Skocz do zawartości

tauka

  • Zawartość

    580
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tauka

  • Urodziny 27.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. A dobre kodowanie wprowadziłeś?
  2. Spróbuj to, czy zatrybi. 1NOWY LICZNIK 849A.rar
  3. Możesz kopiować, tylko, że auta te maja inną strukturę wsadu, więc musisz pokopiować z oryginalnego wsadu w inne miejsca nowego. Na pierwszej stronie jest opisane co gdzie
  4. Warsztat lista gdzie warto podjechać

    Tak. umknęło mi to w poście
  5. Warsztat lista gdzie warto podjechać

    Dziadek na garażach na zaciszu koło drukarni
  6. Tarcze rozumiem wrzuciłes europa z FL? to prędkościomerz powinien działac na pewno dobrze. A najlepsze jest to, że mając pin do zegarów wystarczy go dodać w liczniku, i nie trzeba nic przelutowywać. Roboty jest na dokładnie 1min. Wszystko na pewno nie, bo nie śmiga powiadomienie o zapalonych światłach jak mniemam
  7. Mam silnik AEB 98rok bez can. I kupiłem sobie licznik FF bez can, dołożyłem manetkę i wiązkę i po temacie. To takie wozidło do pracy więc nie zagłębiałem się w kwestie włożenia licznika od FL. trzeba by poszukać ECU który to ogarnie. Natomiast w AFN też 98 rok dokładałem can. Wymieniałem sobie licznik, ecu, komfort, airbag itd. na poliftowy. Poziom trudności średni. Jak dla mnie to więcej zabawy było z dołożeniem składanych lusterek A co do kosztów zamawiania, to czasami lepiej podjechać na szrot w pobliżu. cena bdzie podobna, albo i niższa i do tego bez kosztów przesyłki. A przewody to w sumie koszt groszowy. Nie trzeba brać wszystkiego na allegro, a można pozyskać przewody i piny ze szrotu za dobre piwo...
  8. Wiązka to 4 przewody między manetką a kostkami licznika (koszt zabójczy zwłaszcza jak się zrobi samemu wg opisu z forum) a manetka to już za 15pln można kupić... masakryczne koszty. czas wykonania około 2h. Robiłem to w zeszłym tygodniu montując FF w swoim 1.8T bez can. Licznik kupiłem za 70PLN z uszkodzonym fisem, nowy fis zamówiłem u majfrendów za 45PLN. czekam aż dojdzie wymienię i mam FF w aucie w którym nie było nic za około 150PLN.
  9. A co z manetką, bo tego jedynego z całości nie jarze...
  10. A jak wybrażasz sobie wrzucenie licznika z polifta bez can, skoro takie nawet nie występowały. Pisałem już koledze wyżej, ze wrzucenie poliftowego licznika do przedlifta skutkuje brakiem sygnału o pozostawionych światłach (chyba że przerobimy sobie licznik elektronicznie wewnątrz, ponoś nie w każdym działa) oraz koniecznością przerabiania trochę instalacji i zmianie klimatronika, bo może nam nieprawidłowo wyświetlać temperaturę zewnetrzną (lub w ogóle jej nie wyświetlać) Do tego napisz to kolejny raz dla napalonych na FF. Wstawienie takiego wyświetlacza w zamian 1/2 bez oryginalnego radia, wyświetlającego komunikaty nie daje nam w zasadzie nic, bo górna część wyświetlacza i tak bedzie nieaktywna. Ewentualnym bajerem jest wyświetlanie ikony pokazującej które drzwi są otwarte, ale to tylko w polifcie. w przedlifcie wymaga to wymiany całego komfortu na poliftowy.
  11. Dalej temat męczysz. Przecież już ci chyba wszystkie niezbędne informacje podałem
  12. Ciekawostki licznikowe

    no oczywiście. przeciez xx9 to ostatni wypust immo3. Ale uruchomiłem tez na jakimś 826, o ile mnie pamieć nie myli...
  13. Ciekawostki licznikowe

    Mi się udało na 829.
×