic/47138-dpf-filtr-zatkany-popiołem/?do=findComment&comment=1902653 U znajomego w CFFB ale innej wersji softu jest tylko w ml.
  9. ~300km to wynik raczej normalny przy stylu miejskim, szczególnie że filtr nie jest już pierwszej młodości na co wskazuje poziom zapełnienia popiołem 109% teoretycznego limitu, który w praktyce bywa dużo większy. Nie, no chyba że zmiana softu w ECU na to pozwala(?). Ewentualnie regeneracja w warunkach autostradowych potrafi zejść poniżej 10%. Nie.
  10. Musi mieć, bo oblodzenie parownika grozi uszkodzeniem sprężarki. @Annubis17 załączam instrukcję jak się dostać do wspomnianego czujnika, który ma oznaczenie F38 B5_klima_manual.pdf
  11. W VCDS się nie da. W VCP można odczytać konfigurację z eeproma. A problem też jest od czasów poprzedniego właściciela?
  12. A menedżer urządzeń (Windows) widzi ten kabel?
  13. chyba LIN? Ale i tak nie chce mi się wierzyć, że z braku zasobów, skoro na takiej magistrali może być do 16 urządzeń podrzędnych, a takich magistral w aucie jest co najmniej kilka. W B6 się dało zmieniając Gatewaya na nowszy (z B7) albo za pomocą customowego modułu, więc przy odrobinie szczęścia i wysiłku dałoby się to zrobić właściwie w każdym aucie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy