Skocz do zawartości

blezor

  • Liczba zawartości

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O blezor

  • Urodziny 21.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zlotoryja-Dundalk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A ja sobie pstryknąłem białym sprayem po tym plastikowym bagnecie na którym nigdy nie mogłem odczytać poziomu oleju i teraz na białym nawet w ciemna noc widać ile jest oleju. Polecam ten patent.
  2. Dzieki za odpowiedz. Od jakiegos czasu przy dodawaniu gazu na piatce i szustce tylko przy wsciskaniu gazu bylo delikatne chrobotanie slychac jakby cos sie sypnelo gdzies pod spodem wciskasz gaz -grzechotka, wymienilem jeden przegub i nic dalej to samo, tanie nie sa ale kupilem oryginal, wymienilem. Nie wiem co mnie podkusilo a wlasciwie to byl chyba moj kolega ze kuplem i drugi ale jakis tam tani zamiennik i teraz jak tak mysle to czy wlasnie on sie nie sypnal i nie daje takie efekty wibracyjne podczas jazdy. Tylko ciekawe bo kierownica mi nic nie trzepie poprostu podczasz przyspieszania kolysze autem na boki tak jak napisalem jakby pokrzywiana felge mial.
  3. Moze i ja sie podepne pod temat, moj problem: nic mi nie telepie ale wibracje sie pojawily. Jak startuje np ze swiatel i rozpedzam sie to zaczyna mi kolysac-bujac na boki samochodem, pokolei jedynka-nic, dwojka-nic trojka-nic i przy czworce zaczyna bujac na boki jakby opona czy felga byla pokrzywiona, gdy puszcze gaz ustaje jedzie plynnie ponownie gaz juz jest plynnie. To sie robi tylko podczas rozpedzania i odczuwalne jest coraz mocniej. Najbardziej jazda pod gorke. Co sie moze luzowac? Zastanawialem sie czy to nie tzw kolyska na ktorej jest silnik nie ma poluzowanych srob jak to sie robi w wielu passatach, (przynajmniej tak tu wyczytalem) tylko ktore to sa sruby, moze ktos wkleic rysunek z etki i mi pokazac ktore to konkretnie sroby. Co moze powodowac takie wibracje?
  4. Takie pytanie: czy te tuleje o których tu wspominacie mogą mieć wpływ na bujanie samochodem podczas przyspieszania? Mi czasem zaczyna bujac-kołysać autem i teraz czytając to co piszecie pomyślałem czy czasem nie to właśnie?
  5. No to masz teraz jak ja. Nie narzekam.
  6. Podepne sie pod temat, u mnie na czwartym biegu podczas przyspieszania delikatnie buja na boki autem, jak puszcze gaz ustaje jakby kolo bylo jakies niewywazone a sa oba, ktos moze podpowiedziec co moze byc przyczyna bo szykam w aucie i szukam i nikt nic nie wie:(
  7. Ja wymienialem dwa miesiace temu bo samochod strasznie "pierdzial" i swiszczal, mialem wrazenie ze wiecej pali, no i strasznie zaczelo mi smierdziec spalinami we wnetrzu podczas postoju, nie do wytrzymania. Ja mam auto z silnikiem BMP z 2007 roku i chlodnica spalin czyli jak mi powiedziano EGR cooler mial nr 03G 131 521 AD, kupilem w salonie skody bo bylo taniej a czesc przeciez ta sama co w salonie VW. Wymiana raczej u mechanika bo od dolu do niej jest dobry dostep i najmniej kombinowania sam widzialem po zalozeniu. Nie wiem jak sie tu fotki wkleja ale wystarczy wpisac np na allegro slowo silnik BMP i widac na kilku fotkach gdzie i jak to jest montowane. Pozdrawiam.
  8. Problem mam taki: juz kilku tu pisalo o chrobotaniu na piatym czy szostym biegu podczas naciskania gazu tez to mam, niby to wina przegubu przy skrzyni. Wymienilem i jeden i drugi i nadal przy dodaniu gazu na piatce i szostce slychac chrobotanie, ale jest jeszcze jeden problem: podczas startu kiedy wchodzu czworka delikatnie kolysze mi samochodem, czuc wibracje w samochodzie, nie na kierownicy poprostu czuc jakby kolo bylo krzywe ustaje to po przejsciu na piaty bieg i wtedy zaczyna sie chrobotanie pod nogami przy wciskaniu gazu. Mial ktos kiedys taki przypadek i moze mi pomoc gdzie szukac przyczyny? Jeden gosc w garazu mi mowil ze chrobocze mi na piatce i szosctce bo wtedy skrzynia inaczej pracuje i inaczej naciska na przguby i jak sa juz nie za nowe to chrobocza, ale wymienilem i dalej to samo, i jeszcze te wibracje na czworce, kola tez wywazylem. Jakby ktos cos podpowiedzial to bede bardzo wdzieczny. PS przepraszam za moja nie za polska polszczyzne, slaby z tego bylem a jeszcze nie uzywam na codzien.
  9. Podepne sie pod temat tylko troche inne pytanie (prosze sie nie smiac) chce kupic caly rozrzad czyli pasek, te rolki i napinacz i przywiesz do mechanika zeby wymienil pytanie takie: czy do mojego 2.0 tdi caly ten zestaw jest uniwerslany i pasuje do kazdego 2.0 tdi czy sa rozne tzn modele silnika roczniki?
  10. Tez mialem poprzedniego 115 konnego z 2000 roku i tam faktycznie byla odkrecana, a w nowszym z 2007 jest na zatrzaski. Na chlopski rozum mysle ze latwo sprawdzic czy przykrecana czy na zatrzask: przykrecana bedzie miala widoczne zaslepki na srubki i pod nimi szukac srubek, a jak na plastiku nie ma zadnej zaslepki to poprostu jednym mocnym ruchem pociagnac w gore.
  11. blezor

    Dym pod maską.

    Tez to mialem, kurcze nie powiem ci co dokladnie wymienili w serwisie jak znajde gdzies papiery to napisze, teraz tez mi smierdzialo spalinami w aucie jak stalem na wlaczonym silniku, i zauwazylem w garazu po jezdzie ze z przodu jeszcze jak swiecily lampy uchodzil gdzies dym bylo to widac w swietle lamp, wymienilem chlodnice spalin tak to chyba sie po naszemu nazywa i jest czysto i nigdzie nic nie dymi. Na niej jest taka "gruszka" jakis zaworek dzialajacy pod cisnieniem i to wlasnie w tej gruszce wszystko szlak trafilo i z niej dymilo, moze masz to samo:).
  12. blezor

    Wyciek oleju?

    Dwa tygodnie temu zmienialem turbo, w zeszlym tygodniu zauwazylem na parkingu w pracy ze mam czarna plamke pod samochodem, codzienna obserwacja miejsc gdzie stalem i zawsze plama oleju wiec do mechanika z zapytaniem czego nie dokrecil. Glupio mu sie zrobilo, auto na podnosnik przy mnie i po zdjeciu mokrej podlogi ociekajacy silnik, popatrzal i okazalo sie ze rurka przed chlodnica spalin jest lekko poluzowana, wiec dokrecil i przetarl silnik i niby po sprawie, wiadomo jezdzilem w tym jest jakies tam cisnienie oleju wiec wywalalo. Ale auto juz stoi drugi dzien w garazu, dzis po poludniu bylem po cos w samochodzie i widze za znowu jest powiekszajaca sie plamka. Wiec nie do konca to byla ta rurka bo auto stoi wiec nic pod cisnieniem nie wywalalo. Kurde gdzie szukac nieszczelnosci? We wtorek oddaje auto do mechanika i nie chce zeby mnie na jakies koszta niepotrzebne naciagnal a nie mam pojecia skad to moze kapac. Wszystko ostatnio sprawdzilismy po ostatniej wizycie i wydawalo sie ok, a tu znowu czarna plama pod autem. Nie mam pojecia o samochodach ale po mojemu to gdzies pod poziomem oleju skoro wykapuje w stojacym aucie, miska cala, gdzie jeszcze patrzec, ktos cos moze podpowiedziec, zebym nie byl taki "ciemny" u mechanika. Pozdrawiam.
  13. Czyli ktora jest ktora dobra bo napisales dwa te same nr i juz nic nie wiem.
  14. Padla mi turbina i troche poczytalem i nich, mam problem bo widze ze w silnikach 2.0 sa montowane turbiny z 1.9? Zona byla w salonie spytac jaka ja potrzebuje i podali mi nr: 03G253010A i ta jest do 2.0, mechanik dzwonil po serwisach i podal mi ze w moim siedzi 03G253014 i ta jest podobno do silnikow 1.9. Czy to mozliwe? Bo teraz to juz nic nie wiem i nie wiem czego szukac? Pozatym ta pierwsza podana przez salon jak czytam to jest turbo do silnikow 170 konnych, ja mam 140 konny wiec moze faktycznie jest tam slabsza od 1.9? Moze mnie ktos oswiecic i pomoc czego szukac?
  15. Ja tylko w sprawie ceny wymiany silnika bo sam to przechodzilem bedac w zeszlym roku w kraju na wakacjach silnik mi sie rozsypal i trzeba bylo wymieniac na nowy, tzn nowy w sensie ze inny, wszystko mnie kosztowalo 4900, oddajesz samochod i po poltora tygodnia dostajesz jak nowy. Jezeli sie zdecydujesz na taki zabieg to podam ci gdzie robilem, jestem zadowolony i mam silnik o 160 tys nowszy:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności