Karol027 Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2022 Witam, dziś wymieniłem olej i wszystkie filtry. Auto odpaliło bez problemów. Wyjechałem z garażu , auto zgasiłem i sprzątałem graty. Po 15 min auto odpaliłem zrobiłem kółko wkoło garażu i przed garażem pasek zgasł ot tak bez żadnego szarpania. Po prostu. I nie dał się już uruchomić. W filtrze pełno paliwa, pompa na listwę tez podaje, żadnych błędów VCDS nie pokazuje. Pompka w Zbiorniku na krótko sprawdzona i działa. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie całe. Może ktoś doradzi co jeszcze może być nie tak bo mi brak pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #2 Napisano 21 Października 2022 Spróbuj wymusić pracę pompy paliwa VCDS-em tak jak się odpowietrza po wymianie filtra i zobacz czy "zagada" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol027 Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2022 Znalazlem procedurę. Przelałem z 5 razy i nic. Obie pompki pracują. Silnik kręci ale nawet nie zagada Czy mozliwe ze jednak zapowietrzyły sie wtryskiwacze? Jasli tak to co dalej? Zdjąłem rurę od dolotu i na plaku silnik zaczyna pracować ale jak plak się kończy to gasnie. Nie może przełamać Wcześniej chyba była za mała dziura. Zdjąłem rurę od dolotu i na plaku silnik zaczyna pracować ale jak plak się kończy to gasnie. Nie może przełamać Ale teraz przynajmniej zaczęły sie pokazywać jakieś błędy 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 000 - Too Low - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 287217 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 19:22:28 Freeze Frame: RPM: 966 /min Inj. Quantity: 7.1 mg/str (no units): 4.0 Pressure: 264.0 bar Pressure: 8.0 bar Temperature: 10.8°C Tank Cont.: 68.0 l 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 000 - Too Low - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 287217 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 19:22:28 Freeze Frame: RPM: 805 /min Inj. Quantity: 18.4 mg/str (no units): 4.0 Pressure: 232.0 bar Pressure: 8.0 bar Temperature: 10.8°C Tank Cont.: 68.0 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2022 Takie coś wychodzi wg kodu błędu ze strony https://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html Dziesiętny kod VAG: 16471 Kod VAG Szesnastkowy Kod OBD Szesnastkowy: P0087 Dziesiętny kod OBD: 000135 Ten kod błędu to „Ogólny OBD” (ten sam opis i znaczenie dla każdego producenta samochodu). Poniższe zjawiska/przyczyny/rozwiązania są specyficzne dla samochodów VAG; w przypadku innych marek samochodów mogą się one różnić w szczegółach. pl Paliwo Napęd/System (common rail) Ciśnienie za niskie du Kraftstoff Rail- / Systemdruck zu niedrig i zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/systemie Dodatkowe informacje o kodach błędów. Uwaga: poniższe dane nie pochodzą z grupy VAG, ale z wielu innych źródeł. Dlatego nie można zagwarantować kompletnego i wolnego od błędów. Myśl krytycznie. Możliwe objawy: Świeci się lampka awarii (MIL) Zmniejszona moc Silnik zatrzymuje się całkowicie Możliwe przyczyny: Ciśnienie paliwa jest za niskie Uszkodzone podłączenie czujnika ciśnienia paliwa Uszkodzony obwód elektryczny od/do czujnika ciśnienia paliwa Czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony Uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia układu paliwowego Common Rail Zatkany filtr paliwa Wyciek w przewodzie zasilającym/powrotnym Moduł sterujący silnika Możliwe rozwiązania: W każdym razie: zainstaluj nowy filtr paliwa Sprawdź bloki odczytu ciśnienia paliwa: Sprawdź przewody paliwowe (zagięte, ściśnięte, ściśnięte itp.)) Sprawdź układ niskiego ciśnienia paliwa pod kątem wycieków Sprawdź filtr paliwa i filtr w pompie paliwowej Sprawdź ilość paliwa wychodzącego z pompy paliwowej Sprawdź/wymień pompę paliwa wysokiego ciśnienia Dodatkowe informacje: W (tuningowanym) Seat Leonie (1P) pompa paliwa jest często problemem, po prostu sobie z tym nie radzi. Zmodyfikowane wnętrze pompy. Oprogramowanie musi być do tego przystosowane Po znalezieniu w 2.0l TFSI: Sprawdź ciśnienie paliwa Podstawowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2022 To teraz szukaj przyczyny niskiego ciśnienia paliwa . Ps. Nie pisz posta pod postem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol027 Zgłoś #6 Napisano 23 Października 2022 Dziś od rana walka. Do pomocy sąsiad. Ja tego wcześniej nie zauważyłem a on zajrzał do filtra paliwa raz jeszcze a tam opiłki na filtrze. Wiec chyba walka zakończona sromotna przegrana. Bo jak rozumiem pompa, wtryski, listwa do wymiany plus czyszczenie całego układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2022 Cytat .........zajrzał do filtra paliwa raz jeszcze a tam opiłki na filtrze. Jest i przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol027 Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2022 (edytowane) Dobra a teraz co dalej. Wymieniać pompę i wtryski na regenerowane czy swoje regenerować? I co wymieniać ? Witam, po myciu auto odpaliło w końcu. Ale zaczęła bardzo głośno pracować pompa paliwa 1K0906089A ta nad filtrem paliwa. Dodatkowo auto daje się wkręcić tylko do 2500 obrotów jak w trybie awaryjnym. Na vcds zero błędów w sekcji silnika. Jutro zrobię jazdę wokoło garaży to zgina jeszcze kontrolki abs/esp i wspomagania kierownicy. Jutro zamówię pompę. A ten tryb awaryjny od czego by był? Po myciu układu auto odpaliło. Pojeździłem az jeden dzień i znowu zgasł, zapaliła sie kontrolka od świec . Nawet na plaku trochę po burczy i gaśnie. Czy możliwe ze gaśnie przez klapy. Bo tak dziwnie cos fuknęło jak silnik gasł. Edytowane 26 Października 2022 przez Karol027 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol027 Zgłoś #9 Napisano 1 Grudnia 2022 Pomierzyłem jakie ciśnienie daje pompa ze zbiornika przed filtrem przy rozruchu ( ok 0.6 bara ) z kolei pompa przy rozrządzie do pompy wtryskowej ok 6 barów. Zrobiłem tez pomiar z bloków 18,19,20,21 Sprawdziłem tez jakie jest uchylenie zaworu regulacji ciśnienia na listwie. ( grupa 20 - pomiar w %) i właśnie nie wiem czy tu nie tkwi problem. VID_20221201_174537.mp4 VID_20221201_175045.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach