Skocz do zawartości

przempas

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przempas

  • Urodziny 01.09.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam.Mam identyczne problemy, czy kolego rozwiązałeś je?? Samochód zaczął chodzić na 3 gary, więc postanowiłem podoginać wtyczki lecz nic nie pomogło.Auto miało regenerowane pompowtryski rok temu. Podłączyłem pod komputer i wykazało mi następujące błedy: 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Kanał 13 - 1,4 cylinder warto sci 1,2 - 1,8 natomiast cylinder 2,3 warto sci 3,01 i 2,99. Kanał 18 - 0,0,0,0 Kanał 23 - 1 cylinder do 30 , 2 cylinder do 50, 3 cylinder do 90, 4 cylinder do 20. Czy wie ktoś może co jest przyczyną tego? Dodam, że zamieniałem miejscami pompki 3 z 4 i dalej to samo. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam. Samochód zaczął chodzić na 3 gary, więc postanowiłem podoginać wtyczki lecz nic nie pomogło.Auto miało regenerowane pompowtryski rok temu. Podłączyłem pod komputer i wykazało mi następujące błedy: 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Kanał 13 - 1,4 cylinder warto sci 1,2 - 1,8 natomiast cylinder 2,3 warto sci 3,01 i 2,99. Kanał 18 - 0,0,0,0 Kanał 23 - 1 cylinder do 30 , 2 cylinder do 50, 3 cylinder do 90, 4 cylinder do 20. Czy wie ktoś może co jest przyczyną tego? Dodam, że zamieniałem miejscami pompki 3 z 4 i dalej to samo. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam nadal szukam przyczyny drgań, Zmieniłem dwumase na sztywne koło valeo bo drgania miały pochodzic od sprzęgła lecz to nie to. Jakis rok temu mialem regenerwane pompowtryski, dlatego tez wykluczam. Nie wiem co to może być?
  4. Dzieki za odpowiedzi. Pytam bo słyszałem że ze 115 i 130 passata do 101 passata wkładają sprzęgła z kołem. Miałem z golfa ale skoro nie pasuje to szkoda
  5. Ten silnik posiada jeden pasek wielorowkowy od napędzania alternatora wspomagania i wentylatora. Drugi napedza tylko klime
  6. Witam. Mam następujący problem, gdy skręcam kierownicą maksymalnie to mocno piszczy pasek. Objaw piszczenia paska slychać czasami tez na wolnych obrotach, widać też jak jest odpalony silnik że coś co jakiś czas jakby obciążało prace paska. Jeżeli psikne na koło od wspomagania na chwile piszczenie ustaje. Obstawiam pompe wspomagania ale nie jestem pewny. Dodam że napinacz nowy i pasek wymienilem juz drugi, sprzęgło alternatora sprawdzone sprawne. Proszę o jakieś rady? Pozdrawiam
  7. Dzieki ale to wiąze sie ze zdjęciem kanapy....
  8. właśnie i trzeba coś w środku demontować zeby sie dostac do wtyczki czy z zewnątrz przez tą gumke jak z przodu wyjdzie??Pozdrawiam
  9. Witam koledzy a jak jest z tyłu z tą wtyczką?? prosze o podpowiedz.
  10. Kolego czy udało ci sie rozwiązać problem? Mam to samo..
  11. A u mnie ktoś coś poradzi? Czy to mozliwe że tarcza sprzęgła się ślizga? Objawów uszkodzenia dwumasu nie ma.
  12. Witam. u mnie występuje taki sam problem. Jak przyśpieszam na 3,4,5 to czuć takie drgania jakby po tarce się jechalo, ewidentnie pochodzi to od silnika jakby nim bujało. Drgania występują do 2200 obr. później jest ok. Co może być przyczyną?
  13. przempas

    Dwumasa do AVB

    Chodziło mi własnie ze 130 ze skrzynią 5. Pewnie w montażu sie nie różni tylko mocniejsza lub troszke wieksza. A wie ktos może jak to się ma z golfa IV atd 101?Tzn czy pasuje do paska 101?
  14. mój błąd oczywiście że to uszczelka. Pytałem czy wystarczy tylko odkręcic śruby bo widziałem ze tam jest rurka metalowa od płynu chłodniczego, co wydaje sie że może blokować? Chłodnica ma jedną dużą śrube od spodu i sa dwa oringi góra i dół.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności