Skocz do zawartości

comingsoon

  • Zawartość

    300
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O comingsoon

  • Urodziny 27.04.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wlkp

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich uzytkownikow Od jakiegos czasu dreczy mnie widok mojego silnika w 1 miejscu nie wiem dlaczego zaczal sie pocic w dziwnym miejscu przy uszczelce... ale nie wyglada mi to na olej tylko na rope po zapachu ktos moze wiedziec co to za miejsce i czy od dolu sa jakies sruby aby dokrecic to miejsce. Wczesniej mialem problem obok z wezykiem od pompy vacum ale uszczelnilem to i nadal pojawia sie mokra plama na silniku co zmyje to lipa...
  2. comingsoon

    Klapka wlewu paliwa i sezon zimowy

    Witam Czy ktos bedzie tak mily i objasni mi jak dziala ten mechanizm dzis dopadl mnie problem ze klapka sie nie zamyka ^^ Z tego co widze jest jakis silniczek ktory steruje ta "dzwignia" ktora sie wysuwa i chowa. Lecz moje pytanie odnosnie blaszki metalowej ktora jest po otwarciu klapki wlewu czy dopychajac klapke ta blaszka sie zwiera i powoduje wysuniecie tej blokady w jaki sposob to dziala? U mnie slychac ze silniczek pracuje wiec podejrzewam ze cos sie wyczepilo jutro bede zabieg jakis robic tylko nurtuje mnie ta blaszka i sama zasada dzialania ktos cos pomoze? Oraz w ktore miejsce wchodzi wezyk odpowietrzajacy ktory jest widoczny gdy otworzymy klapke widac czarna koncowke on jest gdzies mocowany na dole?
  3. comingsoon

    EGR w B6, schemat, rozlaczenie, zaslepienie

    Witam szanownych userow ^^ Wie ktos mozr jakie oznaczenie ma gumowy wezyk ktory jest podlaczony do egr biegnie od takiego jakby modolulu od ktorego wyprowadzonych jest wiecej wezykow haha mniejsza z tym cos mi przegryzlo ten przewodzik co do egr idzie chcialbym zakupic nowy ori albo inny ma ktos oznaczenia moze? 1.9 bxe
  4. Nikt nic? Wie ktos moze czy na zaplonie na pompe ma isc chwilowo napiecie 12v aby podala paliwo a potem dopiero przy rozruchu na stale trzyma 12v? Mam chyba problem z pradem na pompe dzis mierzylem na zaplonie to jakies cuda mi sie pokazywaly na mierniku na rozruchu nie sprawdzilem jeszcze czy dostaje caly czas 1w bo nawet nie wiem czy tak ma byc:/
  5. Panowie jakiej firmy kupic wklad? Dzis padla pompa calosc mam juz rozebrana stara nie dziala sprawdzalem tez pod aku. u mnie oznaczenie jest TI AUTOMOTIVE GERMANY 7.28303.00 a patrzylem w katalogu intercars to sa 2 rodzaje pierburga i nie wiem kurcze czy to sa te same pompy bo roznia sie cisnieniem 0.1bara i natezeniem pradu. https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3122321920170-750111600-O18522-elektryczna-pompa-paliwa.html https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035182232170-728303600-O18522-elektryczna-pompa-paliwa.html I mam dylemat na calej pompie mam opis 3c0919050g Znalazlem tez na allegro taka pompe http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6696304028 Jest ten samej firmy oznaczenia niby pasuja ale nie wiem czy to na pewno ta skoro w ic podaja 2 rodzaje moze sie ktos orientuje co i jak?
  6. comingsoon

    fabryczny alarm w passacie

    Znowu padla mi syrenka poprzednia przezyla ponad rok planuje zakupic kolejna czy od b7 podejdzie o oznaczeniu: 1k0951605c? Poprzednia mialem 1k8951605 stad pytanie. Calosc przerzucilem juz pod maske poniewaz w nadkolu caly czas woda leci na syrene z odplywu podszybia i wszystko mokre
  7. comingsoon

    spinka

    Okej dzieki a moze jakis namiar gdziento kupic bo w necie nigdzie nie ma w serwisie beda miec ktos moze sie orientuje?
  8. comingsoon

    spinka

    Witam Ktos moze ma nr tej spinki ze zdjecia? U mnie wystepuje ona na pokrywie od bezpiecznikow po boku deski rozdzielczej w sklepach nie sa w stanie mi powiedziec co to za czesc
  9. comingsoon

    [Q] Nawiew

    Zgadza sie na aliexpres jest takie cudo filtr na kratke pod podszybiem cena okolo 25zl chyba jak pamietam bociek jak jestes chetny moge zamowic tez dla ciebie bo jakis czas temu juz o tym myslalem rowniez. Bociek czym smarowales? Dzieki Marek za info w takim razie przedzwonie do Wojtka i zapytam jak nie uda mi sie odratowac mojego
  10. comingsoon

    [Q] Nawiew

    No to pani ladnie w maliny mnie chciala zalatwic Okej najpierw rozbiore i wyczyszcze ew bede szukac uzywki bo jednak 600 na zamiennik w ic mi sie nie usmiecha wykladac
  11. comingsoon

    [Q] Nawiew

    Dzieki Marek jak zwykle pomocny w 100% znalazlem jakis zamiennik firmy Vika czeska firma lecz niewiele mi to mowi ale jest w rozsadnych pieniadzach 170zl wiec mysle czy zaryzykowac i od razu dac nowy a tamten ogarne i jako zapas zostawie o ile w ogole bedzie soe nadawac
  12. comingsoon

    [Q] Nawiew

    Okej taka opcje tez rozwazalem ale musi poczekac do soboty niestety. Domyslam sie ze moze byc brudny chociaz stosuje dodatkowa siatke na kratke zasysania powietrza pod podszybiem wiec tragedii byc nie powinno. Nasmarowac czym? Rozne opinie czytalem odnosnie smarowania. Wd40 tam psiknac czy jak?:) W ogole jest to rozmontowania aby dostac sie ew do lozysk o ile tam sa
  13. comingsoon

    [Q] Nawiew

    Witam Czy ktos jest w stanie mi pomoc i powiedziec czy wentylator nawiewu od klimy manual i automat czyms sie roznia? Ma ktos moze numery tych wentylatorow moj jest na wymarciu zaczyna piszczec strasznie musze czym predzej zamowic gdzies jakis ale na alledrogo brak nowych w intercarsie ceny 500+ moze od b7 sa takie same jak do b6 chociaz watpie. Rok 20006 klima manual ktos cos poratuje? Watek jeden jest na forum ale odnosnie demontazu. Moze ktos zna jakis sklep itd ktory sprzedaje zamienniki nowe. Znalazlem jedynie w sklepie megafura ale czytajac opinie w necie dalem sobie spokoj. Pozdrawiam prosze bez hejtu
  14. comingsoon

    B6/B7 woda w passacie - mokra podłoga

    Witam Mam problem woda na dywaniku pasazera z przodu. Zdjalem podszybie tam gdzie wlot powietrza do wentylatora nawiewu obok tej klapki ktora zamyka obieg zew/wew zbiera sie woda ktos ma pomysl ktoredy?
  15. comingsoon

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    Marek jakies sprawdzone miejsce zakupu?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności