-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
-
Rok produkcji
2012
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Szukam schematu w miarę możliwości, Moduł kupiłem - w zasadzie pierwszą wersję - bez liter alfabetu na końcu - podłączę i bedę widział.
-
NTomek - masz rację. W sumie to nie określiłem się jasno - chodziło mi o to, że tym modułem z Audi + przycisk sterować zwalnianiem mechanizmu blokady haka już bez partyzanki. Czyli zamiast drogiego oryginalnego 7N0 907 383 dać 4F0 907 383 z Audi.
-
Dzień Dobry, Mam już założony hak elektryczny do VW Passat B7 Kombi - 3AA803880H - Westfalia Moduły 7N0 907 383 do tego haka kosztują sporo 700 zł - stąd chciałem zastosować zwykły moduł bez obsługi mechanizmu zwalniania haka tak jak 8P0 907 383 + plus własna elektryka do zwalniania haka Znalazłem moduły do Audi takie jak 4F0 907 383 które są nawet za 90 zł https://allegro.pl/oferta/modul-sterownik-haka-audi-a6-c6-4f0907383b-10760449500 https://www.olx.pl/d/oferta/kostki-przewody-modul-haka-a6-c6-CID5-IDU4DJt.html?reason=seller_profile Wydaje mi się, że Westfalia nie bawiła by się w robienie całkowicie rożnych elektrycznie i komunikacyjnie po CAN modułów do aut grupy VW. Czy taka zabawa miała by sens?