Jump to content

pisula1

  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About pisula1

  • Birthday 11/21/1971

Informacje osobiste

  • Imię
    arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To sprawdź wszystko wokół dźwigni przełączania zakresów jazdy i pozycjoner.
  2. Może podstawa akumulatora jest nią przykręcana?
  3. Trzeba zapiąć kompa do pracy i sprawdzić czy wszystkie czujniki widzą te same prędkości koła. Może czujnik pada, może wiązka zielenieje. Trzeba szukać.
  4. Nie masz czujników ciśnienia w kołach. Miedzy innymi tutaj: https://autokult.pl/czujniki-cisnienia-w-oponach-zasada-dzialania,6808036160022657a i np: tutaj https://a4-klub.pl/manuale/manuale-a4-b8-2007-2015/układ-kontroli-ciśnienia-w-oponach-rka-czyli-tpms-audi-a4-b8-r35/ jest to w miarę względnie wytłumaczone. Miałem podobną sytuację (też koło prawy tył) tylko raz, więc pewnie było jakieś przekłamanie w odczycie czujników.
  5. I tak właściciel zrobi jak będzie uważał.
  6. Szukaj waść np. tutaj https://ifinterface.com/page/page3.php lub tutaj https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/volkswagen/
  7. Debilizmem może być nie wymienienie rozrządu, skoro i tak będzie wszystko zrzucone.
  8. @urbinioRozrząd przy okazji wymienisz, bo uszczelnienie znajduję się za nim.
  9. Piszesz o prawej stronie, czyli simmering z przodu silnika. Dobrze sprawdź zanim zaczniesz rozbierać silnik. 😉
  10. @bilczurale o co chodzi? Chcesz kupić, czy raczej odradzasz? W/g mnie pytanie z kategorii jak w familiadzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy