Jump to content

bubas16

  • Content count

    117
  • Joined

  • Last visited

About bubas16

  • Birthday 01/04/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    świnoujście

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 143KM (CBAC)BlueTDI
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprowadziłem go z niemiec jak miał 175 tys km teraz ma 237 tys. Zrobiłem rozrząd, pompka cieczy od webasto, czyszczenie EGR,przepustnicy i kolektora ssącego przy okazji założyłem ogranicznik nastawnika klap z powodu błędu P2015. Przy następnej obsłudze oleju wymienię ołówek pompy oleju. Wymiana grzałki adblue. Obecnie jestem umówiony na dwumase bo już daję znać o sobie
  2. dzisiaj założyłem nastawnik ,po skasowaniu błędu jeszcze raz sie zapalił ponowne skasowanie i na razie jest ok . Przy okazji wyczyściłem przepustnicę i EGR . st.licznika 237 000
  3. bubas16

    Kontrolka ciśnienia oleju

    odłaczyłem czujnik ten co jest w misce i pod filtrem oleju , żadnych błędów mi nie zapisało. Zrobiłem testy i przy czujniku poziomu oleju żadnych informacji nie pokazało tzn ani kontrolki i dźwięku , przy czujniku ciśnienia kontrolki też nie było tylko dźwięk. Niestety mam ODIS i nie bardzo wiem jak sprawdzić czy jest aktywne chyba muszę kupić VCDS
  4. bubas16

    Kontrolka ciśnienia oleju

    witam , może pomożecie mi. zainteresowałem się kontrolką oleju ponieważ zauważyłem że nigdy się nie zapala przy włączaniu zapłonu. odłączyłem czujnik poziomu - odpalam auto kontrolka nie świeci się i żadnego dźwięku odłączyłem czujnik ciśnienia - odpalam auto kontrolka nie świeci się i żadnego dźwięku podłaczyłem kompa i żadnych błędów nie ma ,dodam że zacząłem sie niepokoić przy wymianie oleju gdy z silnika zeszło około 2,5 litra a weszło 4 litry moje pytanie gdzie zacząć szukać przyczyny problemu?
  5. zauważyłem że u mnie blokuje się cięgno i wtedy zapala się check , ruszę go palcem skasuję błąd i jest ok ,po kilku odpaleniach znowu blokada i check . teraz pytanie czy to wina nastawnika czy kolektor jest tak zasyfiony że wszystko sie skleja
  6. Bogdan mam też to radyjko ,działa tylko z kluczykiem w stacyjce. Jakaś skrócona instrukcja jest w radyjku jak masz szerszą to mógłbyś mi podesłać
  7. bubas16

    Dziwne zachowanie bixenonu w B6

    Mi żarnik D1s migał i gasł wymieniłem na nowe i jest ok. Tylko trzeba dobrze umieścić żarnik (równo) w koszyku, ja lekko krzywo włożyłem i świecii w dół i znowu zderzak na ziemię.
  8. Coś w tym jest, ja też jeżdżę na Shell bo na innym paliwie auto dostawało jakiś czkawek podczas jazdy nawet Webasto się dusiło
  9. bubas16

    Passat CC - Czujnik NOx

    Ja mam to samo , póki co to kasuję błędy i jadę dalej. Mój czujnik nowy w serwisie kosztuje ponad 2000 tys. . Musiałbyś zobaczyć nr tego czujnika jest w tym miejscu http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5120573154. Mój nr to 03L807907D
  10. ja po dolaniu przejechałem 7 km i przy ponownym uruchomieniu silnika komunikatu już nie było
  11. witam, od jakiegoś czasu prawy xenon ( D1S) zaczął co jakiś czas migać - błąd jaki wyskoczył to żarówka prawego światła mijania(przerwa/zwarcie z potencjałem plus) to będzie żarnik do wymiany czy jakaś grubsza sprawa ?
  12. pompka V55 wymieniona,po 3 godz. stania auta na mrozie włączyłem webasto z pilota - po 30 min ( bo tyle mam ustawione) webasto sie wyłączyło mój banan nie miał końca ? . Co jest dziwne stara pompka na krótko działa.
  13. U mnie wchodzi 16 litrów i starcza na jakieś 30.000 km
  14. U mnie o ile dobrze pamiętam to komunikat znikał po przejechaniu około 80 km od dolania, nie musiałem kasować kompem. Właśnie znowu mi się zapalił 2300 km A tydzień będę szykował auto do dłuższej trasy to doleje
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy