Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Stawiam tu pierwsze kroki i bardzo proszę o pomoc. Posiadam Passata B5 2003 1,9 131PS. Przeczytałem mnóstwo postów o diagnostyce i dalej nie mogę się pozbierać jaki interfaces mam zdobyć do mojego auta. I co bym mógł nim wyleczyć..pozdrawiam i dzięki za wyrozumiałość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ma ktos rozpiske opci di tego modul 1J0 959 799 AH

 

co mprzna zrobic a co nie

 

i jak zrobic test wskaznikow py kazdorazowym wlaczeniu zaplonu jak nastawy zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy ma ktos rozpiske opci di tego modul 1J0 959 799 AH

 

co mprzna zrobic a co nie

To znaczy co chcesz ustawić?

i jak zrobic test wskaznikow py kazdorazowym wlaczeniu zaplonu jak nastawy zrobic [/quote

Narazie jeszcze sobie nikt z tym nie poradził w tym modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie czy jest i jak uruchomić samozamykanie drzwi. Chodzi mi o funkcję, która polega na tym, że auto zamknie się samo, jak nie otworzymy drzwi.

Po instalacji alarmu nie zamyka się a sam alarm nie ma samouzbrojenia.

Pozdrawiam

Edytowane przez donpablobb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie zamyka sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery

Do tego rocznika nie było chyba bogatszych modułów,dopiero w modelach od 2001 ,ale obawiam się że nie będzie pasował do twojego,inny sposób komunikacji.Ja osobiście nie sprawdzałem,ale jak montowałem tylne elektryczne szyby,kupiłem części z modelu po 2001 i nie chciały zagadać z modułem komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery
Nie było lepszych modułów komfortu w Passacie B5 przed liftem. Najlepiej kupić taki sam w pełni sprawny,itp. I sprawdz czy piny,kabelki we wtyczce od Twojego modułu nie są zaśniedziałe,itp? W razie czego mam taki moduł komfortu na sprzedaż. Oto link do mojego wątku: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=591394&postcount=1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś może wartości spisane z Seata Toledo 99r. moduł komfortu 1J0 959 799 AH. Bo jest taki problem, że robiłem w nim domykanie szyb z pilota. Sprawdziłem dwie pierwsze wartości i się zgadzały, więc dalej nie sprawdzałem tylko poleciałem wg schematu dla owego modułu. Po zapisaniu wszystkiego wyszła lipa :eek: Po przytrzymaniu przycisku na pilocie przednie szyby otwierają się OK, a tylne ani drgną. Jeżeli zamykam szyby przytrzymując dłużej przycisk to przednie się zamykają, a tylne otwierają. A więc wg schematu wróciłem do ustawień początkowych, czyli:

1J0 959 799 AH (odnośnik) 1J0 959 799 S 03B

Memory Address / old value / new value

Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość

04283 / 8 / 2

04289 / 8 / 2

08628 / 242 / 246 strony kierowcy przednie okno

12724 / 250 / 254 strony pasażera przednie okno

16820 / 250 / 254 strony kierowcy tylne okno

20916 / 242 / 246 strony pasażera tylny okno

I okazało się, że przednie szyby chodzą OK, ale tylne chodzą na odwrót. Czyli jak naciskami zamykanie (na panelu w drzwiach kierowcy lub z tyłu przyciskiem) to szyba się otwiera. I na odwrót jak naciskamy otwieranie to szyba się zamyka. Pokombinowałem trochę i szyby działają OK. Tylko nie jestem pewien czy te wartości są na pewno dobre. Jeżeli ktoś by miał dostęp do takiego Seata to prosiłbym o spisanie numerów i podesłanie mi jeżeli łaskaw :)
Memory Address

Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość

04283 / 10 /

04289 / 10 /

08628 / 242 /

12724 / 250 /

16820 / 242 /

20916 / 254 /

Takie wartości wpisałem i szyby działają OK, ale jakoś mi to nie pasuje.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla owego modułu komfotru:

 

v2 Leon 1M Toledo 2M (2001)

 

Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość

04283 / 10 / 2

04289 / 10 / 2

08628 / 242 / 246

12724 / 250 / 254

16820 / 242 / 246

20916 / 250 / 254

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisał peter2906

Napisał x-wojtas-x

Potrzebujemy:

- interfejs

- komputer z oprogramowaniem (VAG-COM)

Procedura kodowania:

1) Wchodzimy do sterownika:

STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem)

2) Wybieramy

STG Codierung -> Funktion 07

3) Odczytujemy wartość w Software Coding

np. 12865

Dodajemy do tej liczby 000064- kod funkcji domykania szyb z pilota

Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding)

5) Zatwierdzamy "Do it!"

6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją.

 

Czy to zadziała?

 

peter2906 sprawdzałeś może tę opcje?

Ja czekam na kabelek i tak profilaktycznie pytam może to działa.

Jeśli tak to co z tym dodawaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probowalem z tym cos pokombinowac ale nie wiem o co chodzi..probowalem to dodawac i wpisywac tak jak ktos to opisal ale nic z tego nie wyszlo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjdzie mi kabel to spróbuje sie pobawić:fun:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procedura kodowania poprzez VAGa modułu komfortu (nie sprawdzona na passacie) w Audi A4 B5:

1) Wchodzimy do sterownika:

STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem)

2) Wybieramy

STG Codierung -> Funktion 07

3) Odczytujemy wartość w Software Coding

np. w moim przypadku było to 12865

UWAGA: Koniecznie zapisać wartość kodu sprzed zmiany by wrazie niepowodzenia (nie zadziałania, itp) wpisać go ponownie.

Rozszyfowując tą wartość mamy:

+ 008192

+ 004096

+ 000512

+ 000064

+ 000001

SUMA = 12865

tymsamym rozszyfrowaliśmy jakie funkcje mamy włączone - patrz lista kodowania poniżej.

4) dodajemy funkcję zamykania zamków po przekroczeniu 15km/h i odblowowywania ich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka. W tym celu musimy dodat wartość kodu:

+ 000032

nowa Suma = 12897

Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding)

5) Zatwierdzamy "Do it!"

6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją.

 

Na powyższym przykładzie widać że funkcja +64 jest już zaimplementowana ale postępowanie jest analogiczne.

 

Dla Audi A4 B5

+000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie kufra z pilota

+000002 - Quittierung DWA-Blinken / Acknowledgement DWA flashing

+000004 - SZV - selektive Zentralverriegelung / SPS - selective zentralverriegelung / selektywny centralny zamek ??? - po jednym wcisnieciu otwarcia centralnego otwiera tylko drzwi kierowcy, po drugim reszte drzwi - selektywny centralny zamek

+000008 - Diebstahlwarnanlage (DWA) aktivieren / DWA - Activation of the DWA / aktywacja alarmu (jeśli jest zamontowany)

+000032 - ZV über 15 km/h verriegeln / Auto-LOCK/UNLOCK (bolting device starting from 15 km/h) / zamykanie zamków po przekroczeniu 15 km/h (otwarcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjnki)

+000064 - Komfortfunktion über Funk / Comfort function over radio / zamykanie i otwieranie szyb/szybra pilotem

+000256 - Heckklappenlogik

+000512 - Funk-Quittierung schliessen (1x Blinken) / Close radio acknowledgement (1x flashing) / potwierdzenie zamknięcia centralnego zamka błyskiem kierunków

+002048 - Tür-/Fensterheberlogik (USA) (ab MJ 2001) / Door/window lifter logic (the USA) / trochę skomplikowana funkcja, ale mniej więcej polega na tym, że jak wyłączysz zapłon to przez kilkanaście sek możesz otwierać/zamykać okna a potem już nie oraz między innymi myk polegający na tym, że po wyłączeniu zapłonu nie działa otwieranie/zamykanie okien jednym klikiem (bez trzymania przycisku)

+004096 - Funk-Quittierung öffnen (2x Blinken) / Open radio acknowledgement (2x flashing) / potwierdzenie otwarcia centralnego zamka błyskiem kierunków

+008192 - Funkfernbedienung aktivieren

Nie wiem czemu ale w liście nie znalazły się kody:

+000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt / Tail unblocking over 5 km/h closed / zamykanie kufra powyżej 5km/h

+000128 - Rechtslenker / Right steering wheel / kierownica po prawej stronie

+001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen) / Close acknowledgement (DWA horns) / zamykanie centrala potwierdzone wyciem syrenki (jeśli mamy firmowy alarm)

=====================

A tu oznaczenia kodowania w A4 B6:

w tym przypadku:

1) Wchodzimy do sterownika:

STG 46 (Komfortsystem) auswählen

2) Wybieramy

STG Codierung -> Funktion 07

... dalej postępujemy jak w przykładzie dla B5 (poprostu dla A4 B6 jest inne oznaczenie sterownika)

+000001 - Alarmfunktion (speziell für Großbritanien)

+000002 - Quittierung DWA-Blinken

+000004 - SZV - selektive Zantralverrieleglung

+000008 - DWA - Aktivierung der DWA

+000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt

+000032 - Auto-Lock/Unlock (Verriegelung ab 15 km/h)

+000064 - Komfortfunktion über Funk

+000128 - Rechtslenker

+000256 - Avant

+000512 - Funk-Quittierung schliessen (Blinken)

+001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen)

+002048 - Tür-/Fensterheberlogik

+004096 - Thatcham-DWA (immer aktiv)

+008192 - SAFE-Funktion deaktivieren (nur USA)

+016384 - Seitenscheiben in Dämmglas

 

teraz czy to zadziała w Pasku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz czy to zadziała w Pasku

W B6 (3C) jest podobnie:

Steuergerät Codierung

 

STG 46 (Komfortsystem) auswählen

STG Lange Codierung -> Funktion 07

Byte 00 Bit 0 Selektive Zentralverriegelung (Einzeltürverriegelung)

Byte 00 Bit 1 Zentralverriegelung ohne Safe-Funktion

Byte 00 Bit 2 Zentralverriegelung ohne bewusstes Entsafen

Byte 00 Bit 3 Auto-Unlock (Annahme des alten Zustandes nach abziehen des Zündschlüssels)

Byte 00 Bit 4 Auto-Lock (autom. verriegeln bei ab 15 km/h)

Byte 00 Bit 5 Zentralverriegelung mit bewusstem Safen

Byte 00 Bit 6 Zentralverriegelung Lock/Unlock-Taster HL/HR steuern Komplettverriegelung

Byte 00 Bit 7 unbekannt

Byte 01 Bit 0 ZV-Fond: Schiebetür rechts verbaut

Byte 01 Bit 1 ZV-Fond: Schiebetür links verbaut

Byte 01 Bit 2 ZV-Heckklappe 2-Motoren-Schloss statt ZV-Motor verbaut

Byte 01 Bit 3 ZV-Heckklappe Innentaster via CAN

Byte 01 Bit 4 ZV-Heckklappe Softtouch

(direkter Auswurf/keine Freigabe)

Byte 01 Bit 5 ZV-Heckklappe kontaktgesteuert

Byte 01 Bit 6 ZV-Heck: ZV-Steller verbaut anstelle ZV-Motor

Byte 01 Bit 7 ZV-Heck: Heckklappe in Zentralverriegelung

Byte 02 Bit 0 unbekannt

Byte 02 Bit 1 ZV-Heckklappe "Security Lock"

Byte 02 Bit 2 Zentralverriegelung Fond 1-Motoren- statt 2-Motoren-Schloss verbaut

Byte 02 Bit 3 ZV-Heckklappe 1-Motoren- statt 2-Motoren-Schloss verbaut

Byte 02 Bit 4 ZV-Heck: ZV-Steller Heckscheibe kontaktgesteuert

Byte 02 Bit 5 ZV-Heck: ZV-Steller für Heckscheibe verbaut (Heckphilosophie A-MPV)

Byte 02 Bit 6 Zentralverriegelung mit Einzeltürentriegelung plus Fahrertür (ETÖ und FT)

Byte 02 Bit 7 ZV-Heck: Verriegelung Verdeckkastendeckel und Heckdeckel (Heckphilosophie Cabrio)

Byte 03 Bit 0 unbekannt

Byte 03 Bit 1 unbekannt

Byte 03 Bit 2 unbekannt

Byte 03 Bit 3 unbekannt

Byte 03 Bit 4 unbekannt

Byte 03 Bit 5 unbekannt

Byte 03 Bit 6 unbekannt

Byte 03 Bit 7 unbekannt

Byte 04 Bit 0 unbekannt

Byte 04 Bit 1 unbekannt

Byte 04 Bit 2 unbekannt

Byte 04 Bit 3 unbekannt

Byte 04 Bit 4 unbekannt

Byte 04 Bit 5 unbekannt

Byte 04 Bit 6 unbekannt

Byte 04 Bit 7 unbekannt

Byte 05 Bit 0 unbekannt

Byte 05 Bit 1 unbekannt

Byte 05 Bit 2 unbekannt

Byte 05 Bit 3 unbekannt

Byte 05 Bit 4 unbekannt

Byte 05 Bit 5 unbekannt

Byte 05 Bit 6 unbekannt

Byte 05 Bit 7 unbekannt

Byte 06 Bit 0 Komfortbedienung inaktiv

Byte 06 Bit 1 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder FT inaktiv

Byte 06 Bit 2 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder BT inaktiv

Byte 06 Bit 3 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder Heck inaktiv

Byte 06 Bit 4 Komfortbedienung eFH/SAD via eFH-Wippe FT inaktiv

Byte 06 Bit 5 Komfortbedienung eFH/SAD via FFB inaktiv

Byte 06 Bit 6 Komfortbedienung automatisches Schließen

Byte 06 Bit 7 Freigabeabbruch eFH/SAD beim Öffnen einer Tür

Byte 07 Bit 0 Komfortöffnen eFH via Schließzylinder aktiv

Byte 07 Bit 1 Komfortöffnen eFH via eFH-Wippe aktiv

Byte 07 Bit 2 Komfortöffnen eFH via FFB aktiv

Byte 07 Bit 3 Komfortschließen eFH via Schließzylinder aktiv

Byte 07 Bit 4 Komfortschließen eFH via eFH-Wippe aktiv

Byte 07 Bit 5 Komfortschließen eFH via FFB aktiv

Byte 07 Bit 6 Komfortbedienung zeitbegrenzt nach auth. Zugang erlaubt

Byte 07 Bit 7 nicht relevant/unbekannt

Byte 08 Bit 0 Komfortöffnen SAD via Schließzylinder aktiv

Byte 08 Bit 1 Komfortöffnen SAD via eFH-Wippe aktiv

Byte 08 Bit 2 Komfortöffnen SAD via FFB aktiv

Byte 08 Bit 3 Komfortschließen SAD via Schließzylinder aktiv

Byte 08 Bit 4 Komfortschließen SAD via eFH-Wippe aktiv

Byte 08 Bit 5 Komfortschließen SAD via FFB aktiv

Byte 08 Bit 6 Komfortöffnungstyp SAD (unwirksam)

(0 = öffnen / 1 = aufstellen)

Byte 08 Bit 7 unbekannt

Byte 09 Bit 0 unbekannt

Byte 09 Bit 1 unbekannt

Byte 09 Bit 2 unbekannt

Byte 09 Bit 3 unbekannt

Byte 09 Bit 4 unbekannt

Byte 09 Bit 5 unbekannt

Byte 09 Bit 6 unbekannt

Byte 09 Bit 7 unbekannt

Byte 10 Bit 0 Entriegelung via Schließzylinder mit Blinklicht quittieren

Byte 10 Bit 1 Entriegelung via Schließzylinder mit Horn quittieren

Byte 10 Bit 2 Entriegelung via FFB mit Blinklicht quittieren

Byte 10 Bit 3 Entriegelung via FFB mit Horn quittieren

Byte 10 Bit 4 Entriegelung via Kessy mit Blinklicht quittieren

Byte 10 Bit 5 Entriegelung via Kessy mit Horn quittieren

Byte 10 Bit 6 unbekannt

Byte 10 Bit 7 Anpassungskanal Quittierung Horn sperren

Byte 11 Bit 0 Verriegelung via Schließzylinder mit Blinklicht quittieren

Byte 11 Bit 1 Verriegelung via Schließzylinder mit Horn quittieren

Byte 11 Bit 2 Verriegelung via FFB mit Blinklicht quittieren

Byte 11 Bit 3 Verriegelung via FFB mit Horn quittieren

Byte 11 Bit 4 Verriegelung via Kessy mit Blinklicht quittieren

Byte 11 Bit 5 Verriegelung via Kessy mit Horn quittieren

Byte 11 Bit 6 unbekannt

Byte 11 Bit 7 unbekannt

Byte 12 Bit 0 unbekannt

Byte 12 Bit 1 unbekannt

Byte 12 Bit 2 unbekannt

Byte 12 Bit 3 unbekannt

Byte 12 Bit 4 unbekannt

Byte 12 Bit 5 unbekannt

Byte 12 Bit 6 unbekannt

Byte 12 Bit 7 unbekannt

Byte 13 Bit 0 FFB inaktiv

Byte 13 Bit 1 FFB bei "Klemme 15 EIN" aktiv

Byte 13 Bit 2 Reichweitenbegrenzung für Komfortbedienung

Byte 13 Bit 3 Manuelles Funkanlernen/-verlernen aktiv

Byte 13 Bit 4 nicht relevant/unbekannt

Byte 13 Bit 5 nicht relevant/unbekannt

Byte 13 Bit 6 DWA schärfen mit Blinklicht quittieren

Byte 13 Bit 7 DWA schärfen mit Horn quittieren

Byte 14 Bit 0 Türen (0 = 2-türig / 1 = 4-türig)

Byte 14 Bit 1 eFH vorn verbaut

Byte 14 Bit 2 eFH hinten verbaut

Byte 14 Bit 3 Zentralverriegelung verbaut

Byte 14 Bit 4 Ausführung (0 = Linkslenker / 1 = Rechtslenker)

Byte 14 Bit 5 nicht relevant/unbekannt

Byte 14 Bit 6 synchrone Spiegelverstellung

Byte 14 Bit 7 Spiegelabsenkung bei Rückwärtsfahrt

(nur mit Sitz-Memory)

Byte 15 Bit 0 DWA-Funktion inaktiv

Byte 15 Bit 1 DWA-Entschärfen nur via FFB/Transponder

Byte 15 Bit 2 DWA scharf bei bewusstem Entsafen/Innenraumüberwachung inaktiv

Byte 15 Bit 3 Alarmverzögerung bei mech. Öffnung (thatcham) inaktiv

Byte 15 Bit 4 nicht relevant/unbekannt

Byte 15 Bit 5 DWA Passive Arming

Byte 15 Bit 6 Neigungssensor verbaut

Byte 15 Bit 7 Innenraumüberwachung verbaut

Byte 16 Bit 0 nicht relevant/unbekannt

Byte 16 Bit 1 nicht relevant/unbekannt

Byte 16 Bit 2 nicht relevant/unbekannt

Byte 16 Bit 3 nicht relevant/unbekannt

Byte 16 Bit 4 DWA-Sirenen Schnittstelle aktiv

Byte 16 Bit 5 Sirenen Tontyp

(0 = frequenzmoduliert / 1 = diskontinuierlich)

Byte 16 Bit 6 Sirenen Alarmtyp

(0 = 10 tamper Alarme / 1 = 1 tamper Alarm)

Byte 16 Bit 7 Anpassungskanal für Sirenen Einstellungen gesperrt

Byte 17 Bit 0 unbekannt

Byte 17 Bit 1 unbekannt

Byte 17 Bit 2 unbekannt

Byte 17 Bit 3 unbekannt

Byte 17 Bit 4 unbekannt

Byte 17 Bit 5 unbekannt

Byte 17 Bit 6 unbekannt

Byte 17 Bit 7 unbekannt

 

 

 

Steuergerät Anpassung

 

STG 46 (Komfortsystem) auswählen

STG Anpassung -> Funktion 10

 

-> Kanal 03 (Einzeltüröffnung)

Wertebereich: 1 = aktiviert; 0 = deaktiviert

 

-> Kanal 04 (Auto-Lock)

Das Fahrzeug wird bei einer Geschwindigkeit von 15km/h verriegelt.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

 

-> Kanal 05 (Auto-Unlock)

Das Fahrzeug wird nach abziehen des Zündschlüssels entriegelt.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

 

-> Kanal 06 (Entriegelung über Kessy)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 07 (Entriegelung über FFB)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 08 (Entriegelung über Schlüsselschalter)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 09 (Verriegelung über Kessy)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 10 (Verriegelung über FFB)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 11 (Verriegelung über Schlüsselschalter)

Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 12 (Rückmeldung-DWA)

Rückmeldung bei schärfen der DWA (Gesetzliche Richtlinien beachten).

(0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn)

 

-> Kanal 13 (Alarmhorn)

Länderabstimmung des Alarmhorns. Beeinflusst Art, Länge und Lautstärke des Alarmtones (Gesetzliche Richtlinien beachten).

 

0 Frequenzmoduliertes Alarmsignal, 10 Tamper-Alarme

(Großbritannien, 30sek. Alarmauslösung anschließend 5 Sek. Pause, das ganze 10 mal)

1 Frequenzmoduliertes Alarmsignal, 1 Tamper-Alarm

(Großbritannien, 30 sek. Alarmauslösung)

2 Diskontinuierliches Alarmsignal, 10 Tamper-Alarme

(Rest der Welt, 30sek. Alarmauslösung anschließend 5 Sek. Pause, das ganze 10 mal)

3 Diskontinuierliches Alarmsignal, 1 Tamper- Alarm

(Rest der Welt, 30 sek. Alarmauslösung)

 

-> Kanal 14 (Neigungssensor)

Hier wird die Empfindlichkeit des Neigungssensors eingestellt.

 

100 - 50 %

150 - 75 %

200 - 100 %

 

-> Kanal 15 (Innenraumüberwachung)

Hier wird die Empfindlichkeit der Innenraumüberwachung eingestellt.

 

100 - 50 %

150 - 75 %

200 - 100 %

 

-> Kanal 16 (Batterieüberwachung - Sounder)

Batterieüberwachung über die Alarmanlage.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

 

-> Kanal 17 (Komfortbetätigung)

Komfortbetätigung über Funkfernbedienung.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

 

-> Kanal 18 (DWA-Alarmverzögerung)

DWA-Alarmverzögerung bei Öffnen der Fahrertür.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

 

-> Kanal 19 (Fabriks-Modus)

Bei neuen Steuergeräten ist die Verriegelung inaktiv.

Eine Deaktivierung des Fabrik-Modus ist nur einmalig möglich.

Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anula8506

witam

 

czy posiada ktoś rozpiskę kości modułu komfort 1j0 959 799 h golf IV rocznik 1997, chcialem podpiac alarm.

 

prosilbym o jakas sugestie ewentualnie jakies zdjecie, schemat co kolwiek. pomozcie

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem. Mam passata 2004 rok. Chciał bym sobie zrobić zamykanie szyb z pilota centralnego zamka. Przeczytałem całe to forum i wypróbowałem dwie metody które tu są podane na początku. Mianowicie zainstalowałem czeski program ale niestety nie dało się tego zrobić. Próbowałem także tym drugim programem z dosa ale też nie chce się połączyć. Kabel mam od vag-tacho2.5. Myślę że to wina kabla i dlatego tymi programami nie mogę tego zrobić. Posiadam także skaner dominator vw. Słyszałem że tym urządzeniem powinienem to zrobić. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Nie chcę nic namieszać. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kabel mam od vag-tacho2.5. Myślę że to wina kabla i dlatego tymi programami nie mogę tego zrobić.

Kabel masz na USB, bo jezeli tak to prawdopodobnie to jest przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na usb. A co z tym dominatorem vw???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam znowu. Mam także problem z zakodowaniem aby mi się otwierały wszystkie drzwi po jednym naciśnięciu pilota. Wchodzę w 46- Central Comfort] i wyświetla mi się taki komunikat jak na zdjęciu

 

 

 

1.jpg

 

 

 

 

Z tego co przeczytałem na tym forum to powinny być takie wartości

 

Wyposażenie samochodu ..... ................................... ..... nr kodu:

Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 00256

Dwa podnośniki szyb .......... Otwieranie wszystkich drzwi ... 00257

Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 00258

Dwa podnośniki szyb .......... Otwieranie wszystkich drzwi ... 00259

z pamięcią

Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 04096

Cztery podnośniki szyb ........ Otwieranie wszystkich drzwi ... 04097

Centralny zamek ................. Otwieranie jednych drzwi ...... 04098

Cztery podnośniki szyb ........ Otwieranie wszystkich drzwi ... 04099

z pamięcią

 

żadnej z tych wartości u mnie nie widzę. Co do kodowania to mam dwie metody widoczne na zdjęciu

 

 

PB140032.JPG

 

 

 

Czy ma ktoś może jakiś pomysł jak mogę to zaprogramować??? Robię to za pomocą programu skaner dominator vw. Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności