Jump to content

Albercik

  • Content Count

    1,004
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Albercik

  • Birthday 07/11/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa - WE

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    64603

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytanie czy radio nie ma zakodowanego dynaudio/soundsystemu. Choć nie powinno się zawieszać wtedy. Obawiam się, że przez kombinacje z softem - ktoś uwalił radio. Jak masz wersję A lub B spróbuj wpakować tam soft 1100. Jak uwaliłem swojego RNS'a w wersji B - właśnie 1100 uratowało mi radio. Potem wsadziłem jakieś 2x, 3x, 4120A, a na końcu 5230.
  2. Już milyjon razy było to omawiane... Np. na pierwszej stronie tego tematu: https://forum.vw-passat.pl/topic/7416-fabryczny-zestaw-głośnomówiący-premium-i-telefony/?do=findComment&comment=551812
  3. To wyjątkowa sytuacja ;) ja sobie nie wyobrażam życia bez zestawu BT w aucie...
  4. E tam. BT w aucie to wygoda. Nie musisz pamiętać o słuchawce, nie rozładuje się w trakcie ważnej rozmowy, wsiadasz i tel. się sam podpina.
  5. Raczej wtryskiwacz (jeśli szarpie jakby dwumasa). Jak tylko drgania na podłodze to może być poduszka.
  6. Napisz, które piny masz zajęte w lusterku to Ci powiem.
  7. Tak, jak Piotrek napisał - Polska nie leży w klimacie gorącym, tylko w umiarkowanym. Klimaty gorące to Afryka/Kanary/Australia itd.
  8. Jak bym do tego dołożył jeszcze organoleptyczne sprawdzenie przewodów idących od akumulatora do skrzynki pod maską, a następnie od skrzynki do grodzi (mówię przewodach "plusowych", grubych, czerwonych). Niemal identyczne objawy miałem w Golfie VI i okazało się, że zgnił jeden przewód plusowy idący do skrzynki pod maską. Jak akurat się tak ułożył, że stykał - auto jechało. Jak wjechało w dziurę, przewód przestawał stykać i auto stawało na środku drogi z niemal identycznymi objawami.
  9. Póki nie ma cennika, a VW daje za darmo to się nie interesuj tylko korzystaj póki możesz
  10. Tak. Ściągnij firmware 1100, a potem 4120A i będzie śmigać.
  11. Ech... niektórzy są niereformowalni. Nikt nie mówi, że na złym forum piszesz. O tego jest wątek o modułach BT, który ma 90 stron długości, żeby pisać w nim, a nie pisać o tym samym, co już dawno było 15 razy opisane... Pomijając kwestię czytelności wypowiedzi i poprawnej polszczyzny. Co do kodowania - wbrew temu, co napisał Marek - może zajść potrzeba kodowania. Np. jeśli masz klawiaturę w desce zainstalowaną, a w module jej nie ma. To samo dotyczy przycisków na górze. Moduły 3C8 szczególnie z literkami A oraz B bywały w wersji bez BT-Audio (tzn. moduł oczywiście obsługuje to, ale nie były podłączone i nie miały tej opcji aktywowanej w kodowaniu). Tak samo z resztą, jak 1K8. Poza tym - na 99% będziesz miał w module błąd zbyt niskiego napięcia (w moim 3C8 po każdym odłączeniu wtyczki taki błąd się pojawiał). A o tym to pierwsze słyszę przyznam szczerze. Miałem moduł B przez trzy lata, oczywiście kupiony używany i nigdy problemów nie było. Za to od pieruna sfajczył mi się moduł PDC 3C8.
  12. Albercik

    skojarzenia

    polscy mechanicy
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy