Jump to content

bbbb

  • Content Count

    1,109
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bbbb

  • Birthday 12/15/1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jastrzębie-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wg etki nie ma tam żadnej uszczelki, a jedynie silikon o numerze bD176404A2.
  2. Nie wiem jak próbowałeś dostać się do środka, ale robi się to tak. Wyjmij grot(kluczyk) z "dżojstika-kluczyka". W drzwiach kierowcy po prawej stronie na klamce jest osłonka zamka drzwi i aby ją zdjąć trzeba od spodu podważyć/odhaczyć taki zatrzask(jak się schylisz będzie to widać). Wtedy grotem normalnie w klasyczny sposób otwierasz mechanicznie drzwi i jesteś w środku.
  3. Jeżeli dobrze przyjrzysz się tej kratce to sam dojdziesz do wniosku jak jest montowana. 2 śruby, trochę manewrowania(aby zeskoczyła z zaczepów) i po sprawie. Mówimy oczywiście o tej wąskiej na dole.
  4. Ja mam takie coś i działa bez zarzutu(1 GB RAM i 16 GB ROM). Oczywiście im więcej RAM tym lepiej. Jeżeli zamierzasz więcej instalować to warto rozważyć więcej pamięci ROM(na dane i programy) https://pl.aliexpress.com/item/1005001687894562.html?spm=a2g0o.detail.1000014.53.696b8d5dN5hOt7&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.33416.213724.0&scm_id=1007.33416.213724.0&scm-url=1007.33416.213724.0&pvid=2bf32301-da33-474c-9e3c-9536af1ebff2&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.33416.213724.0,pvid:2bf32301-da33-474c-9e3c-9536af1ebff2,tpp_buckets:668%230%23131923%2317_668%23888%233325%2320_23416%230%23213724%230_23416%236336%2330479%231_23416%234721%2321967%23303_23416%234722%2321972%237_668%232846%238113%231998_668%235811%2327185%2366_668%236421%2330827%23637_668%232717%237567%23935_668%231000022185%231000066059%230_668%233422%2315392%2374_4452%230%23226710%230_4452%233474%2315675%2363_4452%234862%2324463%23652_4452%233098%239599%23261_4452%235108%2323442%23844_4452%233564%2316062%23850&&pdp_ext_f={"scene":"23416"}
  5. Musisz podłączyć się pod np. VCDS i skasować błędy, a dla pewności dokonać adaptacji. Zainwestuj w VCDS z Allliexpress i sam to zrobisz(jak to zrobić bez problemu znajdziesz), a kabelek już będzie twój. U mechanika zapłacisz mniej więcej równowartość kabelka
  6. Jeżeli wyjmowałeś bezpieczniki to sprawdź czy włożyłeś je na swoje miejsce. Ja też kiedyś robiłem to samo co Ty i jeden bezpiecznik włożyłem obok. W efekcie "straciłem" prawą stronę auta(centralny, lusterka i szyby). A że było to kilka dni przed wyjazdem na wakacje to już zacząłem robić pod siebie. Na szczęście znalazłem na cito uczciwego elektryka, który błyskawicznie znalazł "usterkę", a za naprawę wziął na przysłowiowe piwo. Po tym śmiałem się sam z siebie. Aby w przyszłości nie popełnić podobnego błędu zrobiłem zdjęcia wszystkich skrzynek bezpiecznikowych bo wg instrukcji miałem inaczej rozmieszczone bezpieczniki.
  7. Nie wiem jak była przyczyna, że kilka razy wymieniałem pompę paliwa. Wiem tylko, że gdy zmieniłem sposób tankowania pompy przestały się psuć. 4 razy zbieg okoliczności?
  8. Z tym laniem do oporu pod sam korek to radzę uważać. Przerabiane na własnej skórze. Aby ograniczyć ilość wizyt na stacji paliw też lałem pod korek. W pewnym momencie padła mi pompa paliwa(w baku). Wymieniłem na nową i wytrzymała jakieś 1,5 roku. Znów wymiana na nową. Sytuacja potarzała się w sumie chyba 4 razy. Pod wpływem impulsu z tego forum, jak i rozmowy z "moim" mechanikiem zmieniłem taktykę tankowania i zacząłem wlewać do wybicia pistoletu i po ustaniu piany delikatna dolewka też do wybicia. Pompa wytrzymała kilka lat i dalej działa. Zbieg okoliczności? Chyba nie.
  9. Moc nie ma tu nic do rzeczy. No chyba, że jeździsz na rajdach. Istotne jest obciążenie. I tak jak pisze Wektor, na klapce masz dane. A na dowód niech będzie fakt, że z kolegą mamy te same auta lecz inne silniki, a ciśnienie wg fabryki takie same.
  10. Krzysiek, co kombinujesz jak koń pod górę. Nie wiem jaki olej leje się akurat do Twojego silnika, ale gość na tym oleju zrobił ćwierć miliona km i silnik nie rozsypał się. A najprościej popatrzeć do instrukcji obsługi i będziesz wiedział jaki olej fabryka i jej konstruktorzy przewidzieli do Twojego silnika. Jeżeli konstruktor silnika przewidział jakiś olej to po co zmieniać. Przecież tam nie pracują idioci, którzy nie wiedzą co skonstruowali. No chyba, że będziesz użytkował auto w ekstremalnych warunkach to wtedy warto zastanowić się nad dostosowaniem oleju do warunków pracy. Nawiasem mówiąc to nie lata 70' gdzie tolerancja spasowanych części mocno odbiega od obecnych technologii i tak na dobrą sprawę czego nie wlałeś to te silniki to wytrzymywały. Ktoś powiedział, że Castrol to szajs. Nie wiem jakie testy przeprowadził że wyrobił sobie taką opinię, ale ja od 11 lat jeżdżę na Castrolu Egdge LongLife 5w30 i silnik nie rozpadł się.
  11. "Stan płynu chłodzącego", "za rzadki"-mam na myśli jego stan, czy spełnia parametry, jakość tego płynu, temperatura zamarzania, stopień rozcieńczenia. Nie wiem jak jaśniej wytłumaczyć. Bo to że niezależnie od tego co będzie w układzie chłodzenia, temperatura będzie rosła w zasadzie tak samo(z małymi różnicami) to wiem. Obawiałem się czy nie zamarzł gdzieś i to było przyczyną szybkiego wzrostu temperatury. Nawiasem, chyba uduszę tego elektryka bo jeszcze zakłada kamerę cofania. Kamerka w oświetleniu tabl. rej. do radia made in ChRLD.
  12. Nie mam żadnych dogrzewaczy. Stan płynu - miałem na myśli jego stan i może coś gdzieś zamarzło, stąd szybki wzrost temperatury. Bo poziom jest prawidłowy, a nawet kolor różowy. Też pomyślałem o DPF ale do procedury wypalania muszą być spełnione jakieś parametry, a przy takim mrozie silnik szybko ich nie spełni. Obawiam się tylko, że jeżeli płyn był "za rzadki" żeby nie uwaliło np pompy wody.
  13. Dziś -17 st.C. Odpalam auto i po przejechaniu 1,5 km temperatura 70 st., a po kolejnym kilometrze 90 st. Przeżyłem szok, bo przy okołozerowych temperaturach powietrza musiałem przejechać dobre 4-5 km aby osiągnąć 90 st. Na szczęście zatrzymało się na 90 i tak już zostało. Zostawiłem auto u mechanika bo miał mi założyć kamerę cofania i przy okazji ma sprawdzić stan płynu chłodzącego. Jakieś komentarze?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy