piter25
-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piter25
- Urodziny 20.03.1984
Informacje osobiste
-
Imię
piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Byłem właśnie u mechanika który sprawdził błędy i ku zaskoczeniu żadnych błędów nie ma.Ale stwierdził na 99% że jest to spowodowane awarią turbiny.W przyszłym tygodniu zajrzy do niej i wtedy bedzie na 100% wiadome co sie dzieje.pozdro
-
Witam. Mam mały problem otóż: Jadąc paskiem wszystko jest ok przyśpiesza tak jak powinien czy jade 80 czy 180 jest moc i przyspieszenie. Jak włącze tempomat i ustawie prędkośc na 100 czy 110 albo mnie jest ok, jak przyspieszam zwiekszajac predkość tempomatem jest ok ale tylko do 119km/h. Jak dam 120km/h włącza sie kontrolka pomaraczowa spirala auto traci moc tempomat wyłącza się i moge tylko przyspieszyć do ok.100km/h.Musze wtedy zatrzymac sie wyłączyć auto i moge z powrotem ruszac jest wszystko ok oprócz tempomatu który nie działa.Więc po wyłączeniu auta odczekać muszę jakieś 2-3 minuty włączam auto i wszystko działa nawet tempomat do czasu jak ustawie predkośc na 120km/h.Znów traci moc temp. nie działa.I te czyności sie powtarzają.Czy ktos miał takie objawy u siebie???
-
Ja właśnie nagrałem płytkę z mapą nawigacji na płycie dvd+r dl verbatima programem image burn predkością 2x i nawigacja działa ale na 100% zobacze jeszcze w trasie.Dzięki rrafalek za dostęp do obrazu mapy najnowszej na swoim profilu w gryzonie pzdr.
-
Witam chętnie tez chciałbym tą mape nawigacji v11 2014 z PL od rrafalek napisałem do niego na priv mam nadzieje że odpisze:)
-
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
piter25 odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ja sprawdzałem pobór prądu po jakieś godzinie od przyjazdu z pracy to znaczy wyszedłem za godzine otworzyłem maske i sprawdzałem pobór prądu.Ze stanu uśpienia wychodzi jak zapale silnik czy jak otworze drzwi. -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
piter25 odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ok.Dzięki chłopaki za odp.A jeszcze jedno pytanko bo tych bezpieczników jest sporo i od różnych opcji czy jak zacznę wyjmować a póżniej wkładać na miejsce to nie powyskakują błędy oraz nie po zapalają się kontrolki które tylko bedzie można skasować tylko po podlączeniu komputera? -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
piter25 odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Alarm założyłem jakieś 2lata temu i co 8 miesięcy jade tam gdzie go zakładałem i mi go sprawdzaja czy wszystko jest ok.nie wiem tylko bo miałem zwykły fabryczny i ta dioda na dziwiach mi caly czas mryga.Może tego fabryczne nie odłączył i mi zżera prąd dodatkowo.Ale chyba dioda dużo nie zabiera. -
Witam ja mam taki problem w swoim passacie od pół roku zmagam się z rozładowujacym się akumulatorem.Akumulator jest nowy ma 5 miesięcy.Co jakiś 1,5-2 miesiące pada akumulator oraz ciężko odpala mi samochód z rana.Sprawdziłem miernikiem pobór pradu na postoju i pokazuje mi jakieś 0,53 ampera.z tego co czytałem podobno jest to za dużo i przez to mi sie rozładowuje aku.Nie wiem od czego zacząć sprawdzenie co może być tego przyczyna byłem ostatnio u elektryka który zajmuje się elektroniką oraz alarmami i powiedział mi że trzeba całą instalację przejrzeć od a-z.I koszt moze oscylować za samą diagnoze koło 500zł a do tego naprawa itd.Może ktoś ma w Warszawie dobrego mechanika od tych spraw który zna się na tym i nie skosi mnie nie wiadomo na ile kasy.czytałem gdzieś że może radio dużo zabiera prądu ale nie wiem jak odłączyć radio czy też bezpiecznik od radia gdzie sie znajduje.Może też alarm za dużo pobiera ale tez nie wiem jak to sprawdzić.czy ktoś ma jakąś radę dla mnie.Bo już mnie krew zalewa jak rano mi samochód ledwo co odpala a po kilkunastu dniach trzeba odlączać aku aby naładować. Passat b6 2006r 2.0tdi 170km dsg
-
Witam mnie własnie tez ten problem z hamulcem ręcznym dotknął.Mryga mi przycisk p oraz dwie kotrolki jedna z przekreślonym p druga od hamulca(o).Oraz ten nie znośny dźwięk.A ten błąd mi wywalił dzień po odebraniu od serwisu samochodu po wymianie pompowtrysku.Serwis powiedział że do wymiany zacisk z pompką koszt 1300zł plus 400 wymiana:(.Czy ktoś zna moze kogoś z warszawy jakiegoś mechanika który by mi zrobił ten zacisk tzn zregenerował bo słyszałem ze tak też można.A dodatkowo zapaliła mi się wczoraj kontrolka silniczka:(.
-
Ja tez mam pecha z tym serwisem vw odebrałem po wymianie pompy na 4 cylindrze a nastepnego dnia padł mi elektroniczny hamulec postojowy tzn zacisk z pompka który kosztuje 1300zł w serwisie plus 400 za wymiane pech to pech ale też nie wiem czy mi coś w tym serwisie nie zmajstrowali że za free mi wymienili pompowtrysk.Zakladam nowy temat w sprawie tego hamulca jak ktoś umie mi pomóc to zapraszam.
-
Mi właśnie padł pompowtryskiwacz.Samochód oddałem do serwisu vw wymieniają mi ją za darmo ale najpierw wszystko sprawdzają czy samochód nie jest po cofce licznika oraz czy nie było coś grzebane w pompkach.Na szczeście nic nie było.3tys do przodu a że brat polecił mi serwisu vw gdzie pracuje znajomy z ojcem i powiedzieli że na pewno padnie mi następna i do wymiany pozostale 3 pompki:)
-
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
piter25 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ok.Dzięki za odp.Pewnie nie długo wezmę się za wymianę. -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
piter25 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeszcze zapomniałem dodać że te objawy mam juz jakieś 8 miesięcy i jest co raz gorzej.Ale nie wiem czy mogę jeździć dalej czy juz wymieniać.Nie padnie mi coś innego jak będe jeszcze jeździł. -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
piter25 odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam mam pytanie czy jak juz mam objawy zużycia koła dwumasowego.Czy najlepiej wymienić od razu,czy czekać.znajomy powiedział aby poczekać aż całkowicie bedą stukoty w silniku.Ale nie zepsuje mi się czasami coś innego jak będę zwlekał z wymianą.Oraz słyszałem że najlepiej kupić orginalny nie żaden zamiennik Luka itp.W serwisie zaoferowali mi dwu masę za 3,5tys plus wymiana koło 1tys.A w allegro sa już za 1900zł Luka.Dodam że mam passata Dsg 2.0 170KM.