Jump to content

bbbb

  • Content Count

    1,073
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bbbb

  • Birthday 12/15/1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jastrzębie-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kilka dni temu żona powiedziała, że po wciśnięciu kluczyka nie zapalił silnik. Nawet nie ruszył rozrusznik. Po prostu zaświeciły się kontrolki i gdy zgasła "sprężynka" chciała odpalić, a tu zero reakcji na wciśnięcie kluczyka. Wyjęła i za drugim razem auto zapaliło normalnie. Sytuacja powtórzyła się 2 razy. Wszystko wróciło do normy, a VCDS nie wykazuje błędów. Czy to pierwsze objawy awarii blokady kierownicy? Czy już mam się bać?
  2. bbbb

    ELM 327

    Tak jak pisałem na wstępie, niewielka strata. Nawet chciałem odesłać sprzedawcy, ale koszt wysyłki przekraczał wartość tej wtyczki. No cóż, mogę teraz zrobić sobie ładny niebieski brelok
  3. bbbb

    ELM 327

    Marek, na razie do paska, bo cordoba jest chwilowo poza moim zasięgiem, ale jak młody zawita w macierzy to przetestuję. Adam, próbowałem na Galaxy S7 i chińskim androidowym kombajnie w aucie. Efekt ten sam czyli "Androidy" widzą ELMa, ale nie połączą się z nim. Nawiasem mówiąc S7 z kombajnem współpracują ze sobą(i nie tylko ze sobą).
  4. bbbb

    ELM 327

    https://allegro.pl/oferta/interfejs-diagnostyczny-elm327-bluetooth-z-pl-odb2-7789669244 To w ogóle działa? Tak z czystej ciekawości, nie kosztuje majątku, postanowiłem przetestować takie cudo(nie z tej konkretnej aukcji). I co mnie zaskoczyło. Smartfon po Bluetooth niby widzi to urządzenie, ale za chińskiego boga nie może się z nim połączyć. Testowałem kilkanaście aplikacji ale efekt ten sam i nie ma się czemu specjalnie dziwić skoro urządzenia "widzą się" ale nie mogą połączyć. Bawił się ktoś tym wynalazkiem?
  5. Jak pisze nTomek, zacznij szukać "złodzieja". Najprościej wyjmuj po kolei bezpieczniki i obserwuj kiedy prąd spadnie do rozsądnej wartości. Wtedy musisz ustalić za co odpowiada ten bezpiecznik. Amperaż nie powinien przekroczyć ok. 50mA(przy ustawieniu 10A na mierniku wskazanie nie powinno przekroczyć 0,05A).
  6. Podepnij VCDS i sprawdź korekcje dawek paliwa – grupa 013(po zsumowaniu powinno być "0") i BIPy – grupa 023(im bliżej "0" tym lepiej, przy czym wynik do +/-30 przyjmuje się jeszcze za prawidłowy). Wszelkiego rodzaju diagnostyki silnika rób po rozgrzaniu silnika. Przynajmniej będziesz miał jakiś pogląd na stan wtrysków.
  7. A nie robiłeś czegoś z rozrządem? Mi po wymianie rozrządu warsztat ustawił kąt wyprzedzenia wtrysku na 0,00(wcześniej było -2,9)spalanie na liczniku wzrosło o ponad litr. Po przeliczeniu tankowania(2x) okazało się, że to komputer pokładowy zakłamuje wskazania. Skorygowałem i teraz różnica pomiędzy"dystrybutorem", a komputerem wynosi ok 0,1 l/100 km. Spalanie wynosi(zależnie od nogi) miasto ok. 6,5 - 7,5 l/100, trasa 5 - 5,5 l/100
  8. Nie przesadzasz? Ja mam licznik 3C8 920 870 A i jedynym problemem, jak napisał Marek była wiązka, a właściwie jej długość.
  9. Spokojnie dasz radę. Tylko zanim zabierzesz się za robotę zorganizuj sobie najpierw sprawną syrenkę żebyś 2x nie musiał zdejmować nadkola. Roboty na 30-60 min. Mi najwięcej problemów sprawiło otwarcie tej puszki.
  10. Mi kiedyś po wymianie filtra nie odpalił. Wtedy strzykawką nalałem ropy w przewód zasilający(wlewałem z góry, w sensie wężyk był do góry, aby grawitacyjnie ropa spłynęła w dół do wtryskiwaczy), napełniłem puszkę na filtr paliwem i zagadał. Wprawdzie przez chwilę się krztusił, ale po parunastu sekundach już było OK. Nie wiem czy to prawidłowa metoda, ale mi się udało. Od tego momentu przy wymianie filtra uważam żeby nie wylało się paliwo z wężyka.
  11. U mnie od 7 lat spokój, więc chyba rozwiązuje problem. Marek, u mnie kontrolka zgasła. Tak samo gdy kiedyś wyjmowałem radio i odłączyłem ramkę, więc nie wiem od czego to zależy. Wtedy byłem jeszcze dość "świeżym" Passatowcem i zdziwiło mnie to trochę, że zegary czyste, a na komputerze błąd. Ale od jakiegoś czasu coraz mniej rzeczy mnie zadziwia w moim B6. Tak samo jak odpinam akumulator(np. do ładowania) to kontrolka kierownicy raz się świeci(gaśnie po przejechaniu kilkunastu metrów), a innym razem gaśnie po paru sekundach i też nie wiem dlaczego. Ot chyba ten typ tak ma.
  12. Z grubsza wygląda na walniętą syrenkę. Znajduje się w prawym przednim nadkolu. W moim przypadku ten sam błąd objawiał się odwrotnie, czyli syrenka milczała. Po wyjęciu okazało się, że w środku wylała się bateria i "zeżarło" trochę płytki elektronicznej. Poszperaj w guglu i na naszym forum, a znajdziesz opis problemu. Ja wyjąłem syrenką z nadzieją, że kiedyś znajdę trochę chęci i czasu, i teraz bez syrenki zgłasza mi po prostu ten sam błąd. Kilka lat temu kupiłem używaną, ale do chwili obecnej nie znalazłem natchnienia na założenie jej. Na szczęście mam zamontowany osobny system alarmowy. W załączeniu masz opis jak wymienić tą syrenkę. Wymiana syrenki alarmu B6.doc
  13. Wiem Marek, że nie jest to zależne od Androida, ale ta chińszczyzna klepana jest w zasadzie na jednej taśmie montażowej, a zmienia się tak naprawdę tylko nazwa. Póki co przez tego koronawirusa auto stoi, bo nie ma potrzeby jechać, więc testowanie Wi-Fi 5 GHz musi trochę poczekać.
  14. Pytanie dot. Wi-Fi w kombajnie z Androidem. Czy odbiera 5 GHz, czy tylko standardowe 2,4GHz?
  15. Błąd nie zniknie. Będzie zapisany w pamięci. Zniknie tylko kontrolka. Aby skasować błąd(ten zapisany w pamięci) potrzebny będzie jakiś interfejs diagnostyczny-niekoniecznie VCDS.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy