Skocz do zawartości

Karol027

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grajewo

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

378 wyświetleń profilu
  1. Witam, musze zakupić nowy prostownik. Poprzedni Boscha się zepsuł. Co polecacie?
  2. Witam, musze wymienić wkład pompy paliwa w zbiorniku. Sęk w tym ze dostępne są tylko inne modele niż ten u mnie. Wymieniał ktoś i może ma nr oryginału bądź dobrego zamiennika.
  3. Pomierzyłem jakie ciśnienie daje pompa ze zbiornika przed filtrem przy rozruchu ( ok 0.6 bara ) z kolei pompa przy rozrządzie do pompy wtryskowej ok 6 barów. Zrobiłem tez pomiar z bloków 18,19,20,21 Sprawdziłem tez jakie jest uchylenie zaworu regulacji ciśnienia na listwie. ( grupa 20 - pomiar w %) i właśnie nie wiem czy tu nie tkwi problem. VID_20221201_174537.mp4 VID_20221201_175045.mp4
  4. Dobra a teraz co dalej. Wymieniać pompę i wtryski na regenerowane czy swoje regenerować? I co wymieniać ? Witam, po myciu auto odpaliło w końcu. Ale zaczęła bardzo głośno pracować pompa paliwa 1K0906089A ta nad filtrem paliwa. Dodatkowo auto daje się wkręcić tylko do 2500 obrotów jak w trybie awaryjnym. Na vcds zero błędów w sekcji silnika. Jutro zrobię jazdę wokoło garaży to zgina jeszcze kontrolki abs/esp i wspomagania kierownicy. Jutro zamówię pompę. A ten tryb awaryjny od czego by był?
  5. Dziś od rana walka. Do pomocy sąsiad. Ja tego wcześniej nie zauważyłem a on zajrzał do filtra paliwa raz jeszcze a tam opiłki na filtrze. Wiec chyba walka zakończona sromotna przegrana. Bo jak rozumiem pompa, wtryski, listwa do wymiany plus czyszczenie całego układu.
  6. Znalazlem procedurę. Przelałem z 5 razy i nic. Obie pompki pracują. Silnik kręci ale nawet nie zagada
  7. Witam, dziś wymieniłem olej i wszystkie filtry. Auto odpaliło bez problemów. Wyjechałem z garażu , auto zgasiłem i sprzątałem graty. Po 15 min auto odpaliłem zrobiłem kółko wkoło garażu i przed garażem pasek zgasł ot tak bez żadnego szarpania. Po prostu. I nie dał się już uruchomić. W filtrze pełno paliwa, pompa na listwę tez podaje, żadnych błędów VCDS nie pokazuje. Pompka w Zbiorniku na krótko sprawdzona i działa. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie całe. Może ktoś doradzi co jeszcze może być nie tak bo mi brak pomysłów.
  8. Ostatnio wymieniałe prawe. Kupiłem 3 szt różne. I z każdym był problem bo słabo grzały. Okazało się ze każde miało o wiele za duża rezystancję. W końcu kupiłem używany oryginał i po problemie. Więc jak tak to chyba trzeba się za jakąś używaka rozejrzec.
  9. Witam, jak w temacie. Wczoraj odkleiło sie szkło od maty w lewym lusterku. Czym to można przykleić ?
  10. Podłączyłem zasilanie po kluczyku pod żółty kabel od canbusa . Radio zostało po normalnym plusie. Postało przez weekend i dziś już nie odpaliło. Jutro zmierzę znowu ile prądu zżera radio. Dziś zmierzone. Po ok 20 min od zamknięcia auta prądu ucieka 0,15A, po wyjęciu bezpiecznika spada do ok 3,5mA
  11. Jak mi sie zdaje to jak całkiem odłączę pudełko od canbus dekodera to w ogóle radio się nie włącza ale musze to jeszcze sprawdzić. Sprawdziłem i zonk. Tyle dni się z tym bawiłem a okazało się ze zasilanie radia 12v jest cały czas nawet po wyjęciu kluczyka. Jutro zapodam zasilanie z puszki bezpieczników ale teraz znajdę takie po kluczyku i zobaczymy. No właśnie. Żółty kabelek od canbus przed kostka do radia łączy się z kablem od zasilania radia i jeśli obecnie do radia jest podany stały plus to nawet bez kluczyka będzie na nim 12V. Próbowałem znaleźć plus po stacyjce w skrzynce bezpieczników i nic nie znalazłem. Znalazłem 12V po stacyjce właśnie w stacyjce ( 8 pin ). Teraz pytanie - czy jak podepnę + po stacyjce do radia czy wtedy radio będzie miało podtrzymanie pamięci. Po drugie - czy zasilanie ze stacyjki wytrzyma dodatkowe obciążenie radiem?
  12. Tez mam taka mini kostkę i mam ja rozłączona bo inaczej radio nie gaśnie po wyjęciu kluczyka. Dziś napisał mi magik ze sklepu w którym kupiłem radio i doradził żebym spróbował od modułu canbus przy radiu przepiąć żółty kabel z niego pod zasilanie po stacyjce. Jak myślicie będzie to działać?
  13. Witam, A czy ktoś z was po zamontowaniu radia z androidem miał problemy z rozładowywaniem akumulatora. Bo ostatnio przerabiam temat i nie mogę ogarnąć. A nie chce mi się codziennie na noc wyjmować bezpiecznika. Problemem wydaje się być zasilanie canbusa. Radio się wyłącza a canbus dalej szaleje. Jak mi sie zdaje to jak całkiem odłączę pudełko od canbus dekodera to w ogóle radio się nie włącza ale musze to jeszcze sprawdzić. Sprawdziłem i zonk. Tyle dni się z tym bawiłem a okazało się ze zasilanie radia 12v jest cały czas nawet po wyjęciu kluczyka. Jutro zapodam zasilanie z puszki bezpieczników ale teraz znajdę takie po kluczyku i zobaczymy. No właśnie. Żółty kabelek od canbus przed kostka do radia łączy się z kablem od zasilania radia i jeśli obecnie do radia jest podany stały plus to nawet bez kluczyka będzie na nim 12V. Próbowałem znaleźć plus po stacyjce w skrzynce bezpieczników i nic nie znalazłem. Znalazłem 12V po stacyjce właśnie w stacyjce ( 8 pin ). Teraz pytanie - czy jak podepnę + po stacyjce do radia czy wtedy radio będzie miało podtrzymanie pamięci. Po drugie - czy zasilanie ze stacyjki wytrzyma dodatkowe obciążenie radiem?
  14. Wina leży chyba jednak po stronie canbusa. Mimo ze radio jest wyłączone to sam canbus jest dalej aktywny. Wiec wychodzi ze albo trzeba porobić cos z kablami żeby canbus tez dostawał zasilanie po kluczyku albo zmienić sam gatwewy. U mnie jest z końcówka L .
  15. Na odłączonym radiu jest 2.7mA. No chyba tez będę próbował jeszcze po kolei odłączać poszczególne kabelki od radia i będę patrzył czy cos sie zmienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności