Skocz do zawartości

bbbb

  • Liczba zawartości

    1 139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bbbb

  • Urodziny 15.12.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jastrzębie-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam ciekawostkę dropsa. Kabelek(klon) 22.10, w Leonie(2021r., 1.5 150KM) nie może połączyć się ze sterownikiem silnika(i z jakąś tam elektroniką). Ale w T-Rock(2022r), z dokładnie tym samym silnikiem, komunikuje się ze sterownikiem silnika. Jakieś pomysły dlaczego.
  2. bbbb

    Nie uruchamia się VCDS

    Próbowałem jako administrator. Kilka razy przeinstalowałem zarówno sterowniki jak i VCDS i VII Plus Loader(ver. 08.022.09.005)-jak zawsze zainstalowane na pendrive. Zachowuje się tak jakby w ogóle nie było aplikacji VCDS. Test kabelka wychodzi pozytywny i wszystko aktualne. Myślałem, że to wina laptopa, ale właśnie testuję na innym laplku(HP) i to samo.
  3. VIIPlusLoader kabelek "widzi" ale nie uruchamia programu VCDS(22.3.1 ani 22.10). Test kabelka jest prawidłowy. Ale gdy klikam "Uruchom VCDS" to cały czas obraca się słoneczko. Program przestał się uruchamiać od momentu formatu i postawienia systemu na nowo. Starsze wersje VCDS(11.11.5) odpalają bez problemu. Sterowniki zainstalowane. Laptop Lenovo L440 z Win10Pro.
  4. Nie działa podnoszenie szyby lewy tył. VCDS ewidentnie wskazuje na przełącznik w drzwiach kierowcy. No to go wymieniłem na nowy(zamiennik). Efekt-jak byłem w d(autocenzura) tak dalej jestem w tym samym miejscu. Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet:. AKP\1K0-959-701-MIN3.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 701 P HW: 1K0 959 793 L Komponent: J386 TUER-SG FT 1123 Weryfikacja: 12006001 Numer seryjny: 00000010268817 Kodowanie: 0000181 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 3B2337F11F665E03FE0-806E Znaleziono 1 błąd: 00914 - Przełącznik podnośnika tylnej szyby z lewej strony; kierowca (E53) 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101000 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 254 Wew.licznik błędów: 183 Przebieg: 168235 km Wskaźnik czasu: 0
  5. Miałem zagwozdkę dlaczego VCDS 22.10 nie komunikuje się z niektórymi sterownikami. Zacząłem grzebać i zastanawiam się, czy może za to odpowiadać jakaś ochrona SFD. I teraz pytanie za 100 punktów. Jak się tego dzadostwa pozbyć i czy to w ogóle możliwe. Bo jeżeli nie to posiadanie VCDS'a chyba traci sens.
  6. U mnie słychać pompkę(bardzo słabo-trzeba się wsłuchać) tylko przy włączeniu zapłonu przez kilka sekund. I o ile mi wiadomo to ona nie pracuje bez przerwy, non stop. A w każdym razie po odpaleniu silnika jej nie słychać.
  7. Takie coś wychodzi wg kodu błędu ze strony https://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html Dziesiętny kod VAG: 16471 Kod VAG Szesnastkowy Kod OBD Szesnastkowy: P0087 Dziesiętny kod OBD: 000135 Ten kod błędu to „Ogólny OBD” (ten sam opis i znaczenie dla każdego producenta samochodu). Poniższe zjawiska/przyczyny/rozwiązania są specyficzne dla samochodów VAG; w przypadku innych marek samochodów mogą się one różnić w szczegółach. pl Paliwo Napęd/System (common rail) Ciśnienie za niskie du Kraftstoff Rail- / Systemdruck zu niedrig i zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/systemie Dodatkowe informacje o kodach błędów. Uwaga: poniższe dane nie pochodzą z grupy VAG, ale z wielu innych źródeł. Dlatego nie można zagwarantować kompletnego i wolnego od błędów. Myśl krytycznie. Możliwe objawy: Świeci się lampka awarii (MIL) Zmniejszona moc Silnik zatrzymuje się całkowicie Możliwe przyczyny: Ciśnienie paliwa jest za niskie Uszkodzone podłączenie czujnika ciśnienia paliwa Uszkodzony obwód elektryczny od/do czujnika ciśnienia paliwa Czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony Uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia układu paliwowego Common Rail Zatkany filtr paliwa Wyciek w przewodzie zasilającym/powrotnym Moduł sterujący silnika Możliwe rozwiązania: W każdym razie: zainstaluj nowy filtr paliwa Sprawdź bloki odczytu ciśnienia paliwa: Sprawdź przewody paliwowe (zagięte, ściśnięte, ściśnięte itp.)) Sprawdź układ niskiego ciśnienia paliwa pod kątem wycieków Sprawdź filtr paliwa i filtr w pompie paliwowej Sprawdź ilość paliwa wychodzącego z pompy paliwowej Sprawdź/wymień pompę paliwa wysokiego ciśnienia Dodatkowe informacje: W (tuningowanym) Seat Leonie (1P) pompa paliwa jest często problemem, po prostu sobie z tym nie radzi. Zmodyfikowane wnętrze pompy. Oprogramowanie musi być do tego przystosowane Po znalezieniu w 2.0l TFSI: Sprawdź ciśnienie paliwa Podstawowe informacje
  8. Chyba czeka Cię wymiana pompki. Nie ma potrzeby wymieniać całości. Wystarczy wymienić samą pompkę. Poniżej masz instrukcję jak to zrobić. Jeżeli masz choćby śladowe zdolności posługiwania się śrubokrętem to sobie poradzisz. Na allegro znajdziesz pompkę. Wymiana pompy paliwa.doc
  9. Ciekawostka. VCDS 22.3.1(niestety z pewnych powodów ryżowy na chipie STM32F405) podłączony do Seata Leona FR z 2021r. nie komunikuje się ze sterownikiem silnika i nie wiedzieć czemu z tylnymi drzwiami. Natomiast ten sam VCDS bezbłędnie komunikuje się z T-Cross'em z 2022r. Dodam, że oba auta z tym samym silnikiem 1.5 TSI 150KM.
  10. bbbb

    DPF - wymiana

    Gugiel znalazł m.in. takie coś:
  11. A w jakim stanie sam klosz? Mi pomogło polerowanie klosza.
  12. Bez przesady. 50 tys. to jesteś mniej więcej w połowie cyklu wymiany rozrządu. Ale nad paskiem możesz się zastanowić. Ktoś mądry mi powiedział, że pasek, jak każda "guma" z czasem zużywa się. Tym bardziej, że pracuje w ciężkich warunkach. Przy Twoim przebiegu wnioskuję, że auto częściej jeździ w cyklu miejskim, więc pasek tym bardziej dostaje w kość. Ja u siebie wymieniałem rozrząd po nieco ponad 5 latach i przebiegu(rozrządu) ok. 60 tys km. Ale tylko dlatego, że kolega załatwił mi w dobrej cenie oryginalny rozrząd(z ASO). I co się okazało? Sam rozrząd był w całkiem dobrym stanie, ale pasek przy dokładnych oględzinach nosił już ślady zużycia-pęknięcia(sparciałe) i na grzbiecie delikatny wytarty rowek. Auto jeździ głównie po mieście.
  13. U mnie kiedyś wystąpił problem z hamulcem po wymianie płynu. Teoretycznie nie powinien się zapowietrzyć bo robiłem to "na przelew". Odkręciłem odpowietrzniki i na bieżąco dolewałem świeżego płynu. VCDS'em odpowietrzyłem pompę ABS i naprawiło się. Robiłem to tak: ODPOWIETRZENIE POMPY ABS Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża. Włączony zapłon ( w pozycji ON ) Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Golf, GTi, Jetta, Audi TT [Wybór]>[03-ABS/hamulce]>[Nastawy podst. - 04]>Grupa "001">[Idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót]...i gotowe. Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8. [Wybór]>[03-ABS/hamulce]>[Nastawy podst. - 04]>Grupa "002">[Idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót]...i gotowe.
  14. Jak w temacie. Który obsłuży auta z 2021r? Atmega z tego co się zorientowałem chyba tylko do 2017r. A czym się różnią pozostałe 2?
  15. No to teraz kolejne pytanie. Jak to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności