![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Adrian R BiTDI
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2017
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodz. "mit Silikat"
Adrian R BiTDI odpowiedział co-driver → na temat → Tematy techniczne
Haczykiem 2 od prawej na screenie, powoli żeby nie rozerwać, góra dół góra dół na boki i wyjdzie. Ja do tego wyjąłem zbiorniczek z auta. Musisz uważać żeby czujnika nie uszkodzić. -
Adrian R BiTDI obserwuje zawartość → Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodz. "mit Silikat"
-
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodz. "mit Silikat"
Adrian R BiTDI odpowiedział co-driver → na temat → Tematy techniczne
Cześć, mi udało się wyjąć woreczek z silikat. Silnik 2.0 tdi cuaa. W zamian wleci wkładka 4E0121176. -
Dla potomnych odnośnie zaworu nr 03L906455C U mnie jeszcze zawór był do wymiany bo kiepsko regulowal ciśnienie paliwa
-
Cześć wszystkim W moim 2.0 BITDI CUAA 2016r przelot 298tyś też miałem problem z ciężkim odpalaniem po nocy mimo tego że stoi w ogrzewanym garażu podziemnym. Nadal potrafi się "zachłysnąć" ale odpala bez długiego kręcenia. Wymienione części: Olej + filtr Filtry paliwa Filtr powitrza Pokrywa zaworów ori ASO + uszczelnienia wtrysków i powrotów Akumulator Rozrząd Łącznik wału tył Olej w Haldex Olej w mechanizmie różnicowym Dodam że po wymianie aku jest dużo lepiej tak jak już wcześniej napisałem. Tak tak wiem że niektóre czynności i części nie mają nic wspólnego z odpalaniem W pasku zmienilem program silnika obecnie 295km i 580nm nie wpłynęło to na odpalanie tuner mi powiedział "to nie jest 1.9 tdi żeby dawkę startową zmieniać" W skrzyni też jest program zmieniony + adaptacja sprzęgieł przed tym oczywiście wymiana oleju i filtra masakra z tym filtrem 🤯 Wyjmowałem zawor z pompy CR kontrolnie czy nic złego się nie dzieje ale wszystko ok na szczęście 0 opiłków czy syfu pozostali podejrzani: 1. Rozrusznik dopiero ja wyłączyłem na stałe system start/stop jestem drugim właścicielem auta. 2. Zawór listwy CR 3. Czujnik temperatury paliwa 4. Przelewy na wtryskach choć wtryski mają korekty : 1) - 0,14mg 2) 0,06mg 3) - 0,05mg 4) 0,14mg 5. Świece żarowe Błedu nie ma ale oporności nie sprawdzałem no i z tego co mi wiadomo jednakże świec jest z czujnikiem ciśnienia?? Macie jakieś pomysły / sugestie co można jeszcze sprawdzić?