Jump to content

comingsoon

  • Content Count

    376
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About comingsoon

  • Birthday 04/27/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wlkp

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprzedam lusterka do Passat B6, kolor LC9X. Lusterka podgrzewane, sterowane elektrycznie P i L 6pinowe. Dodatkowo maja zamontowany dynamiczny kierunkowskaz led efekt mozna zobaczyc ponizej na pogladowym filmie Wysylka kurier po wplacie 15pln, kurier za pobraniem 23pln
  2. Sprzedam opozniacz czasowy dla kamery cofania w radiu mib rcd 330 wymagany do prawidlowego dzialania kamery, dodatkowo nowe szklo ochronne na wyswietlacz radia Wysylka kurier 15pln, kurier pobranie 23pln
  3. Sprzedam Gateway wersja Q z maja 2010 roku. Wysylka kurier 15pln, kurier pobranie 23pln
  4. U mnie jest 55 + 4096 Z racji ze mam sedan nie dodaje opcji +128 czyli nadwozie 5drzwiowe, pewnie masz kombi?
  5. Hmm a czemu ma sie stracic Marek 😁🤔 Z tego co czytalem na forach golfa to robili skladanie na modulach P wlasnie przez vcp lub edycje wsadu pamieci eeprom i wszystko gralo. Tak samo jak na modulach R. Wystarczy ze sa 3gen max i powinno dzialac no ale niestety u mnie zawsze pod gorke 🤭 a edycji wsadu nie przeprowadze bo brak narzedzi do tego chyba ze ktos ma carproga z okolicy w co watpie U mnie nie wiadomo czemu mimo iz wartosci pozmienialem w eeprom tak jak niby powinno byc tj. 189, 206, 223 i dalej lipa co ciekawe odczyt i zapis normalnie przechodzi po podaniu loginu 04354. Uzylem nawet skryptu z jakiejs strony ktory robi to rowniez z automatu, uzylem w vcp procedury can ktora sama ustawia skladanie z pilota procedura przechodzi jak powinna i dalej nic z pilota nie dziala no coz... W takim razie zaloze 4gen dla swietego spokoju z b7 o ile doczytalem to tam edycji dokonuje sie w adaptacjach i tez wszystko smiga. Pytanie tylko jakich sterownikow i silniczkow szukac od B7? --------- edit No tak Marek wiem wiem ze prawie wszystko jest na forum 😁😉 tylko czasami troche wertowania bo szukajka dla mnie na forum to czarna magia Czyli wychodzi na to ze 3AA959701A 3AA959702A wystepuja w sprzedazy glownie razem z modulami wiec pewnie wleci kpl Czy musze uwazac na graty z angola czy w tym wypadku nie ma to znaczenia?
  6. Okej czyli wszystko jasne czyli pamiec z lewego sterownika moge wykodowac a zostawic tylko w prawym. Lusterko odniza sie w sytuacji kiedy przeloznik jest ustawiony na pozycje R czy to nie ma znaczenia i powinno sie obnizac po wrzuceniu wtecznego nawet w innych pozycjach? U mnie dziala tylko jak przelacznik na R W vcds zglasza mi sie jako 1K0959701AS ale jest to numer silniczka tak? A sterownik z tego co patrzylem to jest taki 1k0959793P (od golfa prawy u lewy zalozony razem z silniczkami) wersja sw 15 W vcp bawilem sie w odczyt eeprom od wartosci 189 i 3 pozycje sie zmienily po procedurze ocf ale mimo to lusterka sie nie skladaja z pilota🙄
  7. Lusterka z b7 zalozone co udalo sie zrobic a czego nie... Dziala skladanie z przelacznika, dziala opuszczanie prawego lusterka na biegu wtecznym Co nie dziala, skladanie z pilota mimo iz w vcp procedura ocf dla sterownikow 1k0 wykonuje sie pomyslnie i zmienia wartosci w pamieci eeprom Nie dziala obnizanie lewego lusterka na biegu wtecznym a lusterko tez z pamiecia (chyba ze opuszcza sie i tak tylko prawe nawet po kodowaniu dla obu?) Ktos moze podpowie cos 🤔
  8. A ktos potwierdzi czy oryginalny vcp ogarnie odczyt i zmiane eeprom aby ustawic skladanie z pilota czy trzeba wyjmowac sterownik na stol i cos rzezbic?
  9. Panowie czy ktos moze wie cos na temat tego magicznego kawalka plastiku? Moze gdyby ktos mial chwile czasu i zdjal prawe podszybie (od kierowcy) i cyknal foto? U mnie zadna oslona nad kratka zasysanego powietrza przez wentylator nie wystepuje a wlasnie jakis czas temu rowniez walczylem z problemem wody od strony pasazera ---------- Oki numer znalazlem chyba wychodzi na to ze to element 3C1815159C/3C2815159 Tylko w jaki sposob jest to montowane 😅 ---‐------- Cos tam znalazlem w necie az dziwne ze tego u mnie nie ma ktos musial kiedys wyjac oj niedobry 🤔😪 Cos znalazlem na yt w sumie widac jak to zamontowane na filmie a tu foto gdyby ktos kiedys szukal
  10. Ktos moze polecic jakis sprawdzony zaklad Poznan/Kościan/Leszno zajmujacy sie lakierowaniem samochodow?
  11. Po odpieciu aku zawsze tak bedzie na modulach kierownicy od passat b6 (co ciekawe na module 5K0 od passat B7 to juz nie wystepuje, przynjmniej u mnie). Przejedz sie z 100-500 metrow i samo zniknie jak czujniki zalapia co powinny
  12. Sterowniki mam z koncowka AS wiec powinny byc 3generacji wersja max wedlug tabeli z 6 strony. Glownie chodzilo mi o to czy jak juz mam sterowniki drzwi 3gen koncowka AS to one steruja wszystkimi funkcjami lusterka i podpinam tylko do nich wiazke z lusterka i koduje czy musze jeszcze przerabiac jakies wiazki, dokladac przewody do innego modulu itp? No to boma jak lampki pala sie juz po otwarciu idealna sprawa 👍
  13. Koledzy doradzi ktos 🤔 Zamowilem sobie lusterka b7 wersje 9 pinowe strona lewa i prawa czyli bez fotochrom i pamieci na 9pin powinno byc grzanie, skladanie, lampka zew? Po montazu lusterek i przelacznika na skladane wystarczy wpiac wtyczke do modulow drzwi i zakodowac powinno zatrybic? Da sie ustawic CH/LH tylko na lampkach zewnetrznych lusterek?
  14. Moje kodowanie takie 026304013C00000011111101008808001F01009600200100CF B6 GW L wszystko dziala, duzo zalezy pewnie od tego co masz w aucie wiec kodowania loga sie roznic a tu mapa jak cos Ci da adpmap-5F-5C0-035-680-E_WVWZZZ3CZ7P040925-20200302-1846.CSV
  15. Dekory dla B6 biale/kolorowe zegary Wysylka kurier 15pln, kurier pobranie 24pln
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy