Jump to content

Albercik

  • Content count

    514
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Albercik

  • Birthday 07/11/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa - WE

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    64603

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Albercik

    Pakiet "KESSY"

    Nie do końca, bo jak padnie Ci bateria w kluczyku - odpalisz auto wsadzając kluczyk w dziurę mimo, że Kessy go nie będzie widział.
  2. Nie będę... Nie mam xenonów A co do ręcznego - kiedyś miałem z nim problemy w zimę. Kombinowałem jak koń co z nim zrobić, aż któregoś lata zrobiłem przekładkę EPB na 3C8 (chciałem AH spod zegarów mieć). Od tamtej pory - nawet w największe mrozy - nie mam problemu z ręcznym.
  3. Chyba halogeny z pozycyjnymi...? Ja mam DRL w halogenach (tylko w halogenach) i mam zaznaczone oba tryby. USA+Skandynawia. Działa u mnie to tak, że halogeny świecą się z pozycji przełącznika 0 oaz z pozycji AUTO jeśli jest wystarczająco jasno. Ale tylko pod warunkiem, że ręczny jest puszczony.
  4. Albercik

    Dsg problemy z ruszaniem po adaptacji

    Heh, U mnie też... Samo stuknięcie (dźwięk) to podejrzewam wywaloną poduszkę pod skrzynią (lizak). Natomiast przyczyna szarpnięcia przy takim puszczeniu i dodaniu gazu leży raczej w silniku, a nie w skrzyni. W ogóle, sporo problemów z szarpaniem skrzyni bierze się z silnika, a nie ze skrzyni.
  5. Albercik

    Lusterka składane

    Jak dołożysz kable... poszukaj na forum - było już o tym.
  6. Albercik

    Dsg problemy z ruszaniem po adaptacji

    Piszesz o swoim B4?
  7. Albercik

    diesel 2.0 TDI bmr

    A co tam sprawdzać? Turbo dmucha, wtryski nie mają dużych korekt to można jechać. Jeśli mogę Ci doradzić w tym temacie to zrób tak: pojedź do "magika", żeby wgrał Ci oryginalny soft od Twojego silnika + softowo wyprogramował DPF. Pojeździj trochę na takiej konfiguracji i zobacz jak się zachowuje. Jak będziesz chciał - zrób sobie nowy program pod ten konkretny silnik i to u gościa, który wie co robi. Tak - są warsztaty, które źle usuwają DPF, ale nie jest to kwestia złego softu. Źle wycięty DPF skutkuje próbami wypalania go mimo, że nie ma filtra w aucie. Prawidłowo zrobiony soft pod DPF'a - informuje komputer, że nie ma różnicy ciśnień na filtrze, więc niepotrzebne jest wypalanie (tak w skrócie). Pozostaje jeden problem: estymowane zapełnienie filtra na podstawie przejechanych kilometrów. Mało kto o tym wie, ale auto i tak sobie liczy popiół w filtrze, niezależnie od programu i co jakiś czas trzeba podjechać do "magika", żeby wpisał tam 0.
  8. Albercik

    Dsg problemy z ruszaniem po adaptacji

    Nastawy Podstawowe to nic innego jak ponowna adaptacja skrzyni. Nauczenie jej od nowa jakie ma komponenty (jak pracują). Ciśnienia, czasy itd. Zazwyczaj nie ma potrzeby. Nastawy podstawowe robi się po wymianie sprzęgła/mechatroniki/sterownika. W normalnym użyciu nie powinno się robić. Poszarpywanie przy ruszaniu to jest objaw kończącej się dwumasy, a nie problemu ze skrzynią. Pytanie też kiedy wymieniałeś olej w skrzyni?
  9. Albercik

    Dsg problemy z ruszaniem po adaptacji

    U mnie w prawdzie nie występował nigdy problem z ruszaniem, nawet po nastawach podstawowych, ale od zarania dziejów mam problem z szarpiącą dwójką. Tzn. skrzynia szarpie przy schodzeniu z biegu 3 na 2. Czym jest bardziej rozgrzana tym bardziej szarpie. Do tego - na gorącej skrzyni mam wrażenie jakby sprzęgło się przycinało przy puszczaniu (puszcza skokami). Wiele osób się nad tym głowiło, chcieli wymieniać pół samochodu (a to sprzęgło, a to mechatronikę, a to całą skrzynię, a to... sterownik silnika itd.), aż wreszcie <chyba> dziś rozmawiałem z człowiekiem, który zdaje się, że znalazł przyczynę. Moje auto, mając jakieś 60 tys. km miało wymienioną mechatronikę na akcji serwisowej (2009 r., skrzynia KMX). Najprawdopodobniej wtedy też zostały założone niewłaściwe "dystansy" w zaworach w mechatronice. Potwierdza to fakt, że czasem skrzynia chodzi jak bajka, a czasem szarpie jak kobyła na dopalaczach. Przez niepoprawne dystansy - skrzynia nie jest w stanie w stanie przeprowadzić poprawnie adaptacji zaworów bo raz jest dobrze, następnie dystans się przesunie o 0.2mm i skrzynia głupieje. Najprawdopodobniej - wymiana tych dystansów w serwisie, który specjalizuje się w DSG (nieeee ASO!) rozwiąże problem. Tylko terminy mają dopiero na połowę lipca
  10. Przy start-stop powinna być bateria AGM 70Ah / 760A. Jak Twój pokazuje 30Ah pojemności to o ponad połowę mniej, niż powinno. Ale dziwna sprawa, bo start-stop nie wyłączy silnika, jeśli napięcie akumulatora będzie za niskie.
  11. Ja bym zaczął od rzeczy najbardziej oczywistych: - kompresor klimatyzacji (w B6 i B7 padają łożyska i terkocze - u mnie robione już dwa razy na 300 tys. km) - napinacz paska, - rolka prowadząca, - pompa wody. Jeśli wykluczysz wszystko powyższe - bierz się za sprawdzanie czy a) wszystko, co ma być przykręcone do silnika - jest przykręcone, b) wałki rozrządu.
  12. To zależy czy Twoje sterowniki drzwi to obsłużą. Daj tu autoscan z drzwi. Do tego - pamięć siedzi w obudowie lustra (razem z silniczkami), a nie w szkle
  13. Tak jest Co nie znaczy, że my musimy się tego trzymać dodając wyposażenie później A wracając do tematu - @rakud29 sprawdź czy masz lusterko z pamięcią. Jak nie - trzeba takie kupić i będzie git (jeśli moduły w drzwiach to obsłużą)
  14. Zapewniam Cię, że nie tylko VW/VAG tak ma. Kupowałem hyundaia i30 w salonie. Nie mogłem wziąć klimatronika bez wzięcia przednich halogenów. Dlaczego? Nawet dealer tego nie wiedział Aaa i druga opcja: autoalarm bez czujników dozoru wnętrza? Jasne. Ale pod warunkiem, że wszystkie 4 szyby elektryczne
  15. Oj, zapewniam Cię, że nie jeździ sporo Passatów z pamięcią foteli i bez opuszczanego lusterka (fabrycznie). Jako "całość" to chyba weszło dopiero w 2009 roku.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy