Skocz do zawartości

tauka

  • Zawartość

    626
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

1 obserwujący

O tauka

  • Urodziny 27.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

309 wyświetleń profilu
  1. Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa... To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma...
  2. Zmieniłeś climatronik na poliftowy? Masz pociagniety can między zegarami a climatronikiem?
  3. Zależy od konkretnego licznika, ale przyjmują one staging.
  4. Musisz dokupić czujnik temperatury zewnetrznej. FL miały zazwyczaj już pociągnięta instalację w okolice zbiorbiczka płynu wspomagania (czarna prostokątna wtyczka 2pin), więc wystarczy się tylko wpiąć jak kupisz ori czujnik Nie powinno być żadnej niespodzianki. Musisz dołożyć jedynie manetkę i wiązkę do niej. Przekopiowujesz ze swojego wsadu do nowego odpowiednie komórki i wszystko działa. Problem powstaje dlatego, że pastylki immo1 podobnie jak immo3 sa jednokrotnego zapisu. Musisz sobie albo na szrocie pozyskać kluczyk z immo2 i przełożyć pastyki, albo kupić nowe.
  5. Ciekawostki licznikowe

    Nie ma. Miejsce w którym są zapisane komunikaty nie ma możliwości ponownego zapisu, a wymienić też się go nie da. W którymś z tych tematów o licznikach kolega HayperekPo opisywał dokładnie co i jak i dlaczego się nie da.
  6. Ciekawostki licznikowe

    Nie ma możliwości języka polskiego w fabrycznym liczniku.
  7. Ciekawostki licznikowe

    Na 1j0 wyświetla samochodzik w passacie? U mnie nie wyświetlało. Dopiero na 1c0 zaczęło. To może zależy to nie od modułu tylko od licznika, że te z immo2 wyświetlały mały samochodzik? Tak, wkłada się, tylko że do Leona. Ostatnio nawet kumplowi szykowałem taki licznik pod HF. Tyle że tak obie kostki są takie jak w b5 i mk4
  8. Ciekawostki licznikowe

    Kolego pokazało tak, dlatego że licznik miał w pamięci kodowanie i ustawienie systemu dla komfortu 1c0. Dla komfortu 1j0 przewidziany jest mały samochodzik i tego nie zmienisz. Podobne sytuacje mają użytkownicy którzy wkładają licznik z 1j0 do 1c0. Oni często mają mały samochodzik zamiast dużego. Aż do odświeżenia kodowania can gateway. Jeżeli chcesz mieć cały czas duży samochodzik to pozostaje ci wymiana komfortu na 1c0 (moduł, zmiana kostek i ich przepinowanie oraz silniczki szyb)
  9. Skoro edytujesz eprom, to po co chcesz adaptować kluczyki? Wgraj sobie ori wsad 929, odczytaj pin i przy pomocy tego pinu dopisz swoje klucze (w 21 wpisz od razu ile kluczy chcesz dodać). Edycja jest przydatna jak się przerzuca licznik z immo 3 na immo3. W twoim przypadku wkładasz licznik, i jedziesz od razu z adaptacją przy pomocy nowego pinu.
  10. Ciekawostki licznikowe

    Sygnał z maski jest doprowadzony do MK (dlatego nie mruga kierunkami jak maska jest otwarta) Ale już sygnał z maski nie idzie do licznika. Jak swapowałeś to pewnie pamiętasz ze trzebabyło doprowadzić sygnał z maski do licznika. Czy po doprowadzeniu będzie wyświetlał w tym przypadku nie wiem, bo nigdy nie robiłem tego na 1j0.
  11. Ciekawostki licznikowe

    Przecież bym go nie okłamywał
  12. Ciekawostki licznikowe

    Tak jest to wina modułu komfortu. twój obsługuje tylko drzwi kierowcy i klapę, stad taka ikonka. Na początku miałes dużą bryłę bo pamietało jeszcze kodowanie starego modułu (1c0) a jak odświerzyłes kodowanie to wskoczyła grafika taka jak być powinna.
  13. A ty dalej z tym pinem. Robisz źle wsad i tyle. Wgraj ten plik co ci podesłałem i powiedz czy działa.
  14. Spróbuj. 3B0920849Aok.bin
  15. Widocznie gdzieś robisz jakiś prosty błąd. Wyślij oba wsady, podpisane nowy (ten co ma byc aktualny) i stary to zerkne.
×