Jump to content

grzybk

  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2014

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Musisz wykonać ta operację co ja wykonałem, teraz nie mam problemu z odpalaniem. Musisz wymienić ten wskazany element!
  2. nie wiem gdzie ta część była kupiona, to mój mechanik zamawiał. Jak jesteś w Niemczech to kupisz to chyba w serwisie - może tam taniej jest. Mechanik chyba zamawiał w Intercarsie ale nie jestem pewny.
  3. witam, tak po tej wymianie jest OK! czy sam to wymienisz to nie wiem, ja robiłem u mechanika , pozdrawiam
  4. obudowy nie zmieniałem , pozostała ta stara i jest OK!
  5. witam wszystkich ponownie. Po długich poszukiwaniach myślę, że mogę powiedzieć Wam, że problem został naprawiony! Mój kolega mocno do tematu się przyłożył i wyszukał w necie taki film, który jasno mówi o naszym problemie. Zgodnie z filmem dokonaliśmy wymiany w moim Passacie wskazanej części i problem już nie istnieje!!!!!!!!! Tylko nie dajcie się naciągnąć w stacji ASO bo oni mają wytyczne z centrali aby wymieniać całą klawiaturę a to kosztuje ok 5000zł. w załączeniu pokazuje zdjęcie tej części tj, nastawnik wałka rozrządu oraz jej numer. Ja musiałem zamawiać tą część w Niemczech. Koszt ok . 500zl https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/valve/03l906455c/ nr części O3L-906-455-C oraz nagranie z odpalania przed naprawą - masakra! Wymiany tego nastawnika dokonałem w październiku, nie pisałem co i jak bo chciałem być pewny, że jest OK no i JEST! W filmie pokazane jest, że trzeba zmienić też obudowę - ja tego nie zrobiłem i wszystko działa jak trzeba! Na moim zdjęciu jest mój stary wymontowany nastawnik, ten nowy jest troszkę inny - ma inaczej nawiercone dziurki i ma dłuższy kołnierz za widocznym z dołu elementem gwintowanym. Widać, ma to jakieś znaczenie. powodzenia w naprawie!!!! pozdrawiam Krzysiek odpalanie Passata.m4a
  6. U mnie teraz prawie każdego ranka ciężko odpala, częściej ciężko niż od dotyku. Kręci tak jakby chciał a nie może, czasem łapie i przerywa. Sam nie wiem co robić?
  7. witaj, rozumiem, że nie było żadnego problemu z odkręceniem tego czujnika oraz jego czyszczeniem. Co użyłeś do czyszczenia?
  8. czyli nadal nic nie wiemy, szkoda i co zrobili Ci z tym nastawnikiem? czy chodzi tylko o regulację rozrządu?
  9. daj znać co powiedzieli w serwisie. Może to jest jakaś grubsza sprawa i może warto powalczyć z serwisem? a może pójdą na ugodę i jakaś kulencja? Trzymam kciuki i czekam na wieści może trzeba to nagłośnić
  10. właśnie tak u mnie jest, że jak długo kręci to pokazuje się też błąd systemu Start-Stop . Ale potem w komputerze nic nie ma! Pytałem się gościa i mówił, że może być problem z ciśnieniem paliwa na powrocie. Może to być oznaka problemu któregoś z wtrysków. Sam już nie wiem. Problem nie powiem ale się powtarza. Jak byłem zmuszony samochód parkować na pochyłej powierzchni (pod górę) to ten problem pojawiał się praktycznie każdego dnia. Podpowiecie coś? są też zdania , że coś może się dziać z podciśnieniem?????
  11. witam mój passat czasem przeważnie rano po nocy ciężko odpala. Ogólnie mówiąc raz na jakiś czas długo kręci aż odpali. Zdarza się to może raz na tydzień. Czy ktoś z Was coś może podobnego miał i podpowie co z tym zrobić? dziękuję za pomoc
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy