Jump to content

sergiusz-

  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About sergiusz-

  • Birthday 03/27/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wczoraj wypolerowałem reflektory przednie i wymieniłem podświetlenie zapalniczki
  2. Witam, Wiecie może jaki inny mechanizm będzie zamienny z mechanizmem o numerze 1T1 713 041 A ?? Pewnie jakiś inny też podejdzie ale serwis podaje tylko taki numer.
  3. Jest na słupku od strony kierowcy naklejka oznaczona TUV i na niej data 10 miesiąs i rok 2009 oraz przebieg auta. pytanie czy to przebieg przy przeglądzie czy przebieg przy którym miał byc wykonany następny przegląd w 2009roku
  4. Mam takie pytanie czy jak w niemczech robili TUV to na naklejce na słupku pisze sie aktualna datę przeglądu i przebieg czy datę następnego badania i przebieg przy jakim ma byc zrobiony?? Pytanie wzięło się stąd że kolega kupił passata w roku 2010 auto było sprowadzone do kraju w 2008r a na naklejce którą znaleźliśmy dzisiaj jest zapis 10.2009 i podany przebieg 201kkm.Jak kupił auto to po sprawdzeniu książek i historii serwisowych przebieg i wpisy sie zgadzały na stan 160kkm. Możliwe jest to ze ktoś to pomataczył ?? czy poprostu wpisali kiedy ma być następny TUV??
  5. Mam pytanie dotyczące tego co zrobić ,gdzie się udać żeby uzyskać uprawnienia. Wiem że trzeba skończyć kurs poźniej licencja itp ale chciałbym od was uzyskać info jak to przebiega na czym polega egzamin,jaki sposób rozliczenia w US najlepiej wybrać.Czy da się na tym coś jeszcze zarobić ile kasują was korporacje i wszystko co będziecie w stanie napisać co będzie dla mnie pomocne.
  6. Skąd odczytać te oznaczenia jaki to uchwyt?? Znalazłem z tyłu taką mała tabliczkę i jest tylko coś w stylu MCC-1 i pod jaki to będzie telefon ??
  7. Wymienisz sam. U mnie było podobnie ale po wymianie tylko tego pierwszego od przodu wieszaka wszystko umilkło. Koszt tak jak pisał hha dałem koło 50zł za 3 szt. Do wymiany potrzebny klucz 13 o ile dobrze pamiętam.
  8. A napiszcie jak to jest w końcu z montażem tych lamp.Czytałem w innych postach że jedni lutowali jakieś kabelki a inni nie,że do montażu używali jakiś blaszek.Jedni pisali że po montażu lampy nie mają regulacji inni znowu że regulacje działa.Wiec jak to jest ?? trzeba coś lutować,podkładać itp ??? Czy wszystko pasuje tak jak powinno. I czy w ringach nie da się wymienić żarówek czy diód jak się przepalą ???
  9. Znalazłem trochę czasu i zająłem się ustaleniem tego poboru.Porozbierałem pół auta sprawdzanie bezpieczników,przekaźników,odpinanie czujników itp.Poświeconych kilkanaście godzin i uwaga przyczyna pobierania prądu okazał się CZUJNIK ŚWIATEŁ STOPU. Po rozebraniu okazało się że między jednym a drugim stykiem odgięła się blaszka i non stop zwierała. Zastanawia mnie tylko to czemu stopy nie świeciły cały czas ??? I dlaczego po wyłaczeniu zapłonu dalej pobierało prąd ??? Teraz reanimacja akumulatora po zamiast kwasu sama woda.Mam nadzieje że kilka ładowań i aku dojdzie do siebie.
  10. Dopadła i mnie urwana klamka w schowku.Połamały mi się te otworki w które wchodza te bolczyki i nie wiem czy dam rade to posklejac. Ale problem tkwi w tym że klamka została wyłamana przy zamkniętym schowku na kluczyk i nie da sie go otworzyć teraz. A z tego co widziałem na zdjęciach to żeby go wykręcić trzeba go otworzyć bo śruby są od wewnątrz.Starałem się otworzyć zamek kluczykiem jak przystawiłem klamkę w jej stare miejsce ale nie dało to rezultatu.Pewnie przy okazji wyrwała się z jakiegoś cięgna albo coś . Jak otworzyć teraz ten schowek oczywiście tak żeby nic nie połamać ??? Już sobie z tym poradziłem. Schowek juz naprawiony i działa. Trochę widać ślady klejenia po rozbiórce ale kilka zł w kieszeni
  11. Padł ci ten czujnik który juz nie dawno wymieniałeś.On odpowiada za wskazanie temperatury na liczniku.Wymień go i będzie po sprawie.
  12. Mam ostatnio pobór prądu w okolicach 0,56A sprawdzałem co tylko się dało w przeaźnikach i dodatkowych instalacjach i pobór taki sam(już 2 razy aku padł).PObór prądu spada kiedy odepnę wtyczki od sterownika silnika. Czy przyczyną może być uszkodzony sterownik czy cos innego ?? Ewentualnie czy da się sterownik jakoś naprawic czy trzeba kupić nowy ??? Pewnie sterownik trzeba szukać po numerze żeby był identyczny ???
  13. 3 razy je kasowałem i po ponownym połaczeniu wychodziły znowu spisałem je i zadałem tu pytanie bo pisało w Vagu że nieznany kod błedu i wyświetlało pod tymi zaczynajacymi sie od 12.... tak jakby nr silnika i R4 1,9 te błedy wyskoczyły po tym jak wypinałem po kolei wszystkie przekaźniki w celu wyeliminowania poboru prądu z akumulatora (na wyłaczonych odbiornikach pobiera 0,5A) odpinałem też komputer z auta żeby wyeliminować jego usterkę. Może komputer musiał sie ustawić po wypięciu albo coś sprawdze jeszcze raz błedy jutro jak troche pojeżdżę autem może cos sie zmieni. Może dlatego że piszesz ze takich nie widziałes błedów to nie mogłem ich tez znaleźć ??
  14. POmózcie rozszyfrować bo nie moge nic znaleźć: 12336 12371 8224 13872 Sprawdzałem dzisiaj cała instalacje w aucie żeby znaleźć co pobiera prąd i wypinałem pokolei wszystkie przekaźniki na podłaczonym amperomierzu.Po sprawdzeniu wszystkich okazało się ze prąd zawsze pobiera taki sam przeskanowałem silnik Vagiem i wyszły takie błedy.Czy przez takie rozpinanie przekaźników mogłem coś uszkodzić ???
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy