Skocz do zawartości

tauka

  • Zawartość

    602
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tauka

  • Urodziny 27.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. [B5] Lusterka składane z pilota

    Ten przewód nie jest od włączania/włączania, tylko od tego, żeby silniczek nie zadziałał, jak lusterko jest ręcznie złożone. Jednak i tak przy podłączeniu przez przekaźnik nie działa to prawidłowo, więc śmiało możesz olać.
  2. [B5] Lusterka składane z pilota

    Zamknięcie się to nie ryglowanie 😉 muszą się zamknąć jakby na dwa razy. Ten sygnał powoduje zaginięcie lusterek. Na pewno jest to problem ze sterowaniem, dlatego warto robić na jednym przekaźniku i sterowaniu z jednych drzwi, wtedy jest pewność, że będą się zamykać i otwierać razem. Na dwuch przekaźnikach często się tak dzieje.
  3. [B5] Lusterka składane z pilota

    U mnie silniczki działają tylko podczas składania lusterka. A to że składa co się czasem tylko jedno, jest winą tego że złożyłeś to na dwóch przekaźnikach i z silniczka prawego nie zawsze wychodzi sygnał zamknięcie (prawdopodobnie uszkodzony zamek i nie zawsze rygluje drzwi, a to niezbędne do złożenia lusterka). Dlatego lepiej złożyć na jednym przekaźniku, bo wtedy lusterka zawsze będą działać równo.
  4. Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Wgraj sobie to, zadziała bez problemu. 3B0920849A__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V04.bin
  5. Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Może przez to że wgrałes nie taki wsad masz 5 cyfr. Przerobilem tych liczników dziesiątki i nie widziałem jeszcze 5 cyfr. Chociaż pin tak naprawdę jest 5-cio cyfrowy, bo pierwsze jest 0
  6. Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Te wsady nie będą zamienne bo mają zupełnie inna strukturę eeprom. Ten pierwszy powinien mieć tak samo 4-ro cyfrowy pin.
  7. Climatronik Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba. I wszystko powinno zadziałać. No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach.
  8. W polifcie, inaczej jest czytany czujnik tempertury, trzeba przepinowac przewody w kostkach climatronika. Licznik miałes z can, ale can jest szczątkowy, i brakuje go przy climatroniku i AB...
  9. Oczywiste, trzeba przerobić lekko instalacje przy climatroniku. Brak podciągniętego can między licznikiem a climatronikiem. Albo coś nie tak, albo to z braku can. U mnie nie było problemu. Nie ma każdym liczniku działa...
  10. pójdzie. Przecież to to samo
  11. Przy kodowaniu opcji. Tego nie robi się vagtacho, tylko vcds. Trzeba ustawić w liczniku opcję wyposażenia, obecności/braku czujnika oleju oraz prędkości a także region. Jeżeli nie masz powiadomienia o spryskach to wchodząc w 17-instruments ->softcoding musisz do pierwszych dwóch cyfr dodać 4 i wpisać wynik. Dajesz ok i powinno się pojawić powiadomienie.
  12. Tylko że posiadając nawet piny starego i nowego musisz jeszcze mieć nowe pestki do kluczyków, bo w immo3 pestki sa jednorazowego zapisu i nie pójdzie ci to drugi raz. Dlatego najszybciej jest to zrobić metodą kopiowania odpowiednich pół wsadu.
  13. Nie. Ale pin ci niewiele da, bo w przypadku fl najlepiej to ogarnac kopiowaniem odpowiednich miejsc wsadu starego do nowego licznika.
  14. Kodowanie możesz. Ale żeby ogarnąc immo i inne rzeczy vcds nie zabangla. Vag comannder lub vag tacho najlepiej.
×