Skocz do zawartości

Ziółek

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

292 wyświetleń profilu
  • eR.

  1. siemanko jestem tutaj nowy i na początku chciałbym się przywitać więc Siema! mój problem z autem polega na tym że całym autem trzęsie wpada w bardzo szybkie wibracje, dymi po odpaleniu na siwo spadek mocy oraz duże spalanie, zaraz po odpaleniu silnik przez jakieś 3 sekundy pracuje idealnie a puźniej się zaczyna... po około 20 sekundach po odpaleniu zaczyna być słyszalny syczenie z okolic zaworu N75 oraz przy delikatnym dodaniu tak do 1100 tys obr syczenie zaczyna być głośniejsze ale nie jestem tego sam sprawdzić z kąt dobiega mam wrażenie że z lewej strony. wcześniej auto bardzo długo się nagrzewało około 40 km... wymieniłem czujnik temp. oraz termostat, od tej pory temperatura po 3 km jest na 90 stopnie więc git. i teraz tak nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny zbiera się tak samo nie zauważyłem różnicy problem polega na dość wysokim spalaniu bo około 6.5 litra w trasie a mieście dochodzi do 9 litrów średniego, gdy dodaje gazu np na 1000 obr na min to drgania ustają podczas przyśpieszania od 1500 obr do 2000tys obr trzęsie jeszcze badziej budą, na 1.2.3 idzie w miare dobrze na 4 jest już gorzej a na 5tce to już jakaś masakra... problem zaczął się kiedy wymieniając filtr powietrza zauważyłem że są przetarte twarde przewody podciśnieniowe biegnące do n75 jeden cienki od vacum a drugi do filtra i od kiedy zrobiłem te wężyki właściwie sie zaczeły problemy wrrrr. błagam pomużcie bo rozkładam ręce... fachowcom którzy będa radzić odłaczenie egra lub odłaczanie jakich kolwiek przewodów podciśnienia albo innego druciarstwa dziękuje szkoda twojego i mojego czasu. zapomniałem napisać że te głośniejsze syczenie jest tylko przy 1100 tys obr o po dodaniu więcej gazu przestaje syczeć zrobione/wymienione: - sprawdzenie dolotu pod kątem nieszczelności wyczyszczone końcówek wszystkich elastycznych węży,stare uszczelki wporządku ( jeszcze miękkie i nie stwardniałe) IT delikatnie zapocony olejem od dołu zaczynając gdzie zaczyna sie plastikowy element. - wymiana wszystkich uszczelnień turbiny/wydechu/kolektorów dolotowych - wymiana egr na nowy - wymiana wszystkich wężyków podciśnień - próba wyczyszczenia zaworka N75 (środek zakamieniony nawet nie drgnął) wyczyszczone i uszczelnione - sprawdzenie gruszki turbo oraz geometri jest ok - nowe filtry - wyczyszczone wtryski środkiem liqui molly diesel spulung - czyszczenie map sensora cały był w syfie - wyczyszczony kolektor dolotowy - dziś sprawdzę oporność n75 oraz przepływkę poprzez miernik wszystkim dziękuje z góry za poświęcony czas i prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności