Skocz do zawartości
Karol027

Silnik zgasł i nie daje się uruchomić

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś wymieniłem olej i wszystkie filtry. Auto odpaliło bez problemów. Wyjechałem z garażu , auto zgasiłem i sprzątałem graty. Po 15 min auto odpaliłem zrobiłem kółko wkoło garażu i przed garażem pasek zgasł ot tak bez żadnego szarpania.  Po prostu. I nie dał się już uruchomić. W filtrze pełno paliwa, pompa na listwę tez podaje, żadnych błędów VCDS nie pokazuje. Pompka w Zbiorniku na krótko sprawdzona i działa. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie całe. Może ktoś doradzi co jeszcze może być nie tak bo mi brak pomysłów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wymusić pracę pompy paliwa VCDS-em tak jak się odpowietrza po wymianie filtra i zobacz czy "zagada"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem procedurę. Przelałem z 5 razy i nic. Obie pompki pracują. Silnik kręci ale nawet nie zagada 

 

Czy mozliwe ze jednak zapowietrzyły sie wtryskiwacze? Jasli tak to co dalej?

 

Zdjąłem rurę od dolotu i na plaku silnik zaczyna pracować ale jak plak się kończy to gasnie. Nie może przełamać 

Wcześniej chyba była za mała dziura. Zdjąłem rurę od dolotu i na plaku silnik zaczyna pracować ale jak plak się kończy to gasnie. Nie może przełamać 
Ale teraz przynajmniej zaczęły sie pokazywać jakieś błędy

 
000135 - Fuel Rail/System Pressure
               P0087 - 000 - Too Low - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 287217 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:22:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 966 /min
                    Inj. Quantity: 7.1 mg/str
                    (no units): 4.0
                    Pressure: 264.0 bar
                    Pressure: 8.0 bar
                    Temperature: 10.8°C
                    Tank Cont.: 68.0 l

000135 - Fuel Rail/System Pressure
               P0087 - 000 - Too Low - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 287217 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:22:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 805 /min
                    Inj. Quantity: 18.4 mg/str
                    (no units): 4.0
                    Pressure: 232.0 bar
                    Pressure: 8.0 bar
                    Temperature: 10.8°C
                    Tank Cont.: 68.0 l

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie coś wychodzi wg kodu błędu ze strony https://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html

Dziesiętny kod VAG: 16471 Kod VAG Szesnastkowy Kod OBD Szesnastkowy: P0087 Dziesiętny kod OBD: 000135 Ten kod błędu to „Ogólny OBD” (ten sam opis i znaczenie dla każdego producenta samochodu). Poniższe zjawiska/przyczyny/rozwiązania są specyficzne dla samochodów VAG; w przypadku innych marek samochodów mogą się one różnić w szczegółach. pl Paliwo Napęd/System (common rail) Ciśnienie za niskie du Kraftstoff Rail- / Systemdruck zu niedrig i zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/systemie Dodatkowe informacje o kodach błędów. Uwaga: poniższe dane nie pochodzą z grupy VAG, ale z wielu innych źródeł. Dlatego nie można zagwarantować kompletnego i wolnego od błędów. Myśl krytycznie. Możliwe objawy: Świeci się lampka awarii (MIL) Zmniejszona moc Silnik zatrzymuje się całkowicie Możliwe przyczyny: Ciśnienie paliwa jest za niskie Uszkodzone podłączenie czujnika ciśnienia paliwa Uszkodzony obwód elektryczny od/do czujnika ciśnienia paliwa Czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony Uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia układu paliwowego Common Rail Zatkany filtr paliwa Wyciek w przewodzie zasilającym/powrotnym Moduł sterujący silnika Możliwe rozwiązania: W każdym razie: zainstaluj nowy filtr paliwa Sprawdź bloki odczytu ciśnienia paliwa: Sprawdź przewody paliwowe (zagięte, ściśnięte, ściśnięte itp.)) Sprawdź układ niskiego ciśnienia paliwa pod kątem wycieków Sprawdź filtr paliwa i filtr w pompie paliwowej Sprawdź ilość paliwa wychodzącego z pompy paliwowej Sprawdź/wymień pompę paliwa wysokiego ciśnienia Dodatkowe informacje: W (tuningowanym) Seat Leonie (1P) pompa paliwa jest często problemem, po prostu sobie z tym nie radzi. Zmodyfikowane wnętrze pompy. Oprogramowanie musi być do tego przystosowane Po znalezieniu w 2.0l TFSI: Sprawdź ciśnienie paliwa Podstawowe informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz szukaj przyczyny niskiego ciśnienia paliwa .

Ps. Nie pisz posta pod postem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś od rana walka. Do pomocy sąsiad. Ja tego wcześniej nie zauważyłem a on zajrzał do filtra paliwa raz jeszcze a tam opiłki na filtrze. Wiec chyba walka zakończona sromotna przegrana. Bo jak rozumiem pompa, wtryski, listwa do wymiany plus czyszczenie całego układu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

.........zajrzał do filtra paliwa raz jeszcze a tam opiłki na filtrze.

Jest i przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra a teraz co dalej. Wymieniać pompę i wtryski na regenerowane czy swoje regenerować? I co wymieniać ?

 

Witam, po myciu auto odpaliło w końcu. Ale zaczęła bardzo głośno pracować pompa paliwa 1K0906089A ta nad filtrem paliwa. Dodatkowo auto daje się wkręcić tylko do 2500 obrotów jak w trybie awaryjnym. Na vcds zero błędów w sekcji silnika. Jutro zrobię jazdę wokoło garaży to zgina jeszcze kontrolki abs/esp i wspomagania kierownicy. Jutro zamówię pompę. A ten tryb awaryjny od czego by był?

 

Po myciu układu auto odpaliło. Pojeździłem az jeden dzień i znowu zgasł, zapaliła sie kontrolka od świec . Nawet na plaku trochę po burczy i gaśnie. Czy możliwe ze gaśnie przez klapy. Bo tak dziwnie cos fuknęło jak silnik gasł. 

Edytowane przez Karol027

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem jakie ciśnienie daje pompa ze zbiornika przed filtrem przy rozruchu ( ok 0.6 bara ) z kolei pompa przy rozrządzie do pompy wtryskowej ok 6 barów.
Zrobiłem tez pomiar z bloków 18,19,20,21
Sprawdziłem tez jakie jest uchylenie zaworu regulacji ciśnienia na listwie. ( grupa 20 - pomiar w %) i właśnie nie wiem czy tu nie tkwi problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności