Jump to content

Albercik

  • Content Count

    1,024
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Albercik

  • Birthday 07/11/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa - WE

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    64603

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 5N0 też były w B6, ale to nie znaczy, że auto jest 5N0. Te pierwsze dwie literki/cyferki oznaczają platformę, dla której pierwotnie została dana zaprojektowana. Trzecia cyfra/litera oznacza zazwyczaj wersję nadwozia. I tu robi się ciekawie: 0/A - limousine 8/E - sedan 9/F - kombi 5 - hatchback a ciekawie jest dlatego, że są części np. do golfa z cyfrą 8 i nie występują w innych autach (np. w Jetta'cie). Więc jak widać - każda reguła ma odstępstwa Chciałbym to zobaczyć (w temacie o licznikach najlepiej...)...
  2. pokaż mi licznik 3C8, w którym działa pełne menu w B6 (comfort, l&v itd)...? Mówię oczywiście o oryginalnym liczniku, nie po zmianie softu itd.
  3. Tak samo jak 3C0, które zmieniły się na chyba 3AE, ale to było tylko przez chwilę. Zasadniczo, 3C = B6, a 3A = B7 bez wnikania w głębsze szczegóły. To nie sedan, tylko CC. Części 3C9 są specyficzne dla kombi. W drugą stronę ta zasada nie obowiązuje, ale są pewne niuanse, jak choćby sterownik kamery 3C0, który bez flashowania nie pójdzie w kombi, choćbyś pękł. 3C8 z kolei to jest parę różnic względem zwykłego B6. Nawet liczniki 3C8 nie działają w B6 poprawnie.
  4. 3C0 jest od B6 (sedan), 3C9 to B6 kombi, 3AF to B7. Jak włożysz sterownik 3C0 do kombi, albo 3C9 do sedana to Ci wywali błąd braku kalibracji i trzeba na maty jechać, żeby skalibrować kamerę. A kumpel trafił na 3C9 (do sedana włożył), który w ogóle nie chciał się zakodować na sedana ("niezgodny typ pojazdu" czy coś takiego). [EDIT] Zostałem upomniany, że zbytnio skracam myśli... No to sprostowanie: aby wsadzić sterownik z kombi do sedana, albo z sedana do kombi - należy przeflashować sterownik odpowiednim wsadem. Podczas flashowania - wywala się kalibracja, więc należy udać się na kalibrację po tym zabiegu.
  5. Hmm, jeśli nie łyka 1100 to w połączeniu z błędem 185 wygląda mi to na uszkodzony eeprom na płycie. Można by spróbować jeszcze podmienić dysk twardy (2,5" IDE/ATA - nie sata), ale nie dam gwarancji, że to coś da...
  6. A jesteś pewny, że dalej jeszcze rozmawiamy o RNS315, a nie o DM? W DM to tak działa, że się ściąga programem mapy na tą samą kartę i działa. W 315 jak pobieram kolejne wersje - w instrukcji jest wyraźnie inny CID karty i zawsze ustawiam taki, jak jest w instrukcji. A w zasadzie ustawiałem, bo mi kartę szlag trafił i teraz nie mogę nigdzie kupić takiej
  7. trochę więcej, bo od zestawu idzie: CAN (wpinany bezpośrednio w CAN radia, nie we wtyczkę), zasilanie (jak z CANem - w wiązkę radia bezpośrednio), dźwięk (2 lub 4 przewody zależnie czy mono, czy stereo), 2 przewody od mikrofonu (w B6 miałem 4 przewody bo mikrofon szedł do radia i z radia do modułu BT). Do samego zestawu może iść jeszcze więcej (np od klawiatury numerycznej w B6 i/lub od uchwytu na telefon). @Makarena2101 a masz w podłokietniku gniazdo AUX, albo moduł MDI ukryty w szufladce w schowku pasażera? Od modułu BT kable idą do zielonej wtyczki, a od AUX'a lub MDI (ewentualnie zmieniarki) idą do niebieskiej.
  8. Ma Mapa jest przypisana do danego CID'a karty. Dlatego każda kolejna aktualizacja map wymaga innego CID'a karty lock się nie zmienia, ale... Więc wgrywając nową wersję mapy na kartę, na której była wcześniejsza wersja - trzeba wywalić locka, zmienić CID na nowy i zablokować kartę z nową mapą i nowym CID'em Rozgryzałem ten temat i przy każdym update'cie map muszę zmieniać CID karty. Inaczej nie zaciągnie nowej mapy ("Karta nieważna" czy jakoś tak).
  9. Chodzi o to, że można zmieniać jej CID bez końca. Czyli: wychodzą nowe mapy pod nowy CID - zmieniasz, kopiujesz i masz
  10. a kamerę masz fabryczną (high-end) czy low-end? Czy czujniki parkowania też Ci się wyłączają?
  11. Jaką masz wersję RNS'a? Wykręć, sprawdź numer części (1T0 ...). Jak masz A lub B to wgraj 1100 najpierw (z my-gti ściągniesz). Potem dajesz np. 2660, a na koniec 4120A. Mojego RNS'a z takim problemem to uratowało.
  12. A na FIS widzi telefon? RNS zadziała dopiero po sparowaniu urządzeń, ale nie wiem czy na module 7L6 Ci to ruszy. Raczej poszukaj 3C8.
  13. Jeśli masz kartę z możliwością zmiany CID (a skoro ją zrobiłeś to wnioskuję, że masz) to będziesz mógł jej ponownie zmienić CID i użyć do nowej mapy.
  14. A dobrze siedzą na swoim miejscu? Prawidłowo założyłeś te gumowe uszczelki?
  15. Będziesz lakierował natryskiem, czy pędzlem? Jak wymieniałem u siebie czujnik to lakier zaprawkowy z ASO wymieszałem z rozcieńczalnikiem (jest dość gęsty) i pocisnąłem pistoletem, wcześniej matowiąc lekko lakier oryginalny papierem 200. Podkład niepotrzebny. Miałem o tyle łatwo, że miałem auto brązowe, a czujniki były czarne.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy