Skocz do zawartości

tauka

  • Zawartość

    691
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

1 obserwujący

O tauka

  • Urodziny 27.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

464 wyświetleń profilu
  1. Odpowiedź na twoje pytanie przewija się co kilka/kilkanascie postów. Wystarczy się cofnąć w temacie i go przeczytać. Nie mówię że od początku, ale kilka miesięcy wstecz.
  2. Trzeba, właśnie dlatego, żeby wyświetlało temperaturę i było podświetlenie climatronika.
  3. Masz włączony test wskazówek (po wgraniu wsadu zrób reset licznika, zgaś zapłon, odczekaj minute i dopiero zapłon przekręć ponownie. zak zadziała to zadziała, jak nie, to się nie da) oraz podświetlanie wskazówek po zapłonie. Opisywałem to już kilka razy w tym temacie... Trzeba kupić panel climatronika z FL o numerze 3B1907044J Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Następnie ciągniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Następny krok to naprawa wyświetlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze sobą.. wszystko działa. zrobione2.BIN
  4. Wpinasz się w przewody które już istnieją.
  5. Było się tak nie gorączkować, to już byś miał u siebie razem z paczką pełny opis krok po kroku jak to wykonać 😉
  6. Wszystko się da zrobić 😊
  7. Gdzieś był. a jak nie znajdziesz, to się odezwij to poszukam swoich materiałów i poskanuję.
  8. Nie powiem ci jak to jest, bo ja od razu wszystko wkladałem. Jeżeli coś nie tak, to tylko kontrolki od poduszki nie będzie ale dokładnie nie wiem, układ mimo wszystko będzie działał. Robiłem to kilka razy, ale zawsze w komplecie, więc szczerze powiem że nie wiem. Zresztą zmiana sterownika AB to kupienie za parę złotych sterownika z kostką, i wyciągnięcie pinow ze starej kostki i ulozenie po nowemu w nowej. Plus pociągnięcie dwóch przewodów do licznika. Zakładałem kilkarazy ale zawsze komplet od razu. W pompie abs nie robiłem nic. Wszystko działa i świeci.
  9. Jeżeli kupiłeś licznik poliftowy to będzie działał po założeniu nowego ecu i dociągnięciu dwóch przewodów. Ale.... Nie będzie działać powiadomienie o zapalonych światłach po wyciągnięciu kluczyka i otwarciu drzwi. Do tego jeżeli masz climatronik to trzeba by go zmienić na odpowiedni poliftowy + dwa przewody od can do licznika i zmostkowanie dwóch przewodów od czujnika temperatury.
  10. Tak. Ja przekładałem wszystko co piszesz na poliftowe, żeby mieć wyświetlanie drzwi na fis (wkladałem licznik z fl) U ciebie wystarczy sam ecu jeżeli chcesz licznik przedliftowy.
  11. Można tak zrobić. Sam tak mam 😉 trzeba sterownik 018ga, i can z licznika do sterownika. Mam nawet taki sterownik do sprzedania jakbyś chciał.
  12. Połącz się vag z licznikiem i odczytaj jego numer. Jeżeli jest 3b0 919 xxx to raczej nie masz can. Fis będzie działał, nie będzie działał obrotomierz bez can z tych najwazniejszych rzeczy. Chyba że kupisz sobie licznik FF bez can to wtedy też będzie wszystko działać.
  13. Czyli rozumiem że masz kabel kkl (taki zwykły do vag com)? Jak tak to ściągnij sobie program vag eeprom programmer 1.19. Nim sobie zgrasz/wgrasz wsad, odczytasz pin i zrobisz wszystko co potrzeba do ogarnięcia licznika 😉 Akurat w przypadku przedlifta szybszą metoda jest dopisanie kluczy niz edycja wsadu metodą kopiuj-wklej 😉 A tak poza konkursem to patrzę ze masz 98rok afn. W tym roczniku w tym silniku zazwyczaj nie było can (chyba, ze jesteś mega szczesciarzem) i licznik z ½ fis ci nie pójdzie. Sprawdziłeś jaki masz stary licznik (numer) lub czy w kostkach są przewody od can?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności