Skocz do zawartości

GODZIL

  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GODZIL

  • Urodziny 08.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam czy felga o takich parametrach bedzie pasowac do b5fl variant:16 CALI, 5X112 , ET 46 , 6,5J...felgi bodajze z golfa VII
  2. mi jak bulgotalo to objawem byla wlasnie UPG...plyn wywalalo mi przez spust pod zbiorniczkiem.
  3. stawiam na uszczelke pod glowica.nie slyszysz nic niepokojacego wewnatrz auta:przelewanie sie wody w okolicach climatronika?
  4. witam. u mnie powodem syczenia był pekniety dolni waz od turbiny.w momencie gdy turbo sie zalaczalo syczenie narastalo i za autem była ogromna chmura czarnego dymu...odziwo auto nie stracilo na mocy.wymiana banalnie prosta gozej z dostepnoscia czesci.uzywka bardzo chodliwa no a orginał troche kosztuje jak na kawalek rury...
  5. Witam. Jak w temacie.Poniżej lista bledów jakie pokazał Vag-Com a audi b6 1,9 tdi awx 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High P1540 - 35-10 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal- Intermittent 01561 - left rear door 59-10 - can't unlock - intermittent co to sa za bledy,co one oznaczaja,jak je wyeliminowac z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi. pzdr
  6. 17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania. turbo do czyszczenia lub zaworek n75 sie przycina
  7. witam. Panowie i mnie dopadła ta nietypowa sytuacja z falowaniem obrotów.Silnik avf 96kW. Otóz problem polega na tym czy auto ciepłe czy zimne obroty na biegu jałowym ani nie drgna sa w normie.Problem jest w tym np jade sobie czy to na 4 biegu czy na 5 nie ma róznicy puszcze gaz to czuje jak by ktos muskał gaz. tak raz na 10-20 sekund a gdy dam na luz podczas jazdy np 70 km/h to obroty faluja, gdy sie zatrzymam np na światłach jest wszystko ok. problem jest po przekroczeniu ok 40 km wtedy jakby poszarpywało i po wysprzegleniu obroty faluja. Co jest nie tak. Vag nie pokazuje zadnych błedów
  8. aha ok bede obserwował i porównam te logi. jeszcze dodam ze sciagnałem wąz od turbo odme rure od filtra aby miec lepszy dostep do sztangi. wirnik nie ma luzów a sztange moge bez zadnej siły wcisnac ok 1cm-2cm. i samowolnie wraca bez zadnych oporów.
  9. przebieg 250 000 a na szafie ponad 150 000.
  10. koledzy podmieniłem zawór n75 z audika b6 silnik awx zrobiłem ok 50 km i nie było przeładowania,autko nie wpadło w tryb awaryjny. kreciłem go na kazdnym biegu ponad 3 tys, do prawie 200 km/h.Mozliwe ze wadliwy był zawór n75.Jeszcze założe go do audicy brata i zobacze czy wtedy odetnie turbo.
  11. President Johny II z automatyczną blokada szumów antena sirio 1,5 m.tak jak pisałem wyzesz radio nadaje słyszą mnie lecz nie odbiera.Fakt gdy krece rfgainem to zero reakcji zasieg nie wzrasta zadne diody sie nie swieca jak wczesniej. Co jest nie tak? Zestaw nie jest nowy uzywałem go juz ponad rok i do tej pory było ok.
  12. no kolego gdy pytam o droge to mnie słysza ale gdy oni odp to głucho. niby wszystko ok. ale moze masz racje jak ruszam gain-em to nie ma reakcji jak by zasiegu wogóle nie było nawet nie szumi?
  13. witam posiadam CB president z antena sirio 1.5m problem tkwi w tym ze moge nadawac mobile mnie slysza lecz nie moge odbierac nie słysze ich? co jest nie tak?czy wina lezy w radiu czy moze cos z antena?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności